-
Οπως δημοσιεύτηκε στο in.gr.
Μαντέψετε ποιος θα πληρώσει την νύφη
Με λίγα λόγια δεν μας έφτανε η Ατική οδός τώρα....θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε.Πλήρης ιδιωτικοποίηση
Σε ιδιώτες οι υποδομές μη αθλητικού χαρακτήρα μετά το 2004
Στην ανάγκη πλήρους ιδιωτικοποίησης των υποδομών που δεν έχουν μαζικό αθλητικό χαρακτήρα αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Ν.Χριστοδουλάκης, μιλώντας την Πέμπτη σε συνέδριο της International Herald Tribune με θέμα την «ελληνική οικονομία μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004».
Το κόστος συντήρησης πολλών έργων υποδομής θα είναι μεγάλο και θα αποτελέσει «βραχνά» για τον κρατικό προϋπολογισμό και για το λόγο αυτό πρέπει να εξεταστεί η λύση της πλήρους ιδιωτικοποίησης, επισήμανε ο Νίκος Χριστοδουλάκης.
Ο υπουργός Οικονομίας αναφέρθηκε και στο ζήτημα της διατήρησης των υψηλών αναπτυξιακών ρυθμών μετά τους Αγώνες και υποστήριξη ότι η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί και μετά το 2004, καθώς τα οφέλη για την ελληνική οικονομία θα αρχίσουν να φαίνονται μετά τους Ολυμπιακούς και θα αφορούν στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων και την άνοδου του τουρισμού.
Παράλληλα, ο υπουργός εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η χρηματοδότηση και άλλων έργων υποδομής, γεγονός που θα οδηγήσει στην επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης.
Το συνολικό ποσό των δαπανών για την κατασκευή Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και άλλων υποδομών τη διετία 2003-04 θα φθάσει τα 6,5 δισ. ευρώ και θα διατεθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό και από τον προϋπολογισμό της «Αθήνα 2004».
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Οπως δημοσιεύτηκε στο in.gr.
Μαντέψετε ποιος θα πληρώσει την νύφη
Με λίγα λόγια δεν μας έφτανε η Ατική οδός τώρα....θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε.Πλήρης ιδιωτικοποίηση
Σε ιδιώτες οι υποδομές μη αθλητικού χαρακτήρα μετά το 2004
Στην ανάγκη πλήρους ιδιωτικοποίησης των υποδομών που δεν έχουν μαζικό αθλητικό χαρακτήρα αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Ν.Χριστοδουλάκης, μιλώντας την Πέμπτη σε συνέδριο της International Herald Tribune με θέμα την «ελληνική οικονομία μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004».
Το κόστος συντήρησης πολλών έργων υποδομής θα είναι μεγάλο και θα αποτελέσει «βραχνά» για τον κρατικό προϋπολογισμό και για το λόγο αυτό πρέπει να εξεταστεί η λύση της πλήρους ιδιωτικοποίησης, επισήμανε ο Νίκος Χριστοδουλάκης.
Ο υπουργός Οικονομίας αναφέρθηκε και στο ζήτημα της διατήρησης των υψηλών αναπτυξιακών ρυθμών μετά τους Αγώνες και υποστήριξη ότι η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί και μετά το 2004, καθώς τα οφέλη για την ελληνική οικονομία θα αρχίσουν να φαίνονται μετά τους Ολυμπιακούς και θα αφορούν στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων και την άνοδου του τουρισμού.
Παράλληλα, ο υπουργός εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η χρηματοδότηση και άλλων έργων υποδομής, γεγονός που θα οδηγήσει στην επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης.
Το συνολικό ποσό των δαπανών για την κατασκευή Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και άλλων υποδομών τη διετία 2003-04 θα φθάσει τα 6,5 δισ. ευρώ και θα διατεθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό και από τον προϋπολογισμό της «Αθήνα 2004».
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Οπως δημοσιεύτηκε στο in.gr.
Μαντέψετε ποιος θα πληρώσει την νύφη
Με λίγα λόγια δεν μας έφτανε η Ατική οδός τώρα....θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε.Πλήρης ιδιωτικοποίηση
Σε ιδιώτες οι υποδομές μη αθλητικού χαρακτήρα μετά το 2004
Στην ανάγκη πλήρους ιδιωτικοποίησης των υποδομών που δεν έχουν μαζικό αθλητικό χαρακτήρα αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Ν.Χριστοδουλάκης, μιλώντας την Πέμπτη σε συνέδριο της International Herald Tribune με θέμα την «ελληνική οικονομία μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004».
Το κόστος συντήρησης πολλών έργων υποδομής θα είναι μεγάλο και θα αποτελέσει «βραχνά» για τον κρατικό προϋπολογισμό και για το λόγο αυτό πρέπει να εξεταστεί η λύση της πλήρους ιδιωτικοποίησης, επισήμανε ο Νίκος Χριστοδουλάκης.
