-
Δεν θυμάμε αν το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό, αλλά κάθε μέρα και περισσότερο διαπιστώνω οτι η οδήγηση αυτών των ανθρώπων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για όλους μας αλλά κυριότερα για εκείνους...
δεν υπολογίζουν ΚΟΚ, δεν υπολογίζουν αυτοκίνητα, φανάρια τίποτε...
πετάγονται απο το πουθενά, σταματάνε όποτε και όπου τους καπνίσει,πηγαίνουν αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας, εμποδίζουν την ομαλή ροή της κίνησης παραμένοντας στην αριστερή λωρίδα και πηγαίνοντας με 40, αλλά όταν τους πιάσει το κόκκινο, μπαίνουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα για μια θέση στην πρώτη σειρά!!!
Κάπου άκουσα οτι σε κάποια πόλη του εξωτερικού [Μεξικό νομίζω] είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου...courier πεθαίνουν εν ώρα εργασίας, απο κακή οδήγηση. Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει αυτό αλλά και πάλι....
τι συμβαίνει? και γιατι συμβαίνει αυτό? οι άνθρωποι αυτοί πως αισθάνονται άραγε όταν οδηγούν αυτοκίνητο? αντιλαμβάνονται το ρίσκο και τον κίνδυνο? συνειδητοποιούν τι κάνουν? υπάρχει άραγε εξήγηση? λύση για βελτίωση? -
Δεν θυμάμε αν το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό, αλλά κάθε μέρα και περισσότερο διαπιστώνω οτι η οδήγηση αυτών των ανθρώπων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για όλους μας αλλά κυριότερα για εκείνους...
δεν υπολογίζουν ΚΟΚ, δεν υπολογίζουν αυτοκίνητα, φανάρια τίποτε...
πετάγονται απο το πουθενά, σταματάνε όποτε και όπου τους καπνίσει,πηγαίνουν αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας, εμποδίζουν την ομαλή ροή της κίνησης παραμένοντας στην αριστερή λωρίδα και πηγαίνοντας με 40, αλλά όταν τους πιάσει το κόκκινο, μπαίνουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα για μια θέση στην πρώτη σειρά!!!
Κάπου άκουσα οτι σε κάποια πόλη του εξωτερικού [Μεξικό νομίζω] είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου...courier πεθαίνουν εν ώρα εργασίας, απο κακή οδήγηση. Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει αυτό αλλά και πάλι....
τι συμβαίνει? και γιατι συμβαίνει αυτό? οι άνθρωποι αυτοί πως αισθάνονται άραγε όταν οδηγούν αυτοκίνητο? αντιλαμβάνονται το ρίσκο και τον κίνδυνο? συνειδητοποιούν τι κάνουν? υπάρχει άραγε εξήγηση? λύση για βελτίωση? -
Δεν θυμάμε αν το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό, αλλά κάθε μέρα και περισσότερο διαπιστώνω οτι η οδήγηση αυτών των ανθρώπων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για όλους μας αλλά κυριότερα για εκείνους...
δεν υπολογίζουν ΚΟΚ, δεν υπολογίζουν αυτοκίνητα, φανάρια τίποτε...
πετάγονται απο το πουθενά, σταματάνε όποτε και όπου τους καπνίσει,πηγαίνουν αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας, εμποδίζουν την ομαλή ροή της κίνησης παραμένοντας στην αριστερή λωρίδα και πηγαίνοντας με 40, αλλά όταν τους πιάσει το κόκκινο, μπαίνουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα για μια θέση στην πρώτη σειρά!!!
Κάπου άκουσα οτι σε κάποια πόλη του εξωτερικού [Μεξικό νομίζω] είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου...courier πεθαίνουν εν ώρα εργασίας, απο κακή οδήγηση. Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει αυτό αλλά και πάλι....
τι συμβαίνει? και γιατι συμβαίνει αυτό? οι άνθρωποι αυτοί πως αισθάνονται άραγε όταν οδηγούν αυτοκίνητο? αντιλαμβάνονται το ρίσκο και τον κίνδυνο? συνειδητοποιούν τι κάνουν? υπάρχει άραγε εξήγηση? λύση για βελτίωση? -
Odigo moto edo kai 15 xronia.
Exo kai papaki gia tin doouleia.Sigoura yparxoun aytoi oi odigoi pou les,alla na min ta bazoume ola se ena kazani.
Den to syzitao oti kai ego katakrino oles aytes tis prakseis pou perigrafeis.
Ego mexri tora exo stathei tyxeros kai an kai exo kanei aytou tou eidous tis xazomares,den tis exo plirosei akriva.
Pistevo oti enas odigos dikyklou,exei mathei na prosexei na prosexei pio poly tous ypoloipous odigous,eite odigei 4troxo eite 2troxo kai ayto giati pano stin moto,eisai pio poly stin tsita apo oti sto aytokinito.
Ayto vevaia isxyei gia osous exoun myalo kai den pane me tin 'taytotita sto stoma'
Oso gia lysi,poly apla den yparxei.Tora gia perissoteri astynomeysi kai ta sxetika,ta exoume ksanapei....... -
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι απ' αυτούς δεν οδηγούν συστηματικά ή δεν έχουν οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο. Κατά τεκμήριο, οι περισσότεροι απ' αυτούς δεν έχουν κλείσει τα 18, οπότε δεν έχουν και δίπλωμα αυτοκινήτου. Επίσης, ηλικίες λίγο μετά τα 18 δεν χαρακτηρίζονται συνήθως από αρκετή οικονομική άνεση για την αγορά αυτοκινήτου και το αμάξι του μπαμπά δεν είναι πάντα διαθέσιμο.
Αν σ' αυτά προσθέσεις και τη γοητεία του κινδύνου (που είναι πάντα μεγαλύτερη κοντά στην εφηβεία) καθώς και την έλλειψη εμπειριών που συνεπάγεται ενός βαθμού άγνοια (σε συνδυασμό με το κάκιστο σύστημα εκπαίδευσης-εξέτασης), έχεις τις περισσότερες αιτίες που δημιουργούν το φαινόμενο.
Προσωρινά έχω παροπλίσει το παπί μου, άγνωστο για πόσο ακόμα. Ξεκίνησα οδηγώντας το με τον τρόπο που περιγράφεις σε μεγάλη επαρχιακή πόλη. Έχοντας ήδη εμπειρία από αυτοκίνητο, είχα μια αίσθηση του δρόμου και των κινδύνων του και προσπαθούσα να μην το παρακάνω. Δεν μπλέχτηκα ποτέ σε ατύχημα και ελάχιστα από τα χλμ που έκανα ήταν χωρίς κράνος.
Με το χρόνο, η οδήγησή μου έγινε πιο νομότυπη και χαλαρή. Κατεβαίνοντας στην Αθήνα, ξαφνικά διαπίστωσα ότι πολλοί 'παπόβιοι' με πέρναγαν σαν σταματημένο (ανάμεσα από τα ήδη σταματημένα αυτοκίνητα)! Πολλοί απ' αυτούς δεν φόραγαν κράνος, δυστυχώς. Ελπίζω να άλλαξαν συνήθειες.
Πάντως, με την πυκνότητα οχημάτων στους Αθηναϊκούς δρόμους ακόμα κι ένα περιορισμένων διαστάσεων δίκυκλο είναι δύσκολο να κυκλοφορήσει. Καταλαβαίνω, ως ένα βαθμό το λόγο που οι κούριερ βιάζονται, αλλά μέχρι εκεί. Κανένας δεν τους δίνει το δικαίωμα να προκαλούν ατυχήματα (όπου κυρίως τα θύματα είναι πεζοί).
Η αστυνόμευση δεν είναι δυνατόν να λύσει το πρόβλημα για χίλιους-δυο λόγους. Μόνη ελπίδα η σωστότερη εκπαίδευση των οδηγών. Ας μπει επιτέλους και η κυκλοφοριακή αγωγή ως υποχρεωτικό μάθημα σε όλα τα Δημοτικά! -
ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΤΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙ. ΠΡΟΤΕΙΜΩ ΝΑ ΦΑΩ ΖΑΝΤΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ Η ΚΡΑΣΠΕΔΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΕΝΕΣ ΕΠΑΦΕΣ, ΔΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΨΗΧΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ-ΝΕΑ ΕΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΡΑΓΙΣΜΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΕΝΕΙ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΛΕΝΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΡΕΣ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ Μ****** ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΓΩ: ΒΡΑΔΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΒΕΪΚΟΥ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΞΙΑ ΦΛΑΣ ΑΝΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΜΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΝΑ ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑ ΕΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΤΟΥΘ ΣΚΑΡΑΒΕΟΥ. ΠΑΡΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΙ ΣΦΗΝΟΜΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΦΤΕΡΟΥ ΚΟΒΕΙ ΨΑΛΙΔΙ ΚΑΙ ΖΑΝΤΑ ΤΟ ΠΑΠΙ , ΚΟΒΕΙ ΚΑΙΤΟ ΦΡΥΔΙ ΤΟΥ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΤΥΧΕΡΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΕΙΧΕ ΣΤΑΣΗ ΛΕΟΦΟΡΙΟΥ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΗ ΓΛΕΙΤΟΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΦΡΥΔΙ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΑΛΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΕΥΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΛΟΤΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩΣΑ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ 'ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ' ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛ*******Α? Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΩΖΟΝΤΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΣΟΥ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΟΔΗΓΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΡΟΔΑ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. -
γιατι ειμαστε μπανανια. Τοσο απλα τοσο ξεκαθαρα
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΛΕΝΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΡΕΣ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ Μ****** ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.Στηρίζονται στο γεγονός ότι δεν μπορείς να τους προλάβεις αν χωθούν στην κίνηση. Όσες φορές μετά από λεκτική μονομαχία με παπάκια που έκανε μαλακία έκανα πως έλυνα τη ζώνη μου αυτός έφυγε σπινάροντας και χάθηκε με σφήνες στην κίνηση. Κοινώς θρασύδειλοι...
-
Καλησπέρα,
ως οδηγός αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, μια διαπίστωση που μου πήρε χρόνο να γίνει αξία, είναι ότι οι δικυκλιστές πρέπει να τυγχάνουν τον σεβασμό όλων των υπολοίπων οδηγών για πολλούς λόγους που δεν μπορούν να αντιληφθούν οι όσοι οδηγοί δεν έχουν τουλάχιστον συνοδηγήσει μοτοσυκλέτα.
Σαφώς όμως υπάρχουν και οι κακοί οδηγοί στα δίκυκλα, όπως υπάρχουν και στα αυτοκίνητα. Τα 'παπάκια' με την έννοια της χρήσης για συνεχείς μετακινήσεις (courier, delivery) εντάσσονται (προσωπική άποψη) στην ίδια κατηγορία των αυτοκινητιστών, με την έννοια της πολύωρης οδήγισης ως το βιοποριστικό επάγγελμα.
Κανείς όμως δεν μπορεί να βαπτίζεται 'ιππότης της ασφάλτου' και να οικιοποιείται κάποια μέτρα της ασφάλτου...
Ο 'σεβασμός' στον ΚΟΚ είναι χαρακτηριστικό των συντριπτικά περισσοτέρων Ελλήνων οδηγών. Απλά τα 'παπάκια' είναι πιο ευκίνητα να πράξουν πολλαπλάσιες παραβάσεις απο ότι ένας οδηγός αυτοκινήτου. Στον κεάδα;;;; Είναι αυτή η λύση;
Προσωπική κατάληξη της αντίληψης περί μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου ήταν η πώληση της μοτοσυκλέτας για όλους τους λόγους που μπορεί να μετατρέψουν μια βόλτα σε τραγωδία, απλά γιατί υπάρχουν παντού και απο διάφορους παράγοντες.
Μήπως η επιλογή της 'αντεπίθεσης' μπορεί να δημιουργήσει ακραία αποτελέσματα;
Μήπως πρέπει να γίνουμε πρότυπα, με αρχή να σεβόμαστε τον ΚΟΚ, ένα κώδικα τόσο απλό και αποτελεσματικό.
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε απο την αρχή και όχι απο το τέλος;
Απορίες ενός οδηγού που η ασέβεια του ΚΟΚ, η αδιάφορη αντιμετώπιση άλλων οδηγών, και η υπερεκτίμηση στοίχησε ένα απο τα μεγαλύτερα όνειρα.
Φώτης
-
Η συντρηπτική τους πλειοψηφία είναι ταλιμπάν ή τουλάχιστον έτσι οδηγούνε χωρίς να σκέφτονται τίποτα. Λυπάμαι αλλά εγώ προσωπικά δεν έχω συνατήσει έστω έναν δικυκλιστή με παπάκι που να δείχνει την στοιχειώδη σοβαρότητα και τον απαιτούμενο σεβασμό στους άλλους γύρω του.
Φυσικά δεν αμφιβάλω ότι κάπου θα υπάρχουν και κάποιοι σωστοί αλλά μάλλον είναι πολλοί λίγοι. -
Φώτη πρώτα-πρώτα καλωσήρθες στην παρέα μας...ενδιαφέροντα τα όσα λές και λυπάμε αν πραγματικά πούλησες τη μηχανή σου για τους λόγους που αναφέρεις...
έχω 'κάνει' συν-αναβάτης' σε μηχανή μεγάλου κυβισμού αλλά και μικρότερου και καταλαβαίνω τι λές...λόγω αυτής της εμπειρίας προσπαθώ να προσέχω τα μηχανάκια, ανεξερτήτου κιβισμού και σε περιπτώσεις μποτιλιαρίσματος, παρέχω-εφόσον έχω τη δυνατότα-πάντα προτεραιότητα, αλλά οι οδηγοί του συγκεκριμένου είδους δικύκλου ανεξαρτήτως ηλικίας, πρέπει ειλικρινά να 'κερδίσουν' το σεβασμό μου...
δεν θα μείνω στους courier, γιατι έχω παρατηρήσει αρκετές φορές περιπτώσεις ανδρών μεγάλης ηλικίας με παμπάλεα μηχανάκια να συμπεριφέρονται επίσης απαράδεκτα...
άρα???? -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
άρα????Αρα ας οδηγούμε όλοι αμυντικά και ακόμα περισσότερο απέναντι στα μηχανάκια. Διότι η δική τους μ@λ@κία μπορεί να στοιχίσει στον οδηγό του αυτοκινήτου νεύρα ή ένα τσαλακωμένο φτερό, αλλά η μ@λ@κία του οδηγού του αυτοκινήτου μπορεί να στοιχίσει στους δικυκλιστές παντός είδους τη σωματική τους ακεραιότητα ή και τη ζωή τους.
Οσο πιστεύουμε πως οι δρόμοι είναι ζούγκλα και πρέπει να φερόμαστε σύμφωνα με τους νόμους της ζούγκλας ('δεν με νοιάζει που τσακίστηκε, ας πρόσεχε' ) αυτά θα γίνονται και τίποτε δεν θα βελτιωθεί. Μόνο αν υποχωρήσουμε και σεβαστούμε το ουσιαστικό (και όχι απαραίτητα τυπικό) δίκαιο του πιο αδύνατου (οι δικυκλιστές τους πεζούς, οι ΙΧ-ήδες τους δικυκλιστές, τα φορτηγά-λεωφορεία τους ΙΧ-ήδες) θα δούμε προκοπή και πολιτισμό στους δρόμους μας.
Αυτά από έναν συνειδητό (= προτιμώ να είμαι μέρος της λύσης παρά μέρος του προβλήματος) οδηγό μηχανής μεγάλου (για την Ελλάδα...) κυβισμού αλλά και αυτοκινήτου.
(Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι: δεν εννοώ 'μπάτε σκύλοι αλλέστε' για όλους αυτούς τους καμικάζι με τα παπάκια. Εννοώ να προσπαθήσουμε να δώσουμε χώρο και τόπο στην όποια οργή, διότι με έναν μόνο είναι μ@λ@κία αλλά με δύο είναι καυγάς ή ατύχημα)
-
Καλησπέρα Kamil. Δεν αποδίδω σε καμία περίπτωση δίκιο ή άδικο σε κανέναν. Προσωπική άποψη είναι ότι η κοινωνική τάση (τουλάχιστον μία απο αυτές) προωθεί την αξία του ανταγωνισμού (ακούσια), η οποία σαφώς και μεταφέρεται στην αυτοκίνηση, ως ενέργεια που χαρακτηρίζει την 'καθημερινότητα'.
Ο δικυκλιστές έχουν το σαφές ανταγωνηστικό πλεονέκτημα του όγκου και τις ευκινησίας (έναντι των υπολοίπων οχημάτων). Αυτόματα 'αποκτούν' δικαιώματα τα οποία και υποστηρίζουν με φανατισμό, με κανένα όμως επιχείρημα. Όπότε είναι δεδομένη, και εν μέρη δικαιολογημένη η αντίληψη για τους μοτοσυκλετιστές απο τους υπόλοιπους οδηγούς.
Σέβομαι αυτή την αντίληψη, καθώς και την αντίθετη άποψη.
Η ανωριμότητα μερικών 'οδηγών' σαφώς και θα πρέπει να κατακρίνεται.
Όμως η πηγή του προβλήματος (δεδομένης της συμπεριφοράς) δυστηχώς είναι βαθιά, και μάλλον αγιάτρευτη.
Στον κεάδα λοιπόν; (εδώ περιμένω αντίλογο, ποια είναι η δική/ια σου/ας εικόνα).
Φώτης
-
Tα παπάκια δεν είναι πρόβλημα. Πρόβλημα γίνονται όταν τα οδηγούν 'deliverάδες' και 'courierάδες'.
Ειδικά οι πρώτοι λογω του νεαρού της ηλικίας οδήγουν λες και είναι υπό την επήρρεια LSD έχοντας την παραίσθηση (όχι ψευδαίσθηση-ξέρω τι γράφω) πώς είναι αθάνατοι και άτρωτοι.
Τρομερές σφήνες, κίνηση ανάποδα σε μονόδρομους και μάλιστα γρήγορα, φανάρια δεν υπάρχουν για αυτούς και τόσα άλλα.
Επιπλέον τώρα τελευταία που φοράνε και κράνη τις παραπάνω παραισθήσεις τις βιώνουν εντονότερα, οπότε και τα απίστευτα που κάνουν είναι ακόμα πιο ακραία. -
Ο χρήστης Tziavaras έγραψε:
Στον κεάδα λοιπόν;μπά θα σφηνώσουν, αργήσαμε πολύ [έτσι για να κάνουμε και λίγο χιουμορ]ή πρόστιμα λοιπον αλλά να παραμείνουν καθόλη τη διάρκεια του έτους , να δυσκολέψουν την διαδικασία απόκτησης διπλώματος απαιτώντας εξτρα γνώσεις? ή να ξακάτσουν πάλι όλοι στα θρανία στις σχολές οδήγησεις να διδαχτούν οδηγητική παιδεία???
-
Ο χρήστης Tziavaras έγραψε:
Στον κεάδα λοιπόν; (εδώ περιμένω αντίλογο, ποια είναι η δική/ια σου/ας εικόνα).Όχι βέβαια.
Η εικόνα που έχω αποκομίσει από τους δικυκλιστές είναι περίπου η εξής:
Οι οδηγοί μεγαλομεσαίων μοτοσικλετών είναι πολύ σωστοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία. Ακόμα και οι 'ινδιάνοι' (αυτοί με γρήγορες μηχανές στριτ που τρέχουν πολύ) είναι πολύ προσεκτικοί και σέβονται τους άλλους χρήστες του δρόμου. Η μόνη παρατήρηση που έχω γι'αυτούς είναι ότι θα ήθελα να ευχαριστούν όταν κάποιος οδηγός αυτοκινήτου τους διευκολύνει εμφανώς να περάσουν, πράγμα που ενώ παλιά έκαναν αρκετοί έχει εκλείψει τώρα, δεν ξέρω γιατί. Ας σκεφτούν ότι αν το κάνουν ο αυτοκινητιστής θα νοιώσει ωραία και θα συνεχίσει να διευκολύνει δικυκλιστές, άρα κερδίζουν οι ίδιοι.
