Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητηριολογία
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κινητηριολογία
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    17
    32
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Από τα λεγόμενα μάλλον η Toyota. Εφόσον ήδη από το 2003
            το μπλοκ του κινητήρα του 2004 είναι έτοιμο.

            Για τους λοιπούς εξαρτάται. Αν το 2003 για την BMW ισχύει ότι
            και το 2002 τότε θα είναι η εταιρεία που θα χάσει λίγο παραπάνω
            με την Merc να είναι ο μεγάλος άγνωστος και την Ferrari να είναι
            στα ίδια (με την Sauber να κερδίζει όμως εφόσον ο 2004 Ferrari
            θα είναι σίγουρα πιο αξιόπιστος από τον 2002 spec Ferrari της
            Sauber).

            Πάντως αν οι κινητήρες της Honda αποδειχθούν και αξιοπίστοι
            έχουμε και ένα ακομα παράγοντα στην εξίσωση....

            Για Renault ήδωμεν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a-viper7 last edited by

              Ferrari λογω υπερβολικης αξιοπιστιας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanosm last edited by

                Ferrari λογω υπερβολικης πίστης επί ετών σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα και μίμηση των άλλων εταιριών με έμμεσο εξαναγκασμό

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης opterios έγραψε:
                  Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;

                  Αυτό το Που Σου Κου ειδικά εμένα πολύ μου αρέσει!!!

                  Μάλλον ο Σουμάχερ θα επωφεληθεί... Οι Φεράρι σπάνε σπάνια, και ακόμα σπανιότερα αυτές που φέρουν το Νο 1. Λες και το Νο υποδηλώνει διαλογή (πρώτης, ή δευτέρας). Επίσης οι Ζάουμπερ (Φεράρι 2002 τέρας αξιοπιστίας) για φέτος σπάνε ίσως και συχνότερα από άλλους κινητήρες...

                  Πάντως μην υποτιμούμε Ρενώ και Μερσεντες που βρίσκονται σε ανοδική τροχιά, καθώς και BMW. Οι άλλοι αν δώσουν έμφαση στην αξιοπιστία αντί της δύναμης μπορεί να επωφεληθούν από τις ατυχίες των 'μεγάλων'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tifosaros last edited by

                    Ψήφησα τη Ferrari.

                    ΒΜW δε βλέπω το ΄πως θα γίνουν τέρατα αξιοπιστίας χωρίς να θυσιάσουν μεγάλο μέρος της ισχύος.
                    McLaren δεν ξέρω, πάντα τους επηρέαζαν οι αλλαγές.
                    Ρενώ, αυτοί θα έχουν καινούργιο κινητήρα, πρέπι πρώτα να ξεπεράσουν προβλήματα νεότητας.
                    Τογιότα: ;;;
                    Χόντα: ;;; επίσης...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      porschakias_959 last edited by

                      Mercedes ...einai kairos na xipnisei!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Πιστεύω η Renault. Από το ρεντίκολο του 2001, στις poles και τη νίκη το 2003 λέει πολλά για τη δυναμική της ομάδας και κυρίως του τμήματος κινητήρων. Αφού οι τύποι κατάφεραν να κάνουν ανταγωνιστικό και ΚΥΡΙΩΣ αξιόπιστο ένα μονοθέσιο με κινητήρα 111 μοιρών, δε βλέπω το λόγο να μην είναι ένας από τους δυνατότερους (και γιατί όχι ο δυνατότερος;) ο νέος κινητήρας τους με V 72 μοιρών. Άλλωστε δεν είναι πρωτάρηδες στην κατασκευή τέτοιων κινητήρων. ο V10 που σάρωσε τα πάντα στο μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του '90 ήταν της Renault με γωνία 72 μοιρών.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jarnot last edited by

                          Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                          Πιστεύω η Renault. Από το ρεντίκολο του 2001, στις poles και τη νίκη το 2003 λέει πολλά για τη δυναμική της ομάδας και κυρίως του τμήματος κινητήρων. Αφού οι τύποι κατάφεραν να κάνουν ανταγωνιστικό και ΚΥΡΙΩΣ αξιόπιστο ένα μονοθέσιο με κινητήρα 111 μοιρών, δε βλέπω το λόγο να μην είναι ένας από τους δυνατότερους (και γιατί όχι ο δυνατότερος;) ο νέος κινητήρας τους με V 72 μοιρών. Άλλωστε δεν είναι πρωτάρηδες στην κατασκευή τέτοιων κινητήρων. ο V10 που σάρωσε τα πάντα στο μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του '90 ήταν της Renault με γωνία 72 μοιρών.

                          Χίλιες φορές μακάρι!
                          Άλλωστε ετούτη είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους κατασκευαστές που δεν ήταν στα καλύτερά τους τελευταία να βρεθούν σε πλεονεκτική θέση, μιας και 'μηδενίζεται' η εξέλιξη των πρώην V10 των 350 Km. Δεν μπορώ να ξέρω πόσα κοινά σημεία θα έχουν οι καινούριοι κινητήρες με τους μέχρι τώρα, αλλά όσο περισσότερο διαφορετικοί θα είναι, τόσο περισσότερο η θα ανακατευτεί η τράπουλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            ελπιζω η ρενω να δουλεψει πολυ πανω σε αυτον τον τομεα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gick last edited by

                              Δεν ψήφισα, γιατί δεν μπορώ να ψηφίσω δύο!
                              Η λογική λέει Φεράρι λόγω δεδομένης αξιοπιστίας και Τογιότα λόγω δεδομένης εξέλιξης. Πότε όμως δε γίνονται τα δεδομένα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enzo-f last edited by

                                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;

                                                                                                               loipon san trelamenos   opados tis ferrari then tha borousa kai den tha ithela na pistepso oti kapoios allos kinitiras tha borouse na apodixti poio axiopistos apo thn ferrari.H ferrari exei apodixei eidika sto thema axiopistias oti den pezete   Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
                                  Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!

                                  Αν μιλάς για ανατολή, μην ξεγράφεις την Toyota. Είχα μια συνομιλία με έναν υπάλληλο της Williams στην έκθεση αυτοκινήτου. Εξέφραση μεγάλη πεποίθηση ότι η Toyota θα ανέλθει στην κορυφή στο προσεχές μέλλον. Μέχρι το 2005 νίκες, μέχρι το 2007-2008 πρωτάθλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                    Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!

                                    Αν μιλάς για ανατολή, μην ξεγράφεις την Toyota. Είχα μια συνομιλία με έναν υπάλληλο της Williams στην έκθεση αυτοκινήτου. Εξέφραση μεγάλη πεποίθηση ότι η Toyota θα ανέλθει στην κορυφή στο προσεχές μέλλον. Μέχρι το 2005 νίκες, μέχρι το 2007-2008 πρωτάθλημα.

                                    Το ότι θα πάρει πρωτάθλημα η TOYOTA στη formula 1, είναι δεδομένο. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να το αμφισβητεί αυτό. Το θέμα είναι το πότε. Οι ημερομηνίες που δίνεις φαίνονται λογικές. Ο μόνος που μπορεί να το δείξει όμως αυτό, είναι ο χρόνος.
                                    Για το θέμα που έθεσε ο 'opterios' δε νομίζω ότι μπορεί να δοθεί απάντηση με σιγουριά. Πιθανόν να είναι οι συνήθεις ύποπτοι (Ferrari, Maclaren, Williams) πιθανόν να κάνει κάποιος άλλος την έκπληξη.
                                    Γενικά πιστεύω όμως, ότι του χρόνου, ειδικά στους πρώτους αγώνες, θα έχουμε αρκετούς σπασμένους κινητήρες από όλες τις ομάδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanosm last edited by

                                      Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
                                      Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
                                      Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.
                                      Βλέψεις και ελπίδες υπάρχουν σίγουρα για πολλές ομάδες για κάποιες περισσότερες και για κάποιες λιγότερες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
                                        Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
                                        Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα. Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα. Βλέψεις και ελπίδες υπάρχουν σίγουρα για πολλές ομάδες για κάποιες περισσότερες και για κάποιες λιγότερες.

                                        Εγώ πάντως δεν ήθελα να υποννοήσω ότι η Toyota είναι σίγουρη πρωταθλήτρια ή πως οτιδήποτε άλλο είναι δεδομένο. Απλά μετέδωσα την άποψη ενός ανθρώπου που είναι μέσα στο χώρο και βλέπεις πρόσωπα και καταστάσεις από κοντά. Μου είπε πως η αποφασιστικότητα των Ιαπώνων είναι τεράστια. Έχουν μεγάλη αφοσίωση και πιθανή αποτυχία θα είναι για αυτούς ζήτημα τιμής. Και ο τρόπος που δουλεύουν δείχνει σύνεση, συνέπεια και όραμα.

                                        Το αν τελικά θα μπορέσει να πάρει πρωτάθλημα, φυσικά μόνο ο χρόνος θα δείξει, κανείς δεν αντιλέγει. Αλλά οι οιωνοί είναι πολύ καλύτεροι από την περίπτωση της BAR ας πούμε (επίσης νεοσύστατη και πάμπλουτη ομάδα), όπου τα σημάδια έδειχναν ευθύς εξαρχής την αποτυχία τους, πριν καν το μονοθέσιο μπει στην πίστα για πρώτη φορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
                                          Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
                                          Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
                                          Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.

                                          Σωστά τα παραπάνω που γράφεις. Όμως ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο opterios, είπαμε ότι Toyota θα πάρει το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
                                          Και οι δύο δώσαμε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 4 χρόνων.
                                          Οπότε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanosm last edited by

                                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                                            Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
                                            Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
                                            Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.

                                            Σωστά τα παραπάνω που γράφεις. Όμως ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο opterios, είπαμε ότι Toyota θα πάρει το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
                                            Και οι δύο δώσαμε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 4 χρόνων.
                                            Οπότε...

                                            Ναι ρε παιδια δεν το παίρνω προσωπικά ούτε κατηγορώ κανέναν αλλά μακάρι να μπορούσαμε να προβλέψουμε και να είμαστε σίγουροι ότι ομάδες με βλέψεις και αξίες όπως TOYOTA ότι σε 1-2 χρόνια θα είναι στην κορυφή.Οτί είναι ένα από τα φαβορί ναι αλλά για να δουμε για να δουμε....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr