-
Απορία 1η:
Στα - προπολεμικά κυρίως - αυτοκίνητα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και καροσσερί ξύλινη με μεταλλικές τις εξωτερικές επιφάνειες, σε τι χρειαζόταν το σύστημα λίπανσης του σασί;
-
Απορία 1η:
Στα - προπολεμικά κυρίως - αυτοκίνητα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και καροσσερί ξύλινη με μεταλλικές τις εξωτερικές επιφάνειες, σε τι χρειαζόταν το σύστημα λίπανσης του σασί;
-
Απορία 1η:
Στα - προπολεμικά κυρίως - αυτοκίνητα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και καροσσερί ξύλινη με μεταλλικές τις εξωτερικές επιφάνειες, σε τι χρειαζόταν το σύστημα λίπανσης του σασί;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Απορία 1η:Στα - προπολεμικά κυρίως - αυτοκίνητα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και καροσσερί ξύλινη με μεταλλικές τις εξωτερικές επιφάνειες, σε τι χρειαζόταν το σύστημα λίπανσης του σασί;
[list:14j61byf]Το εγχειριδιο της Renault που εχεις για το clio, πρεπει να το γραφει ρε συ [/list:u:14j61byf][list:14j61byf]ΥΓ.Σωσον κυριε τον λαον σου [/list:u:14j61byf]
-
Μπα, η Ρενώ κατασκευάζει αυτοφερόμενα αμαξώματα από τον καιρό του 4L... Κάτι που να λύνει την απορία μου έχεις να πεις βρε Μάκη;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
σασί τύπου σκάλας και καροσσερί ξύλινη με μεταλλικές τις εξωτερικές επιφάνειες, σε τι χρειαζόταν το σύστημα λίπανσης του σασί;Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω που το πας λέγοντας λίπανση του σασί. Αναφερόμενος ειδικά σε Bristol σειράς 400 που έχει φίλος περίπου του 1950 που στηρίζεται στην προπολεμική BMW 328, είχαν σύστημα λίπανσης με πολλά σωληνάκια και ειδικό ντεποζιτάκι λαδιού με ενεργοποίηση με πεντάλι και συνιστώμενη λίπανση κάθε 100 μίλια! Τα σωληνάκια αυτά πάνε σε διάφορα σημεία όπου υπάρχουν συνδέσεις αλλά δεν ξέρω αν πρόκειται μόνο για συστήματα ανάρτησης, κατεύθυνσης και μετάδοσης κίνησης ή περιλαμβάνουν και σημεία πρόσδεσης στο σασί.
Η λίπανση χρειαζόταν γιατί δεν είχανε ρουλεμάν και ελαστικούς συνδέσμους (ελαστικά παρεμβύσματα, σινεμπλόκ) αλλά συνδέσεις μέταλλο με μέταλλο. -
Και το λαδι που δεν 'καθοταν' στα σημεια τριβης,που πηγαινε?Στο δρομο επεφτε?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Και το λαδι που δεν 'καθοταν' στα σημεια τριβης,που πηγαινε?Στο δρομο επεφτε?Μερικά κρίσιμα σημεία είχαν θηκούλες (μερικές από δέρμα που έδεναν με λουρί σαν κορσέδες).
Στο δρόμο βέβαια όπως συμβαίνει και στα τωρινά αυτοκίνητα που στάζουν!!
Όταν έβαζες λάδια (αρκετά συχνά έτσι κι αλλιώς) έβαζες και στο ειδικό ντεποζιτάκι!
Απορίες σχετικές με τα παλιά αυτοκίνητα...