Οι οδηγοί των μικρών μοτοσικλετών χωρίζονται σε υποκατηγορίες:
- Άνθρωποι που χρησιμοποιούν το δίκυκλο για να κάνουν τη δουλειά τους.
Πολλοί από αυτούς δυστυχώς χαρακτηρίζονται από -ας πούμε- έλλειψη μοτοσικλετιστικής κουλτούρας με αποτέλεσμα να δημιουργούν άθελά τους προβλήματα (είναι ασταθείς στο δρόμο, βραδυπορούν, δεν πάνε δεξιά κτλ). Δυστυχώς οι αυτοκινητιστές δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι'αυτό. Μόνο οι συνειδητοποιημένοι δικυκλιστές μπορούν να τους συμβουλέψουν όταν κάνουν ένα (τίμιο) λάθος ώστε σιγά-σιγά να αποκτήσουν κουλτούρα και σωστή οδική συμπεριφορά.
- Οι γνωστοί πιτσαδόροι/κούριερ.
Ας μην είμαστε τόσο αυστηροί μαζί τους. Τη δουλειά τους κάνουν, και μάλιστα είναι και πολύ σκληρή και επικίνδυνη. Κατά πάσα πιθανότητα είναι αναγκασμένοι να παρανομούν για να φτάσουν γρήγορα στον προορισμό τους αφού το απαιτεί η δουλειά τους.
- Οι πιτσιρικάδες.
Επίσης να μην είμαστε τόσο αυστηροί. Και αυτοί δεν έχουν προλάβει να αποκτήσουν μοτοσικλετιστική κουλτούρα και γι'αυτό το παρακάνουν. Μη τους βαφτίζουμε με τη μία 'κωλόπαιδα' και ας προσπαθήσουμε να τους εξηγήσουμε ευγενικά το λάθος τους, μπορεί να μας εκπλήξουν με τη συμπεριφορά τους. Θυμηθείτε τι μπορεί να κάνατε εσείς με το αυτοκίνητο στα 19 σας. Αν όμως φερθούν αλήτικα τότε να είσμαστε σίγουροι ότι θα βρεθούν άνθρωποι να μας υποστηρίξουν όταν -καλώς- αποφασίσουμε να τους πλακώσουμε στο ξύλο. Μόνο προσοχή γιατί μέσα στην αίσθηση άφθαρτου και τον τσαμπουκά που έχουν μπορεί να βγάλουν κανα μαχαίρι ή κατσαβίδι και τότε τα πράγματα περιπλέκουν.
-
Εχείς δίκιο για τους 'ινδιάνους', σχετικά με την εξέλιξη της συμπεριφοράς τους. Όμως το όνειρο απόκτησης μιας μεγάλης, σε όρους κυβισμού, έχει γίνει για πολλούς οδηγούς, πραγματικότητα, και όπως κάθε πραγματοποίηση του ονείρου, συνοδεύεται απο την αντίστοιχη συμπεριφορά της πραγματοποίησης του και αντίληψης ανόδου στην κοινωνική βαθμίδα, καθώς και εικόνας υπεροχής η οποία βασίζεται στην αντίληψη περί προσωπικότητας η οποία δεν αντικατοπτρίζει πάντα την πραγματικότητα.
Όπως δίκιο έχεις και για τις άλλες 'κατηγορίες' οδηγών δικύκλων. Εμφανώς τα προβλήματα που περιγράφονται παραπάνω απο άλλους χρηστες ονομάζουν την κάθε κατηγορία.
Η εξέλιξη, ωριμότητα, ή οποία πηγάζει απο την εκπαίδευση, οικογενειακό, φιλικό και κοινωνικό περιβάλλον 'ευθύνεται' για την συμπεριφορά και θέση τους στις 'κατηγορίες' οδηγών δικύκλων που προανεφέρες.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι βαθύ, και όχι απαραίτητα πρόβλημα, απλά αναγνώριση των τελικών χρηστών των προϊόντων που ονομάζονται ιδιωτικά μεταφορικά μέσα.
Κατανόηση, είναι η σωστή λέξη που προανέφερες, όπως σωστή είναι και η κάθε άποψη που διαμορφώνεται με θετική διάθεση και όχι προκατάληψη.
Φώτης
-
Δεν έχω καταφέρει να χωρίσω τους δικυκλιστές σε κατηγορίες ανάλογα με τη χρήση και το είδος της μηχανής τους. Δεν βρίσκω καμιά δικαιολογία για τη συμπεριφορά πολλών από αυτούς και οι παρανομίες τους θα έπρεπε να τιμωρούνται (παραδειγματικά αν είναι επαγγελματίες κούριερς κλπ).
Πολλοί είναι πολύ επικίνδυνοι, μπαίνοντας μπροστά σου ενώ επιταχύνεις ή κάνοντας ζιγκ ζακ (κάπου ανάμεσα στο ζιγκ και στο ζακ βρίσκονται μπροστά από το αυτοκίνητό σου!) τρομάζοντας έτσι τον οδηγό και αναγκάζοντάς τον σε απότομο φρενάρισμα ή ελιγμό με κίνδυνο για όλους τους γύρω! Όντως επιταχύνουν καλά οι μηχανές μόνο όμως όταν έχεις τη σωστή ταχύτητα και πατάς αρκετό γκάζι! Κάτι παπάκια με 2 υπέρβαρους τα περνάνε και οι σκαραβαίοι (οι οποίοι σημειωτέον είναι πολύ καλοί από εκκίνηση μέχρι τα 50χλμ). Το χειρότερο είναι ότι αισθάνονται ότι έχεις και υποχρέωση να τους διευκολύνεις. Αυτοί όμως πότε διευκολύνουν αυτοκίνητο, συχνά ξεχνιούνται χαλαρά στην αριστερή.... Ακόμα όμως κι όταν εμφανώς τους διευκολύνεις ποτέ δε δείχνουν ευγνωμοσύνη.
Αντίθετα αν δεν φρενάρεις πειστικά για να τους αποφύγεις και τους ανησυχήσεις σε βρίζουν κιόλας ότι θα τους σκοτώσεις ενώ αυτοί κάνοντας διάφορα τρελλά που σου έχουν κόψει τη χολή ξαφνικά στήνονται μπροστά σου ενώ δε χωράνε! Αυτοί ρισκάρουν και ο αυτοκινητιστής δε φτάνει που έχει τρομάξει τρώει και το βρίσιμο. Κερατάς και δαρμένος που λέμε!!Αν όταν ήμουν νεότερος και έκανα αηδίες με βαφτίζαν κ.....παιδο είναι απόλυτα φυσιολογικό...και δεν το κατηγορώ και θεωρώ φυσιολογικό να βαφτίζω κι εγώ ανάλογα άτομα που κάνουν ό,τι κάνουν....
Αλήθεια σε στενούς μονόδρομους γιατί προτιμάνε να περνάνε από δεξιά και όχι πιο νόμιμα από αριστερά? (ώστε να ελέγχουμε και τον καθρέφτη μας καλύτερα!)
Και πως φαντάζονται ότι είναι δυνατόν να χειρίζονται μηχανή που απαιτεί 2 χέρια και 2 πόδια και 14 μάτια και όλο το μυαλό στην τσίτα μιλώντας στο κινητό!
-
Παιδία!!!!!!!
Και θα σας αναφερω το εξης παραδιγμα-περιστατικο:
ηταν ενα νεαρό αγορι, και λεω 'ηταν' γιατι τωρα δυστιχως δεν ειναι, ηλικιας 16 ετων, και ειχε ενα παπακι 'πειραγμενο' κανοντας ολες αυτες τις μ@λ@κιες που κανουν οι νεαροι.
Επιδη οι γονεις του εκριναν οτι ο ¨κανακαρης¨ τους θα κυνδινευε απο το παπι του αποφασισαν να του αγορασουν ενα πεζό 106 ραλύ!!!! με αποτελεσμα αυτος και η 15χρονη κοπελα του, να βρουν φρικτό θανατο πανω σε εναν στηλο της ΔΕΗ.
Λυπηρή ιστορία,
γιατι εγινε αυτο; γιατι το παιδακι ΑΓΝΩΟΥΣΕ βασικους κανονες ασφαλείας και οδικης συμπεριφορας.
Φταινε οι γωνεις του γιατι ΑΓΝΩΟΥΣΑΝ οτι εκαναν την υπερτατη μαλακια να παρουν στο 16ΧΡΟΝΟ αγορι ενα οχημα που στα αδέξεια- απειρα χερια του ηταν μια φονικη μηχανη!
φυσικα μερικες φορες καθομαι και θυμαμαι τι εκανα οταν ημουν μικρος σε σχεση με την οδικη εκπαιδευση μου, αφου το σχολειο μου, εβγαλε την υποχρεωση που ειχε απεναντι μου να με κανει σωστο χρηστη του δρομου και σωστο οδηγο, με μια εκδρομη στην πιστα του αγιου κοσμα, οπου σε μια ειδικα διαμορφωμενη πιστα με φαναρια και σηματα, εμεις τρυγιρνουσαμε με ποδηλατα, δυστιχως αυτο το μαθημα εγινε μια φορα στην εσω-σχολικη μου ζωη, γιατι στην εξω-σχολικη μου ζωη, απο την πρωτη μερα που ανοιξε η πιστα καρτ στον ασποπυργο, 9 ετων ημουν τοτε, εγινα ο καλυτερος και πιο ενθουσιοδης οδηγος που μπορουσα να γινω, και εκει εμαθα να εχω αισθηση και ευθυνη για το οχημα που χειριζομουν. στα 13 εβγαζα το αχτι μου, με ενα simca 1300 του 1973, στους αγρους γυρω απο την πιστα, οπου δεν υπηρχε ψυχη!!! και οχι στους δρομους με κινηση και κυνδινους.
Η εμπλοκη μου με την οδηγιση απο μικρη ηλικια ουτε 'χερά' με κατεστησε ουτε 'μαγκα' 'ραλιστα' ή οτι αλλο φανταζεστε, απλά -πιστευω- με εκανε υπευθυνο οδηγο και πανω απ'ολα υπευθυνο ΑΤΟΜΟ που σεβεται τις ζωες των αλλων.
Οσοι οδηγουν παπακια, και ειδικα οι πιτσιρικάδες, θεωρουν οτι οδηγουν ποδηλατο, γιατι εξ'άλλου η μεταβαση ειναι ποδηλατο-μηχανακι, γιαυτο τους βλεπεις να καβαλανε πεζοδρόμεια, να πηγαινουν αντιθετα και αλλα τρελλα που εχουμε δει ολοι λιγο πολυ.
ολα αυτα ειναι απορροια της χιλιοειπομενης και ταλαιπορης ΠΑΙΔΙΑΣ!!!!! αν ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν μια σωστη βασικη εκπαιδευση, οχι για τεχνικους ορους ή θεματα χειρισμου, αλλα τουλαχιστον να καταλαβουνε τι ευθυνη φερουν οταν βγαινουν στον δρομο, δεν θα ειχαμε αυτο το κακό. Δεν φταινε τα μηχανακια, ειτε ειναι γρηγορα και καινουργια, ειτε ειναι αργα και 'χρεπια' ουτε τα αυτοκηνητα, ουτε τα φορτηγα, φταινε αποκλειστηκα και μονο ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ!!!
-
να πω και γω τη γνωμη μου...παρα το γεγονος οτι φετος χτυπησα με το αυτοκινητο ενα παπι απο μ@λ@κι@ του αλλου τυπου και αυτος κοντεψε να καταληξει στον αλλο κοσμο ελλειψει κρανους...ευτυχως τη γλιτωσε με σπασμενο ποδι κτλ κτλ.
νομιζω οτι ενα τεραστιο ποσοστο αυτων που οδηγουν τετοια μηχανακια ειναι ασχετοι με το θεμα...η ειναι πολυ μικροι η δεν ενδιαφερονται να μαθουν ωστε να χουν μια καλη συμπεριφορα στο δρομο...αντιθετως δεν εχει τυχει ποτε σε μενα να δημιουργησει προβλημα οδηγος μοτοσυκλετας μεγαλου και μεσαιου κυβισμου.φανταζομαι οτι αυτοι και γνωσεις εχουν και καποια εμπειρια...το μηχανακι δεν ειναι ποδηλατο!
"ΠΑΠΑΚΙΑ" - Οι έλληνες καμικαζι...