-
Μηπως ξερει κανεις πως λειτουργουν τα μαραφετια αυτα?
Ειναι αξιοπιστα? Ρωταω γιατι θυμαμαι καποια στιγμη μου εδειχνε οτι εχω ακομα βενζινη για 100 χλμ και ξαφνικα μου αναψε ρεζερβα.
Ενταξει, φανταζομαι οτι δουλευουν κατα προσεγγιση αλλα παλι το να πεσει εξω 70 χλμ (αν δεν κανω λαθος το βιβλιαρακι του αυτοκινητου μου λεει οτι με τη ρεζερβα κανω περιπου 30 χλμ), νομιζω οτι ειναι πολυ. -
Μηπως ξερει κανεις πως λειτουργουν τα μαραφετια αυτα?
Ειναι αξιοπιστα? Ρωταω γιατι θυμαμαι καποια στιγμη μου εδειχνε οτι εχω ακομα βενζινη για 100 χλμ και ξαφνικα μου αναψε ρεζερβα.
Ενταξει, φανταζομαι οτι δουλευουν κατα προσεγγιση αλλα παλι το να πεσει εξω 70 χλμ (αν δεν κανω λαθος το βιβλιαρακι του αυτοκινητου μου λεει οτι με τη ρεζερβα κανω περιπου 30 χλμ), νομιζω οτι ειναι πολυ. -
Μηπως ξερει κανεις πως λειτουργουν τα μαραφετια αυτα?
Ειναι αξιοπιστα? Ρωταω γιατι θυμαμαι καποια στιγμη μου εδειχνε οτι εχω ακομα βενζινη για 100 χλμ και ξαφνικα μου αναψε ρεζερβα.
Ενταξει, φανταζομαι οτι δουλευουν κατα προσεγγιση αλλα παλι το να πεσει εξω 70 χλμ (αν δεν κανω λαθος το βιβλιαρακι του αυτοκινητου μου λεει οτι με τη ρεζερβα κανω περιπου 30 χλμ), νομιζω οτι ειναι πολυ. -
Το λαμπάκι δεν σημαίνει απαραίτητα τη ρεζέρβα. Σε εμένα ανάβει πάντα όταν φτάσει ο κομπιούτερος να λέει ότι μπορώ να κάνω 100km. Έφτασα να λέει ότι έχω βενζίνη για 2km ακόμα, αλλά δεν τόλμισα να πάω παραπέρα αφού ο δείκτης ήταν ήδη στο 0.
-
Μα συνήθως η ρεζέρβα πάντα ανάβει όταν έχεις 7-9 λίτρα ακόμα.
Δηλαδή 100 χλμ. -
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Μα συνήθως η ρεζέρβα πάντα ανάβει όταν έχεις 7-9 λίτρα ακόμα.
Δηλαδή 100 χλμ.Ακριβώς. Εμένα ανάβει στα 11 λίτρα (ρεζερβουάρ 63).
Γέμισε το ντεπόζιτο την στιγμή που θα ανάψει λαμπάκι, για να ξέρεις πόσα λίτρα έχει ακόμα όταν ανάβει. Προσοχή όμως γιατί δεν ξέρεις αν μπορεί να κάψει όλη την βενζίνη μέχρι το τελευταίο λίτρο.
Γιατί μιλάμε ακόμα για 'ρεζέρβα'? Ουσιαστικά έχουμε μόνο μια ένδειξη χαμηλής στάθμης...
-
εχω ακουσει οτι παιζει ρολο το τι σοι τεποζιτο εχει το αμαξι πχ στο κλιο ειναι κωνικο και οι ενδειξεις ειναι λιγο αλλοπροσαλες...αλλα ορκο δε παιρνω....
-
Ο υπολογιστής ταξιδίου σου δείχνει πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις ακόμα κατά προσέγγιση και σε σχέση με την κατανάλωση που έχεις την ώρα της ένδειξης. Αν μετά αρχίζουν ανηφόρες ή κατηφόρες η ένδειξη θα αλλάξει γιατί αλλάζει και η σχετική κατανάλωση που έχεις σε σχέση με πριν. Η ρεζέρβα διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο ανάλογα με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Είναι συχνό το φαινόμενο να είναι ο δείκτης αισιόδοξος όταν η στάθμη είναι υψηλή και απαισιόδοξος όταν είναι χαμηλή.
-
Θα συμφωνησω με τον Μανωλη και θα προσθεσω οτι αν για παραδειγμα οδηγουμε για τα 3/4 του ρεζερβουαρ με χαμηλες/μεσαιες στροφες και για το τελευταιο 1/4 το πλακωσουμε,ειναι λογικο να μην συμπιπτει οτι δειχνει ο υπολογιστης με την πραγματικοτητα,λογω του οτι θα υπολογιζει τα χιλιομετρα που μπορουμε να κανουμε βαση του μεσου ορου καταναλωσης και οχι της πραγματικης.
Εγω θα προτεινα,αν ποτε βρεθειτε σε τετοια κατασταση,να κανετε ενα reset του υπολογιστη και τοτε θα βγαλει τα πραγματικα εναπομειναντα χιλιομετρα.
Ελπιζω να εγινα κατανοητος....
Υπολογιστης Ταξιδιου