-
- ΙΣΩΣ το τμήμα πωλήσεων να σας φέρει τρεις φορές λάθος αυτοκίνητο (συνολική καθυστέρηση 4 μήνες)
- ΙΣΩΣ ο τεχνικός σύμβουλος να σας παραπέμψει να αλλάξετε 2 φορές μέσα σε 2,5 χρόνια το ίδιο ανταλλάκτικό αξίας 1500 Ευρώ (!) με τη δικαιολογία ότι και τα δύο βγήκαν 'ελατωματικά' (το 1ο εργοστασιακό)
- ΙΣΩΣ το φανοποιείο να σας υπερχρεώσει τις εργασίες κάνοντας παράλληλα αισθητή την άγνοιά του πάνω στην κατασκευή των μοντέλων της Opel.
- ΙΣΩΣ οι μηχανικοί να σας αλλάξουν τακάκια στις 2000 χλμ (άσχετα αν οι προηγούμενη και η επόμενη αλλαγή γίνονται στα 17000 και 15000 αντίστοιχα)
- ΙΣΩΣ το τμήμα ανταλλακτικών να σας φέρει λανθασμένα το ανταλλακτικό που παραγγείλατε. ΙΣΩΣ στη συνέχεια αντιληφθεί ότι είχε το σωστό από την αρχή (ήταν σε κούτες ακόμα)
Όπως θα καταλάβατε, όλα αυτά τα ΙΣΩΣ είναι περιττά. Θα ήθελα πολύ να βάλω το όνομα του συνεργείου στον τίτλο του θέματος αλλά φοβήθηκα μην κοπεί πριν διαβαστεί (για λόγους ευθιξίας). Τα παραπάνω γεγονότα έχουν συμβεί στο ίδιο συνεργείο σε τρία άτομα, ένα από τα οποία ήμουν εγώ. Όσο για το συνεργείο; Χμμ.. Ας πούμε ότι μετά τα μεσάνυχτα η γειτονιά / λεωφόρος μαζεύει παρέες 'ακαθορίστου' φύλου.
-
- ΙΣΩΣ το τμήμα πωλήσεων να σας φέρει τρεις φορές λάθος αυτοκίνητο (συνολική καθυστέρηση 4 μήνες)
- ΙΣΩΣ ο τεχνικός σύμβουλος να σας παραπέμψει να αλλάξετε 2 φορές μέσα σε 2,5 χρόνια το ίδιο ανταλλάκτικό αξίας 1500 Ευρώ (!) με τη δικαιολογία ότι και τα δύο βγήκαν 'ελατωματικά' (το 1ο εργοστασιακό)
- ΙΣΩΣ το φανοποιείο να σας υπερχρεώσει τις εργασίες κάνοντας παράλληλα αισθητή την άγνοιά του πάνω στην κατασκευή των μοντέλων της Opel.
- ΙΣΩΣ οι μηχανικοί να σας αλλάξουν τακάκια στις 2000 χλμ (άσχετα αν οι προηγούμενη και η επόμενη αλλαγή γίνονται στα 17000 και 15000 αντίστοιχα)
- ΙΣΩΣ το τμήμα ανταλλακτικών να σας φέρει λανθασμένα το ανταλλακτικό που παραγγείλατε. ΙΣΩΣ στη συνέχεια αντιληφθεί ότι είχε το σωστό από την αρχή (ήταν σε κούτες ακόμα)
Όπως θα καταλάβατε, όλα αυτά τα ΙΣΩΣ είναι περιττά. Θα ήθελα πολύ να βάλω το όνομα του συνεργείου στον τίτλο του θέματος αλλά φοβήθηκα μην κοπεί πριν διαβαστεί (για λόγους ευθιξίας). Τα παραπάνω γεγονότα έχουν συμβεί στο ίδιο συνεργείο σε τρία άτομα, ένα από τα οποία ήμουν εγώ. Όσο για το συνεργείο; Χμμ.. Ας πούμε ότι μετά τα μεσάνυχτα η γειτονιά / λεωφόρος μαζεύει παρέες 'ακαθορίστου' φύλου.
-
- ΙΣΩΣ το τμήμα πωλήσεων να σας φέρει τρεις φορές λάθος αυτοκίνητο (συνολική καθυστέρηση 4 μήνες)
- ΙΣΩΣ ο τεχνικός σύμβουλος να σας παραπέμψει να αλλάξετε 2 φορές μέσα σε 2,5 χρόνια το ίδιο ανταλλάκτικό αξίας 1500 Ευρώ (!) με τη δικαιολογία ότι και τα δύο βγήκαν 'ελατωματικά' (το 1ο εργοστασιακό)
- ΙΣΩΣ το φανοποιείο να σας υπερχρεώσει τις εργασίες κάνοντας παράλληλα αισθητή την άγνοιά του πάνω στην κατασκευή των μοντέλων της Opel.
- ΙΣΩΣ οι μηχανικοί να σας αλλάξουν τακάκια στις 2000 χλμ (άσχετα αν οι προηγούμενη και η επόμενη αλλαγή γίνονται στα 17000 και 15000 αντίστοιχα)
- ΙΣΩΣ το τμήμα ανταλλακτικών να σας φέρει λανθασμένα το ανταλλακτικό που παραγγείλατε. ΙΣΩΣ στη συνέχεια αντιληφθεί ότι είχε το σωστό από την αρχή (ήταν σε κούτες ακόμα)
Όπως θα καταλάβατε, όλα αυτά τα ΙΣΩΣ είναι περιττά. Θα ήθελα πολύ να βάλω το όνομα του συνεργείου στον τίτλο του θέματος αλλά φοβήθηκα μην κοπεί πριν διαβαστεί (για λόγους ευθιξίας). Τα παραπάνω γεγονότα έχουν συμβεί στο ίδιο συνεργείο σε τρία άτομα, ένα από τα οποία ήμουν εγώ. Όσο για το συνεργείο; Χμμ.. Ας πούμε ότι μετά τα μεσάνυχτα η γειτονιά / λεωφόρος μαζεύει παρέες 'ακαθορίστου' φύλου.
-
Επίσης σε ετήσιο σέρβις να σου πουν ότι τα υλικά τριβής στα ταμπούρα πίσω πρέπει να αλλαχτούν στην επόμενη αλλαγή λαδιών και όταν έρθει εκείνη η ώρα να σου πουν ότι αντέχουν άλλα 50000 χιλιόμετρα και να σου χρεώσουν τον έλεγχο φρένων.
Επίσης να επισκεφτείς τρις φορές την αντιπροσωπεία γιατί δεν ενεργοποιείται το ιμομπιλαϊζερ χωρίς αποτέλεσμα μέχρι να τους υποδείξεις ότι δεν σβήνουν τα εσωτερικά φώτα της καμπίνας όταν κλείνεις τις πόρτες για να καταλάβουν ότι φταίει το κουμπάκι της πόρτας που δεν κάνει επαφή.Μακάρι να υπήρχε στο Ηράκλειο μηχανικός με κατάλληλες γνώσεις για να τον εμπιστευτώ και να μην βλέπω τα αλλοπρόσαλλα που βλέπω.
-
Όπως επίσης φανταστείτε να έχετε παραγγείλει το Astra και να σας το φέρουν χτυπημένο από κάτω και με προφυλακτήρα που είχε ξαναβαφτεί (προφανώς με εργασία όχι ανάλογη εργοστασιακής). Δε νομίζω να χρειάζεται να σας πώ οτι δεν αναγνώρισαν τίποτα από τα παραπάνω γιατί τους το ανέφερε μια μερα μετά.
-
παιδιά, μια φίλη μου θα παραγγείλει άστρα εντός των ημερών( το υπάρχον μοντέλο βέβαια). Αν υπάρχει κάποια έκθεση-συνεργείο όπελ αξιόλογο που έχετε ξεχωρίσει(για αθήνα μιλάμε) στείλτε κάποιο pm(ή έστω, κάποια που ΠΡΕΠΕΙ να αποφύγει, αν μη τί άλλο).
Ευχαριστώ -
Φίλε Chemic μάλλον δεν κατάλαβες ποιο εννοούσα παραπάνω. Δεν μπορώ να πω για κάποιο με σιγουριά, εγώ κατέληξα στο Δρόμωνα στον Κηφισσό για service κλπ. και κάποιο πρόβλημα δεν είχα (Δεν έχω πια Opel). Δε δοκίμασα το φανοποιείο τους. Πάντως η πείρα μου λέει γενικά να προτιμάς επισημους αντιπροσώπους μεν (ή απλά εξουσιοδοτημένα συνεργεία) αλλά όσο το δυνατόν μικρότερα. Να έχεις προσωπική επαφή με τον τεχνικό και το αυτοκίνητο. Τα μεγάλα συνεργεία έχουν γραφειοκρατία, κακή συνεννόηση, δεν ελέγχουν οι ανώτεροι τους κατώτερους αλλά για λόγους πολιτικής πάντα τους καλύπτουν και τους βγάζουν λάδι μπροστά σου (άσχετα αν μετά τους επιπλήττουν). Λογικό είναι. Τέλος πάντων απόφυγε για οποιαδήποτε υπηρεσία την ΕΛΦΙΝΚΟ (κι αν έχει πρόβλημα κανείς, έχω στοιχεία και αποδείξεις για τα όσα προανέφερα) κι επίσης το φανοποιείο της Vitacar. Μου έβαψαν πορτ μπαγκάζ και στον ένα χρόνο οι άκρες έπιασαν ΣΚΟΥΡΙΑ! Το αναγνώρισαν βέβαια και το ξαναέβαψαν, αλλά αυτή δεν είναι λύση.
-
Το έκανε πάλι το θαύμα του το καλό μας συνεργείο. Άλλαξε παρμπρίζ σε ένα Opel Corsa και με τις τελευταίες βροχές το αμάξι... πλημμύρισε!!!
Η Opel Hellas τους έχει καλύψει επανειλημμένα. Αναρωτιέμαι ως πότε. -
Πωπω χαλιαααα..
Και εκτος ολων αυτων ειναι και ιδιαιτερα ακριβοι..
δες εδω:Σε σχετικη ερευνα του AutoΤριτη μια μικρη συγκρουση η οποια περιλαμβανει την αλλαγη των
εμπρος φτερο-εμπρος φαναρι-καθρεπτης-καπο-εμπρος προφυλακτηρας και ολα τα 'περιφερειακα'
ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑC3 1414 euro
Kalos 1174 euro
ΥRV 1431 euro
Sirion 1343 euro
Punto 60 965 euro
Corsa 1626! euro - Το ακριβοτερο!
206 - 939 euro
Clio 1330 euro
Ibiza 1199 euro
Fiesta 1179 euro
Getz 1091 euro
Ypsilon 1136 euro
Mazda 2 - 972 euro
Micra 1087 euro
Fabia 1054 euro
Ignis 1226 euro
Yaris 932! eyro - To φτηνοτερο!
Polo 1328 euroTo corsa εχει συμφωνα με τον πινακα σχετικα ακριβα ανταλλακτικα αλλα αυτο που τονιζεται ειναι οτι εχει με διαφορα τα ακριβοτερα 'εργατικα'!!!
Καλο ε?
-
Τελικά μήπως πρέπει να ανοίξουμε ένα topic με το τι μας έχει συμβεί σε αντιπροσωπείες και μηχανικούς?
Αν και υπάρχει οπότε να το εμπλουτίσουμε! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πωπω χαλιαααα..Και εκτος ολων αυτων ειναι και ιδιαιτερα ακριβοι..
δες εδω:Σε σχετικη ερευνα του AutoΤριτη μια μικρη συγκρουση η οποια περιλαμβανει την αλλαγη των
εμπρος φτερο-εμπρος φαναρι-καθρεπτης-καπο-εμπρος προφυλακτηρας και ολα τα 'περιφερειακα'
ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑC3 1414 euro
Kalos 1174 euro
ΥRV 1431 euro
Sirion 1343 euro
Punto 60 965 euro
Corsa 1626! euro - Το ακριβοτερο!
206 - 939 euro
Clio 1330 euro
Ibiza 1199 euro
Fiesta 1179 euro
Getz 1091 euro
Ypsilon 1136 euro
Mazda 2 - 972 euro
Micra 1087 euro
Fabia 1054 euro
Ignis 1226 euro
Yaris 932! eyro - To φτηνοτερο!
Polo 1328 euroTo corsa εχει συμφωνα με τον πινακα σχετικα ακριβα ανταλλακτικα αλλα αυτο που τονιζεται ειναι οτι εχει με διαφορα τα ακριβοτερα 'εργατικα'!!!
Καλο ε?
Ψέμματα είναι, τα ιαπωνικά έχουν τα ακριβότερα ανταλλακτικά
-
Αλλος ενας μυθος καταριφθηκε...
-
Παιδιά δεν είναι το θέμα μας τα συνεργεία γενικά. Λογικό είναι η ελληνική νοοτροπία να έχει περάσει και σε αυτόν τον τομέα όπως και σε όλους τους άλλους. Στο χέρι μας είναι να κρίνουμε και να επιλέγουμε. Αν ανοίξουμε θέμα με τέτοιες ιστορίες θα είναι σαν να ανοίγαμε θέμα για τις δημόσιες υπηρεσίες και τη γραφειοκρατία!
Το θέμα αυτό το άνοιξα θέλοντας να καταγγείλω καθολικά την ΕΛΦΙΝΚΟ, γιατί επανειλημμένα και αποδεδειγμένα υπολειτουργούν όλα της τα τμήματα, αλλά και την Opel Hellas, η οποία έχει ένα τμήμα After Sales το οποίο δεν ανακατεύεται σε ζητήματα ανεπάρκειας και εγκληματικής αμέλειας, άγνοιας και αδιαφορίας των επίσημων αντιπροσώπων της.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ για τα συνεργεία! Αυτά τα πράγματα είναι πρωτάκουστα.
Και δεν αναφέρομαι σε τακάκια, λαστιχάκια κλπ. Το αύτοκίνητό μου, μέσα σε 3 χρόνια έκαψε δύο φορές το σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού με αποτέλεσμα να ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ! Προσπάθησαν αμφότεροι να με πείσουν ότι και το εργοστασιακό μοτέρ και αυτό που άλλαξα (αξίας 400.000 δρχ!) έτυχαν σε μένα δύο φορές ελαττωματικά από σύμπτωση χωρίς να έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κανέναν ποτέ ούτε μία! Καμία από τις δύο φορές το αυτοκίνητο δεν ελέγθηκε για την αιτία αυτής της βλάβης. Κρίθηκε ελαττωματικό με το μάτι!
Οι άνθρωποι δεν αξίζουν να εκπροσωπούν μια εταιρεία που πρωτοπορεί και σε ασφάλεια και σε αξιοπιστία. Τη δυσφημούν, εκμεταλλεύονται τους πάντες και θέτουν ανθρώπους σε κίνδυνο. -
Ο χρήστης Jaeger έγραψε:
Παιδιά δεν είναι το θέμα μας τα συνεργεία γενικά. Λογικό είναι η ελληνική νοοτροπία να έχει περάσει και σε αυτόν τον τομέα όπως και σε όλους τους άλλους. Στο χέρι μας είναι να κρίνουμε και να επιλέγουμε. Αν ανοίξουμε θέμα με τέτοιες ιστορίες θα είναι σαν να ανοίγαμε θέμα για τις δημόσιες υπηρεσίες και τη γραφειοκρατία!
Το θέμα αυτό το άνοιξα θέλοντας να καταγγείλω καθολικά την ΕΛΦΙΝΚΟ, γιατί επανειλημμένα και αποδεδειγμένα υπολειτουργούν όλα της τα τμήματα, αλλά και την Opel Hellas, η οποία έχει ένα τμήμα After Sales το οποίο δεν ανακατεύεται σε ζητήματα ανεπάρκειας και εγκληματικής αμέλειας, άγνοιας και αδιαφορίας των επίσημων αντιπροσώπων της.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ για τα συνεργεία! Αυτά τα πράγματα είναι πρωτάκουστα.
Και δεν αναφέρομαι σε τακάκια, λαστιχάκια κλπ. Το αύτοκίνητό μου, μέσα σε 3 χρόνια έκαψε δύο φορές το σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού με αποτέλεσμα να ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ! Προσπάθησαν αμφότεροι να με πείσουν ότι και το εργοστασιακό μοτέρ και αυτό που άλλαξα (αξίας 400.000 δρχ!) έτυχαν σε μένα δύο φορές ελαττωματικά από σύμπτωση χωρίς να έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κανέναν ποτέ ούτε μία! Καμία από τις δύο φορές το αυτοκίνητο δεν ελέγθηκε για την αιτία αυτής της βλάβης. Κρίθηκε ελαττωματικό με το μάτι!
Οι άνθρωποι δεν αξίζουν να εκπροσωπούν μια εταιρεία που πρωτοπορεί και σε ασφάλεια και σε αξιοπιστία. Τη δυσφημούν, εκμεταλλεύονται τους πάντες και θέτουν ανθρώπους σε κίνδυνο.Και ακόμα δεν έχεις στείλει ένα e-mail στην OPEL ? (όχι Ελλάδας φυσικά)...
-
email και ακομα καλυτερα τηλ κατα Γερμανια μερια...οπως σωστα ειπε ο κωστας!
-
Aπό την άλλη και εγώ είχα προβλήματα με την εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία Οpel που είχα πάρει το αυτοκίνητο ... πριν από ενα χρόνο περίπου ...
Τα προβλήματα (μηχανικό αλλά και εξαφάνισης, 'κλοπής' της ηχοθερμομονωτικής προστασίας του καπώ) τα έχω ήδη αναφέρει σε άλλα topic οπότε ας μην επαναλαμβάνομαι ...
Φυσικά σε αυτά προσθέστε και την γενική απραξία σε όλα τα ερωτήματά μου και στην γενική εξυπηρέτηση ...
Μετά από επιστολή (email) στα κεντρικά της Opel (Ελλάδος) ως δια μαγείας έγιναν αρκετές κινήσεις και τουλάχιστον ενδιαφέρθηκαν να με εξυπηρετήσουν χωρίς προσωπικό χρηματικό κόστος ...
Φυσικά το μηχανικό πρόβλημα (δεν εντοπίστηκε ποτέ) σε δύο εξουσιοδοτημένα ... της περιοχής μου ...Αλλά η λύση βρέθηκε ... Βρήκα εξουσιοδοτημένο λίγο μακρυά και απόμερα ... αλλά τουλάχιστον οι άνθρωποι είναι συζητήσιμοι και φαίνεται να κατέχουν την μάρκα που λέγεται Opel ... Φυσικά το πρόβλημα λύθηκε ... και όπως καταλάβατε έγινα και πελάτης ... Εντύπωση μου έκανε ότι μετά την επίσκεψη μου, μετά από δύο μέρες με πήραν τηλέφωνο μέσα από το συνεργείο (γραμματεία) για να με ρωτήσουν αν είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και αν το πρόβλημα τελικά λύθηκε ...
Μέσα σε όλα μου είπαν ότι στην επόμενη επίσκεψη (service) θα έχω και δώρο μία ηλιοπροστασία ... Πρώτη φορά μου κάνουν δώρο σε συνεργείο ... συνήθως σκάω ... φράγκα ... -
Ελλάδα...αν δεν τους τρέξεις δεν κάνουν τίποτα οι κόπανοι...
Αράζουμε μέχρι να βρούμε τα σκούρα και μετά τρέξιμο... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πωπω χαλιαααα..Και εκτος ολων αυτων ειναι και ιδιαιτερα ακριβοι..
δες εδω:Σε σχετικη ερευνα του AutoΤριτη μια μικρη συγκρουση η οποια περιλαμβανει την αλλαγη των
εμπρος φτερο-εμπρος φαναρι-καθρεπτης-καπο-εμπρος προφυλακτηρας και ολα τα 'περιφερειακα'
ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑC3 1414 euro
Kalos 1174 euro
ΥRV 1431 euro
Sirion 1343 euro
Punto 60 965 euro
Corsa 1626! euro - Το ακριβοτερο!
206 - 939 euro
Clio 1330 euro
Ibiza 1199 euro
Fiesta 1179 euro
Getz 1091 euro
Ypsilon 1136 euro
Mazda 2 - 972 euro
Micra 1087 euro
Fabia 1054 euro
Ignis 1226 euro
Yaris 932! eyro - To φτηνοτερο!
Polo 1328 euroTo corsa εχει συμφωνα με τον πινακα σχετικα ακριβα ανταλλακτικα αλλα αυτο που τονιζεται ειναι οτι εχει με διαφορα τα ακριβοτερα 'εργατικα'!!!
Καλο ε?
εμένα με ενυπωσίασε η τιμή για το 206, πάντα νόμιζα ότι τα γαλλικά έχουν ακριβά ανταλλακτικά-σερβις.
για το Yaris τι να πω, το έχω από Μάιο 1999, το αυτοκίνητο πραγματικά μου κοστίζει....ΤΙΠΟΤΑ!!!
για τακάκια και τέτοια δε μιλάω, άρχισα να ανησυχώ στα 60.000 χμ (μα καλά, δε χρειάζονται αλλαγή κύριοι???)....Τα έβγαλαν, μου τα έδειξαν, ήταν σαν καινούρια....Τα άλλαξα μόνο για την ιδέα....και το πηγαίνω μαλλιά κουβάρια συνεχώς.... Φυσικά στα σέρβις (σε επίσημη αντιπροσωπεία όχι τεράστια όμως), σε κερνάνε καφέ και κάθεσαι και τον πίνεις δίπλα στο αυτοκίνητό σου που φτιάχνεται μπροστά στα μάτια σου και φτηνά. Κυρίλλα
Σπύρος
-
Eιπαμε φιλε krus..πολλοι μυθοι εχουν καταριφθει και θα καταριπτονται!
-
Όλα τα γράμματα καθώς και τα e-mail που απευθύνονται στη Γερμανία έρχονται κατευθείαν στην Opel Ελλάς. Τα δοκίμασα και τα δύο.
Αυτό που άλλαξε ήταν ότι όταν απείλησα να πάω Γερμανία αυτοπροσώπως (!) μου έστειλαν ένα 'High priority' mail ότι ήρθε νέα παρτίδα μοτέρ που είχαν λιγότερες πιθανότητες να καούν!!! Μιλάμε, οι τύποι είναι για γέλια.Αυτό που δοκίμασα να κάνω ήταν να αρχίσω να τηλεφωνώ σε διάφορους αντιπροσώπους λέγοντας τί συνέβη (μόνο τη βλάβη εννοείται) και να ρωτάω αν είναι φυσιολογικό. Στα 9 τηλεφωνήματα όλοι με παρέπεμπαν στην Opel Ελλάς, δείχνοντας ότι ή δεν ήθελαν να μπλεχτούν ή έχουν τέτοιες εντολές. Μόνο ένας προσφέρθηκε να το κοιτάξει βρίσκοντας το όλο θέμα αστείο! Υπέθεσε ότι κάποιο πρόβλημα τάσης απλά καίει το μοτέρ. Να σημειωθεί ότι ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο κι όχι αντιπρόσωπος.
Ήταν προς τιμήν του και, να σας πω την αλήθεια, δεν του το πήγα γιατί με τέτοιο management μπορεί να έχανε και τη δουλειά του αν μετά 'μιλούσα'. Άλλωστε ήδη πουλούσα το αμάξι κι εκείνη την εποχή συμπτωματικά το πήρε να το μεταπωλήσει, μαντέψτε ποιος! Χαχαχα
5 πιθανοί λόγοι να μην προτιμήσετε γνωστό Αντοπρόσωπο Opel