Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ FORD FIESTA:ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ FORD FIESTA:ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Πριν 2 μηνες αγορασα ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6. Το αμαξι συμπληρωσε πριν λιγες μερες τα 1000 χλμ.που μου ειχαν πει οτι αποτελουν τα χιλιομετρα 'στρωσιματος'.Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια που πηρα το αμαξι πως δε θα χρειαστει να κανω ουτε γενικο σερβις,ουτε αλλαγη λαδιων πριν το περασμα 1 χρονου ή 20.000 χλμ.Ολοι οι γνωστοι μου λενε οτι αυτο δεν ισχυει,οτι θα πρεπει τουλαχιστον να αλλαξω λαδια αρκετα νωριτερα κι οτι μαλλον δε με κατατοπισαν σωστα απο την αντιπροσωπεια.Μπορει να με βοηθησει κανεις;(ειδικα καποιος που να εχει το ιδιο αμαξι)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        firegarden last edited by

        Πριν 2 μηνες αγορασα ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6. Το αμαξι συμπληρωσε πριν λιγες μερες τα 1000 χλμ.που μου ειχαν πει οτι αποτελουν τα χιλιομετρα 'στρωσιματος'.Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια που πηρα το αμαξι πως δε θα χρειαστει να κανω ουτε γενικο σερβις,ουτε αλλαγη λαδιων πριν το περασμα 1 χρονου ή 20.000 χλμ.Ολοι οι γνωστοι μου λενε οτι αυτο δεν ισχυει,οτι θα πρεπει τουλαχιστον να αλλαξω λαδια αρκετα νωριτερα κι οτι μαλλον δε με κατατοπισαν σωστα απο την αντιπροσωπεια.Μπορει να με βοηθησει κανεις;(ειδικα καποιος που να εχει το ιδιο αμαξι)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Πριν 2 μηνες αγορασα ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6. Το αμαξι συμπληρωσε πριν λιγες μερες τα 1000 χλμ.που μου ειχαν πει οτι αποτελουν τα χιλιομετρα 'στρωσιματος'.Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια που πηρα το αμαξι πως δε θα χρειαστει να κανω ουτε γενικο σερβις,ουτε αλλαγη λαδιων πριν το περασμα 1 χρονου ή 20.000 χλμ.Ολοι οι γνωστοι μου λενε οτι αυτο δεν ισχυει,οτι θα πρεπει τουλαχιστον να αλλαξω λαδια αρκετα νωριτερα κι οτι μαλλον δε με κατατοπισαν σωστα απο την αντιπροσωπεια.Μπορει να με βοηθησει κανεις;(ειδικα καποιος που να εχει το ιδιο αμαξι)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mkiii last edited by

            την ιδια απορια ειχα και εγω. Πολο μοντ.2003.
            ρωτησα επανειλημενα και αρκετο κοσμο: Η αντιπροσωπεια μετα απο επιμονες ερωτησεις μου ειπε οτι τα πρωτα λαδια του κινητηρα ΠΡΕΠΕΙ να μεινουν για οσο λεει ο κατασκευαστης. Ειναι (λενε) λεπτορευστα και ειδικης συνθεσης και δεν πρεπει να αλλαχτουν νωριτερα.
            Τωρα ..... βγαλε ακρη....
            εγω παντω τα εχω κρατησει .Εχω 9000χλμ και θα αλλαξω στις 15.000.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Σε φίλη μου με Fiesta 1.4 είπαν ακριβώς το ίδιο.

              Έχω ακούσει ότι τα πρώτα λάδια πρέπει να αλλάζονται γρήγορα για να απομακρύνονται τα μεταλλικά 'γρέζια' που περιέχουν. Απ'την άλλη υπάρχει και η αντίθετη άποψη που λέει ότι τα πρώτα λάδια δεν πρέπει να αλλάζονται γιατί τα 'γρέζια' που μαζεύουν βοηθούν στη λείανση των τριβόμενων (με την προϋπόθεση να είναι καλά λάδια και όχι της πλάκας).

              Στη θέση σου πάντως θα προτιμούσα να εμπιστευτώ τους τεχνικούς της Ford, όπως έκανε και η φίλη μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                Σε φίλη μου με Fiesta 1.4 είπαν ακριβώς το ίδιο.

                και σε μια δική μου φίλη

                Έχω ακούσει ότι τα πρώτα λάδια πρέπει να αλλάζονται γρήγορα για να απομακρύνονται τα μεταλλικά 'γρέζια' που περιέχουν. Απ'την άλλη υπάρχει και η αντίθετη άποψη που λέει ότι τα πρώτα λάδια δεν πρέπει να αλλάζονται γιατί τα 'γρέζια' που μαζεύουν βοηθούν στη λείανση των τριβόμενων (με την προϋπόθεση να είναι καλά λάδια και όχι της πλάκας).

                και εγώ τα ίδια έχω ακούσει

                Στη θέση σου πάντως θα προτιμούσα να εμπιστευτώ τους τεχνικούς της Ford, όπως έκανε και η φίλη μου.

                και εγώ, το ίδιο άλλωστε έκανε τελικά και η φίλη μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  s_t5678 last edited by

                  Νομίζω πως αναφέρεται σαφώς στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου:

                  -Στα 20.000 km η πρώτη αλλαγή λαδιών και του φίλτρου τους (+φίλτρο αέρα).
                  -Στα 60.000 km το γενικό service.
                  Μου το έχουν διευκρινήσει και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    s_t5678 last edited by

                    Παράλειψη μου: καλώς σας βρίσκω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antreas25 last edited by

                      Εγω θα θελα να πω ότι όλα αυτα περι αλλαγες λαδιων και σερβις ειναι λιγο σχετικά και εξηγούμαι:

                      Η FORD προτείνει γενικό σερβις κάθε 60000km.. Αυτό όμως έιναι άτοπο αν αναλογιστούμε την ποιοτητα των ελληνικών βενζινών. Δεν θα περίμενα να αλλάξω φίλτρο βενζίνης στα 60000.... γιατί κάπου στην μέση θα είχα μείνει με μπουκωμένα μπεκάκια και αρρυθμίες...Αναρωτιεμαι σε τι κατάσταση θα βρισκονται τα μπουζί μετά από 60000km.. ειδικά αν είναι μέσα στην πόλη..
                      Ολα είναι υπολογισμένα με βάση κάποιες παραδοχές και δοκιμάσίες.

                      Είναι γενικά καλό να κάνετε ελέγχους στο αμαξι όσο πιο σύχνα.. Δίοτι 60000 ακόμα και μέσα στο διάστημα ενός έτους είναι υπερβολικά πόλλα. Αναλώσιμα όπως λάδια,μπουζι, φιλτρο βενζίνης, φίλτρο λαδιού καλό είναι να αλλάζονται συχνά..

                      Υπάρχουν κατασκευαστες που έχουν αυξήσει τα διαστήματα σέβρις σε μοντέλα δίχως να έχουν κάνει κάποια ουσιαστική αλλάγη π.χ η προηγούμενη σειρά corolla με τους VVTι απαιτούσε αλλαγή λαδιών κάθε 15000Km σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή.. ενώ oι αντιπροσωπίες συνιστούσαν κάθε 7500. Η τωρινή corolla με τους ίδους κινητήρες έχει τις αλλαγες λαδιών κάθε 30000km.

                      Όταν ένα αυτοκίνητο έιναι καινούργιο τότε το να το κάνεις σέρβις πιο συχνά είναι ίσως σπατάλη σκεφτείτε όμως το συγκεκριμένο Φιεστα να πάς για to 2o service στα 120000 ή το 3ο στα 180000....τότε μάλλον για ρεκτιφιέ θα είναι..όσο παλίωνει το αυτοκίνητο θέλει πιο συχνή συντήρηση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr