Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα της FIA για τη χρήση αυτοκινήτων σε 8 χώρες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα της FIA για τη χρήση αυτοκινήτων σε 8 χώρες
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    15
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την MORI για λογαριασμό της FIA, μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2003 (τα αποτελέσματα βγήκαν 29 Σεπεμβρίου) σε 11884 οδηγούς από Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ισπανία έχουμε τα εξής:

      1. το 65% των οδηγών δηλώνει ότι θα χρησιμοποίησει το αυτοκίνητό του λιγότερο αν διπλασιαστεί η τιμή των καυσίμων ενώ το 60% των οδηγών δηλώνει ότι δε θα επηρρεάσει τη χρήση του αυτοκίνητου τους, πιθανή μείωση κατά 50% των εισητηρίων των ΜΜΜ.

      2. το 11% των οδηγών δηλώνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους ότι κι αν γίνει (23% Αμερική, 19% Αγγλία, ενώ οι Ιταλοί με 0% !!! - ούτε ένας 'σκληροπυρηνικός')

      3. Οι Αμερικάνοι είναι εκείνοι που σχετίζουν περισσότερο το αυτοκίνητο με την προσωπική τους ελευθερία και (ως αναμενόταν) είναι εκείνοι που ανησυχούν λιγότερο για το περιβάλλον

      4. Οι Γιαπωνέζοι είναι εκείνοι που ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για τους κινδύνους από τροχαία ατυχήματα. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν το λιγότερο.

      5. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά οι Γάλλοι είναι αυτοί που θα εκνευριστούν πιο πολύ στην κίνηση και θα σταματήσουν να οδηγούν

      6. Οι Γερμανοί ανησυχούν περισσότερο απ' όλους μήπως η οδήγηση γίνει πολύ ακριβή

      7. Οι Ισπανοί είναι αυτοί που εξαρτώνται λιγότερο απ' όλους από το αυτοκίνητο (αφού μόνο το 27% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο για τις καθημερινές τους εργασίες, σε αντίθεση με το μέσο όρο των άλλων χωρών 56% και των Αμερικάνων 74%

      Στην Αμερική η αύξηση στα προσωπικά αυτοκίνητα αφείλεται αποκλειστικά σε SUV και pick-up φορτηγάκια. Υπάρχουν πλέον περισσότερα αυτοκίνητα από ανθρώπους !!!

      1. Στην Αμερική το 86% των εκδρομών γίνεται με αυτοκίνητο σε σχέση με το 62% της Ευρώπης

      2. Η Αγγλία έχει τη μεγαλύτερη ροή αυτοκινήτων (traffic flow) αλλά και τους ασφαλέστερους δρόμους. Επιπλέον, οι Εγγλέζοι πληρώνουν τα περισσότερα απ' όλους σε φόρους (road taxes), αλλά έχουν όμως το μικρότερο ποσοστό απ' όλους όσον αφορά στο ποσό των χρημάτων αυτών που επανεπενδύονται στους δρόμους ή τις μεταφορές γενικότερα.

      3. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα είναι 30 φορές πιο 'καθαρά' απ' αυτά των αρχών της δεκαετίας του 80

      4. Οι θάνατοι ανά διανυόμενο χιλιόμετρο έχουν πέσει 3 φορές σε σχέση με το 1980

      ΠΗΓΗ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        syele last edited by

        Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την MORI για λογαριασμό της FIA, μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2003 (τα αποτελέσματα βγήκαν 29 Σεπεμβρίου) σε 11884 οδηγούς από Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ισπανία έχουμε τα εξής:

        1. το 65% των οδηγών δηλώνει ότι θα χρησιμοποίησει το αυτοκίνητό του λιγότερο αν διπλασιαστεί η τιμή των καυσίμων ενώ το 60% των οδηγών δηλώνει ότι δε θα επηρρεάσει τη χρήση του αυτοκίνητου τους, πιθανή μείωση κατά 50% των εισητηρίων των ΜΜΜ.

        2. το 11% των οδηγών δηλώνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους ότι κι αν γίνει (23% Αμερική, 19% Αγγλία, ενώ οι Ιταλοί με 0% !!! - ούτε ένας 'σκληροπυρηνικός')

        3. Οι Αμερικάνοι είναι εκείνοι που σχετίζουν περισσότερο το αυτοκίνητο με την προσωπική τους ελευθερία και (ως αναμενόταν) είναι εκείνοι που ανησυχούν λιγότερο για το περιβάλλον

        4. Οι Γιαπωνέζοι είναι εκείνοι που ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για τους κινδύνους από τροχαία ατυχήματα. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν το λιγότερο.

        5. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά οι Γάλλοι είναι αυτοί που θα εκνευριστούν πιο πολύ στην κίνηση και θα σταματήσουν να οδηγούν

        6. Οι Γερμανοί ανησυχούν περισσότερο απ' όλους μήπως η οδήγηση γίνει πολύ ακριβή

        7. Οι Ισπανοί είναι αυτοί που εξαρτώνται λιγότερο απ' όλους από το αυτοκίνητο (αφού μόνο το 27% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο για τις καθημερινές τους εργασίες, σε αντίθεση με το μέσο όρο των άλλων χωρών 56% και των Αμερικάνων 74%

        Στην Αμερική η αύξηση στα προσωπικά αυτοκίνητα αφείλεται αποκλειστικά σε SUV και pick-up φορτηγάκια. Υπάρχουν πλέον περισσότερα αυτοκίνητα από ανθρώπους !!!

        1. Στην Αμερική το 86% των εκδρομών γίνεται με αυτοκίνητο σε σχέση με το 62% της Ευρώπης

        2. Η Αγγλία έχει τη μεγαλύτερη ροή αυτοκινήτων (traffic flow) αλλά και τους ασφαλέστερους δρόμους. Επιπλέον, οι Εγγλέζοι πληρώνουν τα περισσότερα απ' όλους σε φόρους (road taxes), αλλά έχουν όμως το μικρότερο ποσοστό απ' όλους όσον αφορά στο ποσό των χρημάτων αυτών που επανεπενδύονται στους δρόμους ή τις μεταφορές γενικότερα.

        3. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα είναι 30 φορές πιο 'καθαρά' απ' αυτά των αρχών της δεκαετίας του 80

        4. Οι θάνατοι ανά διανυόμενο χιλιόμετρο έχουν πέσει 3 φορές σε σχέση με το 1980

        ΠΗΓΗ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          syele last edited by

          Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την MORI για λογαριασμό της FIA, μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2003 (τα αποτελέσματα βγήκαν 29 Σεπεμβρίου) σε 11884 οδηγούς από Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ισπανία έχουμε τα εξής:

          1. το 65% των οδηγών δηλώνει ότι θα χρησιμοποίησει το αυτοκίνητό του λιγότερο αν διπλασιαστεί η τιμή των καυσίμων ενώ το 60% των οδηγών δηλώνει ότι δε θα επηρρεάσει τη χρήση του αυτοκίνητου τους, πιθανή μείωση κατά 50% των εισητηρίων των ΜΜΜ.

          2. το 11% των οδηγών δηλώνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους ότι κι αν γίνει (23% Αμερική, 19% Αγγλία, ενώ οι Ιταλοί με 0% !!! - ούτε ένας 'σκληροπυρηνικός')

          3. Οι Αμερικάνοι είναι εκείνοι που σχετίζουν περισσότερο το αυτοκίνητο με την προσωπική τους ελευθερία και (ως αναμενόταν) είναι εκείνοι που ανησυχούν λιγότερο για το περιβάλλον

          4. Οι Γιαπωνέζοι είναι εκείνοι που ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για τους κινδύνους από τροχαία ατυχήματα. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν το λιγότερο.

          5. Οι Εγγλέζοι ανησυχούν περισσότερο απ' όλους για το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά οι Γάλλοι είναι αυτοί που θα εκνευριστούν πιο πολύ στην κίνηση και θα σταματήσουν να οδηγούν

          6. Οι Γερμανοί ανησυχούν περισσότερο απ' όλους μήπως η οδήγηση γίνει πολύ ακριβή

          7. Οι Ισπανοί είναι αυτοί που εξαρτώνται λιγότερο απ' όλους από το αυτοκίνητο (αφού μόνο το 27% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο για τις καθημερινές τους εργασίες, σε αντίθεση με το μέσο όρο των άλλων χωρών 56% και των Αμερικάνων 74%

          Στην Αμερική η αύξηση στα προσωπικά αυτοκίνητα αφείλεται αποκλειστικά σε SUV και pick-up φορτηγάκια. Υπάρχουν πλέον περισσότερα αυτοκίνητα από ανθρώπους !!!

          1. Στην Αμερική το 86% των εκδρομών γίνεται με αυτοκίνητο σε σχέση με το 62% της Ευρώπης

          2. Η Αγγλία έχει τη μεγαλύτερη ροή αυτοκινήτων (traffic flow) αλλά και τους ασφαλέστερους δρόμους. Επιπλέον, οι Εγγλέζοι πληρώνουν τα περισσότερα απ' όλους σε φόρους (road taxes), αλλά έχουν όμως το μικρότερο ποσοστό απ' όλους όσον αφορά στο ποσό των χρημάτων αυτών που επανεπενδύονται στους δρόμους ή τις μεταφορές γενικότερα.

          3. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα είναι 30 φορές πιο 'καθαρά' απ' αυτά των αρχών της δεκαετίας του 80

          4. Οι θάνατοι ανά διανυόμενο χιλιόμετρο έχουν πέσει 3 φορές σε σχέση με το 1980

          ΠΗΓΗ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            titsataki last edited by

            Ο χρήστης syele έγραψε:
            Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την MORI για λογαριασμό της FIA, μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2003 (τα αποτελέσματα βγήκαν 29 Σεπεμβρίου) σε 11884 οδηγούς από Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ισπανία έχουμε τα εξής:

            1. το 65% των οδηγών δηλώνει ότι θα χρησιμοποίησει το αυτοκίνητό του λιγότερο αν διπλασιαστεί η τιμή των καυσίμων ενώ το 60% των οδηγών δηλώνει ότι δε θα επηρρεάσει τη χρήση του αυτοκίνητου τους, πιθανή μείωση κατά 50% των εισητηρίων των ΜΜΜ.

            2. το 11% των οδηγών δηλώνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους ότι κι αν γίνει (23% Αμερική, 19% Αγγλία, ενώ οι Ιταλοί με 0% !!! - ούτε ένας 'σκληροπυρηνικός')

            Eν Αμερικα το αυτοκινητο ειναι τροπος ζωης. Απειρα κυβικα. Πολλοι κυλινδροι. Φτηνη βενζινα. Φτηνα αυτοκινητα.

            1. Οι Αμερικάνοι είναι εκείνοι που σχετίζουν περισσότερο το αυτοκίνητο με την προσωπική τους ελευθερία και (ως αναμενόταν) είναι εκείνοι που ανησυχούν λιγότερο για το περιβάλλον

            Οπως ειπα και παραπανω σκεφτητε το σε στυλ που ελεγε το τραγουδι το κοριτσι το βεσπακι μου και εγω. Μεγαλες αποστασεις καλο κλιμα σε καποιο μερος ολο το χρονο. Το περιβαλλον ειναι μεν προβλημα αλλα μην ξεχνατε οτι τα πιο καινουργια αυτοκινητα υπαρχουν στις ΗΠΑ οποτε τα 10000 σαραβαλα στην Ελλαδα εχουν ρυπανση για 100000 SUV/φορτηγα. Και καινε σχεδον τα ιδια.

            1. Οι Ισπανοί είναι αυτοί που εξαρτώνται λιγότερο απ' όλους από το αυτοκίνητο (αφού μόνο το 27% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο για τις καθημερινές τους εργασίες, σε αντίθεση με το μέσο όρο των άλλων χωρών 56% και των Αμερικάνων 74%

            Στην Αμερική η αύξηση στα προσωπικά αυτοκίνητα αφείλεται αποκλειστικά σε SUV και pick-up φορτηγάκια. Υπάρχουν πλέον περισσότερα αυτοκίνητα από ανθρώπους !!!

            Τιποτα το ιδιαιτερο. Οπως ειπα και παραπανω πολυ χωρος. φτηνη βενζινα. κανενας δε μας κυνηγαει για να πληρωσουμε την δεκατη γιατι εχουμε αυτοκινητο.

            1. Στην Αμερική το 86% των εκδρομών γίνεται με αυτοκίνητο σε σχέση με το 62% της Ευρώπης

            Μην ξεχναμε την εκταση της χωρας. σχεδον 10 εκατομ τετρ χιλιομετρα. Λεωφορεια αεροπλανα και αυτοκινητα. γιατι να παρει κανενας το λεωφορειο που θα κοστισει το ιδιο η λιγο λιγωτερο και να μην παρει το δικο του αυτοκινητο να σταματαει οπου θελει να παρκαρει οπου θελει και να μην εξαρταται απο αλλου 40 που ταξιδευουν μαζι του(στο λεωφορειο).

            1. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα είναι 30 φορές πιο 'καθαρά' απ' αυτά των αρχών της δεκαετίας του 80

            Αλλα φυσικα αλλα αμα δεν αλλαζονται τα αυτοκινητα και ειναι του 70 και πιο παλια τοτε τι μιλαμε για το περιβαλον. Οι ποσοτητα ρυπων ειναι εκτος πραγματικοτητας.

