-
Λοιπόν μιας και φίλος μου ψάχνετε για να αγοράσει ένα IBIZA απο εκείνα που βγήκαν μεταξύ 99 και 02 θέλω να ρψτήσω το εξής για όσους γνωρίζουν.
Κοιτώντας το αυτοκίνητο (και το μοτέρ εννοείτε) πως μπορείς να καταλάβεις ότι είναι το 1400 με τα 101 άλογα και όχι με τα 60 ή τα 75.
Το ρωτώ γιατί κάποιοι κύριοι που πουλάνε αυτοκίνητα (γνωστοί και ως μαντράδες) δεν είναι και τόσο τίμιοι ενώ άλλοι δεν ξέρουν καν τι πουλάνε (όταν έψαχνα προ 3-4 χρόνια για ένα ZX σε αντιπρόσωπο Citroen κιόλας τρομάρα να του έρθει, εγώ τον ενημέρωσα ότι το πίσω κάθισμα του ZX μετακινέιτε για αυξομείωση του χώρου αποσκευών, ότι έχει δεξί ηλ. καθρέπτη - δεν το είχε δει και άλλα όμορφα πραγματάκια).
Όποιος ξέρει θα με βοηθούσε μιας και λέμε να βγούμε στην ... γύρα
-
Λοιπόν μιας και φίλος μου ψάχνετε για να αγοράσει ένα IBIZA απο εκείνα που βγήκαν μεταξύ 99 και 02 θέλω να ρψτήσω το εξής για όσους γνωρίζουν.
Κοιτώντας το αυτοκίνητο (και το μοτέρ εννοείτε) πως μπορείς να καταλάβεις ότι είναι το 1400 με τα 101 άλογα και όχι με τα 60 ή τα 75.
Το ρωτώ γιατί κάποιοι κύριοι που πουλάνε αυτοκίνητα (γνωστοί και ως μαντράδες) δεν είναι και τόσο τίμιοι ενώ άλλοι δεν ξέρουν καν τι πουλάνε (όταν έψαχνα προ 3-4 χρόνια για ένα ZX σε αντιπρόσωπο Citroen κιόλας τρομάρα να του έρθει, εγώ τον ενημέρωσα ότι το πίσω κάθισμα του ZX μετακινέιτε για αυξομείωση του χώρου αποσκευών, ότι έχει δεξί ηλ. καθρέπτη - δεν το είχε δει και άλλα όμορφα πραγματάκια).
Όποιος ξέρει θα με βοηθούσε μιας και λέμε να βγούμε στην ... γύρα
-
Λοιπόν μιας και φίλος μου ψάχνετε για να αγοράσει ένα IBIZA απο εκείνα που βγήκαν μεταξύ 99 και 02 θέλω να ρψτήσω το εξής για όσους γνωρίζουν.
Κοιτώντας το αυτοκίνητο (και το μοτέρ εννοείτε) πως μπορείς να καταλάβεις ότι είναι το 1400 με τα 101 άλογα και όχι με τα 60 ή τα 75.
Το ρωτώ γιατί κάποιοι κύριοι που πουλάνε αυτοκίνητα (γνωστοί και ως μαντράδες) δεν είναι και τόσο τίμιοι ενώ άλλοι δεν ξέρουν καν τι πουλάνε (όταν έψαχνα προ 3-4 χρόνια για ένα ZX σε αντιπρόσωπο Citroen κιόλας τρομάρα να του έρθει, εγώ τον ενημέρωσα ότι το πίσω κάθισμα του ZX μετακινέιτε για αυξομείωση του χώρου αποσκευών, ότι έχει δεξί ηλ. καθρέπτη - δεν το είχε δει και άλλα όμορφα πραγματάκια).
Όποιος ξέρει θα με βοηθούσε μιας και λέμε να βγούμε στην ... γύρα
-
Ï 1400 ìå ôá 101 åßíáé 16âÜëâéäïò ïé Üëëïé äýï 8âÜëâéäïé ,ôïõëÜ÷éóôïí áí áíïßîåé ôï êáðü ç äéáöïñÜ üãêïõ åßíáé áéóèçôÞ ,åîùôåñéêÜ äýóêïëï.
-
[list:swgy4rfn]75 και 100 ιππων ειναι και δυο 16βαλβιδοι[/list:u:swgy4rfn][list:swgy4rfn]Ο 60 ιππων ειναι 8βαλβιδος[/list:u:swgy4rfn]
-
O 75άρης έχει κόφτη στις περίπου 5.500 και ο 100άρης μετά τις 6.500. Eξωτερικά δεν φαίνονται διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων γιατί έχουν ταμπούρα πίσω και τα δύο. ΣYNHΘΩΣ τα 100άρια είναι τρίπορτα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
O 75άρης έχει κόφτη στις περίπου 5.500 και ο 100άρης μετά τις 6.500. Eξωτερικά δεν φαίνονται διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων γιατί έχουν ταμπούρα πίσω και τα δύο. ΣYNHΘΩΣ τα 100άρια είναι τρίπορταδηλαδή να το ζητήσω για ένα test drive και να βαράω κόφτες. Ξύλο που θα πέσει, πολύ ξύλο
Για τα ταμπούρα το ξέρω δυστηχώς το 100άρι δεν φοράει δίσκους πίσω, τώρα όσον αφορά το 3πορτα, άστο έχω γνωστό μου με 5 πορτο, 100άρι και μάλιστα λευκό το οποίο το έχει πειράξει κιολας έτσι για να την λέει σε μερικούς - μερικούς που νομίζουν ότι έχει 60 άλογα -
Αν παρεις τα νουμερα της μηχανης και αποτανθεις σε αντιπροσωπια της VAG θα σου πουν (νομιζω )
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2ylmq3ua]75 êáé 100 éððùí åéíáé êáé äõï 16âáëâéäïé[/list:u:2ylmq3ua][list:2ylmq3ua]Ï 60 éððùí åéíáé 8âáëâéäïò[/list:u:2ylmq3ua]Oð, ìÞðùò áíáöÝñåóáé óôïí ãíùóôü áðï ôï Ãêüëö 16-âÜëâéäï ðïõ Üëëá äçëùíüôáí êáé Üëëá Ýâãáæå ???
Ãéáôß åß÷á Êïñíôïìðá ôïõ 95 êáé Þôáí 75 ÇÑ ìå 8âÜëâéäï êéíçôÞñá ....
Ôïí ôïðïèåôïýóáí áõôüí óôï Êüñíôïìðá óßãïõñá??
Áí äåí êÜíù ëÜèïò áõôÝò ïé åêäüóåéò ìüíï óå Ðïëï êáé Ãêüëö.Äåí åßìáé áðüëõôá óßãïõñïò. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν παρεις τα νουμερα της μηχανης και αποτανθεις σε αντιπροσωπια της VAG θα σου πουν (νομιζω )Βασίλη ,
Διατί να κρυβώμαστε άλλωστε
Ημπορούμε να το πράξομεν και εκ των ενόντωνΜε λίγα λόγια , πείτε μου αριθμό κινητήρα (τα τρία πρώτα γράμματα, πχ
ΑΕΧ .) και θα έχετε την απάντηση.Αποστόλης.
-
Στο 101 ps,το κοκκινο στο στροφομετρο ξεκιναει απο τις 6800 ενω στο 75 το κοκκινο ειναι 6000.
Επισης το 100 εχει πισω δισκοφρενα,το 75 εχει ταμπουρα.
Διαφορα πρεπει να εχουν και τα καθισματα,πιο μπακετ το 100,κανονικα το 75. -
Ο χρήστης scientist έγραψε:
O 75άρης έχει κόφτη στις περίπου 5.500 και ο 100άρης μετά τις 6.500. Eξωτερικά δεν φαίνονται διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων γιατί έχουν ταμπούρα πίσω και τα δύο. ΣYNHΘΩΣ τα 100άρια είναι τρίπορτα
δηλαδή να το ζητήσω για ένα test drive και να βαράω κόφτες. Ξύλο που θα πέσει, πολύ ξύλο
Για τα ταμπούρα το ξέρω δυστηχώς το 100άρι δεν φοράει δίσκους πίσω, τώρα όσον αφορά το 3πορτα, άστο έχω γνωστό μου με 5 πορτο, 100άρι και μάλιστα λευκό το οποίο το έχει πειράξει κιολας έτσι για να την λέει σε μερικούς - μερικούς που νομίζουν ότι έχει 60 άλογαΑ ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ. ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΨΑΧΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙ PUNTO GT. Ε ΒΛΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΤΥΠΟ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ TEST DRIVE. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ TEST DRIVE. Ε ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΒΑΡΑΕΙ 1 ΚΑΙ 2Α ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ. Ο ΤΥΠΟΣ ΤΑ ΨΙΛΟΠΗΡΕ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΛΩΣ 'ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΙΟ ΗΡΕΜΑ'. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΞΙΖΕ Η ΤΖΑΜΠΑ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ. ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΔΕΙΡΕ.
-
σιγα μην τους ενδιαφερει τι κανεις στο αμαξι στο τεστ ντραιβ... οταν πηγα να κανω την 147 μου λεει 'παρακαλω το αμαξι οσο μπορειτε απο 3 ως 4 χιλιαδες στροφες... εγω το πηγαινα κοφτες και δεν ειπε τιποτα... ΑΝ ειναι δυνατον! το αδικουνε το αμαξι ετσι καταρχας... να το νομιζουμε ψοφιμι.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Στο 101 ps,το κοκκινο στο στροφομετρο ξεκιναει απο τις 6800 ενω στο 75 το κοκκινο ειναι 6000.Επισης το 100 εχει πισω δισκοφρενα,το 75 εχει ταμπουρα.
Διαφορα πρεπει να εχουν και τα καθισματα,πιο μπακετ το 100,κανονικα το 75.Tα κανούρια Ibiza ναι, τα παλαιότερα είχαν ταμπούρα, ακόμα και τα 100άρια. Nομίζω ότι η ερώτηση αφορά στο παλαιότερο μοντέλο.
-
Η απάντηση είναι απλή! Δες το στροφόμετρο. Το μοντέλο με τα 75 άλογα έχει κόφτη στις 5.500 στροφές και το μοντέλο με τα 100 άλογα έχει κόφτη στις 6.600 οπότε τα 'κόκκινα' αρχίζουν σε ψηλότερες στροφές. Νομίζω ότι το 100άρι έχει απο πίσω σηματάκι που γράφει 16V. Επίσης ο κινητήρας με τα 100 άλογα μουγκρίζει πολύ περισσότερο από τον 75άρι!! Στην χειρότερη πήγαινε το στο δυναμο-ρουφιάνο και θα δεις τι πραγματικά παίζει
-
Λοιπόν για να επανορθώσω για όσους δεν κατάλαβαν.
Μιλάω πάντα για το IBIZA που κυκλοφόρησε απο το 99 (νομίζω) μέχρι και 2002 που βγήκε το καινούργιο που κυκλοφορεί τώρα.
Δηλαδή για αυτό που η 'μούρη' του μοιάζει με το νέο Nubira (βέβαια το Nubira είναι καλό αλλά σαφώς πιο άσχημο απο το IBIZA εκείνο κατά την ταπεινή μου άποψη).Λοπόν δίσκους πίσω δεν έχει το 100άρι εκείνο (δεν ξέρω τι γινόταν με τα TOP GUN) γιατί έχω φίλο που το έχει και έχει ταμπύρα πίσω (μάλιστα έχει 'πρήξει' έναν κοινό μας γνωστό που φέρνει ανταλλακτικά απο έξω αν βρει κανέναν πίσω άξονα απο GOLF III, II κτλ κτλ να κάνει έναν κόπο να τον φέρει ) χωρίς να είναι η φθηνή του έκδοση μιας και έχει και το ABS του και τους αερόσακους και την μεγάλη εκείνη οθόνη για το CLIMA της SEAT.
Σηματάκι 16V επίσης δεν θυμάμαι να έχω δει εκεί πίσω δεξιά που λέει IBIZA.Τώρα η πιο ορθή λύση μου ακούγετε εκείνη του δες τον αριθμό κινητήρα και απο τα 1α γράμματα καταλαβαίνεις τι είναι απλά δεν έχω βρει πουθενά κανέναν πρόχειρο κατάλογο με τους τύπους των μοτέρ και τι αριθμούς/γράμματα φέρουν. Όποιος έχει κάτι τέτοιο η παρόμοιο ευπρόσδεκτη η βοήθεια.
2η λύση και ανάγκης περισσότερο που όμως θα με αφήσει με απορίες η λύση κοίτα το στροφόμετρο και αν τα κόκκινα είναι ... ψιλά τότε είναι 100άρι.Anyway σας ευχαριστώ όλους η βοήθεια σας σίγουρα πολύτιμη.
Όποιος έχει καμία ιδέα παραπάνω ας ενημερώσει και πάλι. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Με λίγα λόγια , πείτε μου αριθμό κινητήρα (τα τρία πρώτα γράμματα, πχ
ΑΕΧ .) και θα έχετε την απάντηση.Αποστόλης.
Kάνε ακριβώς αυτό που λέει ο Αποστόλης.
Ζήτα του την άδεια του αυτοκινήτου και δες εκεί που γράφει αρ.κινητήρα.Σ'αυτό το σημείο αναφέρεται ο κωδικός του κινητήρα με 3 γράμματα. Τον συγκρατείς και μας τον λές ή παίρνεις ένα τηλ στη seat και ρωτάς. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
επίσης κοιτάς και την ημ.1ης άδειας για να δεις και τι μοντέλο είναι γιατί και εκεί πέφτει κορόιδεμα πολύ
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Με λίγα λόγια , πείτε μου αριθμό κινητήρα (τα τρία πρώτα γράμματα, πχ
ΑΕΧ .) και θα έχετε την απάντηση.Αποστόλης.
Kάνε ακριβώς αυτό που λέει ο Αποστόλης.
Ζήτα του την άδεια του αυτοκινήτου και δες εκεί που γράφει αρ.κινητήρα.Σ'αυτό το σημείο αναφέρεται ο κωδικός του κινητήρα με 3 γράμματα. Τον συγκρατείς και μας τον λές ή παίρνεις ένα τηλ στη seat και ρωτάς. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
επίσης κοιτάς και την ημ.1ης άδειας για να δεις και τι μοντέλο είναι γιατί και εκεί πέφτει κορόιδεμα πολύ
Αυτό ήθελα να πω και εγω...
Ενας γνωστός την πάτησε με honda 3d 1.4 που το πηρε για 90 άλογα αλλά τελικά είχε 75...Το βρήκαν μετά από περιέργεια γιατί δεν πηγαινε και πολύ για εννενήντα και σε ένα συνεργείο είδαν τον αριθμό και μέσω του εγκεφάλου που συνδέεται στην πρίζα του αυτοκινήτου τους έδειξε ότι είναι 75αρι. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Αν παρεις τα νουμερα της μηχανης και αποτανθεις σε αντιπροσωπια της VAG θα σου πουν (νομιζω )
Βασίλη ,
Διατί να κρυβώμαστε άλλωστε
Ημπορούμε να το πράξομεν και εκ των ενόντωνΜε λίγα λόγια , πείτε μου αριθμό κινητήρα (τα τρία πρώτα γράμματα, πχ
ΑΕΧ .) και θα έχετε την απάντηση.Αποστόλης.
Καλό κι' αυτό , quote τον ευατό μου
Ίσως να μην τό έθεσα σωστά :
Υπάρχει η δυνατότητα να σας λέω απο τον Αριθμό / τύπο του κινητήρα
αρκετά πράγματαΠαράδειγμα : Κινητήρας Seat AAU
Τοποθετήθηκε σε Ibiza (6k1) απο 6'93 έως 9'96
1043 cc , 43 bhp , 8βαλβιδος , injection , 3οδικός καταλύτης ............Εάν είμαι στο forum , η απάντηση θα είναι ΑΜΕΣΗ .
Αποστόλης.
-
Αποστόλη,
Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις περισσότερα στοιχεία για IBIZA με στοιχεία:
Version: 6K4AEX2
Motor engine: AEX
Ερώτηση για όσους ξέρουν απο SEAT ή VAG γενικότερα