Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕ ΤΟ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ;(ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ;)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΜΕ ΤΟ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ;(ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ;)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
      Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
      Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
      Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
      υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        chemic last edited by

        η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
        Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
        Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
        Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
        υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          η αλλαγή αναρτήσεων πόσο μπορεί να βελτιώσει ένα αμάξι;
          Αυτή την απορία την έχω από παλιά που διάβαζα 4τροχούς Προφανώς εννοώ αυτοκίνητα που 'πάσχουν' στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και άλλα που δεν ξεφεύγουνε από τη μετριότητα συνήθως γιατί έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις ή και πολύ σκληρές(πιο σπάνια) ή και λάθος συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ
          Έπιπλέον, σε τί ακριβώς αναφερόμαστε όταν αναφέρουμε 'στήσιμο' του αυτοκινήτου αφού πλέον εφαρμόζονται κοινές λύσεις σε ότι αφορά τις αναρτήσεις και πόσο μπορούμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και να του αλλάξουμε τη γεωμετρία της ανάρτησης(αν αλλάζει ) ελαστικούς συνδέσμους(αν χρειάζεται...) και να το κάνουμε όπως επιθυμούμε εμείς, πλησιάζοντας τα..πρότυπα της εκάστοτε κατηγορίας;
          Αυτό που θέλω τελικά να συζητήσουμε-καταλήξω είναι μήπως οι μεγάλες διαφορές στην οδική συμπεριφορά που διαβάζουμε στα τεστ στην πράξη ελαττώνονται μετά την πρώτη αλλαγή ελατηρίων-αμορτισέρ, ίσως και αντιστρεπτικών; Μήπως τελικά με αυτές τις αλλαγές ένα LANOS μπορεί να ακολουθήσει ένα..CLIO(και πάψει και ο κωνσταντίνος να βάζει το Κ μπροστά από το όνομα τους; )
          υγ. το τελευταίο είναι χιούμορ, μη χαλάσουμε το τόπικ, έτσι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            bts last edited by

            Αυτό που έχω δει, είναι πως το πλαίσιο (με την ευρεία έννοια) καθορίζει τις βασικές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου, και από εκεί και πέρα, η ρύθμιση των αναρτήσεων σου επιτρέπει να παίξεις γύρω από αυτές τις δυνατότητες.

            Βελτίωση θα δεις, αλλά με την έννοια ότι το αυτοκίνητο θα έχει σχεδόν την ίδια βασική συμπεριφορά, αλλά ψηλότερα όρια. Κάτι σαν ..προέκταση της προσωπικότητας του.

            Επιπλέον, όσο πιο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο 'ακούει' στις αλλαγές ρυθμίσεων, βλέπε πχ 106.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              hunter last edited by

              Θά συμφωνήσω μέ τόν Πέτρο απόλυτα.Φέτος πού έβαλα ψαλιδόμπαρα μόνο είδα διαφορά πάνω στή συμπεριφορά τού αυτοκινήτου μου.Από ουδέτερο-υποστροφικό πού ήτανε,μού έγινε ξαφνικά υπερστροφικό.
              Καί πολύ τό χάρηκα!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                adis4gr last edited by

                να περασει το λανος τα κλιο...????!!
                μπαααα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Είναι πολλά που επηρεάζουν μια ανάρτηση τα οποία δεν μπορείς να βελτιώσεις. Εκτός από την ακαμψία του πλαισίου όπως σωστά αναφέρθηκε μεγάλο ρόλο παίζουν τα σημεία στήριξής της καθώς και η στιβαρότητα αυτών των σημείων. Διαβάζουμε συχνά σε βελτιώσεις που κάνουν οι κατασκευαστές κατά την διάρκεια ζωής ενός μοντέλου να αναφέρεται σαν βελτίωση η αλλαγή των θέσεων στήριξής της ανάρτησης. Επίσης ρόλο παίζουν τα μεταξόνια και τα μετατρόχια, ότι και να κάνεις ένα αμάξι πέντε μέτρων και 1700 κιλών δεν μπορεί να γίνει πολύ ευέλικτο ούτε ένα τριών το πιο σταθερό στις ανοικτές φουρκέτες. Εξάλλου ένας ιδιώτης δεν έχει την πολυτέλεια των δοκιμών με διαφορετικές λύσεις και συνδυασμούς αμορτισέρ και ελατηρίων όπως ένας κατασκευαστής ή βελτιωτής, ώστε να επιλέξει αυτή που του ταιριάζει καλύτερα. Συνήθως επιλέγουμε για βελτίωση δοκιμασμένες λύσεις που αντέχει η τσέπη μας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr