-
Με ενδιαφερει η απλη εκδοση του impreza με τα 95 αλογα.Δεν εχω βρει σε καποιο περιοδικο καποια δοκιμη η συγκριτικο με αλλα 1600αρια.
Οποιος ξερει κατι ας βοηθησει.Αν το εχει καποιος ποιες ειναι οι εντυπωσεις του.Μηπως ειναι υπερβολικα 'βαρυ' στο δρομο.Τι ρεπριζ εχει? -
Με ενδιαφερει η απλη εκδοση του impreza με τα 95 αλογα.Δεν εχω βρει σε καποιο περιοδικο καποια δοκιμη η συγκριτικο με αλλα 1600αρια.
Οποιος ξερει κατι ας βοηθησει.Αν το εχει καποιος ποιες ειναι οι εντυπωσεις του.Μηπως ειναι υπερβολικα 'βαρυ' στο δρομο.Τι ρεπριζ εχει? -
Με ενδιαφερει η απλη εκδοση του impreza με τα 95 αλογα.Δεν εχω βρει σε καποιο περιοδικο καποια δοκιμη η συγκριτικο με αλλα 1600αρια.
Οποιος ξερει κατι ας βοηθησει.Αν το εχει καποιος ποιες ειναι οι εντυπωσεις του.Μηπως ειναι υπερβολικα 'βαρυ' στο δρομο.Τι ρεπριζ εχει? -
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Με ενδιαφερει η απλη εκδοση του impreza με τα 95 αλογα.Μηπως ειναι υπερβολικα 'βαρυ' στο δρομο.Τι ρεπριζ εχει?Είναι βαρύ λόγω μόνιμης τετρακίνησης με 3 διαφορικά και κοντές σχέσεις αλλά ο μπόξερ κινητήρας έχει καλές ροπές για το μέγεθός του. 'Εχω φίλο που το έχει με τα 95 άλογα (συν κάτι ψιλά...) και ορκίζεται στο όνομά του. Είναι ένα αξιόπιστο, καλοφτιαγμένο, μάλλον άσκημο οικογενειακό αυτοκίνητο πολύ ασφαλές με πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου και κοντές ταχύτητες για τα δύσκολα!
Ο φίλος αυτός δεν είναι όμως οικογενειάρχης, κάθε άλλο, και μου έχει αποδείξει ότι αν μάθεις να το οδηγείς όπως πρέπει στην κατάλληλη διαδρομή μπορείς να ξεφτιλίσεις πολλά 'γρήγορα' αυτοκίνητα. Στην ευθεία όμως κανένα!! Οπότε αν είσαι τύπος που 'βιάζεται' γενικά πάντα και παντού, πάρε κάτι πιο ζωηρό! Αν είσαι πιο ήσυχος και εκτιμάς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ικανότητές του δε θα μετανιώσεις.
Και υπάχει και κάτι που το λένε και test drive! -
Πανακριβο, αργο και ξεπερασμενο... Ειλικρινα δεν ξερω γιατι καποιος θα εδινε τοσα λεφτα για ενα τετοιο αμαξι. Δες τον ανταγωνισμο (οποιονδηποτε ανταγωνισμο...) ειναι μακραν μπροστα!
-
Θα διαφωνησω.Ουτε πανακριβο το θεωρω(με την κορυφαια 4κινηση αυτοκινητο και ιαπωνικη ποιοτητα,20000 Ε δεν ειναι πολλα)και επισης με το περσινο face lift εχει γινει καλουτσικο κατι που βεβαια ειναι σχετικο για τον καθενα.Εγω το θελω για την 4κινηση του λογω του οτι ολο το χειμωνα ειμαι στα χιονια(Σελι,3-5 Πηγαδια,Καιμακτσαλαν),δεν με ενδιαφερουν οι υψηλες επιδοσεις(τελικη ταχυτητα,0-100)αλλα με ενδιαφερει να εχει καλη ροπη ωστε να μην χρειαζεται να αλλαζεις συνεχεια σχεση στο κιβωτιο.Οπως σωστα λεει ο φιλος το test drive ειναι η καλυτερη λυση.
Να σημειωσω οτι το 5θυρο (σαν στεισιον βαγκον)διαθετει κοντες σχεσεις,ενω το 4θυρο που με ενδιαφερει(πιο σπορ)δεν εχει,χωρις να σημαινει οτι υστερει.(δες Impreza WRC) -
**Ας κάνει μια μεταφορά ο admin σε άλλο topic. Τι σχέση έχει το ιμπρεζα στα νέα μοντέλα!!! **
-
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Εγω το θελω για την 4κινηση του λογω του οτι ολο το χειμωνα ειμαι στα χιονια(Σελι,3-5 Πηγαδια,Καιμακτσαλαν),δεν με ενδιαφερουν οι υψηλες επιδοσεις(τελικη ταχυτητα,0-100)Πάρε τζιπ 4χ4.
-
ειναι η βαση ολων των υπολοιπων ιμπρεζα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πανακριβο, αργο και ξεπερασμενο... Ειλικρινα δεν ξερω γιατι καποιος θα εδινε τοσα λεφτα για ενα τετοιο αμαξι. Δες τον ανταγωνισμο (οποιονδηποτε ανταγωνισμο...) ειναι μακραν μπροστα!Ιεροσυλία!!!
Όσο αργό κι αν είναι, όσο άσχημο, όσο κι αν δεν το γουστάρεις, το Ιμ-πρέζα είναι ξ-ε-χ-ω-ρ-ι-σ-τ-ό αυτοκίνητο. Τα διαφορικά του μόνο φίλε αξίζουν όσο ένας ανταγωνιστής που...'είναι μακράν μπροστά!'.
Τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη.
ΥΓ. Ίσως δεν ξέρεις ότι έχει την ίδια μετάδοση με το... STI.
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου. -
Ο χρήστης gick έγραψε:
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου[list:2qk2pyv3]Γι αυτο υπαρχει και το S3 [/list:u:2qk2pyv3]
-
Δεν εχει καμμια σχεση το μοτερ, η μεταδοση, οι αναρτησεις και τα φρενα του με αυτα των WRX-WRX STi. Με λιγα λογια ειναι εντελως διαφορετικο αυτοκινητο, αλλα:
Ειναι αξιοπιστο με τρομερη ποιοτητα κατασκευης, ειναι ασφαλεστατο, εχει πλαισιαρα και 'χωματινες' αναρτησεις που για την Ελλαδα ειναι το παν. Για το σκοπο που το θελεις ειναι τελειο.
Γι αυτο υπαρχει και το S3
Το ποιο??
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου
[list:3kydt548]Γι αυτο υπαρχει και το S3 [/list:u:3kydt548]
Μόνο που τα λεφτά για το Σουμπαρού που λέμε δε φτάνουν ούτε για προκαταβολή για το αμάξι που λες.
Και για να μην παραμυθιάζεσαι:το s3 δεν είναι παραγματικά τετρακίνητο.Είναι μπροστά και όταν χάνει μπροστά δίνει πίσω.Γιαυτό και έχει 2 διαφορικά και τρομάζει στο όριο όταν συμβαίνει αυτό που έγραψα πριν(όταν δίνει ξαφνικά πίσω,...λερώνεσαι πίσω).
Αντίθετα το Σουμπαρού έχει τρία.
Αλλά, τι συγκρίνουμε τώρα;Δεν είμαστε καλά.Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή... -
Ο χρήστης gick έγραψε:
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου
[list:343j8uz2]Γι αυτο υπαρχει και το S3 [/list:u:343j8uz2]
Μόνο που τα λεφτά για το Σουμπαρού που λέμε δε φτάνουν ούτε για προκαταβολή για το αμάξι που λες.
[list:343j8uz2]Η τιμη του S3 με τα 225PS παιζει στα 40 χιλιαρικα, και το WRX με τα 225 αλογα στα ιδια λεφτα και με 260 ps sta 42 χιλιαρικα [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Αν θες μιλαμε και για το S4 αλλα μαλλον θα αισθανεσαι αβολα [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Σε βελτιωσιμοτητα το S3 εχει το πανω χερι καθως φτανει ΑΝΕΤΑ και ξεπερναει τα 300 αλογα [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Κατα τα αλλα....[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Σε 0-100 και 0-160 ο Ιαπωνας ειναι μπροστα 1sec αλλα σε ρεπριζ...[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 30-50 3sec WRX 4sec[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 50-80 3.0sec WRX 4.3[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 80-110 3.2 WRX 3.2[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 40-60 3.9 WRX 6.1!!!![/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 80-100 4.2 WRX 7.0[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 120-140 3.3 WRX 4.8 [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]S3 120-140 4.3 WRX 7.8[/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Oi τρεις πρωτες ειναι με 3η, οι επομενες τρεις με 4η και η τελευταια με 5η [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Ποιο μοτερ ειναι ποιο σωστα μελετημενο ας το δειτε εσεις [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Η τετρακουνα στο S3 δουλευει τελεια καθως το συστημα εμπλοκης ειναι πανεξυπνο.Τρια διαφορικα σημαινει ευκολια στη χρηση τεχνολογιας(οχι οτι δεν αποδιδουν).Τετοιο συστημα φορανε και τα Willis [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Aνοιξε τωρα το καπω απο το subaru και πες μας που ειναι η ταπα λαδιου [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]Ρωτα ετσι πληροφοριακα και για κοστος ανταλλακτικων [/list:u:343j8uz2][list:343j8uz2]ΥΓ.Το Impreza οντως ειναι ενα αξιοπιστο οπλο μετακινησης αλλα δεν ειναι ολο πλεονεκτηματα, ουτε οι αντιπαλοι που γενησαν τους αγωνες καθονται με σταυρωμενα τα χερια [/list:u:343j8uz2]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου
[list:3rd63g2k]Γι αυτο υπαρχει και το S3 [/list:u:3rd63g2k]
Μόνο που τα λεφτά για το Σουμπαρού που λέμε δε φτάνουν ούτε για προκαταβολή για το αμάξι που λες.
[list:3rd63g2k]Η τιμη του S3 με τα 225PS παιζει στα 40 χιλιαρικα, και το WRX με τα 225 αλογα στα ιδια λεφτα και με 260 ps sta 42 χιλιαρικα [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Αν θες μιλαμε και για το S4 αλλα μαλλον θα αισθανεσαι αβολα [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Σε βελτιωσιμοτητα το S3 εχει το πανω χερι καθως φτανει ΑΝΕΤΑ και ξεπερναει τα 300 αλογα [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Κατα τα αλλα....[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Σε 0-100 και 0-160 ο Ιαπωνας ειναι μπροστα 1sec αλλα σε ρεπριζ...[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 30-50 3sec WRX 4sec[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 50-80 3.0sec WRX 4.3[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 80-110 3.2 WRX 3.2[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 40-60 3.9 WRX 6.1!!!![/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 80-100 4.2 WRX 7.0[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 120-140 3.3 WRX 4.8 [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]S3 120-140 4.3 WRX 7.8[/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Oi τρεις πρωτες ειναι με 3η, οι επομενες τρεις με 4η και η τελευταια με 5η [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Ποιο μοτερ ειναι ποιο σωστα μελετημενο ας το δειτε εσεις [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Η τετρακουνα στο S3 δουλευει τελεια καθως το συστημα εμπλοκης ειναι πανεξυπνο.Τρια διαφορικα σημαινει ευκολια στη χρηση τεχνολογιας(οχι οτι δεν αποδιδουν).Τετοιο συστημα φορανε και τα Willis [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Aνοιξε τωρα το καπω απο το subaru και πες μας που ειναι η ταπα λαδιου [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]Ρωτα ετσι πληροφοριακα και για κοστος ανταλλακτικων [/list:u:3rd63g2k][list:3rd63g2k]ΥΓ.Το Impreza οντως ειναι ενα αξιοπιστο οπλο μετακινησης αλλα δεν ειναι ολο πλεονεκτηματα, ουτε οι αντιπαλοι που γενησαν τους αγωνες καθονται με σταυρωμενα τα χερια [/list:u:3rd63g2k]
Για τα 0-100, 0-1000 μέτρα αγοράζεις αυτοκίνητο; ή μήπως για το πως θα το 'βελτιώσεις'; Aν αυτό είναι κριτήριο, οκ πάσο, παίρνεις ένα οποιοδήποτε VAG, -δεν είναι ανάγκη να είναι S3- το φτάνεις 300-400-500 άλογα, νίτρο turbo κι όλα αυτά τα ωραία και κατεβαίνεις στη βούτα ή όπου αλλού.
Eκτός από τα Willie's τρία διαφορικά, έχουν και τα A4, A6, A8 κ.ο.κ. O ΣOYHΔIKOΣ Haldex δηλαδή είναι καλύτερος από τα τρία διαφορικά του Impreza, ακόμα και του απλού WRX; Γιατί δεν έχουν Haldex τότε και τα μεγαλύτερα Audi;
Tα VAG έχουν φτηνά ανταλλακτικά δηλαδή; στο after market σίγουρα, όχι και οι 4 αντιπροσωπείες που χρεώνουν ότι θέλουν στα IΔIA ανταλλακτικά.
-
Εγώ εδώ G60 διακρίνω απλά μια διάθεση του στυλ 'κουβέντα να γίνεται' καθότι μιλάμε για το απλό 1600 Impreza και ξαφνικά πετάγεσαι και αρχίζεις συγκρίσεις S3 με το WRX...Κουβέντα να γίνεται δηλαδή κανονικά...Αν όντως το θες έτσι κοίτα τι είπαμε στο θέμα ΙΑΠΩΝΙΑ vs ΕΥΡΩΠΗ κλπ...Αν πάλι θες να τα ξαναπούμε και να απαντήσουμε με τεκμηριωμένες απαντήσεις και να εξετάσουμε συνολικά το θέμα,άνοιξε ένα θέμα S3 ή WRX πχ και έλα να...'παλέψουμε' σε μαρμαρένια αλώνια... Αλλά όπως θα σου αποδείξω μόνος σου παλεύεις και τρώγεσαι με τα ρούχα σου...
Δε χρειάζεται να κάνουμε κι αυτό το τόπικ που άνοιξε ο άνθρωπος να δει γνώμες για το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει διαμάχη Ιαπωνεζόφιλων και Γερμανόφιλων... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΥΓ2.Υπάρχουν και γλιστερές επιφάνειες που δεν είναι εκτός δρόμου
[list:2c8cl5pt]Γι αυτο υπαρχει και το S3 [/list:u:2c8cl5pt]
Μόνο που τα λεφτά για το Σουμπαρού που λέμε δε φτάνουν ούτε για προκαταβολή για το αμάξι που λες.
[list:2c8cl5pt]Η τιμη του S3 με τα 225PS παιζει στα 40 χιλιαρικα, και το WRX με τα 225 αλογα στα ιδια λεφτα και με 260 ps sta 42 χιλιαρικα [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Αν θες μιλαμε και για το S4 αλλα μαλλον θα αισθανεσαι αβολα [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Σε βελτιωσιμοτητα το S3 εχει το πανω χερι καθως φτανει ΑΝΕΤΑ και ξεπερναει τα 300 αλογα [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Κατα τα αλλα....[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Σε 0-100 και 0-160 ο Ιαπωνας ειναι μπροστα 1sec αλλα σε ρεπριζ...[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 30-50 3sec WRX 4sec[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 50-80 3.0sec WRX 4.3[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 80-110 3.2 WRX 3.2[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 40-60 3.9 WRX 6.1!!!![/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 80-100 4.2 WRX 7.0[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 120-140 3.3 WRX 4.8 [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]S3 120-140 4.3 WRX 7.8[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Oi τρεις πρωτες ειναι με 3η, οι επομενες τρεις με 4η και η τελευταια με 5η [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Ποιο μοτερ ειναι ποιο σωστα μελετημενο ας το δειτε εσεις [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Η τετρακουνα στο S3 δουλευει τελεια καθως το συστημα εμπλοκης ειναι πανεξυπνο.Τρια διαφορικα σημαινει ευκολια στη χρηση τεχνολογιας(οχι οτι δεν αποδιδουν).Τετοιο συστημα φορανε και τα Willis [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Aνοιξε τωρα το καπω απο το subaru και πες μας που ειναι η ταπα λαδιου [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Ρωτα ετσι πληροφοριακα και για κοστος ανταλλακτικων [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]ΥΓ.Το Impreza οντως ειναι ενα αξιοπιστο οπλο μετακινησης αλλα δεν ειναι ολο πλεονεκτηματα, ουτε οι αντιπαλοι που γενησαν τους αγωνες καθονται με σταυρωμενα τα χερια [/list:u:2c8cl5pt]
Για τα 0-100, 0-1000 μέτρα αγοράζεις αυτοκίνητο; ή μήπως για το πως θα το 'βελτιώσεις'; Aν αυτό είναι κριτήριο, οκ πάσο, παίρνεις ένα οποιοδήποτε VAG, -δεν είναι ανάγκη να είναι S3- το φτάνεις 300-400-500 άλογα, νίτρο turbo κι όλα αυτά τα ωραία και κατεβαίνεις στη βούτα ή όπου αλλού.
Eκτός από τα Willie's τρία διαφορικά, έχουν και τα A4, A6, A8 κ.ο.κ. O ΣOYHΔIKOΣ Haldex δηλαδή είναι καλύτερος από τα τρία διαφορικά του Impreza, ακόμα και του απλού WRX; Γιατί δεν έχουν Haldex τότε και τα μεγαλύτερα Audi;
Tα VAG έχουν φτηνά ανταλλακτικά δηλαδή; στο after market σίγουρα, όχι και οι 4 αντιπροσωπείες που χρεώνουν ότι θέλουν στα IΔIA ανταλλακτικά.
[list:2c8cl5pt]Κατ αρχην πριν πεταξτε οτιδηποτε βλημα, διαβαζετε προσεκτικα τι γραφουν οι συνφορουμιτες πριν [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Εγω εδωσα ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ και ΣΑΦΗ στοιχεια, που αφενος σας βαζουν στη θεση σας αλλα ταυτοχρονα οι δημοσιευμενες επιδοσεις, δεν χαρακτηριζουν ενα αυτοκινητο για dragster [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Ναι μεν χανει 1sec το audi στα 0-100 και 0-160 αλλα κερδιζει σε ΡΕΠΡΙΖ.[/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Τη ρεπριζ, τη χρειαζετε ακομα και ενα χιλιαρι αυτοκινητο πολης.Και εκει κυριολεκτικα η audi ισωπεδωνει τον Ιαπωνα ακομα και με διπλασιους χρονους [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Τη ρεπριζ επισης τη χρειζομαστε φοτωμενοι σε ανηφορα, σε προσπερασεις κλπ κλπ [/list:u:2c8cl5pt][list:2c8cl5pt]Τωρα αμα αλλα διαβαζετε κι αλλα καταλαβενεται.........................καλα κρασια [/list:u:2c8cl5pt]
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Εγώ εδώ G60 διακρίνω απλά μια διάθεση του στυλ 'κουβέντα να γίνεται' καθότι μιλάμε για το απλό 1600 Impreza και ξαφνικά πετάγεσαι και αρχίζεις συγκρίσεις S3 με το WRX...Κουβέντα να γίνεται δηλαδή κανονικά...Αν όντως το θες έτσι κοίτα τι είπαμε στο θέμα ΙΑΠΩΝΙΑ vs ΕΥΡΩΠΗ κλπ...Αν πάλι θες να τα ξαναπούμε και να απαντήσουμε με τεκμηριωμένες απαντήσεις και να εξετάσουμε συνολικά το θέμα,άνοιξε ένα θέμα S3 ή WRX πχ και έλα να...'παλέψουμε' σε μαρμαρένια αλώνια... Αλλά όπως θα σου αποδείξω μόνος σου παλεύεις και τρώγεσαι με τα ρούχα σου...
Δε χρειάζεται να κάνουμε κι αυτό το τόπικ που άνοιξε ο άνθρωπος να δει γνώμες για το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει διαμάχη Ιαπωνεζόφιλων και Γερμανόφιλων...[list:zatr7p9l]Το τι διακρινεις απ το τι καταλαβαινεις απεχει πολυ, απ οτι βλεπω [/list:u:zatr7p9l][list:zatr7p9l]Οταν καποιος αναφερεται σε τιμη Impreza που υποτιθεται οτι δεν ανταποκρινεται ουτε για προκαταβολη εναντι ενος S3, σιγουρα δεν απευθυνεται στο νορμαλ [/list:u:zatr7p9l][list:zatr7p9l]Το αν αλαξε η κουβεντα απ τη βασικη εκδοση, ψαξε σε αυτους που πραγματικα τρογωντε με τα ρουχα τους [/list:u:zatr7p9l][list:zatr7p9l]Ελεος σε κανεναν [/list:u:zatr7p9l][list:zatr7p9l]Κρααααααααααααααααα ρε κρααααααααααααααα [/list:u:zatr7p9l]
-
Tρομακτικές διαφορές σε ρεπρίζ όντως, ειδικά στην ευθεία όπου όλοι γρήγοροι είναι και απλώς πατάνε γκάζι.
Yπάρχουν και τα κατεβάσματα, καμιά φορά είναι καλό. Ξέρεις πολλούς οδηγούς WRX ή S3, που θα κάνουν 40-60 με 3η εκτός πόλης;;
anyway, εγώ το λήγω εδώ, γιατί με 'παρωπίδες' και φανατικούς δεν κάνεις διάλογο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Tρομακτικές διαφορές σε ρεπρίζ όντως, ειδικά στην ευθεία όπου όλοι γρήγοροι είναι και απλώς πατάνε γκάζι[list:18rrl2gj]Χαιρομαι που το προσεξες εστω και αργα [/list:u:18rrl2gj]>Ξέρεις πολλούς οδηγούς WRX ή S3, που θα κάνουν 40-60 με 3η εκτός πόλης;;
[list:18rrl2gj]Tελικα δεν τρωγεστε με τιποτα.Πριν μας ειπες οτι αυτοι που αγοραζουν τετοιο αμαξι και γενικα η φιλοσοφια κατασκευης αυτων των αυτοκινητων δεν ειναι για 0-100(dragster), kαι πολυ σωστα, και τωρα μας λες αν τελικα οι ιδιοκτητες τους εκμεταλευονται τη ροπη στο δρομο [/list:u:18rrl2gj][list:18rrl2gj]Ασχετα το τι κανει ο καθε οδηγος και προβλημα του, εδω συγκρινουμε τα αυτοκινητα με ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ειτε σας αρεσει ειτε οχι [/list:u:18rrl2gj]>anyway, εγώ το λήγω εδώ, γιατί με 'παρωπίδες' και φανατικούς δεν κάνεις διάλογο.
[list:18rrl2gj]Τα στοιχεια ειναι απ το 4Τροχοι.Στειλτους γραμμα και πεσ τους 'ειστε παρωπιδιασμενοι'.Στειλε επισης γραμμα στην εταιρια που κατασκευαζει τα μετρητικα οργανα και πες τους επισης 'ειστε παρωπιδιασμενοι' [/list:u:18rrl2gj]
Subaru Impreza 1.6 TS(95HP)