-
η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι; -
η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι; -
η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι; -
Αυτό που έχω δει, είναι πως το πλαίσιο (με την ευρεία έννοια) καθορίζει τις βασικές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου, και από εκεί και πέρα, η ρύθμιση των αναρτήσεων σου επιτρέπει να παίξεις γύρω από αυτές τις δυνατότητες.
Βελτίωση θα δεις, αλλά με την έννοια ότι το αυτοκίνητο θα έχει σχεδόν την ίδια βασική συμπεριφορά, αλλά ψηλότερα όρια. Κάτι σαν ..προέκταση της προσωπικότητας του.
Επιπλέον, όσο πιο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο 'ακούει' στις αλλαγές ρυθμίσεων, βλέπε πχ 106.
-
Θά συμφωνήσω μέ τόν Πέτρο απόλυτα.Φέτος πού έβαλα ψαλιδόμπαρα μόνο είδα διαφορά πάνω στή συμπεριφορά τού αυτοκινήτου μου.Από ουδέτερο-υποστροφικό πού ήτανε,μού έγινε ξαφνικά υπερστροφικό.
Καί πολύ τό χάρηκα!!! -
να περασει το λανος τα κλιο...????!!
μπαααα!!! -
Είναι πολλά που επηρεάζουν μια ανάρτηση τα οποία δεν μπορείς να βελτιώσεις. Εκτός από την ακαμψία του πλαισίου όπως σωστά αναφέρθηκε μεγάλο ρόλο παίζουν τα σημεία στήριξής της καθώς και η στιβαρότητα αυτών των σημείων. Διαβάζουμε συχνά σε βελτιώσεις που κάνουν οι κατασκευαστές κατά την διάρκεια ζωής ενός μοντέλου να αναφέρεται σαν βελτίωση η αλλαγή των θέσεων στήριξής της ανάρτησης. Επίσης ρόλο παίζουν τα μεταξόνια και τα μετατρόχια, ότι και να κάνεις ένα αμάξι πέντε μέτρων και 1700 κιλών δεν μπορεί να γίνει πολύ ευέλικτο ούτε ένα τριών το πιο σταθερό στις ανοικτές φουρκέτες. Εξάλλου ένας ιδιώτης δεν έχει την πολυτέλεια των δοκιμών με διαφορετικές λύσεις και συνδυασμούς αμορτισέρ και ελατηρίων όπως ένας κατασκευαστής ή βελτιωτής, ώστε να επιλέξει αυτή που του ταιριάζει καλύτερα. Συνήθως επιλέγουμε για βελτίωση δοκιμασμένες λύσεις που αντέχει η τσέπη μας.
ΜΕ ΤΟ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ;(ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ;)