Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C3 1.4 diesel 92bhp ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. C3 1.4 diesel 92bhp ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trian last edited by

      (να με συγχωρείτε αν ρωτάω κάτι που κατά τα άλλα είναι γνωστό στους ελληνικούς κύκλους αλλά τα τελευταία 6 χρόνια ζω κυρίως εκτός Ελλάδος και δεν έχω και πολλές ευκαιρίες να διαβάζω 4Τ)

      Διάβασα τις προάλλες ότι η Citroen φέρνει 1.4 diesel με 92 άλογα για το C3 (και στην Ελλάδα), το οποίο μου φαίνεται ήδη αρκετά καλο (για diesel), αλλά το μικρόβιο ρωτάει: λες να σηκώνει φτιάξιμο;;;

      Πέραν αυτού, λογικό θα είναι να σκάσει μύτη και σε άλλα μοντέλα της PSA σιγά σιγά (σχετικά με την Ελλάδα). Πού θα ποντάρατε;

      Και μια τρίτη ερώτηση, άσχετη με βελτιώσεις: με κύριο γνώμονα την οδική συμπεριφορα και την επικοινωνία με τον οδηγό, πώς το βλέπετε (όσοι το έχετε πιάσει);

      (δεν βρήκα σχετικό άρθρο στα αρχεία του forum, γι΄αυτό και οι πολλές ερωτήσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        trian last edited by

        (να με συγχωρείτε αν ρωτάω κάτι που κατά τα άλλα είναι γνωστό στους ελληνικούς κύκλους αλλά τα τελευταία 6 χρόνια ζω κυρίως εκτός Ελλάδος και δεν έχω και πολλές ευκαιρίες να διαβάζω 4Τ)

        Διάβασα τις προάλλες ότι η Citroen φέρνει 1.4 diesel με 92 άλογα για το C3 (και στην Ελλάδα), το οποίο μου φαίνεται ήδη αρκετά καλο (για diesel), αλλά το μικρόβιο ρωτάει: λες να σηκώνει φτιάξιμο;;;

        Πέραν αυτού, λογικό θα είναι να σκάσει μύτη και σε άλλα μοντέλα της PSA σιγά σιγά (σχετικά με την Ελλάδα). Πού θα ποντάρατε;

        Και μια τρίτη ερώτηση, άσχετη με βελτιώσεις: με κύριο γνώμονα την οδική συμπεριφορα και την επικοινωνία με τον οδηγό, πώς το βλέπετε (όσοι το έχετε πιάσει);

        (δεν βρήκα σχετικό άρθρο στα αρχεία του forum, γι΄αυτό και οι πολλές ερωτήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trian last edited by

          (να με συγχωρείτε αν ρωτάω κάτι που κατά τα άλλα είναι γνωστό στους ελληνικούς κύκλους αλλά τα τελευταία 6 χρόνια ζω κυρίως εκτός Ελλάδος και δεν έχω και πολλές ευκαιρίες να διαβάζω 4Τ)

          Διάβασα τις προάλλες ότι η Citroen φέρνει 1.4 diesel με 92 άλογα για το C3 (και στην Ελλάδα), το οποίο μου φαίνεται ήδη αρκετά καλο (για diesel), αλλά το μικρόβιο ρωτάει: λες να σηκώνει φτιάξιμο;;;

          Πέραν αυτού, λογικό θα είναι να σκάσει μύτη και σε άλλα μοντέλα της PSA σιγά σιγά (σχετικά με την Ελλάδα). Πού θα ποντάρατε;

          Και μια τρίτη ερώτηση, άσχετη με βελτιώσεις: με κύριο γνώμονα την οδική συμπεριφορα και την επικοινωνία με τον οδηγό, πώς το βλέπετε (όσοι το έχετε πιάσει);

          (δεν βρήκα σχετικό άρθρο στα αρχεία του forum, γι΄αυτό και οι πολλές ερωτήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            puntofato last edited by

            Το τι θα δούμε ακόμα δεν λέγεται!
            Από τις αρχές του χρόνου που επιτέλους το διοικούμενο από επικίνδυνα ηλιθίους κράτος μας θα επιτρέψει επιτέλους τα Diesel επιβατικά, θα έρθουν αυτοκίνητα που θα είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ αλλά και ΓΡΗΓΟΡΑ.Κινητήρες όπως:
            Alfa Romeo 1.9 JTD 16V 140PS
            Seat 1.9 TDI 150PS
            Ή μοντέλα όπως:
            Skoda FABIA 130ps
            Fiat PUNTO 1.3 70ps 1.9 100ps
            κ.α.
            Σκεφτείτε τώρα ότι έχουν μόνο σύστημα ψεκασμού χωρίς σύστημα ανάφλεξης, δηλαδή 50% λιγότερα μέρη και κατα συνέπεια 50% λιγότερες πιθανότητες να χαλάσουν από ότι τα βενζινοκίνητα και φυσικά λιγότερη συντήρηση.
            Το περίεργο είναι ό,τι τα ελληνικά περιοδικά του χώρου δεν ασχολούνται με τα DIESEL παρόλο που η πρόοδος της τεχνολογίας τα οφέλησε περισσότερο απο ποτέ. Οι δε αντιπροσωπείες ούτε που τα αναφέρουν στους καταλόγους τους!
            Το μέλλον είναι στον κινητήρα DIESEL τελεία και παύλα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lkar last edited by

              To 'πετρέλαιο' που έχουμε δεν πληροί τις προδιαγραφές για τους σύγχρονους diesel.

              Oι σύγχρονοι diesel δεν συντηρούνται, όπως το ξέρουμε μέχρι τώρα. Aν πάθουν κάτι η αντλία, τα μπεκ ή τα EUI -συνήθως λόγω καυσίμου- αντικαθίστανται. Kανένα σύστημα common rail δεν επισκευάζεται στην Eλλάδα.

              Aν επιτρέψουν τα diesel χωρίς να βελτιωθεί το πετρέλαιο και χωρίς να μειωθεί η τεράστα νοθεία θα κάνουν -για μία ακόμα φορά- τεράστιο λάθος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apostolis last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                To 'πετρέλαιο' που έχουμε δεν πληροί τις προδιαγραφές για τους σύγχρονους diesel.

                Oι σύγχρονοι diesel δεν συντηρούνται, όπως το ξέρουμε μέχρι τώρα. Aν πάθουν κάτι η αντλία, τα μπεκ ή τα EUI -συνήθως λόγω καυσίμου- αντικαθίστανται. Kανένα σύστημα common rail δεν επισκευάζεται στην Eλλάδα.

                Aν επιτρέψουν τα diesel χωρίς να βελτιωθεί το πετρέλαιο και χωρίς να μειωθεί η τεράστα νοθεία θα κάνουν -για μία ακόμα φορά- τεράστιο λάθος

                Καλά , δεν σε πιστεύω , πάλι άρχισες τα ψέματα !!!
                Τι common rail και κουραφέξαλα μας λές
                Ο κοσμάκης θέλει diesel του-του , και θα του βάζει 'θέρμανσης' , που ,
                ας έχει το θείο (S) του αιώνος , είναι φθηνότερο
                Τί θα γίνει στο ταμείο , για επισκευή = αντικατάσταση ???
                Ε, δεν πειράζει , μέχρι τότε , την δουλειά μας την κάναμε , και συνουσιαστήκαμε με το περιβάλον

                Αποστόλης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Nαι το ομολογώ ότι έιμαι μεγάλος ψεύτης

                  H πλάκα είναι ότι αφού βάλουν θέρμανσης στο common rail, -εν γνώσει τους- παραπονιούνται μετά για έλλειψη αξιοπιστίας και ότι είναι άχρηστα τα νέα αυτοκίνητα(λογικό, αφού τόσα χρόνια αυτό έβαζαν στο αρχαίο ταξί τους με τα 2.000.000 χιλιόμετρα και ρύπαιναν όσο η χαλυβουργική)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Γενικά τα καινούργια ηλεκτρονικά συστήματα ΔΕΝ επισκευάζονται είτε είναι για βενζίνη είτε για πετρέλαιο αλλά αντικαθιστόνται.Μήπως είδες καποιο πολλαπλασιαστή να επισκευάζεται, ή κάποια αντλία βενζίνης; Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Όσο για την ποιότητα του πετρελαίου τόσα ταξί που κυκλοφορούν και είναι καινούργιας τεχνολογίας(άκαπνα από πίσω) δεν έχουν προβλήματα, γιατί να έχουν τα επιβατικά που είναι τα ίδια και θα κάνουν και πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα ταξί;
                    Ενδεικτικά για το ποσοστό σε θείαφι είχα διαβάσει σε κάτι review στο CARsurvey.org για κάποιο κινητήρα της BMW που είχε πρόβλημα από το Εγγλέζικο πετρέλαιο και κάπως λιώναν μέσα τα μέταλλά του εξαιτίας σχηματισμού οξέως από το θειάφι. Τέτοια περίπτωση δεν έχω ακούσει για Ελλάδα.
                    Όσο για το Ελληνικό πετρέλαιο το πρόβλημα του είναι τα διογκωτικά που έχει και μπορεί(δεν είναι σίγουρο) να προκαλέσουν προβλήματα. Αυτό σύμφωνα με υπεύθυνο της ΤΟΥΟΤΑ που μίλησα κατα τη διάρκεια σεμιναρίου στα κεντρικά της ΤΟΥΟΤΑ στην Ελευσίνα.
                    Μην είστε τόσο καχύποπτοι στην νέα τεχνολογία. Έχει πολλά να προσφέρει και ΠΡΕΠΕΙ να έρθει στην χώρα μας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lkar last edited by

                      Έχει το ίδιο κόστος μία αντλία βενζίνης και μία αντλία πετρελαίου;
                      Φαίνεται ότι δεν έχεις δει σκουριασμένη αντλία (από νερό φυσικά στο πετρέλαιο ). Ως γνωστόν το πετρέλαιο δεν σκουριάζει.

                      Δεν είμαι καθόλου καχύποπτος με τη νέα τεχνολογία, αρκεί να υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις. Σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα (όχι φυσικά στην Eλλάδα) θα είχα αγοράσει το ίδιο αυτοκίνητο με diesel κινητήρα, με τα ίδια άλογα, διπλάσια ροπή και μισή σχεδόν κατανάλωση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Δεν είπα κάτι τέτοιο! Είπα πως κανένα σύστημα δεν επισκευάζεται!
                        Επίσης είπα πως αν ήταν τα πράγματα τόσο τραγικά με τα καύσιμα όπως αναφέρετε εσείς κανένας επαγγελματίας δεν θα αγόραζε Diesel αυτοκίνητο. Και ευτυχώς δεν είναι έτσι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Τα πετρελαιοκίνητα είναι ωραία και καλά με καταπληκτικές ροπές (εύκολη οδήγηση, διατήρηση ταχύτητας, ρεπρίζ, όχι αλλαγές ταχύτητας) και οικονομία καυσίμου καθώς είναι πιο αποδοτικός ο τρόπος καύσης (η κάτι τέτοιο μην το πάρετε κατά γράμμα) και όλο και αγοράζονται και περισσότερο στην Ευρώπη. Σε πολλές χώρες έχει ξεπεράσει το 50%.

                          Σχετικά με πειράγματα σε diesel. Βεβαίως και υπάρχουν! Στα turbo ισχύουν οι διάφορες turbo βελτιώσεις και ισχύουν τσιπαρίσματα κλπ. Απλά δεν μπλέκουν σπινθήρες και αβάνς.
                          Όταν αρχίσουμε να έχουμε κάμποσα τέτοια θα έρθουν και οι βελτιώσεις. Προς το παρόν πάντως στο εξωτερικό οι βελτιωτές διαθέτουν πολλά και για diesel. Και όσο ξεφεύγουμε από χρηστικές μαούνες και βγαίνουν σπορτίφ αυτοκίνητα με πετρέλαιο όπως Ibiza 130-150 ίππων, BMW 330d κλπ ο βελτιωτικός τομέας θα ανθίσει.

                          Μειονεκτήματα, ήχος κινητήρα (όλο και βελτιώνεται), μυρωδιά στα χέρια από το πετρέλαιο (ευτυχώς στην Ελλάδα τα βενζινάδικα δεν είναι self-service!) αλλά πιο σημαντικό θεωρώ το βάρος του κινητήρα (λόγω ανάγκης να αντέχει σε συμπιέσεις διπλές των βενζινοκίνητων) που πιέζει πολύ την εμπρός ανάρτηση και χαλάει την ισορροπία-ζύγισμα.

                          BTW κυκλοφορεί ταινιούλα με κόντρα Beetle diesel Golf V6 όπου το diesel κερδίζει εμφανώς!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Φίλε onix έχεις απόλυτο δίκιο. Να συμπληρώσω μόνο την νοοτροπία του Έλληνα που πρέπει να αλλάξει καθώς το πετρέλαιο είναι πολύ παρεξηγημένο στη χώρα μας, έχοντας οι περισσότερη επαφή μαζί του μόνο μέσω των κακό συντηρημένων και άθλιων Ταξί. Σίγουρα όχι η καλύτερη διαφήμιση για το είδος αυτό καυσίμου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr