-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ,
Εκτοσ απο ενα polo καινουργιο εχω και ενα fiesta 12500cc μοντελο 1996. Θελω να ρωτησω για εμπειριες με τα φρενα του σιγκεκριμενου μοντελου. Καταρχην εχω αλλαξει τισ πλακες 6 φορες (και αλλες τοσες στον τορνο) γιατι συνεχεια στραβωναν. Περσι εβαλα τρυπητες/χαρακτες της OMP. Μεχρι στιγμης δεν εχουν στραβωσει ομως αν ας πουμε κατεβεις την κατεχακη με κινηση πυρωνουν (μεχρι και καπνους μου εχουν βγαλει) και οπως καταλαβαινετε δεν πιανουν καθολου. Ειναι που ειναι μαπα ! Στη Ford μου ειπανε οτι οντος δεν ειναι καλα τα φρενα και οτι η κατανομη ειναι πολυ προς τα μπροστα. Αφηστε δε που τα τακακια λιωνουν γυρω στα 3000χλμ!
Εχετε να μου προτεινετε καποια λυσει για το προβλημα μου?? -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ,
Εκτοσ απο ενα polo καινουργιο εχω και ενα fiesta 12500cc μοντελο 1996. Θελω να ρωτησω για εμπειριες με τα φρενα του σιγκεκριμενου μοντελου. Καταρχην εχω αλλαξει τισ πλακες 6 φορες (και αλλες τοσες στον τορνο) γιατι συνεχεια στραβωναν. Περσι εβαλα τρυπητες/χαρακτες της OMP. Μεχρι στιγμης δεν εχουν στραβωσει ομως αν ας πουμε κατεβεις την κατεχακη με κινηση πυρωνουν (μεχρι και καπνους μου εχουν βγαλει) και οπως καταλαβαινετε δεν πιανουν καθολου. Ειναι που ειναι μαπα ! Στη Ford μου ειπανε οτι οντος δεν ειναι καλα τα φρενα και οτι η κατανομη ειναι πολυ προς τα μπροστα. Αφηστε δε που τα τακακια λιωνουν γυρω στα 3000χλμ!
Εχετε να μου προτεινετε καποια λυσει για το προβλημα μου?? -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ,
Εκτοσ απο ενα polo καινουργιο εχω και ενα fiesta 12500cc μοντελο 1996. Θελω να ρωτησω για εμπειριες με τα φρενα του σιγκεκριμενου μοντελου. Καταρχην εχω αλλαξει τισ πλακες 6 φορες (και αλλες τοσες στον τορνο) γιατι συνεχεια στραβωναν. Περσι εβαλα τρυπητες/χαρακτες της OMP. Μεχρι στιγμης δεν εχουν στραβωσει ομως αν ας πουμε κατεβεις την κατεχακη με κινηση πυρωνουν (μεχρι και καπνους μου εχουν βγαλει) και οπως καταλαβαινετε δεν πιανουν καθολου. Ειναι που ειναι μαπα ! Στη Ford μου ειπανε οτι οντος δεν ειναι καλα τα φρενα και οτι η κατανομη ειναι πολυ προς τα μπροστα. Αφηστε δε που τα τακακια λιωνουν γυρω στα 3000χλμ!
Εχετε να μου προτεινετε καποια λυσει για το προβλημα μου?? -
Μεταξύ αστείου και σοβαρού...
Αγωνιστικό κατανεμητή ίσως;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μεταξύ αστείου και σοβαρού...Αγωνιστικό κατανεμητή ίσως;
μπαααα.... δε νομιζω! πολυ φτηνη λυση μου ειπες φιλε μου!
-
Να υποθέσω πως έχεις το 1250 16v με απλές (όχι) αεριζόμενες δισκόπλακες ???
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Να υποθέσω πως έχεις το 1250 16v με απλές (όχι) αεριζόμενες δισκόπλακες ???Αποστόλης.
Ναι με τις απλες.
-
Mια απλή σχετικά λύση είναι να βάλεις δαγκάνες/δίσκους από το Fiesta 'Ghia' που φόραγε δίσκους ίδιας διαμέτρου με τους δικούς σου (239-240mm) αλλά αεριζόμενους. (αυτό θα βοηθήσει κυρίως στο θέμα της υπερθέρμανσης)
Μια άλλη είναι να βάλεις τα φρένα του Escort RS2000 (όχι του MkII φυσικά... ), με δίσκους 260mm για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Αν θες μπαίνουν και πίσω δίσκοι, αλλά νομίζω χρειάζονται κάποιες 'πατέντες'.Ε, αν δε σου φτάνουν και αυτά, στην Αγγλία είναι δημοφιλής μετατροπή για Fiesta τα φρένα του Sierra Cosworth!
Δίσκοι 283mm με 4πίστονες δαγκάνες, και φυσικά απαιτείται 15άρα ζάντα.Καλά φρεναρίσματα!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Να υποθέσω πως έχεις το 1250 16v με απλές (όχι) αεριζόμενες δισκόπλακες ???
Αποστόλης.
Ναι με τις απλες.
Εάν θέλεις , μπορούμε να 'μιλήσουμε' σε επίπεδο pm.
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Mια απλή σχετικά λύση είναι να βάλεις δαγκάνες/δίσκους από το Fiesta 'Ghia' που φόραγε δίσκους ίδιας διαμέτρου με τους δικούς σου (239-240mm) αλλά αεριζόμενους. (αυτό θα βοηθήσει κυρίως στο θέμα της υπερθέρμανσης)Μια άλλη είναι να βάλεις τα φρένα του Escort RS2000 (όχι του MkII φυσικά... ), με δίσκους 260mm για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Αν θες μπαίνουν και πίσω δίσκοι, αλλά νομίζω χρειάζονται κάποιες 'πατέντες'.Ε, αν δε σου φτάνουν και αυτά, στην Αγγλία είναι δημοφιλής μετατροπή για Fiesta τα φρένα του Sierra Cosworth!
Δίσκοι 283mm με 4πίστονες δαγκάνες, και φυσικά απαιτείται 15άρα ζάντα.Καλά φρεναρίσματα!
Ευχαριστω για τις προτασεις. Οι αεριζομενες του ghia δεν ειναι λιγι ακριβη λυση? Ξερεις καμια ενδεικτικη τιμη?
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
αν ας πουμε κατεβεις την κατεχακη με κινηση πυρωνουν ..... δεν πιανουν καθολου. Ειναι που ειναι μαπα ! Στη Ford μου ειπανε οτι οντος δεν ειναι καλα τα φρενα και οτι η κατανομη ειναι πολυ προς τα μπροστα. Αφηστε δε που τα τακακια λιωνουν γυρω στα 3000χλμ!Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ τι μπορείς να κάνεις για να ζεσταίνεις τόσο τα φρένα ενός αυτοκινήτου σε τόση μικρή απόσταση και μάλιστα με κίνηση!!
Λύσεις υπάρχουν βέβαια όπως ήδη αναφερθήκαν αλλά όπως σου είπανε η κατανομή είναι πολύ μπροστά (τρώει τακάκια ζεσταίνει δίσκους και δεν φρενάρει). Σιγουρέψου ότι πάει υγρό φρένων και στα πίσω (εξαέρωση και καλύτερα έλεγχος μαρκουτσίων και ολική αλλαγή υγρών). Αν έχει κατανεμητή (νομίζω ότι όλα τα προσθιοκίνητα έχουν) σιγουρέψου ότι δουλεύει ή βάλε κατανεμητή.
Εμένα (σε άλλο αυτοκίνητο) απλά μου έσταζε υγρό από τα κυλινδράκια στις σιαγόνες όποτε γλυστρούσαν και ήταν σαν να μην έχω πίσω φρένα. Το αυτοκίνητο ήταν μεταχειρισμένο και δεν το ήξερα από πριν αλλά επειδή κουράζονταν εύκολα τα φρένα το κοίταξα σε φρενά της εμπιστοσύνης μου.....ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά! -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Ευχαριστω για τις προτασεις. Οι αεριζομενες του ghia δεν ειναι λιγι ακριβη λυση? Ξερεις καμια ενδεικτικη τιμη?Δεν νομίζω να είναι ακριβά.
Την μετατροπή αυτή την έκανε πρόσφατα ένας φίλος, σε Fiesta 1.25 σαν το δικό σου.
Θα ρωτήσω και θα σου πω -ενδεικτική- τιμή... -
Λοιπον εγω ειμαι αυτος που λεει ο αλεξης, εχω βάλει τα φρένα από φιεστα SI sport του 98, μια παρτίδα που έβγαινε με αεριζομενα ίδιας διαμέτρου 239μμ και τα πήρα από τον τακιδέλη στην τιμή των 100 ευρω μαζί με δίσκους σε άριστη κατάσταση, και τακακια επίσης σαν καινούργια. Πλήρωσα και 70 ευρω για να τα βάλων λόγω μικρης μετατροπής στα σωληνάκια. Παντως γενικα είναι ευκολη μετατροπή με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές σε σχέση με τα μαμά.
Αμέσως καλύτερη μετατροπή ειναι από πουμα η φιεστα σπορ 1.6, διαμετρου 253!!!! -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Λοιπον εγω ειμαι αυτος που λεει ο αλεξης, εχω βάλει τα φρένα από φιεστα SI sport του 98, μια παρτίδα που έβγαινε με αεριζομενα ίδιας διαμέτρου 239μμ και τα πήρα από τον τακιδέλη στην τιμή των 100 ευρω μαζί με δίσκους σε άριστη κατάσταση, και τακακια επίσης σαν καινούργια. Πλήρωσα και 70 ευρω για να τα βάλων λόγω μικρης μετατροπής στα σωληνάκια. Παντως γενικα είναι ευκολη μετατροπή με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές σε σχέση με τα μαμά.
Αμέσως καλύτερη μετατροπή ειναι από πουμα η φιεστα σπορ 1.6, διαμετρου 253!!!!Σε ευχαριστω πολυ Γιωργο για την πληροφορια σου. Θα το κοιταξω και μαλλον αυτο θα κανω.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Λοιπον εγω ειμαι αυτος που λεει ο αλεξης, εχω βάλει τα φρένα από φιεστα SI sport του 98, μια παρτίδα που έβγαινε με αεριζομενα ίδιας διαμέτρου 239μμ και τα πήρα από τον τακιδέλη στην τιμή των 100 ευρω μαζί με δίσκους σε άριστη κατάσταση, και τακακια επίσης σαν καινούργια. Πλήρωσα και 70 ευρω για να τα βάλων λόγω μικρης μετατροπής στα σωληνάκια. Παντως γενικα είναι ευκολη μετατροπή με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές σε σχέση με τα μαμά.
Αμέσως καλύτερη μετατροπή ειναι από πουμα η φιεστα σπορ 1.6, διαμετρου 253!!!!Φιλε Γιωργο μπορεις να μου πεις ακριβως τι πηρες με τα 100 ευρο? Γιατι δεν καταλαβα καλα. Πηρες και τις δαγκανες και δισκους και τακακια? Και με τα αλλα 70 εφτιαξες τα σωληνακια? Μπορεις να μου δωσεις καποια στοιχεια της αντιπροσωπειας που εκανες την αγορα.
Συγνωμη αν σε κουραζω αλλα θελω να λυσω οριστικα το προβλημα. -
Loipon me 100 eyrw phra ta exhs:
1 set daganes ford gia aerizomena diskofrena diametrou 239mm.
1 zeygos diskwn EBC aerizomenwn alla oxi tryphtwn, oi opoioi htan af8artoi, giati to amaxi pou eixe trakarei profanws tous eixe allaxei prosfata. Eixan panw mpolikh skouria, alla thn eksyse o frenatzhs. Mhn anhsyxeis gia thn skourgia, alla PROSEXE oi diskoi pou 8a pareis na mhn exoun 'patoura'.
1 4ada takakia ths ths ferodo, ta opoia opws apodeixthke den htan ta swsta gia thn dagkana, (mallon tairiazan mono sthn dagkana pou foras esy& foraga egw palia), me apotelesma na efarmozoun, alla na kanoun poly 8orybo stis anwmalies tou dromou. Pantws htan san kainourgia. Ola ayta me 100 eyrw.70 mou phre o frenatzhs mou, o poios asxolh8hke kana misawro to poly, gia na tairiaxei ta swlhnakia tou yparxontos systhmatos, me tis dagkanes pou phra. einai dyskolo na sto perigrapsw grapta. An exeis pantws 1 gnwsto kai f8hno mastora apokleietai na sou parei panw apo 50 gia ayth thn douleia.
Telos den exei nohma na sou proteinw to sygkekrimeno magazi, giati poly apla den eixe alla frena gia ford, egw phra ta teleftaia.
Eixe mono kati frena apo escort RS2000 me 350(!!!!!) eyrw.
Pare opoia mantra breis thlefwno kai rwta gia tis ekshs 3 epiloges:Frena apo escort 1.6 h XR3 diametrou 239 aerizomena. (
...ΦΡΕΝΑ FIESTA '96