-
Αυτό πηγαίνει σε όλους τους 'έξυπνους' που είναι υπέρ της ύπαρξης σαμαριών στους δρόμους. Διαβάστε την επιστολή της Ναταλίας Δανδόλου στους 4Τ Νοεμβρίου, σελ. 232 και δείτε πώς μια έγκυος γυναίκα ταλαιπωρείται από τους φυλάρχους των γκέτο των νεόπλουτων.
Άντε, γιατί έχω βαρεθεί να ακούω ηλίθιες δικαιολογίες από διάφορους φλώρους που, για να μην περνάει κανείς από τη γειτονιά τους, βάζουν εμπόδια, τα οποία βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
-
Αυτό πηγαίνει σε όλους τους 'έξυπνους' που είναι υπέρ της ύπαρξης σαμαριών στους δρόμους. Διαβάστε την επιστολή της Ναταλίας Δανδόλου στους 4Τ Νοεμβρίου, σελ. 232 και δείτε πώς μια έγκυος γυναίκα ταλαιπωρείται από τους φυλάρχους των γκέτο των νεόπλουτων.
Άντε, γιατί έχω βαρεθεί να ακούω ηλίθιες δικαιολογίες από διάφορους φλώρους που, για να μην περνάει κανείς από τη γειτονιά τους, βάζουν εμπόδια, τα οποία βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
-
Αυτό πηγαίνει σε όλους τους 'έξυπνους' που είναι υπέρ της ύπαρξης σαμαριών στους δρόμους. Διαβάστε την επιστολή της Ναταλίας Δανδόλου στους 4Τ Νοεμβρίου, σελ. 232 και δείτε πώς μια έγκυος γυναίκα ταλαιπωρείται από τους φυλάρχους των γκέτο των νεόπλουτων.
Άντε, γιατί έχω βαρεθεί να ακούω ηλίθιες δικαιολογίες από διάφορους φλώρους που, για να μην περνάει κανείς από τη γειτονιά τους, βάζουν εμπόδια, τα οποία βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
-
Από'δω κι εμπρός πρέπει να κινητοποιηθούμε όλοι μας εναντίον των διαφόρων φυλάρχων, εργολάβων κλπ, που μας ταλαιπωρούν και μας βάζουν σε κίνδυνο για να 'ικανοποιήσουν' τους φλώρους ψηφοφόρους τους ή για να τσεπώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα.
Ας τους ρημάξουμε στις μηνύσεις και όχι μόνο.
-
Συμφωνώ διαφωνόντας
Όχι στα σαμαράκια που μπαίνουν όπως να ναι και όπου θέλει ο δήμαρχος. Ναι στα σαμαράκια σε περιοχές που όντως χρειάζονται ( πχ 2 σαμαράκια στις 2 μεριές μιας διάβασης σχολείου σε δρόμο με πυκνή και γρήγορη κίνηση). Όχι στα χτιστά σαμαρακία, ναι στα πλάστικα με ευρωπαικές προδιαγραφές γιατί αυτά δεν καταστρέφουν το αμάξι. Επίσης καλό θα ήταν να αρχίσουμε να σεβομάστε τον ΚΟΚ μέσα στις πόλεις, να δίνουμε προτεραιότητα στους πεζούς στην διάβαση και να πάψουμε να ηχορυπάινουμε το σύμπαν με μπουριά και τρύπιες εξατμίσμεις ( και οι 2 και οι 4 τροχοί ). Α και κάτι άλλο αντί να φτίαχνουνε σαμαρακία οι κύριοι δήμαρχοι δεν φτίαχνουν καμιά τρύπα πρώτα... -
να πάψουμε να ηχορυπάινουμε το σύμπαν με μπουριά....
Σωπα ρε βαλαν και σομπες στα αυτοκινητα ..
Dimitris...
-
Nαι γιατί κάποιοι νομίζουνε οτι το αυτοκίνητο είναι σόμπα
Από όλα τα παραπάνω εσύ αυτό κατάλαβες -
Είμαι τελείως αντίθετος στο να υπάρχουν σαμαράκια στο δρόμο, ειδικά εκεί που δε χρειάζονται...
Πχ βλέπεις σε κάποιες περιοχές του Ψυχικού και της Κηφησιάς κάτι δρόμους που κάθε 50 μέτρα έχουν σαμαράκι, που εκτός του ότι σου καταστρέφει τους τροχούς και την ανάρτηση, σου ταράζει και τη μέση. Μα καλά τί χρειάζονται αυτά τα σαμαράκια σε αυτές τις περιοχές; Ούτε σχολεία υπάρχουν τριγύρω (όπου, έστω, πρέπει να υπάρχουν στις διαβάσεις σαμαράκια) ούτε τίποτε άλλο. Αν και από ότι έχω δει, όλοι τα γράφουν τα σαμαράκια στις διαβάσεις και δεν αφήνουν τους πεζούς να περάσουν...
Και, εν κατακλείδει, ορισμένα σαμαράκια είναι τόσο κακοκατασκευασμένα, που δεν υπάρχει πρόβλεψη να ρέουν τα νερά της βροχής στο δρόμο... απαράδεκτο! Τί να πεις στους Δήμους... -
Η νομοθεσία για τα σαμαράκια από την ιστοσελίδα
http://www.motoe.gr/arthra/samarakia.htm :
- Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5)
α) 'Σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνον σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται λεωφορεία.
β) Εξουσιοδοτείται ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ να ρυθμίσει τα σχετικά ζητήματα με υπουργική απόφαση.
2. Σύμφωνα με τη σχετική υπουργική απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/ΟΙΚ/690 2-11-92) τα 'σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά:
α) Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας.
β) Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθει βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις δενδροφύτευσης κ.λ.π.).
γ) Η σκοπιμότητα δημιουργίας 'σαμαριών' θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων:
- να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας
- να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροβεστικά, νοσοκομειακά κ.τ.λ.)
- να υπάρχει στη συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα
- να μπορεί να εφαρμοστεί το όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
δ) Το μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα.
ε) Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%.
στ) Τα 'σαμαράκια' θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας ή 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο.
ζ) Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.
Γ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Αν όλες οι κάποιες (έστω και μια) από τις ως άνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τα 'σαμαράκια' είναι παράνομα και η κατασκευή και η διατήρησή τους αποτελεί αξιόποινη πράξη, που εκτός των άλλων προβλέπεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 273 του Ποινικού Κώδικα (κατ' άλλη άποψη βάσει του άρθρου 290). Η αξιόποινη πράξη διώκεται και αυτεπαγγέλτως, με συνέπεια να ανακύπτουν σχετικές υποχρεώσεις για τα αστυνομικά όργανα να ενεργήσουν προς τούτο.
Επίσης, στην ιστοσελίδα http://lemimoto.freeshell.org/news.html διαβάζουμε πως :
Σύμφωνα με δικαστικές αποφάσεις:
- Σε δρόμους κεντρικούς διαμπερούς κυκλοφορίας από όπου διέρχονται οχήματα πυροσβεστικά & νοσοκομειακά, απαγορεύεται η τοποθέτηση σαμαριών.
- Στους δευτερεύοντες δρόμους επιτρέπεται, εφόσον έχουν εφαρμοστεί ηπιότεροι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας και έχουν αποτύχει, και εφόσον τα σαμαράκια ανταποκρίνονται στις τεχνικές προδιαγραφές του ΥΠΕΧΩΔΕ και εφόσον υπάρχει προειδοποιητική σήμανση.
- Στα παράνομα σαμαράκια πρέπει οι κατασκευαστές να διώκονται ποινικά και υπάρχει αφ'ενός ευθύνη για αποζημίωση σε περίπτωση τραυματισμού και υλικών ζημιών και αφ'ετέρου υποχρέωση αποξήλωσης.
Σχετικό άρθρο:
http://www.epohi.gr/giannis_tebi_social_2042003.htm
Ανάλυση τεχνικών ήπιας κυκλοφορίας:
http://hecesc2003.civ.uth.gr/soig01.htm
Άρθρο με σχόλια και δηλώσεις για τα σαμαράκια:
http://www.nygma.gr/mag/articles/Articl ... 8&ac_id=25
Αναφορά στις νησίδες,στα κράσπεδα και στις τσιμεντένιες μπάλες των πεζοδρομίων:
http://www.anemosclub.gr/action.htm
Εταιρείες με προϊόντα σήμανσης και οδικής ασφάλειας:
- Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5)
-
Πολύ καλο post
-
Η κατάχρηση κατασκευής 'σαμαριών' είναι μια ακόμα ένδειξη του τι συμβαίνει όταν κάποιος αποκτα εξουσία χωρίς να γνωρίζει πως να την χειριστεί αλλά και χωρίς να ελέγχεται!
Οι Δήμοι κάνουν ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ με την ανοχή του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Τροχαίας.
Συνήθως με μέτρα αποσπασματικά που σκοπό έχουν να εξυπηρετήσουν το κοινο περί γκέτο αίσθημα του κάθε προάστιου!
Οσοι μένουν στην Φιλοθέη π.χ. τι κάνουν για αυτή την παρανομία?ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο ατομικές παρεμβάσεις και γκρίνια!!Οταν υπάρξουν πρόστιμα για παράβαση νομοθεσίας στους Δήμους τότε τα ξαναλέμε!Μέχρι τότε όμως υπάρχουν πολλές εκλογές και πρέπει να βολέψουμε μπόλικους!
Αλλωστε δεν αναρωτήθηκε κανεις πως γίνεται και οι Δήμοι προσλαμβάνουν αυτή την εποχή με την σέσουλα?Εχουν απο κάπου κεφάλαια και δεν το ξέρω?Αν λοιπόν θέλετε την γνωμη μου,πηγαίνετε στον Δήμαρχο με κάποιους φίλους σας και διαμαρτυρηθείτε!!Αλλοιώς μην περιμένετε τίποτα!!
-
... Ναι, αλλα μη ξεχναμε, οτι με παρομοιο τροπο γινανε τα σαμαρακια εξ' αρχης, ετσι ? καποιοιο πηγαν στον δημαρχο και του ειπαν να τα φτιαξει!!!
Ο καημος μου, ειναι αυτη η ρημαδα η Μεταμορφωσεως στο Χαλανδρι!!!
Ουτε κοινη γυναικα να ηταν... Πρωτα βαλαν σαμαρακια καθ' ολο το μηκος.. Υστερα, λογω εργων Αττικης, περασε ολη η μπουλντοζα και το φορτηγο απο αυτη και εγινε σαγρε ή κοτλε.. Οπως θελετε παρτε το!! Δεν ηταν να περασεις απ' αυτο το δρομο, παρ' ολο που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ επρεπε να περασει απο εκει, μια και η Δουκισης Πλακεντιας ηταν κλειστη!
Τελειωσαν οι ιστοριες που κανανε και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στρωσαν ασφαλτο!!! Σαμαρακι ουτε για δειγμα!!!!!
ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ηρθε η τεχνικη εταιρεια ΑΛΥΣΟΣ και εκανε τον δρομο οικο ανοχης!!!!!!!!!!!!!! τον χιλιοεσκαψε (δεν γνωριζω για ποιο λογο) και οπου τελειωνε και πηγαινε πιο κατω, γεμιζε τα σκαμματα με χωμα και χαλικι!!!!!!
α!! δεν ξερω αν εχετε παρατηρησει, επισης, πως στρωνουν ασφαλτο ΠΑΝΤΑ τις ημερες που θα βρεξει!!
η ταλαιπωρια ειναι προσωρινη!! η κοροϊδια ειναι μονιμη!! -
χρίστο πολύ καλό και κατατοπιστικό ποστ!
Γαμώ τη γκαντεμιά μου, πόσο ανοχύρωτοι είμαστε μπροστά τις παραβάσεις τοπικών και μη αρχόντων. ΔΙαβάζεις το νόμο και μετά περνάς από το βρωμοψυχικό(που αλλάζει τις πινκίδες κάθε 6μηνο, για να χάνεσαι ) και βλέπεις σαμαράκι πανω σε πλατεία. Μετά κοροϊδεύουμε τους αμερικάνους. Αυτοί έχουν τις ενώσειςκαταναλωτών, οδηγών κτλ και αρχίζουν τις ομαδικές μηνύσεις και καθαρίζουν. Εμείς από την άλλη, έχουμε την έλπα -
Μια και μίλησες για την ΕΛΠΑ, ακόμα περιμένω να τη δω να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των χρηστών των δρόμων.
Χρίστο, χίλια ευχαριστώ για τις νομικές πληροφορίες.
-
Ο χρήστης geronimo έγραψε:
Η νομοθεσία για τα σαμαράκια από την ιστοσελίδαhttp://www.motoe.gr/arthra/samarakia.htm :
- Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5)
α) 'Σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνον σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται λεωφορεία.
β) Εξουσιοδοτείται ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ να ρυθμίσει τα σχετικά ζητήματα με υπουργική απόφαση.
2. Σύμφωνα με τη σχετική υπουργική απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/ΟΙΚ/690 2-11-92) τα 'σαμαράκια' είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά:
α) Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας.
β) Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθει βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις δενδροφύτευσης κ.λ.π.).
γ) Η σκοπιμότητα δημιουργίας 'σαμαριών' θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων:
- να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας
- να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροβεστικά, νοσοκομειακά κ.τ.λ.)
- να υπάρχει στη συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα
- να μπορεί να εφαρμοστεί το όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
δ) Το μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα.
ε) Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%.
στ) Τα 'σαμαράκια' θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας ή 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο.
ζ) Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.
Γ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Αν όλες οι κάποιες (έστω και μια) από τις ως άνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τα 'σαμαράκια' είναι παράνομα και η κατασκευή και η διατήρησή τους αποτελεί αξιόποινη πράξη, που εκτός των άλλων προβλέπεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 273 του Ποινικού Κώδικα (κατ' άλλη άποψη βάσει του άρθρου 290). Η αξιόποινη πράξη διώκεται και αυτεπαγγέλτως, με συνέπεια να ανακύπτουν σχετικές υποχρεώσεις για τα αστυνομικά όργανα να ενεργήσουν προς τούτο.
Πολύ ωραία και χρήσιμα αυτά αλλά ισχύουν σίγουρα;
Στον Κ.Ο.Κ που έχω εγώ στο συγκεκριμένο άρθρο δεν υπάρχουν όλα αυτα. - Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5)
-
Δεν ξέρω αν αποτελώ μειοψηφία, αλλά μου φαίνεται εντελώς ηλίθιο ένα 'μέτρο' σαν τα σαμαράκια το οποίο για να προστατέψει ΜΟΝΟ από όσους αδιαφορούν μεν για τα όρια και τις πινακίδες αλλά δε θέλουν και να φθείρουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου τους, ή να διαταράξουν την χαμηλή τους πτήση με 'κενά αέρος' ταλαιπωρεί ΟΛΟΥΣ τους άλλους (νομοταγείς) οδηγούς, αυξάνει την κατανάλωση (κατέβασε σε πρώτη, ωωωωωωπ, και άντε πάλι επιτάχυνε...), τη φθορά το θόρυβο, τους ρύπους, κλπ...
Ώρες ώρες περνώντας από κάποιες περιοχές πραγματικά έχω την εντύπωση ότι οδηγώ σε δρόμους που φτιάχτηκαν για τους 'άλλους' - τους μη νομοταγείς που αγνοούν τις πινακίδες, αυτούς που έχουν Land Rover, Land Cruiser και δε συμμαζεύεται (για τους οποίους τα σαμαράκια είναι 'σιγά τ' αυγά) ή αυτούς που δεν τους νοιάζει να αποκτήσουν και να κυκλοφορούν με 'κλούβια΄αμορτισέρ αρκεί να πάνε με την ταχύτητα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει και φυσικά δεν τους χαλάει το 'bumpy ride'...
Πάει καιρός που κάποιος υπουργός (ονόματα δε λέμε) είχε δηλώσει ότι από δώ και στο εξής την αποκλειστική αρμοδιότητα για το θέμα θα έχει το ΥΠΕΧΩΔΕ, θα γίνει καταγραφή του τι υπάρχει, τι εξυπηρετεί και τι όχι, κλπ... Αμφιβάλλω αν ο ίδιος δοκίμασε τα τελευταία 5 χρόνια ν' ανέβει τη (λεωφόρο!!) Ρόδων από Διόνυσο προς Πολιτεία - με τις βίλες κάποιων 'αρχόντων' οι οποίοι πάνε για τζόγκινκ κάθε μέρα στο δρόμο 'τους' και δε θέλουν να τους ενοχλούν τα αυτοκίνητα, ενώ τα φρεσκογυαλισμένα 4x4 για την πόλη δίνουν και παίρνουν (εμ, να μην υποφέρουμε κι εμείς από τους δρόμους 'μας'!)...
Ίσως, πάλι, να τα παραλέω και να υπερβάλλω (έχω μια τάση ώρες-ώρες, το παραδέχομαι!)...
-
Pantos ama erixnan ola ta leuta pou eriksan sta samarakia sto na boulonoun lakoubes 8a eixame gamo tous dromous.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Pantos ama erixnan ola ta leuta pou eriksan sta samarakia sto na boulonoun lakoubes 8a eixame gamo tous dromous.Τί να λέει ?
Σαμαράκι πρός τα πάνω (σαμαράκι) , σαμαράκι πρός τα κάτω (λακούβα),
το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράειΟ κάθε ανευθυνουπεύθυνος φτιάχνει ένα Πάνω ,
ο κάθε ανευθυνουπεύθυνος φτιάχνει ένα Κάτω ,Ευθύνη : What the fuck is this ???
Σχεδιασμός : Term unknown !!!Να καταθέσω στο forum κάτι σχετικό , που σίγουρα θα ήθελα να το δω , σε
όλες του τις προεκτάσεις , να γίνει πραγματικότητα κι' εδώ .Οκτώβριος του 1995 , Γενεύη, ΕΛΒΕΤΙΑ.
Σε κάποια οδό (το όνομα μου διαφεύγει) , μπροστά απο ένα κτίριο , με
μαρμάρινη επιγραφή 'Εδώ πέρασε δύο νυχτες ο Ιωάννης Καποδίστριας,
Κυβερνήτης της Ελλάδας' , έχω σταματήσει και παρατηρώ και συνάμα
αναρρωτιέμαι διάφορα πράγματα .
Μέχρι να καταλάβω πως ήταν σεβασμός στην Ιστορία (πού δέν έχουν),
εμφανίζεται ένα φορτηγάκι συνεργείου ύδρευσης.
Όχι , δέν ήταν δέκα άνθρωποι , όπως στην ...Παπούα -Νέα Γουϊνέα .
Ήταν ΤΡΕΙΣ , και με συνοπτικές διαδικασίες , εντόπισαν το πρόβλημα ,
έκοψαν με .... αθόρυβο μηχάνημα την άσφαλτο και ξεκίνησαν το σκάψιμο,
ανοίγοντας όρυγμα 1 x 2 μέτρα .
Δέν είχα χρόνο να μείνω και να παρακολουθήσω την υπόλοιπη διαδικασία , πάντως , πέρασα απο περιέργεια μετά απο 4-5 ώρες , απο το σημείο .
Η μόνη ορατή διαφορά ήταν η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ασφαλτος που κάλυπτε την τομή που είχε γίνειΟΠΩΣ , ακριβώς ΣΤΗΝ ΠΑΠΟΥΑ - ΝΕΑ ΓΟΥΙΝΕΑ
Αποστόλης.
Σαμαράκια