-
Κοιτάξτε τι βρήκα. http://tech.pathfinder.gr/gadgets/215.html .
Τι γνώμη σας, αξίζει; Σκέφτομαι να κάνω μια αρχή στον μοντελισμό, δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε τι είδος. Αυτό το αεροπλανάκι το βλέπω σαν εκπαιδευτικό στις πτήσεις χωρίς φόβο ολικής καταστροφής. Αν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με αυτοκίνητα και αεροπλάνα και κοστολόγια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Κοιτάξτε τι βρήκα. http://tech.pathfinder.gr/gadgets/215.html .
Τι γνώμη σας, αξίζει; Σκέφτομαι να κάνω μια αρχή στον μοντελισμό, δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε τι είδος. Αυτό το αεροπλανάκι το βλέπω σαν εκπαιδευτικό στις πτήσεις χωρίς φόβο ολικής καταστροφής. Αν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με αυτοκίνητα και αεροπλάνα και κοστολόγια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Κοιτάξτε τι βρήκα. http://tech.pathfinder.gr/gadgets/215.html .
Τι γνώμη σας, αξίζει; Σκέφτομαι να κάνω μια αρχή στον μοντελισμό, δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε τι είδος. Αυτό το αεροπλανάκι το βλέπω σαν εκπαιδευτικό στις πτήσεις χωρίς φόβο ολικής καταστροφής. Αν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με αυτοκίνητα και αεροπλάνα και κοστολόγια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Αν θέλεις τη γνώμη μου, μην περάσεις από αυτή την 'κατηγορία'. Είναι εντελώς παιδικά και δεν πρόκειται να σου προσφέρουν εμπειρία. Ξεκίνα από ένα trainer (έτσι λέγονται τα εκπαιδευτικά). Είναι συνήθως υψηλοπτέρυγα, με μεγάλη επιφάνεια πτερύγων και με τους βασικούς άξονες ελέγχου (elevator, rudder ή ailerons, throttle). Κάποια από αυτά, σου δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσεις αργότερα servo (και κανάλια στην τηλεκατεύθυνση) και άρα επιπλέον δυνατότητες ελέγχου κινήσεων. Βασικά, μπορείς να πετάξεις ένα αεροπλάνο ακόμα και με 2-κάναλη τηλεκατεύθυνση (throttle & ailerons), αλλά εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη βάση είναι τα 3 κανάλια που αντιστοιχούν σε throttle (=γκάζι), elevators (=πτερύγια ύψους-βάθους) και ailerons (=κλίση ως προς τον διαμήκη άξονα, bank νομίζω στην αεροπορική ορολογία, που αντιστοιχεί στην κίνηση που κάνει για να στρίψει ή rudder (=πηδάλιο, είμαι σίγουρος γι' αυτό) που επίσης στρίβει, αλλά κάπως διαφορετικά.
Βασικά, έχω ένα πολύ καλό pdf αρχείο που εξηγεί πολλά σχετικά με τη θεωρία πτήσης α/φ. Περιέχεται στο MS Flight Simulator 2003 Professional Edition. Είναι όμως λίγο μεγάλο. Πάντως, είσαι Ηράκλειο, οπότε δεν είναι δύσκολο να βρεθούμε για να σου το δώσω, στείλε pm.
Στο θέμα μας τώρα... Για τιμές είμαι λίγο εκτός, γιατί έχω να ασχοληθώ περί τα 5 χρόνια. Πάντως σκέψου ότι για ξεκίνημα τα 300 ευρώ είναι σχετικά καλά (κιτ ενός ready-to-fly ή almost-ready-to-fly αεροπλάνου, μοτέρ, τηλεκατεύθυνση) και φυσικά θα χρειαστείς και κάποια πράγματα που όμως θα αγοράσεις μία φορά (εργαλεία, starter-ίσως μπορέσεις να το αποφύγεις με ένα καλύτερο μοτέρ με κορδονιέρα- κτλ). Θα σου έλεγα να μην υπολογίζεις κάτω από 500 ευρώ για να καταφέρεις να απογειωθείς... Ίσως να σου λέω πολλά και να σε απογοητεύω. Στην Κονδυλάκη έχω δει ένα καινούριο μαγαζί με R/C μοντέλα και φυσικά υπάρχει πάντα ο Αντώνης στη Χάνδακος. Κάνε μία βόλτα και από τα δύο. Ρώτα, πες τους τι θέλεις και θα τα καταφέρεις. Το μοντελοδρόμιο είναι στην Τύλισο (μα πώς γράφεται αυτό;;; ), δίπλα στο πεδίο βολής του Σκοπευτικού Ομίλου. Είναι λίγο πίκρα να πας εκεί, αλλά έχει πολύ ωραίο ανοιχτό χώρο. Όλα αυτά που σου λέω, 5 χρόνια πριν. Δεν ξέρω πώς είναι τώρα τα πράγματα.
Πριν κλείσω, να σου πω το εξής: Τα trainers συνήθως δεν σπάνε εύκολα. Σπάνε όμως. Προπέλες, σκέλη προσγείωσης, φτερά κτλ... Το μόνο βέβαιο είναι ένα. Μοντελισμό και μάλιστα αερομοντελισμό με 81 ευρώ που κάνει εκείνο το 'παιχνιδάκι', δεν κάνεις!!! Αν δεν είσαι τρελά πριζωμένος με αεροπλάνο, ξεκίνα με ένα θερμικό αυτοκίνητο. Θα πάρεις μία ιδέα του κόστους του hobby σου και θα δεις ένα νέο, μικρό κόσμο, γεμάτο μπουζί, μοτεράκια, εξατμήσεις, βενζίνες και ένα κάρο άλλα... Θα εξοικειωθείς και λίγο με την τηλεκατεύθυνση πριν βρεθείς με το αεροπλάνο σου στον αέρα και εσύ στο έδαφος με ένα κουτί στα χέρια και να μην ξέρεις τι να κάνεις...
PM me, anytime! Και καλή αρχή!
(Διόρθωση: Ρώτησα και έμαθα. Αεροπλάνο βενζίνη, περίπου 1.60-1.70 άνοιγμα φτερών, εκπαιδευτικό, τετρακάναλο (throttle, rudder, elevator και ailerons) με 450 ευρώ είναι στον αέρα. Με πολύ καλής ποιότητας τηλεκατεύθυνση, 40-άρη κινητήρα (0.40 της κυβικής ίντας νομίζω) και όλα τα σχετικά. Μην ξεχνάς πάντα ότι μπορείς να πετάξεις και με μπαταρία, αλλά αφού είσαι και αυτοκινητάς, η βενζίνη έχει άλλη πόρωση!
-
Η δική μου μοντελική επανάσταση καταπνίχτηκε πριν καλά καλά γεννηθεί. Μελέτησα θεωρία, βρήκα μαγαζιά τιμές μοντέλα κινητήρες τεχνολογίες, αποφάσισα τι θέλω και εκεί που ήμουν έτοιμος να προβώ στην αγορά του πακέτου είπα να πάω από κοντά να δω τι παίζει. Βρήκα ένα πάρκο όπου κάθε κάποτε μαζεύονταν διάφοροι και πήγα να δώ τι γίνεται (όλα αυτά στη Σουηδία το 1998). Τα αρχικά μου συμπεράσματα επιβεβαιώθηκαν όταν ένας φίλος σε μια εκδρομή στην Ελλάδα πήρε και το αεροπλανάκι του και βασικά είναι τα παρακάτω.
-θες λεφτά αρκετά για να πάρεις κάτι σοβαρό
-ότι πετάει σπάει. Ό,τι σπαει κολλάει αλλά υπάρχουν και όρια....
-ότι πετάει σπάει αλλά όχι απαραίτητα στο πάτωμα...πρόσεχε τους τοίχους τα παράθυρα και περισσότερο τα πιο δύσβατα όπως σκεπές και δέντρα!
-θες κι άλλα λεφτά καθώς προχωράς και καθώς σπας
-θες διάφορα αξεσουάρ που δεν περιλαμβάνονται στο αρχικά προτεινόμενο πακέτο που δεν είναι απόλυτα απαραίτητα αλλά όπως κάθε σοβαρό χόμπυ έτσι κι αυτό έχει τα χρειαζούμενά του.....
-θες χώρο για να το πασπατεύεις (αν είναι αεροπλάνο βενζινοκίνητο σίγουρα δε φτάνει το τραπέζι της κουζίνας μάλλον θες όλο το γκαράζ) και για να το μεταφέρεις (μαζί με τα αξεχουάρ και τον βοηθό)
-θες χρόνο για να το πασπατεύεις
-πρέπει να είσαι και ολίγο μάστορας ή να θέλεις να γίνεις!
-θες κι άλλα λεφτά
-ότι κινείται φθείρεται, ότι γυρίζει στις 20.000 στροφές φθείρεται πιο πολύ (και κοστίζει κιόλας....)
-ότι κινείται θέλει ενέργεια (οι φορτιστές, οι μπαταρίες, τα καύσιμα κοστίζουν)
-ενώ όλα είναι όμορφα και απλά στους εξομοιωτές στους ΗΥ ή και στα αληθινά αεροπλάνα ανεμοπλάνα κλπ στα τηλεκατευθυνόμενα τα πράματα είναι δύσκολα, αλλού αυτό αλλού εσύ κανένα feedback και όταν έρχεται προς τα εσένα όλα είναι ανάποδα!
-ο χρόνος που απαιτείται για να μάθεις να το πετάς και για δεύτερη φορά σε μιά μέρα (υπονοεί επιβίωση από την πρώτη προσγείωση) είναι αρκετός.
-η απογείωση γίνεται ακόμα και με βοηθό με το χέρι, η προσγείωση όμως θέλει πολύ ομαλό και καλύτερα και μαλακό έδαφος (για τα νορμάλ μεγέθη)
-προσγείωση με μόνο μετακίνηση φτερού, στράβωμα ρόδας κλπ θεωρείται απόλυτα ικανοποιητική
-προσγείωση χωρίς καμιά ζημιά θεωρείται μεγάλη επιτυχία
Επειδή εγώ είχα βασικές ελλείψεις στο θέμα χρόνου και χώρου αποφάσισα να αναβάλλω επ αόριστο την μοντελική μου καριέρα.
Είναι όμως πολύ ευχάριστο χόμπυ, εξασκείς χέρια και μυαλό και περνάς πολύ ωραία αν διαθέτεις τις προδιαγραφές. Καλύτερα με παρέα ανάλογη.
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα εξευτελιστικά φτηνό αυτοκινητάκι πρώτα (υπάρχουν κάτι παιδικά τσέπης). Αν δείς ότι πας καλά και σου κρατάει το ενδιαφέρον γνώρισε και πήγαινε μαζί με τέτοιους ανθρώπους και πάρε ένα εξευτελιστικό αεροπλανάκι (με μόνο πάνω κάτω και δεξια αριστερά) αυτά από φελιζόλ με ηλεκτρικό μοτεράκι. Αυτό που αναφέρεις είναι ότι πρέπει δε θα μετανιώσεις. Αν αισθανθείς ότι θες και μπορείς να προχωρήσεις προχώρα...there's no limit!
Πάντως για τα λεφτά τους αυτά τα εξευτελιστικά (χρειάζεται και κάποια επιλογή, εννοώ κάποιο από τα καλά φτηνιάρικα) μάλλον προσφέρουν τον καλύτερο λόγο χαρά/λεφτά και χαρά/δυσκολία!
Αν από το νού σου περνάνε ιδέες για ελικόπτερα να σου κοπούνε! -
Μάλλον με προσγειώσατε πρόωρα και ανώμαλα. Από ότι βλέπω θα ψάξω για αυτοκίνητο. Μάλλον χωμάτινο. Αν πατάς γερά στη γη δεν πολύ κινδυνεύεις. Μη στραπατσάρω και κανένα κεφάλι περαστικού. Θα δω κόστος αρχικά για επιλογή ηλεκτρικού ή θερμικού. Δυστυχώς όπως οι περισσότεροι πιστεύω, χώρος και χρόνος μεγάλος δεν υπάρχει. Κάποιο μοντέλο να προτείνεται μήπως; Υπάρχουν σε διάφορες κλίμακες ή είναι όλα σε ίδιο μέγεθος;
-
Υπάρχουν τα πάντα όπως είπα πιο πριν...there's no limit!
Μικρά από 5-6 εκατοστά αυτοκινητάκια πολύ της μόδας φέτος μέχρι 3μετρα και βάλε αεροπλάνα με κινητήρες 50 κυβικών από μοτοσυκλέτες....
Υπάρχουν ηλεκτρικά, ατμοκίνητα, ηλιακά, εμβολοφόρα (και σε αστεροειδή διάταξη), wankel, jet κλπ
Τηλεκτευθύνσεις με πολλά κανάλια και πάρα πολλά κανάλια.
Με video κάμερες για να βλέπεις που πας
Με λάστιχα για κάθε είδος δρόμου, ζάντες, αναρτήσεις, ελατήρια, διαφορικά, ερπύστριες, εξατμίσεις κλπ
Με βόμβες, κανόνια, αλεξίπτωτα, ρόδες που μαζεύοβται, φώτα διάφορα, σειρήνες, εκτινασσόμενα καθίσματα, flaps.....!... αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει το όριο που σου βάζει η τσέπη σου!
Δεν είμαι σίγουρος για το αν οι μηχανές για αυτοκίνητα κάνουν για αεροπλάνα νομίζω πως όχι οπότε αν μετά αναβαθμιστείς θές ξανά κινητήρα! Τουλάχιστον αν ξεφύγεις από τα εξευτελιστικά φτηνιάρικα πακέτα (παιχνίδια) πάρε από την αρχή καλή τηλεκατεύθυνση με 4 κανάλια.
Θερμικό σημαίνει ωραίο ήχο (ειδικά για αεροπλάνο είναι πολύ ρεαλιστικό) και διάρκεια, γεμίζεις και συνεχίζεις...αν πάρει μπρος (ρύθμιση καρμπυρατέρ, μπουζί, ανάμιξη προσθέτων βενζίνης). Ηλεκτρικό είναι βαρύτερο και άντε να φορτίζεις μπαταρίες συνέχεια αλλά καθαρό και αξιόπιστο! -
Λοιπόν, συμφωνώ πρώτα απ' όλα για τα ελικόπτερα!!! Για να καταλάβεις Μανώλη, εγώ στο FS 2003 έχω πετάξει σχετικά άνετα 737 (και προσγειώσει manually), ενώ το Bell δεν έχω καταφέρει καν να το κάνω να πηγαίνει ίσια! Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στα R/C. Ωστόσο, θα διαφωνίσω με τον φίλο onyx!. Όχι στα γεγονότα, εκεί έχει απόλυτο δίκιο. Στις λεπτομέρειες θα διαφωνίσω. Λοιπόν:
Δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξεις θερμικό αεροπλάνο μέσα στην πόλη ή σε κάποιο χωριό έστω! Ξέχνα το αυτό, απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Έτσι, ξέχνα και ότι μπορεί να σου καταλήξει σε στέγες, παράθυρα κτλ. Σου είπα, για το Ηράκλειο, όπου και βρίσκεσαι απ' ότι έχω καταλάβει, πας στην Τύλισο, στο πεδίο βολής δίπλα, όπου έχει ΑΠΕΙΡΟ πρακτικά χώρο και πετάς με την -σχετική πάντα - άνεσή σου. Ο διάδρομος είναι χωμάτινος (σχετικά καλό αυτό για τις προσγειώσεις) και άπειρος χώρος για να παρκάρεις αυτοκίνητο. Α, και το βασικό... Είναι τσάμπα, free για όλο τον κόσμο (ελπίζω να είναι έτσι ακόμα).
Ναι, το χώρο του τον θέλει μέσα στο σπίτι,είναι βέβαιο αυτό... Ένας πάγκος εργαστηρίου (και ένα εργαστήριο φυσικά) είναι μάλλον απαραίτητος.Αν θέλεις, δώσε τα 81 ευρώ για να πάρεις εκείνο το 'σφουγγαρένιο'... Θα δεις σύντομα ότι δεν σε καλύπτει, έστω και αν πετάει (που δεν αμφιβάλλω ότι θα πετάξει) και μάλλον θα το δώσεις στο ανηψάκι σου, αν έχεις. Ξέρεις γιατί το λέω αυτό; Γιατί μετά την απογείωσή του, το μόνο που θα μπορέσεις να του κάνεις είναι να το φέρεις πίσω. Ή η μπαταρία του δεν θα είναι αρκετή για παραπάνω κόλπα ή δεν θα έχει τις πτητικές δυνατότητες. Μία φορά, δύο φορές, τρεις φορές αν έχεις και παρέα και αυτό ήταν... Μετά;;; Ε, μετά το ανηψάκι μου λέγαμε. Ενώ το μεγάλο, θα το κατεβάσεις, θα μυρίσεις το καύσιμο (καλόοοοο), θα ισιώσεις τα σκέλη του, θα ψάξεις για πατέντες ώστε να δώσεις τα λιγότερα γκαφρά, θα ΒΡΕΙΣ πατέντες (είναι πολύ βασικό αυτό) και γενικά θα σου δώσει πολλές ευχάριστες ώρες (ναι, και κάπως ακριβές, δεν λέω, αλλά ποιος είπε ότι είναι φτηνό hobby; ). Βέβαια, όλα αυτά σου τα λέω με την προϋπόθεση ότι είσαι μερακλής και αυτό που θέλεις είναι εκτός από το να πετάς, να ασχολείσαι με το νέο σου απόκτημα, που -προσοχή- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ! Είναι ένα πολύ σοβαρό εργαλείο και μόνο αν το αντιμετωπίσεις έτσι θα σου κρατήσει και θα σε ευχαριστήσει. Διαφορετικά, θα το μαζεύεις σε κομμάτια, γιατί απλά δεν θα του έχεις δώσει την απαραίτητη σοβαρότητα για να το χειριστείς όπως πρέπει. Γενικά ο μοντελισμός δεν είναι παιχνίδι μόνο. Για 'μένα, είναι ο βασιλιάς των δημιουργικών hobbies.
Τώρα, πάμε στα αυτοκίνητα... Τη λύση του παιδικού τσέπης, αν θες να με ακούσεις, ξέχνα τη. Εκτός αν είσαι παιδί, δηλαδή μέχρι 12-13 ετών. Ποια είναι η ουσία του μοντελισμού; Να δεις, να μάθεις, να ασχοληθείς... Μιλάμε για ένα μοντέλο αυτοκινήτου, με πραγματικά αμορτισέρ (ακόμα και λαδιού), ψαλίδια, κρεμαγιέρες, δορυφόρους, σαζμάν, βενζίνες, κινητήρες (θα σου πω μετά για τα μοτεράκια) και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Φυγοκεντρικός συμπλέκτης με μέγεθος όσο ένα 2-ευρω, έμβολο όσο το πάνω μέρος ενός μολυβιού, μπιέλα σε μέγεθος βίδας, καρπυρατέρ, μπουζάκια και άλλες ιστοριούλες που σε κάνουν να νοιώθεις σαν μπέμπης καθώς τα κοιτάς. Και όλα αυτά, μέσα στην παλάμη του χεριού σου. Θες να σου πω κι άλλα;;; Αυτό που προσπαθώ να σου δείξω είναι ότι όταν φτάσεις να το βγάλεις στο χώμα να το οδηγήσεις, αυτό που θα σου δώσει τη μεγαλύτερη χαρά είναι να το δεις να πηγαίνει ίσια, να τεζάρει τα γκάζια του (και μιλάμε για πολλά γκάζια, πίστεψέ με, μπορεί να το δεις να κατεβάζει μέχρι και 70-80χαω στην ευθεία), να ακούς το μοτεράκι του και όλα αυτά. Αντίθετα, αν πάρεις ένα παιδικό, απλά θα ανοίγεις το διακόπτη και αυτό ήταν. Θα το βλέπεις να κάνει γύρους, να πετάει κανένα κώλο, άντε και κανένα ανάποδο για να μαζέψεις την υπερστροφή. Αν βρεις κανένα αρκετά δυνατό δηλαδή... Σου λέω φίλε μου, κάνε μία βόλτα από τα μοντελιστικά μαγαζιά της πόλης. Μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά σίγουρα κάτι έχουν να πουν.
Όσο για την ερώτησή σου, νομίζω ξεκινάνε από 1/12 (δεν είμαι σίγουρος για αυτό), τα συνηθέστερα είναι 1/10 και έχει και 1/8, 1/6 (νομίζω). Εγώ σου προτείνω για αρχή ένα 1/10 χωμάτινο, αλλά με δυνατότητα να το χαμηλώσεις και να του αλλάξεις λάστιχα για να γίνει πιστιάρικο. Θα βρεις κιτ έτοιμα, ακόμα και με το μοτέρ πάνω τους, σε σχετικά καλές τιμές. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία δικάναλη τ/κ. Στον αντίποδα, υπάρχουν κιτ που είναι κυριολεκτικά βίδες (όπως ήταν το δικό μου, ένα Stinger MKII της Kyosho) το οποίο αγοράζεις σκέτο και μετά μοτέρ, τ/κ και ό,τι άλλο χρειαστείς. Η συμβουλή μου τελικά;
α) Κάνε μία βόλτα από τα μαγαζιά. ΡΩΤΑ!!!
β) Ψάξε καλά στις τσέπες σου.
γ) Ρώτα τον εαυτό σου αν έχεις κέφι και χρόνο για ΧΟΝΤΡΟ χώσιμο, ψάξιμο, μαστόρεμα.
δ) Αν αυτό το κέφι θα σου κρατήσει, γιατί αν είναι να σου περάσει σε ένα μήνα, πάρε το παιδικό που λέει και ο onyx!
ε) Ρώτα που τρέχουν συνήθως τέτοια, αν γίνεται κανένα event, πήγαινε, μύρισε, άκουσε, δες... Κάνε και μία βόλτα από την Τύλισο να δεις τα αεροπλάνα.
στ) Αποφάσισε...
ζ) Ξανασκέψου το πριν κάνεις οτιδήποτε...
η) Αν έχεις μάνα, αδερφή, σύζυγο, ξανα-ξανα-σκέψου το!!!
θ) Αν μετά απ' όλα αυτά εξακολουθείς να θες να ασχοληθείς, πίστεψέ με, δεν θα το μετανιώσεις!!! -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
η) Αν έχεις μάνα, αδερφή, σύζυγο, ξανα-ξανα-σκέψου το!!!
θ) Αν μετά απ' όλα αυτά εξακολουθείς να θες να ασχοληθείς, πίστεψέ με, δεν θα το μετανιώσεις!!!Με την πεθερά τι γίνεται;
Σε ευχαριστώ ήσουν πολύ κατατοπιστικός. Σίγουρα θα το ψάξω αρκετά πριν αποφασίσω τι θα κάνω. Δεν μου αρέσουν οι ευκαιριακές ασχολίες. Όταν αποφασίσω να κάνω κάτι το τραβάω.
Έχω και το μικρόβιο του μαστροχαλαστή και είμαι άσσος στις πατέντες. Οπότε προβλέπεται λαμπρό μέλλον.Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τι διάθεση για βοήθεια.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είμαι σίγουρος για το αν οι μηχανές για αυτοκίνητα κάνουν για αεροπλάνα νομίζω πως όχι οπότε αν μετά αναβαθμιστείς θές ξανά κινητήρα! Τουλάχιστον αν ξεφύγεις από τα εξευτελιστικά φτηνιάρικα πακέτα (παιχνίδια) πάρε από την αρχή καλή τηλεκατεύθυνση με 4 κανάλια.
Θερμικό σημαίνει ωραίο ήχο (ειδικά για αεροπλάνο είναι πολύ ρεαλιστικό) και διάρκεια, γεμίζεις και συνεχίζεις...αν πάρει μπρος (ρύθμιση καρμπυρατέρ, μπουζί, ανάμιξη προσθέτων βενζίνης). Ηλεκτρικό είναι βαρύτερο και άντε να φορτίζεις μπαταρίες συνέχεια αλλά καθαρό και αξιόπιστο!Τα μοτέρ για αμάξια ΔΕΝ κάνουν για αεροπλάνα.
Τηλεκατεύθυνση με 4 κανάλια πάρε μόνο αν θες αεροπλάνο. Για αμάξι, όσο και να αναβαθμιστείς, δεν σου χρειάζεται, εκτός αν σκοπεύεις να βάλεις κιβώτιο από το clio σου και θέλεις συμπλέκτη και μοχλό για αλλαγή ταχυτήτων.
Χρήστο, ντροπή... Την τελευταία φορά που κοίταξα, το καύσιμο ήταν έτοιμο (αν και λίγο ακριβό). Οπότε, τουλάχιστον αυτός ο κίνδυνος δεν υπάρχει.
Θερμικό σημαίνει ήχος, μυρωδιά, χρώμα, 'εγχειρίσεις', τρελά γκάζια και ένας κόσμος αυτοκίνησης σε μικρογραφία. Ηλεκτρικό σημαίνει απλώς... ηλεκτρικό! Άμα σου αρέσουν τα υβριδικά πρωτότυπα των Γιαπωνέζων στις εκθέσεις, πάρε τέτοιο!Πάρε και μερικές φωτό, έτσι για να σου εξάψω τη φαντασία (αυτά είναι μόνο για φαντασία, κάνουν ΠΟΛΛΑ λεφτά!)
4-χρονος παρακαλώ...
(ναι, και με κορδονιέρα )
Για αεροπλάνα, απλός δίχρονος
Περιστροφικό μοτέρ για αερομοντέλα (wankel). Τρέλα;;;
Αυτό το αφήνω ασχολίαστο...
Ε, μην το κουράζω άλλο... νομίζω έπιασες το νόημα... Υπάρχουν πραγματικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Έτσι για πλάκα, δες και τα υπόλοιπα εδώ... http://www.osengines.com/
Τα λέμε ξανά!
-
Πραγματικά βλέπω να ανοίγεται ένας νέος κόσμος μπροστά μου. Πραγματικά πανέμορφες οι φωτογραφίες. Πάντα πίστευα ότι οι άνθρωποι έχουμε φτιαχτεί στο κατάλληλο μέγεθος για να φτιάχνονται τα πάντα έτσι ώστε να μην σπάνε (αν ήμασταν μικρόσωμοι τα αμάξια θα έπρεπε να είναι λιλιπούτεια και δεν θα άντεχαν τις καταπονήσεις). Τι λάθος έκανα!
Ίσως η πρώτη πατέντα να είναι προσαρμογή Wankel σε αυτοκίνητο.
Έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτούς τους κινητήρες από τα αντιαεροπορικά. Αερόψυκτοι με ένα ρότορα και φυγοκεντρικό μηχανισμό εκκίνησης με συρματόσχοινο. Και ο αστεροειδής κούκλα.
Έχω πολύ περπάτημα να ρίξω.
Χρόνο να δω που θα βρω. -
Λοιπόν, με πρίζωσες άσχημα φίλε. Μια χαρά καθόμουν στο σπιτάκι μου και δούλευα κάτι ψηφιακά υπόβαθρα... Και μετά που σου έγραψα, είπα να πάω να δω τι κάνει το Stinger μου. Του είχα βγάλει το μοτέρ για να το δείξω σε ένα φίλο στο Βόλο. Το έπιασα λοιπόν και αποφάσισα να το δέσω πάλι πάνω στο μοντέλο. Αλλά είδα ότι λείπει μία βίδα που δένει το καρμπυρατέρ πάνω στο σώμα του κινητήρα, άρα υπάρχει και κενό... κακό αυτό. Και μάλιστα πολύ χειρότερο, επειδή αποφάσισα να το λύσω όλο το μοτέρ για να το καθαρίσω με την ευκαιρία. Βγάζω το καρμυρατέρ, το λύνω, το βάζω μέσα σε white spirit (αύριο θα μπει σε καθαρή βενζίνη). Μετά λέω, μια που έφτασα μέχρι εδώ, δεν ανοίγω και το υπόλοιπο; Ξεβιδώνω το πίσω μέρος του μοτέρ και βγάζω το κάλυμα. Βλέπω μπιέλα και το σημείο που δένει στο στρόφαλο. Μέσα στη βρώμα!
Μάλλον έχει πιάσει και σκουριά. Δεν πειράζει τόσο αυτό, το έμβολο κ ο θάλαμος καύσης είναι καθαρά. Προσπαθώ να ελευθερώσω τη μπιέλα από το στρόφαλο για να βγάλω το έμβολο, αλλά δεν γίνονται αυτά! Για κάποιο λόγο, ο κατασκευαστής δεν επιτρέπει να φτάσω πιο μέσα, η εγώ είμαι άσχετος και δεν βρίσκω τον τρόπο... Πάντως, αξίζει τον κόπο το λάδωμα των χεριών. Μακάρι να είχα μία ψηφιακή camera να σας έστελνα φωτό. Πολύ γέλιο! Μανώλη, πρέπει να δεις ένα τέτοιο 'μικρούλι' από κοντά για να καταλάβεις. Πραγματικό κουκλάκι!!! Άντε, καλό ψήσιμο!
-
Δηλώνω εξαρχής άσχετος με αερομοντελισμό αλλά για το Flight Simulator μπορώ να πω ότι το έχω φτάσει στα όρια του ρεαλισμού (add-on αεροπλάνα και sceneries) καθότι αποτελεί κανονικότατο χόμπυ μια IFR πτήση στο δίκτυο της VATSIM (http://www.vatsim.net για όσους νομίζουν ότι μπορούν να ασχοληθούν πραγματικά επαγγελματικά με την εξομοίωση πτήσεων.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι που το βρήκατε το FS2003;;;Υπάρχει 2002 απλό και Professional και 2004 ή Century of Flight...
Επειδή βλέπω ότι υπάρχουν και συνάδελφοι 'άρρωστοι' με την εξομοίωση pm me για να μην γεμίζουμε με άσχετα το topic...Πάντως το FS μπορεί να φτάσει σε απίστευτα επίπεδα ρεαλισμού και από εκεί που είναι παιχνίδι απαιτεί manuals 200+ σελίδων των πραγματικών Airbus ή Boeing για να τα βάλεις απλώς μπροστά... -
Λοιπόν, δηλώνω κατεστραμένος! Δεν είναι ούτε βδομάδα που αρχίσαμε αυτή τη συζήτηση και άρχισα και εγώ να ασχολούμαι με το παλιό και ξεχασμένο μου αυτοκίνητο και έχω ήδη χαλάσει μία 30-άρα ευρώ και έπονται τουλάχιστον άλλα τόσα! Λοιπόν, το forum πρέπει να κηρυχθεί παράνομο και καταχρηστικό, δεν είναι δουλειά αυτή, πάει και τελείωσε!
Πάντως, έχω να πω τα εξής: Σήμερα ο κινητήρας μου πήρε ζωή ξανά μετά από 7 τουλάχιστον χρόνια σε ύπνωση. ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!! Φυσικά το σασί μου είναι jet, απλά έχει μικρά προβληματάκια που θα τα λύσω πάραυτα! Το μεγάλο πρόβλημα είναι το λεξάν (αμάξωμα). Το δικό μου, ένα χαριτωμένο buggy έχει γίνει χίλια κομμάτια και έχει πεταχτεί. Το καινούριο (μία Alfa που δεν ξέρω μοντέλο ή ένα Opel Vectra, διαλέγετε και προτείνετε) θέλει πατέντες για να προσαρμοστεί στο σασί μου και φυσικά (το σημαντικότερο) 30 ευρώ. Κακό αυτό, πολύ κακό!!! Ειδικά αν αλλάξω και λάστιχα για να το κάνω πιστιάρικο, θέλω άλλα τόσα. Πάντως, έχει πολλή πλάκα το θέμα. Α, και χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμηση, ο άνθρωπος στο μαγαζί στην Κονδυλάκη (για τους Ηρακλειώτες το λέω αυτό) είναι πολύ εντάξει τύπος! Βοηθάει όσο μπορεί και ξέρει τη δουλειά του. Και είναι πολύ φιλικός!!! Όλα τα λεφτά κοινώς! Thanks!!!
Άντε, περιμένω νέα από τις προσπάθειες ή τις αποφάσεις σας!
-
Βρε Νάσο τι ζημιά σου έκανα. Δεν το ήθελα βρε παιδί μου. Χίλια συγνώμη.
Το τύπο στην Κονδυλάκη θα τον επισκεφτώ σύντομα. Θα σου πω τα νέα. -
Λοιπόν, μόλις ολοκληρωθεί το project θα βγάλω φωτό και θα τις ανεβάσω εδώ. Το λέω προκαταβολικά, αν κάποιος moderator θεωρεί ότι το θέμα δεν συνάδει με τους σκοπούς του forum να με προειδοποιήσει έγκαιρα για να μην κάνω βλακείες.
Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.