Ο υπουργός Οικονομίας αναφέρθηκε και στο ζήτημα της διατήρησης των υψηλών αναπτυξιακών ρυθμών μετά τους Αγώνες και υποστήριξη ότι η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί και μετά το 2004, καθώς τα οφέλη για την ελληνική οικονομία θα αρχίσουν να φαίνονται μετά τους Ολυμπιακούς και θα αφορούν στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων και την άνοδου του τουρισμού.
Παράλληλα, ο υπουργός εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η χρηματοδότηση και άλλων έργων υποδομής, γεγονός που θα οδηγήσει στην επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης.
Το συνολικό ποσό των δαπανών για την κατασκευή Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και άλλων υποδομών τη διετία 2003-04 θα φθάσει τα 6,5 δισ. ευρώ και θα διατεθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό και από τον προϋπολογισμό της «Αθήνα 2004».
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Περίμενε κανείς τίποτα διαφορετικό? Εδώ το κράτος ξεπουλάει τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις του (ΟΤΕ ΔΕΗ ΕΛΤΑ Ταχ. Ταμιευτήριο Διυλιστηρια ΟΛΠ κλπ) στα ψιλοπράγματα θα κόλλαγε?
-
Το κράτος δεν κάνει τίποτα παραπάνω από οποιονδήποτε ιδιώτη που είναι καταχρεωμένος και αρχίζει να πουλάει ότι μπορεί μπας και ξεχρεώσει. Και δυστυχώς η Ελλάδα ζει με δανικά εδώ και πολλές δεκαετίες.
-
Άντε, θα μας ξεβρακώσουν καλά-καλά στα διόδια... Και μετά σου λέει ότι ο Τάπερμαν και ο Χριστοδουλάκης κάνανε... καλή δουλειά στην οικονομία. Καλά τώρα!
-
ΕΛΛΑΣ: ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ 'ΟΙΚΟΠΕΔΟ'!!
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΡΕ....... -
Και ΝΑΙ, επιτελους θα γινει πραγματικοτητα... ανα 20-30 χιλιομετρα θα εχουμε δυοδια (ιδιωτικα). Εγω παντα το ελεγα πως ειναι ποιο φτηνο να παει κανεις Αθηνα - Θεσσαλονικη με αεροπλανο.... ουτε ναβατζιλικια ουτε τιποτα.
Θα τα κανουν σαν τα μουτρα τους και στο τελος αντι για Porche θα ονειρευομαστε κανα Cessna 182 Εργα υποδομης τα οποια ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πως επρεπε να ειναι κρατικα, καταληγουν στους ιδιωτες. Θα την πατησουμε πολυ ασχημα... παρα πολυ ασχημα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
.....στο τελος αντι για Porche θα ονειρευομαστε κανα Cessna 182ή Robinson R22 (να μη θέλει και διάδρομο!)...
Εργα υποδομης τα οποια ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πως επρεπε να ειναι κρατικα, καταληγουν στους ιδιωτες. Θα την πατησουμε πολυ ασχημα... παρα πολυ ασχημα
Το συζητούσαμε πρόσφατα μ' ένα φίλο που είναι περισσότερο μέσα στα πράγματα απ΄ότι εγώ ο οποίος έλεγε ότι προβλέπει η Ελλάδα του 2020 ν' ανήκει σε μια χούφτα επιχειρηματίες, από τους οποίους όλοι οι υπόλοιποι θ' αγοράζουμε το δικαίωμα να ζούμε 'ελεύθεροι' στη χώρα μας... Προσωπικά δε μου φαίνεται καθόλου παράλογο έτσι όπως πάμε...
-
[list:1lmba8ca]Ποιος μας φταει ρε παιδια?Καλα να παθουμε.Οι δημοσκοπησεις δινουν και στα δυο μεγαλα κοματα 90% [/list:u:1lmba8ca][list:1lmba8ca]Τι φωναζουμε?Η πρωτη περιπτωση ειναι η, η τελευταια?Τα ιδια δεν εγιναν με τον OTE?H ΔΕΗ κι αυτη ειναι στα προθυρα.Τα ΕΛΤΑ θα γινουν κι αυτα.............ανταγωνιστικα.Θα συμφερει να στελνεις γραμμα..........εσυ ο ιδιος με το αυτοκινητο!![/list:u:1lmba8ca][list:1lmba8ca]Να ξεπουλησουμε και το στρατο να ησυχασουμε [/list:u:1lmba8ca][list:1lmba8ca]Ξερω εγω ποια ειναι η λυση, αλλα ποιος καταδικος να το κανει? [/list:u:1lmba8ca]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ξερω εγω ποια ειναι η λυση, αλλα ποιος καταδικος να το κανει?
Σε ιδιώτες δρόμοι, γέφυρες, πάρκινγκ μετά το 2004.