            Νικος

            ΥΓ: θα του στειλω το url αλλα δεν θα πει τιποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              syele last edited by

              Το θέμα αφορά το αυτοκίνητο και τις συνήθειες των ανθρώπων σχετικά μ΄αυτό και όχι τον Γαβριήλ. Η έρευνα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα αφού ναι μεν πολλά ήταν αναμενόμενα αλλά υπήρξαν και απίστευτες εκπλήξεις (π.χ. οι Ιταλοί).
              Επίσης, το θέμα αφορά και το μέλλον αφού αν, όπως πολλοί ισχυρίζονται, οι προσπάθειες των ιθυνόντων είναι η μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, τότε καλά θα κάνουμε να μην εκπλαγούμε αν τα καύσιμα πάρουν την ανιούσα.

              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
              Και να φαει το φτυσιμο της αρκουδας και ενα ατελειωτο μπινελικι.
              Σε καποια στιγμη κατανταει βαρετο. Να τον βριζουν ολοι και κανεις να μη λεει τιποτα(σε αυτους που του κατεβαζαν τον αγκλεουρα) εκτος απο μερικα γλυκαναλατα 'ηρεμησε φιλε '. Ντα κακο παιδι σε παρακαλουμε μην το ξανακανεις

              Νικος

              Αφού αναφέρθηκες Νίκο, να σου υπενθυμίσω ότι ο Γαβριήλ ήταν εκείνος ο οποίος είχε πολύ καλή αντιμετώπιση από τους mods παρά την συνεχώς προκλητική του (με το γάντι) παρουσία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                syele last edited by

                Ευχαριστώ όλους που μου κατέστρεψαν το θέμα

                Στέλιο, τα άσχετα ποστς μετακινήθηκαν σε άλλο θέμα στο οποίο μπορούν να γίνουν σχόλια σχετικά με τα 'άσχετα' και το θέμα σου να μείνει καθαρό[διαχειριστής]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  οι απομυθοποίηση των ιταλών! Μήπως αυτό που τελικά ακούμε πως η υπόλοιπη ευρώπη έχει..πήξει στο αυτοκίνητο και πως είμαστε τυχεροί που λίγα χιλιόμετρα από την αθήνα, συναντάς άλλο αμάξι κάθε τέταρτο είναι αλήθεια; Αν δεν κάνω λάθος η ιταλία είναι η χώρα με τα πιο πολλά αμάξια ανά κάτοικο.
                  Τώρα τί ακριβώς ρόλο βαράνε και οι Ισπανοί; Τόσοι λίγοι εξαρτώνται από το αυτοκίνητο τους;! Είχα την εντύπωση πως λόγω της μέχρι πριν λίγα χρόνια παράλληλης με εμάς ανάπτυξης, θα ομοίαζαν οι απαντήσεις μας. Στην ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό όμως θα ήταν πολύ πιο πάνω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Πολύ καλό! Θα θέλαμε και μία αντιστοιχη έρευνα στην Ελλάδα για να συγκρίνουμε.

                    Δεν πίστευα ότι ΚΑΝΕΝΑΣ Ιταλός δεν αποχωρίζεται το αυτοκίνητό του, όπως και ότι οι Γερμανοί φοβούνται μήπως η οδηγηση γίνει πολύ ακριβή. Τα υπολοιπα ήταν πάνω-κάτω αναμενόμενα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Μετά από αρκετό ψάξιμο, βρήκα θέμα σχετικό (?) να βάλω το παρακάτω:

                      Η Toyota Ελλάς στην κορυφή της Ευρωπαϊκής Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών του ΙΟΒΕ για Τρίτη συνεχή χρονιά

                      *Η Toyota Ελλάς πρωταγωνιστεί για Τρίτη συνεχή χρονιά στην έρευνα που πραγματοποιεί το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για την κατάρτιση του Ευρωπαϊκού Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, γνωστό ως EPSI (European Performance Satisfaction Index).

                      O Ευρωπαϊκός δείκτης Ικανοποίησης πελατών αποτελεί μία αντικειμενική μέτρηση της συνολικής ικανοποίησης του πελάτη και αντικατοπτρίζει πλήρως την εμπειρία του από την αγορά και τη χρήση ενός αυτοκινήτου από έναν ανεξάρτητο φορέα. Το ερευνητικό έργο του ΙΟΒΕ υλοποιείται μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο ανά κλάδο/ τομέα της οικονομίας που συμμετέχουν σε αυτή και περιλαμβάνει τους παρακάτω κυρίως άξονες:

                      · Ικανοποίηση πελατών

                      • Γενική ικανοποίηση
                      • Εκπλήρωση προσδοκιών
                      • Σύγκριση με την Ιδανική Εταιρία

                      ·Εικόνα εταιρίας
                      · Προσδοκίες πελατών
                      · Αντιληπτή ποιότητα προϊόντος
                      · Αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών
                      · Αντιληπτή αξία προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών
                      · Πίστη και αφοσίωση στην εταιρία

                      Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι η ικανοποίηση του πελάτη Toyota κυμάνθηκε σε υψηλότερα επίπεδα ανάμεσα στις δέκα εταιρίες που συμμετείχαν το 2002, καθώς επίσης και από τους υπόλοιπους κλάδους της οικονομίας στους οποίους πραγματοποιείται η έρευνα αυτή.

                      Εκτός από τον κλάδο του αυτοκινήτου η έρευνα στην Ελλάδα περιλαμβάνει :
                      · Αττικό Μετρό
                      · Κινητή τηλεφωνία
                      · Σούπερ Μάρκετς
                      · Νέα Νοσοκομεία ΙΚΑ

                      Επίσης και πάντα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο πελάτης Toyota στην Ελλάδα είναι πιο ικανοποιημένος από το σύνολο των προσφερόμενων υπηρεσιών από όλους τους κλάδους που συμμετέχουν στην έρευνα και στην υπόλοιπη Ευρώπη:
                      · Ασφάλειες ζωής
                      · Τράπεζες
                      · Κινητή τηλεφωνία
                      · Σταθερή τηλεφωνία
                      · ΙΧ Αυτοκίνητο *

                      πηγή: http://www.presspoint.gr/release.asp?id=36304

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        piko last edited by

                        Ήταν κάτι το αναμενόμενο
                        Το κακό είναι ότι δεν έχουμε την πραγματική τιμή του Δείκτη, υπολογίζω ότι είναι πάνω από 80%.
                        Στην ίδια έρευνα θα ήθελα να προσθέσω ότι για το Α' Εξάμηνο του 2003, η Κινητή Τηλεφωνία είναι πιο ψηλά από όλους.
                        Περισσότερα την Δευτέρα
                        Σημείωση (για τους φίλους alfisti): Από την έρευνα εξάγεται ότι οι alfisti έχουν το μεγαλύτερο βαθμό Πίστη και Αφοσίωση στην Εταιρεία, από όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα .
                        [/b]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης piko έγραψε:

                          Σημείωση (για τους φίλους alfisti): Από την έρευνα εξάγεται ότι οι alfisti έχουν το μεγαλύτερο βαθμό Πίστη και Αφοσίωση στην Εταιρεία, από όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα .
                          [/b]

                          Πίστη καί αφοσίωση στήν εταιρία;
                          Αυτό είναι καλό ή κακό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            syele last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                            Σημείωση (για τους φίλους alfisti): Από την έρευνα εξάγεται ότι οι alfisti έχουν το μεγαλύτερο βαθμό Πίστη και Αφοσίωση στην Εταιρεία, από όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα .
                            [/b]

                            Πίστη καί αφοσίωση στήν εταιρία;
                            Αυτό είναι καλό ή κακό;

                            Γιατί απορείς; Φυσικά και είναι πολύ καλό για την εταιρεία. Βέβαια, αυτά αλλάζουν.
                            Η πίστη και αφοσίωση επηρεάζεται από την τιμή του EPSI. Αν λοιπόν το EPSI πέσει τότε πέφτει και η αφοσίωση.

                            Από την ανακοίνωση για τα αποτελέσματα της έρευνας δε βρίσκω κάτι το περίεργο όσον αφορά στην Toyota και την πρωτοπορεία της σε σχέση με τις άλλες εταιρείες αυτοκινήτων. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι είναι μπροστά και από τις άλλες εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα. Ειδικά το ότι βρίσκεται μπροστά από το Αττικό Μετρό (κάτι που δε συνέβαινε μέχρι πέρσι), το βρίσκω εκπληκτικό.

                            Πάντως περισσότερα για το θέμα, όπως είπε ο piko, από Δευτέρα που θα ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης syele έγραψε:
                              [Γιατί απορείς; Φυσικά και είναι πολύ καλό για την εταιρεία. Βέβαια, αυτά αλλάζουν.

                              H απορεία μού,δέν είναι άν είναι καλό αυτό γιά τήν εταιρία Στέλιο,αλλά άν είναι καλό γιά τόν καταναλωτή.Είναι πιθανόν η εταιρία γνωρίζωντας ότι έχει φανατικό κοινό,νά μήν προσπαθεί όσο θά έπρεπε γιά να τό ικανοποιήσει.

                              Η πίστη και αφοσίωση επηρεάζεται από την τιμή του EPSI. Αν λοιπόν το EPSI πέσει τότε πέφτει και η αφοσίωση.

                              Τί είναι αυτό τό EPSI;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                syele last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Τί είναι αυτό τό EPSI;

                                Το EPSI είναι ο Ευρωπαϊκός δείκτης ικανόποιησης επίδοσης. Προκύπτει από μαθηματικό μοντέλο και είναι συνάρτηση των παρακάτω:
                                . Εικόνα εταιρίας
                                · Προσδοκίες πελατών
                                · Αντιληπτή ποιότητα προϊόντος
                                · Αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών
                                · Αντιληπτή αξία προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών

                                Οι τιμές προκύπτουν από έρευνα με τη μέθοδο CATI όπου οι ερωτήσεις στους καταναλωτές αφορούν τους παραπάνω τομείς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piko last edited by

                                  Επί του Πιεστηρίου.....
                                  Πράγματι η Toyota Hellas για το 2003, έλαβε τον ** υψηλότερο** βαθμό ικανοποίησης πελάτη μεταξύ όλων των εταιρειών που συμμετέχουν στην έρευνα, σε πανευρωπαικό επίπεδο.
                                  Ο βαθμός ικανοποίησης κυμαίνεται γύρω στο 84.
                                  Συγκριτικά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Κινητή Τηλεφωνία (σαν μέσος όρος και των τριών Εταιρειών κινητής είχε CSI 76 και συνολικά οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων (περίπου 10 για την Ελληνική αγορά) 78 .
                                  Η έρευνα δεν αφορά μόνο τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, αλλά και κλάδους όπως Τράπεζες, Super Market, Σταθερή τηλεφωνία και Ασφάλειες Ζωής.
                                  Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, για να εξαχθεί ο Δείκτης λαμβάνονται υπ'όψιν τόσο η Ποιότητα του προιόντος, η εικόνα της Εταιρείας (image) και η αντιληπτή αξία (value for money), όσο και η αντιληπτή ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται (after sales support στη συγκεκριμένη περίπτωση).
                                  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κάθε ερωτώμενος απαντά για το προιόν που ήδη κατέχει, κατά συνέπεια τείνει να είναι πιο αυστηρός στην αξιολόγηση.
                                  Δυστυχώς δεν είναι εφικτό να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας για τον κλάδο αυτοκινήτου στην Ελλάδα ( η αξιολόγηση όλων των Εταιρειών και τα αποτελέσματα), αν κάποιος τυχαίνει να τα γνωρίζει θα ήταν ενδιαφέρον να τα παρουσιάσει.
                                  Εξ όσων γνωρίζω, στην έρευνα συμμετέχουν οι εταιρείες με μερίδιο αγοράς αθροιστικά πάνω από 60 %, Toyota, Fiat, Hyundai, Volkswagen, Ford, Alfa Romeo, Nissan, Opel κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Ο χρήστης piko έγραψε:
                                    Επί του Πιεστηρίου.....
                                    Πράγματι η Toyota Hellas για το 2003, έλαβε τον ** υψηλότερο** βαθμό ικανοποίησης πελάτη μεταξύ όλων των εταιρειών που συμμετέχουν στην έρευνα, σε πανευρωπαικό επίπεδο.

                                    Αυτό πραγματικά είναι εξαιρετικό. Μάλλον κάποιο καλό bonus θα έχει λαμβάνειν από την μαμά...

                                    Πάντως γενικά μιλώντας και κρίνοντας από τα αποτελέσματα όλων των κλάδων, ο Έλληνας φαίνεται πιο ικανοποιημένος από τους άλλους Ευρωπαίους και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Αυτό ίσως οφείλεται ότι τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε αρχίσει να έχουμε πράγματα και υπηρεσίες που οι άλλοι τα θεωρούν δεδομένα εδώ και πολύ καιρό.
                                    Επομένως, κάποιου είδους 'κανονικοποίηση' των αποτελεσμάτων να είναι χρήσιμη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr