Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    37
    97
    331
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jacob last edited by

      Καλή η τελική ταχύτητα, αλλά πόσο σημαντική είναι ;

      Πιστεύω ότι στον «πραγματικό κόσμο» πιο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η ταχύτητα που διατηρεί άνετα το αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο.

      Τι θέλω να πω άνετα;

      Χωρίς οι στροφές να είναι στα κόκκινα, να μην ανεβαίνει επικίνδυνα η θερμοκρασία νερού και λαδιού, να έχεις τον έλεγχο αν συμβεί κάτι, να μην ελαφρώνει υπερβολικά το τιμόνι, να μην αισθάνεσαι ότι το αυτοκίνητο φτάνει κοντά στα όριά του, να μην φτάνεις στα 100 ντεσιμπέλ θόρυβο, να μην ιδρώνουν οι αντίχειρες, τέλος πάντων να πηγαίνεις σβέλτα σε μεγάλη απόσταση και όχι με την τελική για 2-3 χιλιόμετρα.

      Για παράδειγμα, διαβάζω (4Τ, τεύχος 396) ότι το Daewoo Kalos έχει τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα. Υποθέτουμε τώρα ότι πρέπει να καλύψουμε με το Kalos μια απόσταση 400 χιλιομέτρων αποκλειστικά σε εθνική οδό. Εννοείται ότι δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια με την τελική ταχύτητα των 170 χλμ/ώρα. Λογικά δεν πρέπει να μπορείς να διασχίσεις τα 400 χιλ. πηγαίνοντας σταθερά με 140 χιλ/ώρα; (υπόθεση κάνω μόνο)

      Ας ονομάσω αυτό το μέγεθος « άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού».

      Ποιά είναι η «άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού» του αυτοκινήτου σας; Π.χ. Στο παλιό Escort της οικογένειας είναι 90 χιλ/ώρα , λόγω κατάστασης ελαστικών, ανάρτησης, κινητήρα και παλαιότητας βεβαίως.

      Για κοινή αναφορά ας υποθέσουμε ότι επιβαίνουν δύο επιβάτες με λίγες αποσκευές (30-50 κιλά) σε καλή στεγνή άσφαλτο. Επίσης ας μην υπολογίσουμε τον παράγοντα κατανάλωση ώστε να βγουν συμπεράσματα σχετικά με τα οδηγικά χαρακτηριστικά διαφόρων αυτοκινήτων σε σχέση με τον τρόπο που ταξιδεύουν.

      Jacob

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jacob last edited by

        Καλή η τελική ταχύτητα, αλλά πόσο σημαντική είναι ;

        Πιστεύω ότι στον «πραγματικό κόσμο» πιο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η ταχύτητα που διατηρεί άνετα το αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο.

        Τι θέλω να πω άνετα;

        Χωρίς οι στροφές να είναι στα κόκκινα, να μην ανεβαίνει επικίνδυνα η θερμοκρασία νερού και λαδιού, να έχεις τον έλεγχο αν συμβεί κάτι, να μην ελαφρώνει υπερβολικά το τιμόνι, να μην αισθάνεσαι ότι το αυτοκίνητο φτάνει κοντά στα όριά του, να μην φτάνεις στα 100 ντεσιμπέλ θόρυβο, να μην ιδρώνουν οι αντίχειρες, τέλος πάντων να πηγαίνεις σβέλτα σε μεγάλη απόσταση και όχι με την τελική για 2-3 χιλιόμετρα.

        Για παράδειγμα, διαβάζω (4Τ, τεύχος 396) ότι το Daewoo Kalos έχει τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα. Υποθέτουμε τώρα ότι πρέπει να καλύψουμε με το Kalos μια απόσταση 400 χιλιομέτρων αποκλειστικά σε εθνική οδό. Εννοείται ότι δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια με την τελική ταχύτητα των 170 χλμ/ώρα. Λογικά δεν πρέπει να μπορείς να διασχίσεις τα 400 χιλ. πηγαίνοντας σταθερά με 140 χιλ/ώρα; (υπόθεση κάνω μόνο)

        Ας ονομάσω αυτό το μέγεθος « άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού».

        Ποιά είναι η «άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού» του αυτοκινήτου σας; Π.χ. Στο παλιό Escort της οικογένειας είναι 90 χιλ/ώρα , λόγω κατάστασης ελαστικών, ανάρτησης, κινητήρα και παλαιότητας βεβαίως.

        Για κοινή αναφορά ας υποθέσουμε ότι επιβαίνουν δύο επιβάτες με λίγες αποσκευές (30-50 κιλά) σε καλή στεγνή άσφαλτο. Επίσης ας μην υπολογίσουμε τον παράγοντα κατανάλωση ώστε να βγουν συμπεράσματα σχετικά με τα οδηγικά χαρακτηριστικά διαφόρων αυτοκινήτων σε σχέση με τον τρόπο που ταξιδεύουν.

        Jacob

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jacob last edited by

          Καλή η τελική ταχύτητα, αλλά πόσο σημαντική είναι ;

          Πιστεύω ότι στον «πραγματικό κόσμο» πιο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η ταχύτητα που διατηρεί άνετα το αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο.

          Τι θέλω να πω άνετα;

          Χωρίς οι στροφές να είναι στα κόκκινα, να μην ανεβαίνει επικίνδυνα η θερμοκρασία νερού και λαδιού, να έχεις τον έλεγχο αν συμβεί κάτι, να μην ελαφρώνει υπερβολικά το τιμόνι, να μην αισθάνεσαι ότι το αυτοκίνητο φτάνει κοντά στα όριά του, να μην φτάνεις στα 100 ντεσιμπέλ θόρυβο, να μην ιδρώνουν οι αντίχειρες, τέλος πάντων να πηγαίνεις σβέλτα σε μεγάλη απόσταση και όχι με την τελική για 2-3 χιλιόμετρα.

          Για παράδειγμα, διαβάζω (4Τ, τεύχος 396) ότι το Daewoo Kalos έχει τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα. Υποθέτουμε τώρα ότι πρέπει να καλύψουμε με το Kalos μια απόσταση 400 χιλιομέτρων αποκλειστικά σε εθνική οδό. Εννοείται ότι δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια με την τελική ταχύτητα των 170 χλμ/ώρα. Λογικά δεν πρέπει να μπορείς να διασχίσεις τα 400 χιλ. πηγαίνοντας σταθερά με 140 χιλ/ώρα; (υπόθεση κάνω μόνο)

          Ας ονομάσω αυτό το μέγεθος « άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού».

          Ποιά είναι η «άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού» του αυτοκινήτου σας; Π.χ. Στο παλιό Escort της οικογένειας είναι 90 χιλ/ώρα , λόγω κατάστασης ελαστικών, ανάρτησης, κινητήρα και παλαιότητας βεβαίως.

          Για κοινή αναφορά ας υποθέσουμε ότι επιβαίνουν δύο επιβάτες με λίγες αποσκευές (30-50 κιλά) σε καλή στεγνή άσφαλτο. Επίσης ας μην υπολογίσουμε τον παράγοντα κατανάλωση ώστε να βγουν συμπεράσματα σχετικά με τα οδηγικά χαρακτηριστικά διαφόρων αυτοκινήτων σε σχέση με τον τρόπο που ταξιδεύουν.

          Jacob

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Στο δικό μου (Clio 1.2 16v του 2002) είναι 150, με τελική τα 170.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Τό Καντετάκι μου,μπορεί νά ταξιδεύει άνετα μέ 180-190 χ.α.ω.Κοντερίσια πάντα,μέ τελική πού δέν έχω μετρήσει ποτέ,αλλά ξεπερνάει τά 220(ξανά κοντέρ).
              Παρ'όλα αυτά,σπάνια θά τό πατήσω στό ισιάδι πάνω από 140-150.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Η 147 μπορεί να ταξιδεύει άνετα (και ήσυχα) με 180-190. Στο κοντέρ έχω δει 215, στα οποία το μόνο που φανέρωνε την ταχύτητα ήταν ο ήχος του Twin Spark που δούλευε στις 6800-6900σαλ και (λίγος) αεροδυναμικός θόρυβος. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο πήγαινε 'με το ένα χέρι'. Λογικό αφού το ίδιο σασί φτάνει τα 250 στην έκδοση GTA.

                Η Alfasud έχει τελική πάνω από 200 (το κοντέρ σταματά στα 200 και έχω δει τη βελόνα στη θέση που αντιστοιχεί στα 215) αλλά κυρίως λόγω αεροδυναμικού θόρυβου η άνετη ταχύτητα ταξιδιού είναι γύρω στα 160-170.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  για το κλιο 1.4 μας ταχυτητα ταξιδιου για μενα ειναι γυρω στα 170 (λιγο πανω η λιγο πιο κατω), για το λεον τουρμπο μπορω να πω οτι παει ανετα πανω απο 200 χωρις να φοβασαι τιποτα...για μενα παιζει ρολο ομως και η καταναλωση γιαυτο ενω μπορω να διατηρω υψηλες ταχυτητες με κοβει η σκεψη της καταναλωσης...ολα βεβαια σε ελευθερους δρομους ετσι?δε θα παω να κολλησω με 200 πισω απ'τον αλλο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ililias last edited by

                    Εαν ΔΕΝ υπολογίσουμε τον παράγοντα 'Δρόμος' (ποιότητα οδοστρώματος, διασταυρώσεις, κινούμενα εμπόδια κλπ), το Mondeo με το 2λιτρο κινητήρα ταξιδεύει άνετα με 170 - 180, έχοντας ακόμα αρκετό γκάζι για προσπέραση και φρένο για ασφάλεια (τελική περ. 220 - 225 κοντέρ).
                    Σε πραγματικές συνθήκες, με 140 - 150 καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις ατσαλάκωτος (300 χλμ μέχρι Αθήνα, έκθεση, ψώνια, επιστροφή και διάθεση για βραδυνή έξοδο με τα γυναικόπαιδα)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Με 180 χλμ ειμαι οκ!
                      Εχει λιγο παραπανω θορυβο αλλα και πιο χαμηλα το ιδιο ακουγεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        g60 last edited by

                        [list:3m92oigg]Στα 200km/h χαλαρα [/list:u:3m92oigg]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          mkiii last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                          [list:sufrdgrl]Στα 200km/h χαλαρα [/list:u:sufrdgrl]

                          δηλαδηηη.....τι δε καις λαδι? δε βγαζει καπνους???
                          αποκλειεται δε σε πιστευω παλι μας εχεις φλομωσει στην απατη.

                          εξαλλου ηταν γνωστο οτι τα g60 ειναι χωμα. δεν διαλλυει σε αυτα χλμ?
                          εχω ενα φιλο με πουντο GT. θα του πω να σε πατησει. με 3η τα πιανει τα 200. και εχει και μια αεροτομη ΝΑ...μετα τα 300 δινει σταθεροτητα. Οχι δηλαδη οτι τη χρειαζεται το πουντο....τι λεμε τωρα, αλλα ετσι την εχει και για εφε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petros last edited by

                            Η πλάκα είναι ότι το δικό μου στα 130 χαω είναι μακράν πιο φασαριόζικο από ό,τι στα 180 χαω!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Petros έγραψε:
                              Η πλάκα είναι ότι το δικό μου στα 130 χαω είναι μακράν πιο φασαριόζικο από ό,τι στα 180 χαω!!!

                              Ακριβως αυτο συμβαινει και σε μενα!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                                Ας ονομάσω αυτό το μέγεθος « άνετη σταθερή ταχύτητα ταξιδιού».

                                Στα σκάφη και νομίζω και στα αεροπλάνα αυτό ονομάζεται cruising speed. Δεν ξέρω τη μέθοδο με την οποία επιλέγεται, υποθέτω ότι με μελέτη της καμπύλης κατανάλωσης βλέπεις ότι από μια ταχύτητα και πάω ανεβαίνει πιο απότομα άρα έχεις πολύ κατανάλωση που σημαίνει αυξημένα ζόρια που πρέπει να ξεπεραστούν άρα τριβές και αύξηση θερμότητας κλπ.
                                Τό ότι το σκαθάρι μπορεί να πηγαίνει στα καλά του μέχρι 130 χλμ και είναι και από τα λίγα αυτοκίνητα, αν όχι το μοναδικό, που επίσημα μπορούν να διατηρούν επ'άπειρον τη μέγιστη ταχύτητά τους δε σημαίνει τίποτα. Γιατί έχει σημασία και πόσο εύκολα μπορείς να πιάσεις αλλά και να διατηρήσεις αυτήν την ταχύτητα.
                                Η Αλφα (1990 Spider 1,6) μπορούσε να πιάσει πάνω από 180 αλλά πάνω από 140 ήταν πιο αργή και κουραστική. Η BMW (E36 18οο) πιάνει 200 αλλά με ανησυχούν ταχύτητες πάνω από 160. Δε μιλάω για στιγμιαίες αλλά για σταθερές σε ευθύ δρόμο.
                                Γενικά έχω παρατηρήσει ότι ταχύτητες πάνω από 140 είναι κουραστικές γιατί απαιτούν μεγαλύτερη συγκέντρωση (και καίνε και αρκετά παραπάνω βενζίνη) και κάτω από 125 είναι βαρετές και φέρνουν νύστα και χαλάρωση με έλειψη συγκέντρωσης! Άρα η προσωπική μου cruising speed είναι 125-140! (όχι με το σκαθάρι βέβαια εκεί αρκεί η προσπάθεια για διατήρηση τριψήφιου αριθμού!)
                                Με βάση και τα παραπάνω και με πρόχειρο νοητικό υπολογισμό η cruising speed ενός αυτοκινήτου είναι 20% λιγότερο από τη μέγιστη ταχύτητά του. Που αντιστοιχεί πιθανότατα στις 3500-4000 στροφές όπου συνήθως βρίσκεται και η μέγιστη ροπή! Γιατί ακριβώς εκεί, στις στροφές της μέγιστης ροπής είναι και η πιο οικονομική λειτουργία του κινητήρα (στην καμπύλη κατανάλωσης ως προς απόδοση) γιατί όλα είναι συντονισμένα!
                                Καλό είναι λοιπόν να συνονιστούμε κατάλληλα και οι οδηγοί!!

                                Υποθέτω ότι αυτοί που λένε ότι είναι πιο ήσυχο στα 180 από τα 130 μάλλον έχουν απογειωθεί και οι τριβές των ελαστικών ελαττώνονται και μαζί και ο θόρυβος και οι δονήσεις!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Υποθέτω ότι αυτοί που λένε ότι είναι πιο ήσυχο στα 180 από τα 130 μάλλον έχουν απογειωθεί και οι τριβές των ελαστικών ελαττώνονται και μαζί και ο θόρυβος και οι δονήσεις!!

                                  Tρεις λαλουν και δυο χορευουν!!

                                  Εννοουμε αγαπητε τον θορυβο του μοτερ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Μη μαλλώνετε ρε παιδιά. Μπορεί και να είναι ζήτημα στροβιλισμών. Τα ρεύματα αέρα γύρω από το αμάξι το χτυπάνε διαφορετικά ανάλογα με το σχήμα και την ταχύτητά του. Δεν είναι μόνο το μοτέρ, ούτε τα λάστιχα. Επίσης, σε ορισμένες ταχύτητες έχω παρατηρήσει ότι ο θόρυβος 'επιστρέφει' στο αυτοκίνητο, ενώ σε άλλες, που θεωρητικά ο παραγόμενος ήχος από το όχημα θα είναι μεγαλύτερος, δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Εγώ αυτό το αποδίδω επίσης στους στροβιλισμούς που είτε διατηρούν τα ηχητικά κύματα κοντά στο αυτοκίνητο, είτε τα απομακρύνουν. Εντάξει, μπορεί η 'επιστημονική τεκμηρίωση' της άποψής μου να πάσχει λίγο, αλλά εμένα μου φαίνεται αρκετά πειστικό το όλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      ouzo-power last edited by

                                      220km/hr xalara kai me ena kafedaki sto ena xerh. Topout sta 260km/hr

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Υποθέτω ότι αυτοί που λένε ότι είναι πιο ήσυχο στα 180 από τα 130 μάλλον έχουν απογειωθεί και οι τριβές των ελαστικών ελαττώνονται και μαζί και ο θόρυβος και οι δονήσεις!!

                                        Tρεις λαλουν και δυο χορευουν!!

                                        Εννοουμε αγαπητε τον θορυβο του μοτερ!

                                        Δεν το διευκρίνησες αλλά έτσι κι αλλιώς έχω καλή επιστημονική υποστήριξη της θεωρίας μου! Κακώς έσπευσες να την υπονομεύσεις! Πόσα χαμογελάκια και emoticons πρέπει να βάλω για να καταλάβει κανείς ότι αστειεύομαι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nestoraero last edited by

                                          Tο δικο μου με 6η και 1000 σ/λ βγαζει 50 χλμ/ωρα.
                                          Αυτο σημαινει οτι ενα ταξιδι με σταθερες 3000 σ/λ ,το κανω με 150 χλμ/ωρα.Ουτε υψηλη καταναλωση,ουτε κουραση ουτε τιποτα.
                                          Εννοειται οτι παλι απροβληματιστα μπορω να πηγαινω και με ταχυτητες ανω των 220 χλμ/ωρα,αλλα ποιος ο λογος να κουραζομαι εγω,το αυτοκινητο μου,η τσεπη μου και η ψυχολογια μου;;;;;;
                                          Κανω κατι ψιλοξεσπασματακια σε υψηλες ταχυτητες που και που,αλλα για λιγο χρονικο διαστημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
                                            Tο δικο μου με 6η και 1000 σ/λ βγαζει 50 χλμ/ωρα.
                                            Αυτο σημαινει οτι ενα ταξιδι με σταθερες 3000 σ/λ ,το κανω με 150 χλμ/ωρα.Ουτε υψηλη καταναλωση,ουτε κουραση ουτε τιποτα.
                                            Εννοειται οτι παλι απροβληματιστα μπορω να πηγαινω και με ταχυτητες ανω των 220 χλμ/ωρα,αλλα ποιος ο λογος να κουραζομαι εγω,το αυτοκινητο μου,η τσεπη μου και η ψυχολογια μου;;;;;;
                                            Κανω κατι ψιλοξεσπασματακια σε υψηλες ταχυτητες που και που,αλλα για λιγο χρονικο διαστημα

                                            Συνέχισε να το πηγαίνεις με 6η και 1000 στροφές εσύ και να δω πόσο θα σου κρατήσει το aero... Μπιέλες, στρόφαλοι, βαλβίδες... Χμ, μήπως να ανοίξω ένα συνεργείο για SAAB;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr