Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξία Μεταπώλησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αξία Μεταπώλησης
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    7
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikapos last edited by

      Πώς μπορούμε να έχουμε ένα αντικειμενικό κριτήριο για την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου μας? Όχι πόσο θα το πουλήσουμε, αλλά να δούμε ποια αυτοκίνητα κρατάνε μεταπωλητική αξία. Κι αυτό πρέπει να λάβει υπ όψη του 2 παράγοντες
      1ον ποσοστό επί της αρχικής αξίας
      2ον απόλυτη τιμή της απώλειας κεφαλαίου.

      πχ. το ραλλάκι μου το πούλησα στα 4 χρόνια με απώλεια 3000 ευρω, ή 25%.
      Καλά, αυτό είναι ρεκόρ!

      Οι λόγοι που αυτό είναι ενδιαφέρον είναι οι εξής:

      1. Υπάρχει διάχυτη μια εικόνα αλλά όπως πολλά πράγματα πρέπει να επιβεβαιώνεται με αριθμούς
      2. Αυτό είναι και το πραγματικό κόστος απόκτησης ενός αυτοκινήτου. Δηλαδή, αν το πήρα 15.000 και το πούλησα 11.000 στα 4 χρόνια, το αυτοκίνητο έχει κόστος 1.000/χρόνο. (χοντρικά, υπάρχει και το επιτόκιο κλπ.)

      Πίνακες που δημοσιεύονται σε περιοδικό έχουν μικρή σχέση με την πραγματικότητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikapos last edited by

        Πώς μπορούμε να έχουμε ένα αντικειμενικό κριτήριο για την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου μας? Όχι πόσο θα το πουλήσουμε, αλλά να δούμε ποια αυτοκίνητα κρατάνε μεταπωλητική αξία. Κι αυτό πρέπει να λάβει υπ όψη του 2 παράγοντες
        1ον ποσοστό επί της αρχικής αξίας
        2ον απόλυτη τιμή της απώλειας κεφαλαίου.

        πχ. το ραλλάκι μου το πούλησα στα 4 χρόνια με απώλεια 3000 ευρω, ή 25%.
        Καλά, αυτό είναι ρεκόρ!

        Οι λόγοι που αυτό είναι ενδιαφέρον είναι οι εξής:

        1. Υπάρχει διάχυτη μια εικόνα αλλά όπως πολλά πράγματα πρέπει να επιβεβαιώνεται με αριθμούς
        2. Αυτό είναι και το πραγματικό κόστος απόκτησης ενός αυτοκινήτου. Δηλαδή, αν το πήρα 15.000 και το πούλησα 11.000 στα 4 χρόνια, το αυτοκίνητο έχει κόστος 1.000/χρόνο. (χοντρικά, υπάρχει και το επιτόκιο κλπ.)

        Πίνακες που δημοσιεύονται σε περιοδικό έχουν μικρή σχέση με την πραγματικότητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikapos last edited by

          Πώς μπορούμε να έχουμε ένα αντικειμενικό κριτήριο για την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου μας? Όχι πόσο θα το πουλήσουμε, αλλά να δούμε ποια αυτοκίνητα κρατάνε μεταπωλητική αξία. Κι αυτό πρέπει να λάβει υπ όψη του 2 παράγοντες
          1ον ποσοστό επί της αρχικής αξίας
          2ον απόλυτη τιμή της απώλειας κεφαλαίου.

          πχ. το ραλλάκι μου το πούλησα στα 4 χρόνια με απώλεια 3000 ευρω, ή 25%.
          Καλά, αυτό είναι ρεκόρ!

          Οι λόγοι που αυτό είναι ενδιαφέρον είναι οι εξής:

          1. Υπάρχει διάχυτη μια εικόνα αλλά όπως πολλά πράγματα πρέπει να επιβεβαιώνεται με αριθμούς
          2. Αυτό είναι και το πραγματικό κόστος απόκτησης ενός αυτοκινήτου. Δηλαδή, αν το πήρα 15.000 και το πούλησα 11.000 στα 4 χρόνια, το αυτοκίνητο έχει κόστος 1.000/χρόνο. (χοντρικά, υπάρχει και το επιτόκιο κλπ.)

          Πίνακες που δημοσιεύονται σε περιοδικό έχουν μικρή σχέση με την πραγματικότητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Η πραγματική τιμή φίλε μου είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. κάθε αυτοκίνητο είναι μοναδικό λόγω χλμ. που έχει κάνει, λόγω φθορών που μπορεί να έχει, λόγω αμαξώματος 3θυρο ή 5θυρο, λόγω χρώματος, λόγω έξτρα, λόγω ελαστικών, και άπειρων άλλων στοιχείων.

            Προσωπικά νομίζω ότι το πούλησες αρκετά καλά.
            Οι εκθέσεις μεταχειρισμένων την έχουν πατήσει γιατί τους έπιασε η μείωση του φόρου σε μια στιγμή που η αγορά είχε καθήσει και όλοι έιχαν τις εκθέσεις τους γεμάτες με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετά λεφτά και ιδίως στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Γι αυτό πουλάνε όσο πιο ψηλά μπορούν για να μαζέψουν τις απώλειες. Έλα όμως που λίγοι αγοράζουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              takiskoym last edited by

              Θα συμφωνήσω με τον Χρήστο, και θα προσθέσω ότι υπάρχει πάντα και η προτήμηση της αγοράς σε ορισμένα μοντέλα. Δηλαδή μεταχειρισμένα τα οποία θα πουληθούν ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή απο άλλα της ιδίας κατηγορίας. Εκεί βρίσκονται κατά κανόνα τα Golf και τα Corolla. Βέβαια για κάθε μεταχειρισμένο υπάρχει και ο αγοραστής του που είναι διατεθειμένος να το πληρώσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                Οριστε η λιστα με τα πιο καλοπουλημενα μεταχειρισμενα για το **2003 **στην Ελλαδα καθως και ποσα πουληθηκαν απο το καθενα

                1 FIAT PUNTO 11558
                2 SEAT IBIZA 8134
                3 TOYOTA COROLLA 7997
                4 VW GOLF 7165
                5 CITROEN SAXO 7149
                6 OPEL CORSA 7120
                7 NISSAN SUNNY 6154
                8 PEUGEOT 106 5993
                9 OPEL ASTRA 5873
                10 RENAULT MEGANE 5567
                11 HYUNDAI ACCENT 5381
                12 VW POLO 4778
                13 RENAULT CLIO 4760
                14 HONDA CIVIC 4385
                15 HYUNDAI ATOS 4301
                16 FIAT SEICENTO 4172
                17 TOYOTA STARLET 4161
                18 FORD ESCORT 4130
                19 FIAT UNO 3276
                20 BMW 318 3266
                21 FIAT CINQUECENTO 3203
                22 OPEL KADETT 3021
                23 NISSAN ALMERA 2823
                24 NISSAN MICRA 2809
                25 SUZUKI VITARA 2613
                26 OPEL VECTRA 2571
                27 BMW 316 2501
                28 CITROEN XSARA 2404
                29 SUZUKI SWIFT 2404
                30 MAZDA 323 2382
                31 TOYOTA YARIS 2289
                32 FORD FIESTA 2262
                33 SEAT CORDOBA 2225
                34 RENAULT TWINGO 2221
                35 AUDI A4 2210
                36 MERCEDES C 2163
                37 MERCEDES E 2127
                38 ALFA ROMEO 33 2100
                39 ALFA ROMEO 146 2016
                40 ALFA ROMEO 156 1915
                41 RENAULT 19 1754
                42 CITROEN ZX 1714
                43 AUDI 80 1664
                44 VW PASSAT 1616
                45 TOYOTA AVENSIS 1608
                46 FORD FOCUS 1559
                47 LADA 1200 1497
                48 TOYOTA CARINA 1406
                49 PEUGEOT 306 1392
                50 MITSUBISHI LANCER 1357
                51 FIAT TIPO 1351
                52 NISSAN PRIMERA 1342
                53 OPEL ASCONA 1317
                54 ZASTAVA YUGO 1310
                55 SUZUKI ALTO 1298
                56 LANCIA DELTA 1297
                57 SUZUKI SAMURAI 1297
                58 FIAT PANDA 1260
                59 ROVER 214 1171
                60 CITROEN AX 1155
                61 DAEWOO LANOS 1144
                62 SEAT TOLEDO 1136
                63 CITROEN XANTIA 1109
                64 PEUGEOT 206 1087
                65 ROVER 414 1051
                66 FORD MONDEO 1050
                67 SKODA FAVORIT 1044
                68 FIAT BRAVO 1000
                69 HYUNDAI EXCEL 992
                70 HYUNDAI COUPE 974
                71 CHRYSLER CHEROKEE 967
                72 RENAULT LAGUNA 956
                73 HYUNDAI LANTRA 953
                74 FIAT BRAVA 943
                75 LADA NIVA 938
                76 PEUGEOT 205 921
                77 AUDI A3 914
                78 SUZUKI JIMNY 901
                79 LADA SAMARA 893
                80 TOYOTA CELICA 865
                81 NISSAN CHERRY 845
                82 CITROEN BX 845
                83 LANCIA Y 832
                84 SUZUKI BALENO 824
                85 CITROEN C3 819
                86 SEAT MARBELLA 816
                87 BMW 518 790
                88 SUZUKI GRAND VITARA 780
                89 DATSUN 120 725
                90 SKODA FELICIA 709
                91 FIAT TEMPRA 700
                92 FIAT STILO 684
                93 TOYOTA RAV4 671
                94 KIA SPORTAGE 671
                95 FORD SIERRA 657
                96 HYUNDAI SCOUPE 645
                97 MERCEDES CLK 637
                98 ALFA ROMEO 147 627
                99 MERCEDES A 610
                100 MAZDA MX5 572


                Η ιδια λιστα για το 2002:

                1 FIAT PUNTO 15026
                2 SEAT IBIZA 11816
                3 TOYOTA COROLLA 11544
                4 CITROEN SAXO 9982
                5 OPEL CORSA 9953
                6 NISSAN SUNNY 9778
                7 VW GOLF 8614
                8 PEUGEOT 106 8260
                9 OPEL ASTRA 6891
                10 HONDA CIVIC 6891
                11 HYUNDAI ACCENT 6717
                12 FORD ESCORT 6560
                13 TOYOTA STARLET 6107
                14 VW POLO 5881
                15 RENAULT MEGANE 5711
                16 FIAT UNO 5379
                17 OPEL KADETT 5335
                18 HYUNDAI ATOS 5201
                19 FIAT SEICENTO 5149
                20 FIAT CINQUECENTO 4934
                21 RENAULT CLIO 4164
                22 NISSAN MICRA 4099
                23 BMW 318 4018
                24 SUZUKI VITARA 3905
                25 BMW 316 3835
                26 SUZUKI SWIFT 3634
                27 ALFA ROMEO 33 3513
                28 NISSAN ALMERA 3503
                29 MAZDA 323 3279
                30 FORD FIESTA 3155
                31 OPEL VECTRA 3051
                32 TOYOTA YARIS 3025
                33 SEAT CORDOBA 2948
                34 RENAULT 19 2832
                35 CITROEN XSARA 2826
                36 MERCEDES C 2790
                37 LADA 1200 2778
                38 ALFA ROMEO 146 2607
                39 CITROEN ZX 2541
                40 MERCEDES E 2540
                41 AUDI 80 2509
                42 ZASTAVA YUGO 2508
                43 AUDI A4 2367
                44 OPEL ASCONA 2289
                45 FIAT TIPO 2206
                46 MITSUBISHI LANCER 2205
                47 RENAULT TWINGO 2194
                48 SUZUKI ALTO 2137
                49 SUZUKI SAMURAI 2091
                50 FIAT PANDA 2040
                51 LANCIA DELTA 2013
                52 NISSAN PRIMERA 1977
                53 ROVER 214 1952
                54 PEUGEOT 306 1940
                55 TOYOTA CARINA 1940
                56 CITROEN AX 1856
                57 VW PASSAT 1830
                58 ALFA ROMEO 156 1809
                59 SKODA FAVORIT 1722
                60 CITROEN XANTIA 1651
                61 HYUNDAI EXCEL 1576
                62 SEAT TOLEDO 1571
                63 FIAT BRAVO 1566
                64 FORD FOCUS 1552
                65 HYUNDAI LANTRA 1523
                66 TOYOTA AVENSIS 1503
                67 ROVER 414 1502
                68 NISSAN CHERRY 1484
                69 PEUGEOT 205 1479
                70 LADA SAMARA 1446
                71 SEAT MARBELLA 1443
                72 FIAT BRAVA 1397
                73 LADA NIVA 1388
                74 HYUNDAI COUPE 1300
                75 CITROEN BX 1298
                76 DATSUN 120 1291
                77 DAEWOO LANOS 1226
                78 SUZUKI BALENO 1201
                79 BMW 518 1180
                80 TOYOTA CELICA 1171
                81 FORD MONDEO 1147
                82 HYUNDAI SCOUPE 1140
                83 FIAT TEMPRA 1090
                84 LANCIA Y 1083
                85 SKODA FELICIA 1058
                86 RENAULT 5 1039
                87 CHRYSLER CHEROKEE 1006
                88 RENAULT LAGUNA 1004
                89 TOYOTA 1200 983
                90 TOYOTA RAV4 969
                91 FORD SIERRA 960
                92 LANCIA DEDRA 916
                93 SUZUKI JIMNY 912
                94 FIAT 128 906
                95 AUDI A3 904
                96 ALFA ROMEO 145 897
                97 AUTOBIANCHI A112 809
                98 PEUGEOT 206 777
                99 MERCEDES A 769
                100 RENAULT 9 757

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Το ποιά και πόσα πουληθήκαν δεν σημαίνει μόνο του πολλά πράματα.
                  Πόσα υπάρχουν και πόσα πουλιούνται? Αν πουλιούνται πολλά μήπως έχουν κάποιο πρόβλημα? Πουλήθηκαν φτηνά ή ακριβά?
                  Με τόσα λεφτά που δίνει κανείς είναι σωστό να υπολογίζει και το πόσα λεφτά χάνει σαν επένδυση.... είναι κάτι που μπορεί δίκαια να γείρει την πλάστιγγα στην επιλογή κάποιου μοντέλου.
                  Όπως αναφέρθηκε υπάρχουν αυτοκίνητα που κρατάνε καλύτερα την αξία τους και άλλα όχι. Το να υπάρχουν πολλά ρίχνει τις τιμές αλλά και η σπανιότητα δεν είναι καλό για ανταλλακτικά. Εϊναι δύκολο να αποφασιστεί, τελικά ισχύουν οι νόμοι προσφοράς και ζήτησης.
                  Στην Αγγλία που έχουν όμως πολύ μεγαλύτερη αγορά και που φαίνεται ότι τα στοιχεία συλλέγονται σε κάθε μοντέλο αναφέρεται η αξία του (το ποσοστό της αξίας που διατηρείται) μετά από 3 χρόνια. Για τα καινούργια μοντέλα αναφέρονται στοιχεία από άλλα μοντέλα της εταιρείας που συνήθως είναι κοντά. Τα ιταλικά, τα κορεάτικα και τα αμερικάνικα πάνε πολύ άσχημα (συχνά κάτω από 35-40%) μετά ακολουθούν τα γαλλικά (35-45%) και τέλος γιαπωνέζικα και γερμανικά πάνε καλά (μέχρι 60%). Τα ανοιχτά γενικά κρατάνε καλύτερα την αξία τους. Τα χρώματα παίζουν ρόλο, τα τετράπορτα καλύτερα, καλός εξοπλισμός μετράει.....
                  Σε τέτοιες χώρες υπάρχει και η σχετική βίβλος (που απευθύνεται σε μαντράδες αλλά όποιος θέλει το αγοράζει) που σου λέει πόσο κάνει κάθε αυτοκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Η διατήρηση της μεταπολιτικής αξίας δεν πρέπει να είναι κριτήριο αγοράς και εξηγούμαι αναφέροντας παράδειγμα. Το 1998 αγόρασα το Astra 1400 πεντέμισι εκατομμύρια ενώ φίλος καλός το Άξεντ τρία εκατομμύρια. Η σημερινή αξία τους είναι για το μεν δικό μου περίπου τρία και το δικό του ένα εκατομμύριο, ίσως και παραπάνω. Πάντα σε σχέση με την κατάσταση του αυτοκινήτου και αν έχει τρακάρει ή όχι. Ποιος κέρδισε αν το δούμε ψυχρά μαθηματικά; Άσε που αν το πάρεις με δόσεις πρέπει να υπολογίσεις και την επιβάρυνση της αρχικής τιμής με τους τόκους. Μιλάω καθαρά από χρηματικής άποψης και όχι οδηγηκης, μην παρεξηγηθώ. Δεν θα έκανα εκπτώσεις στην επιλογή του αυτοκινήτου με γνώμονα την εξοικονόμηση μόνο χρημάτων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr