Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απλές τεχνικές απορίες ενός νέου.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απλές τεχνικές απορίες ενός νέου.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    9
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gick last edited by

      1.Τι είναι η 'καδένα';
      2.Τι διαφορά έχει το Τόρσεν από ένα άλλο μπλοκέ διαφορικό;
      3.Πώς επιτυγχάνονται οι 'άπειρες' σχέσεις σε ένα κιβώτιο CVT;
      Μέχρι νεωτέρας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gick last edited by

        1.Τι είναι η 'καδένα';
        2.Τι διαφορά έχει το Τόρσεν από ένα άλλο μπλοκέ διαφορικό;
        3.Πώς επιτυγχάνονται οι 'άπειρες' σχέσεις σε ένα κιβώτιο CVT;
        Μέχρι νεωτέρας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gick last edited by

          1.Τι είναι η 'καδένα';
          2.Τι διαφορά έχει το Τόρσεν από ένα άλλο μπλοκέ διαφορικό;
          3.Πώς επιτυγχάνονται οι 'άπειρες' σχέσεις σε ένα κιβώτιο CVT;
          Μέχρι νεωτέρας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silvertommy last edited by

            1. Καδένα είναι η αλυσίδα που κινεί τον εκκκεντροφόρο με τις βαλβίδες. Λίγα μοντέλα παλιά είχαν αλσίδα (LADA) τώρα πλέον είναι ιμάντας ελαστικός (ιμάντας χρονισμού).

            2. Κάποιος άλλος γιατι δεν θυμάμαι.

            3. Σκέψου έναν κώνο που πάνω του μετακινείται ένας ιμάντας. Σκέψου τα γρανάζια απο τα ποδήλατα κούρσες που έχουν πολλές ταχύτητες. Σκέψου μια συνεχόμενη κίνηση του ιμάντα στον κώνο και θα καταλάβεις περίπου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              1. Torsen (Torque -ροπή- Sensing -αίσθηση-)=μπλοκέ διαφορικό=διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                2) Torsen (Torque -ροπή- Sensing -αίσθηση-)=μπλοκέ διαφορικό=διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

                Συνεχίζω την απάντηση (αλλά δεν την ολοκληρώνω)!
                Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (κοινώς μπλοκέ ή LSD=limited slip differential) είναι ενα διαφορικό που πρακτικά δεν επιτρέπει να πάει όλη η κίνηση (ροπή) στην μία μεριά και τίποτα στην άλλη αφήνοντας τη μεριά να σπινάρει και την άλλη μεριά ακίνητη. Αν τοποθετηθεί σε κινητήριο άξονα τότε δεν επιτρέπει στην εσωτερική ρόδα να σπινάρει χαζά σε στροφή ενώ η εξωτερική ακινητοποιείται.
                Οι τεχνικές λύσεις που χρησιμοποιούνται είναι διάφορες, το διαφορικό τύπου Tοrsen είναι ένα από αυτά. Ανάλογα με το διαφορικό μπορεί να χρησιμοποιούνται γρανάζια, τριβόμενες επιφάνειες, παχύρρευστο λάδι κλπ.
                Οι διαφορές που μπορεί να υπάρχουν από τεχνολογία σε τεχνολογία και από σχεδίαση σε σχεδίαση έχουν σχέση με την αξιοπιστία και διάρκεια ζωής, ταχύτητα αντίδρασης, ποσοστό μπλοκαρίσματος (σε επιτάχυνση και επιβράδυνση), συμπεριφορά σε συγκεκριμένες συνθήκες κλπ κλπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  http://www.sonic.net/garyg/zonc/TechnicalInformation/TorsenDifferential.html για πληροφορίες για το Torsen.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Σχεδιαστικά το διαφορικό Τόρσεν είναι εντελώς διαφορετικό από ένα απλό μπλοκέ. Δεν μπορώ να πω πώς γιατί δεν ξέρω ακριβώς αλλά το αποτέλεσμα της σχεδίασης του Τόρσεν είναι ότι 'αισθάνεται' ανά πάσα στιγμή τη διαφορά στις ταχύτητες περιστροφής των κινητήριων τροχών και προσαρμόζει ακαριαία τη λειτουργία του ώστε η αναλογία ισχύος που μεταδίδεται στον εξωτερικό και εσωτερικό τροχό να είναι η βέλτιστη (θεωρητικά πάντα) ανά πάσα στιγμή. Αντίθετα το απλό μπλοκέ αργεί λίγο να 'αντιληφθεί' τη διαφορά στις ταχύτητες περιστροφής, οπότε ο εσωτερικός τροχός προλαβαίνει να χάσει μεγάλο μέρος της πρόσφυσής του (και να πάρει μεγάλο μέρος της ισχύος) πριν το μπλοκέ 'κλειδώσει' και μεταφέρει ισχύ στον εξωτερικό τροχό, οπότε η εμπλοκή του μπλοκέ είναι πιο απότομη και αισθητή στον οδηγό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      http://www.howstuffworks.com

                      Πολλα θεματα σε ενοτητες ( πχ automotive) με απλες αλλα κατατοπιστικες εξηγησεις+σχεδιακια. Εχει και για το Τορσεν και για το CVT>

                      Torsen = torgue Sensing.
                      το συγκεκριμενο διαφορικο αισθανεται την διαφορα στην ροπη που φτανει στο καθε τροχο (που αλλαζει οταν ο ενας τροχος ειναι ετοιμος να γλυστρισει) και δινει αντιστοιχα μεγαλυτερη ροπη στον τροχο με την περισσοτεηρ προσφυση. Πλεονεκτημα το οτι μπλοκαρει ΠΡΙΝ αρχισει να γλυστραει ο τροχος, μειο0νεκτημα το οτι αμα ο τροχος που γλυστραει εχει μηδεν προσφυση, τοτε κολλησες γιατι και ο αλλος τροχος μενει ακινητος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Το Torsen είναι μπλοκέ διαφορικό, αλλά δεν είναι όλα τα μπλοκέ Torsen

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr