-
ÊáëçóðÝñá óå üëïõò
¸÷ù Ýíá Lancia Delta HF turbo ôïõ 91 êáé èÝëù íá ôï êÜíù 4÷4
ÎÝñåôáé ôé ìåôáôñïðÝò ÷ñåéÜæåôáé ãéá íá ãßíåé áõôü , ôï
óáìÜí ÷ùñÜåé ÷ùñßò íá êïðåß ôï ðÜôùìá ,ôï äéáöïñéêü ðßóù
ìðáßíåé óôéò ßäéåò âÜóåéò ìå ôïí ðáëáéü Üîïíá ç üôé Üëëï
îÝñåôáé åõðñüóäåêôï.
Åõ÷áñéóôþ.
ôåï -
ÊáëçóðÝñá óå üëïõò
¸÷ù Ýíá Lancia Delta HF turbo ôïõ 91 êáé èÝëù íá ôï êÜíù 4÷4
ÎÝñåôáé ôé ìåôáôñïðÝò ÷ñåéÜæåôáé ãéá íá ãßíåé áõôü , ôï
óáìÜí ÷ùñÜåé ÷ùñßò íá êïðåß ôï ðÜôùìá ,ôï äéáöïñéêü ðßóù
ìðáßíåé óôéò ßäéåò âÜóåéò ìå ôïí ðáëáéü Üîïíá ç üôé Üëëï
îÝñåôáé åõðñüóäåêôï.
Åõ÷áñéóôþ.
ôåï -
ÊáëçóðÝñá óå üëïõò
¸÷ù Ýíá Lancia Delta HF turbo ôïõ 91 êáé èÝëù íá ôï êÜíù 4÷4
ÎÝñåôáé ôé ìåôáôñïðÝò ÷ñåéÜæåôáé ãéá íá ãßíåé áõôü , ôï
óáìÜí ÷ùñÜåé ÷ùñßò íá êïðåß ôï ðÜôùìá ,ôï äéáöïñéêü ðßóù
ìðáßíåé óôéò ßäéåò âÜóåéò ìå ôïí ðáëáéü Üîïíá ç üôé Üëëï
îÝñåôáé åõðñüóäåêôï.
Åõ÷áñéóôþ.
ôåï -
Ο χρήστης railroad έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους
Έχω ένα Lancia Delta HF turbo του 91 και θέλω να το κάνω 4χ4
Ξέρεται τι μετατροπές χρειάζεται για να γίνει αυτό , το
σαμάν χωράει χωρίς να κοπεί το πάτωμα ,το διαφορικό πίσω
μπαίνει στις ίδιες βάσεις με τον παλαιό άξονα η ότι άλλο
ξέρεται ευπρόσδεκτο.
Ευχαριστώ.
τεοΔεν ξέρω τι ακριβώς μετατροπές χρειάζονται αλλά εκείνο που ξέρω είναι ότι γίνεται. Μάλιστα η πλειοψηφία των intergrale που κυκλοφορούν είναι μετατροπές από 1100cc. Οπότε όχι μόνο τετρακίνητη μπορείς να την κάνεις αλλά.....
-
Συμφωνώ με τον προηγούμενο, γίνεται.
Επειδή όμως αυτό γινόταν αρκετά χρόνια πριν υποθέτω πως τα πράματα είναι δύσκολα πια, ανταλλακτικά, σχετικά μαστόρια κλπ Και επειδή η integrale έχει γίνει κλασσικό αυτοκίνητο οι τιμές για τροπέτα δεν πρέπει να είναι χαμηλές γιατί τα θέλουν για ανταλλαχτικά σε τρακαρισμένα στην Ευρώπη.
Έπρεπε να γίνει κάτι με το πάτωμα, δεν ξέρω αν το λένε κόψιμο, παραμόρφωση, αλλαγή τμήματος και το πορτμπαγκάζ της integrale είναι μικρότερο λόγω αυτών των τροποποιήσεων.
Δεν κατάλαβα αν θες να την κάνεις integrale ή απλά 4x4. Αν είναι για 4x4 δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο μήπως συμφέρει να πάρεις κάτι τετρακίνητο. Αν πας για integrale ίσως να αξίζει (οικονομικά, αισθητικά) αλλά θες αρκετά ως πολλά λεφτά, πολύ ψάξιμο πολλή και καλή δουλειά και το τελικό προϊόν δύσκολα θα είναι όσο καλό όσο το μαμίσιο. -
Θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή!
Η Delta 4X4 και ειδικά η Integrale,έχουν πιο ενισχυμένο σασί!
Πολλές μετατροπές,οδήγησαν τους κατόχους σε απελπισία λόγω στρεβλώσεων και γενικώτερων προβλημάτων!
Ο λόγος που μια Integrale μετατροπής έχει χαμηλή αξία μεταπώλησης είναι ακριβώς αυτό!
Το πίσω διαφορικό δεν μπαίνει τόσο εύκολα όσο λές!Θέλει κόψιμο το πάτωμα και ενίσχυση!Πρόσεχε πάρα πολύ στο τι θα κάνεις!
ΥΓ Μια παρατήρηση.Το σωληνάκι βενζίνης περνάει ακριβώς δίπλα και επάνω απο το μπλόκ της μηχανής!!Μια Integrale (Limited edition) κάηκε στα διόδια Σχηματαρίου γιατι τρύπησε το σωληνάκι και ανεφλέγη η βενζίνη!!! Και το αυτοκίνητο ήταν εργοστασιακό,όχι μετατροπή!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή!Η Delta 4X4 και ειδικά η Integrale,έχουν πιο ενισχυμένο σασί!
Πολλές μετατροπές,οδήγησαν τους κατόχους σε απελπισία λόγω στρεβλώσεων και γενικώτερων προβλημάτων!
Ο λόγος που μια Integrale μετατροπής έχει χαμηλή αξία μεταπώλησης είναι ακριβώς αυτό!
Το πίσω διαφορικό δεν μπαίνει τόσο εύκολα όσο λές!Θέλει κόψιμο το πάτωμα και ενίσχυση!Πρόσεχε πάρα πολύ στο τι θα κάνεις!
ΥΓ Μια παρατήρηση.Το σωληνάκι βενζίνης περνάει ακριβώς δίπλα και επάνω απο το μπλόκ της μηχανής!!Μια Integrale (Limited edition) κάηκε στα διόδια Σχηματαρίου γιατι τρύπησε το σωληνάκι και ανεφλέγη η βενζίνη!!! Και το αυτοκίνητο ήταν εργοστασιακό,όχι μετατροπή!!
[list:wf0m2b4w]Νικο???Δεν καταπινει ενα μαγγαλι καρβουνα καλυτερα το παιδι, που θα μπλεξει με κακια ασθενεια?![/list:u:wf0m2b4w][list:wf0m2b4w]Στο γκρεμο τον σπρωχνεις κι εσυ?[/list:u:wf0m2b4w]
-
Φίλος είχε πάρει integrale μετατροπή από 1100 έτοιμη. Βλαστημούσε την ώρα και τη στιγμή που το έκανε, έως ότου αγκάλιασε μια κολόνα και γλίτωσε από αυτή.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Φίλος είχε πάρει integrale μετατροπή από 1100 έτοιμη. Βλαστημούσε την ώρα και τη στιγμή που το έκανε, έως ότου αγκάλιασε μια κολόνα και γλίτωσε από αυτή.[list:1bdsxq38]Ωχ Μανωλη, μαζι θα βραζουμε στο ιδιο καζανι [/list:u:1bdsxq38]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Φίλος είχε πάρει integrale μετατροπή από 1100 έτοιμη. Βλαστημούσε την ώρα και τη στιγμή που το έκανε, έως ότου αγκάλιασε μια κολόνα και γλίτωσε από αυτή.
[list:zted72e4]Ωχ Μανωλη, μαζι θα βραζουμε στο ιδιο καζανι [/list:u:zted72e4]
Δεν έχω τίποτα εναντίον του συγκεκριμένου μοντέλου, κάθε άλλο μάλιστα, είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Η μετατροπή όμως από 1100 είναι έγκλημα. Ήταν ένα από τα πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα που έχω μπει, οδηγήσει. Οι στρεβλώσεις ήταν πιο ορατές και από κακοφτιαγμένο κάμπριο. Άσε από βλάβες και ανάξιους μηχανικούς. Το θέατρο του παραλόγου. Μια διαδρομή από Τυμπάκι Ηράκλειο και από Αθήνα Χαλκίδα και κόντεψα εκτός των άλλων να πάθω δισκοπάθεια, την ίδια ώρα που στις στροφές έγερνε τόσο πολύ που εύρισκαν κάτω τα μασπιέ.
-
Και καλά γιατί να μη βρείς ένα impreza 1.6 και να κάνεις την μετατροπούλα βίδωνε-ξεβίδωνε και να τελειώνεις; και τα ίδια λεφτά θα σου φύγουν και πράγματα θα βρίσκεις ποιο εύκολα και θα είναι και σκυλί...
Ιταλικά τωρα...τς τς τς τς -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και καλά γιατί να μη βρείς ένα impreza 1.6 και να κάνεις την μετατροπούλα βίδωνε-ξεβίδωνε και να τελειώνεις; και τα ίδια λεφτά θα σου φύγουν και πράγματα θα βρίσκεις ποιο εύκολα και θα είναι και σκυλί...
Ιταλικά τωρα...τς τς τς τς[list:2ecrgdg0]Αλλοοος για την κολασηηηηη [/list:u:2ecrgdg0]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Και καλά γιατί να μη βρείς ένα impreza 1.6 και να κάνεις την μετατροπούλα βίδωνε-ξεβίδωνε και να τελειώνεις; και τα ίδια λεφτά θα σου φύγουν και πράγματα θα βρίσκεις ποιο εύκολα και θα είναι και σκυλί...
Ιταλικά τωρα...τς τς τς τς[list:os2megk3]Αλλοοος για την κολασηηηηη [/list:u:os2megk3]
Εδω τα καλά εισιτήριααααα!!!.............. One way!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ΥΓ Μια παρατήρηση.Το σωληνάκι βενζίνης περνάει ακριβώς δίπλα και επάνω απο το μπλόκ της μηχανής!!Μια Integrale (Limited edition) κάηκε στα διόδια Σχηματαρίου γιατι τρύπησε το σωληνάκι και ανεφλέγη η βενζίνη!!! Και το αυτοκίνητο ήταν εργοστασιακό,όχι μετατροπή!!
.... δε θα ξεχασω ποτε.... Ημασταν σε μια εκθεση μηχανων και απ' οτι θυμαμαι, μολις ειχε βγει η Aprilia rs250 replica στην κυκλοφορια! την ειχε στην εκθεση σε ενα χρωμα ασημι... κοσμημα!!! μιλαμε για ερωτα με την πρωτη ματια!! Οι ντιζες - σωληνακια ολα ΧΥΜΑ στο τιμονι!! να γινεται ενας χαμος!!
Πιο διπλα μια αλλη μηχανη ιαπωνικης προελευσης, οπου ολα ηταν τακτοποιημενα στην εντελεια...
ατακα φιλου: 'Ρε μ&^%! Ειδες οι ιταλοι ?? Τα εχουν χυμα για να τα τακτοποιησεις εσυ οπου σε βολευει!! Δε σε βολευει απο τη μια μερια ?? τα μαζευεις απο την αλλη!! Δεν ειναι σαν τους ιαπωνες!' 'Να 'μαστε καλα!! ευθυμησαμε παλι!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν έχω τίποτα εναντίον του συγκεκριμένου μοντέλου, κάθε άλλο μάλιστα, είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Η μετατροπή όμως από 1100 είναι έγκλημα. Ήταν ένα από τα πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα που έχω μπει, οδηγήσει. Οι στρεβλώσεις ήταν πιο ορατές και από κακοφτιαγμένο κάμπριο. Άσε από βλάβες και ανάξιους μηχανικούς. Το θέατρο του παραλόγου. Μια διαδρομή από Τυμπάκι Ηράκλειο και από Αθήνα Χαλκίδα και κόντεψα εκτός των άλλων να πάθω δισκοπάθεια, την ίδια ώρα που στις στροφές έγερνε τόσο πολύ που εύρισκαν κάτω τα μασπιέ.
Μάνο σοβαρά το λες??? Δεν περίμενα να είναι τόσο δράμα....
Όσο για τις βλάβες, αυτό είναι χαρακτηρστικό όλων των intergrale. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν έχω τίποτα εναντίον του συγκεκριμένου μοντέλου, κάθε άλλο μάλιστα, είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Η μετατροπή όμως από 1100 είναι έγκλημα. Ήταν ένα από τα πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα που έχω μπει, οδηγήσει. Οι στρεβλώσεις ήταν πιο ορατές και από κακοφτιαγμένο κάμπριο. Άσε από βλάβες και ανάξιους μηχανικούς. Το θέατρο του παραλόγου. Μια διαδρομή από Τυμπάκι Ηράκλειο και από Αθήνα Χαλκίδα και κόντεψα εκτός των άλλων να πάθω δισκοπάθεια, την ίδια ώρα που στις στροφές έγερνε τόσο πολύ που εύρισκαν κάτω τα μασπιέ.
Μάνο σοβαρά το λες??? Δεν περίμενα να είναι τόσο δράμα....
Όσο για τις βλάβες, αυτό είναι χαρακτηρστικό όλων των intergrale.Ναι δεν είναι και πολύ αξιόπιστη.....επιεικέστατα!
Ο χώρος του κινητήρα είναι ασφυκτικά γεμάτος, δε χωράει δάχτυλο δε μιλάμε για χέρι. Ακούγεται λογικό να καίγεται και καμία κάθε τόσο.
Με 19 ή περισσότερα αισθητήρια (τόσα νομίζω είχε μετρήσει φίλος που είχε 2 από δαύτες!) για τον εγκέφαλο να κάνουν κακή επαφή όποτε τους άρεσε έμενες εύκολα!
Αλλά η κανονική integrale και ιδίως η τελευταία η Evo ήταν άπαιχτη. Δεν στρέβλωνε, δεν έγερνε καθόλου αλλά ήταν πιο μαλακή από την προηγούμενη, έστριβε απίστευτα....και φρέναρε εξωπραγματικά!
Δεν το θεωρώ σωστό να τη συγκρίνουμε με Impreza. Άλλης εποχής το ένα άλλης το άλλο....και τότε η ιταλίδα θα έχανε σε ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία κλπ τουλάχιστον..... -
ÊáëçóðÝñá óå üëïõò
Ôï óáóß áðü ôç HF turbo óáöþò åßíáé ðéï åíéó÷õìÝíï áðü ôï 1100 ,
óôï ðïñôðáãáæ êüâåôáé ï ÷þñïò ôçò ñåæÝñâáò ãéá íá ÷ùñÝóåé ôï äéáöïñéêü ,êáôÜ ôá Üëëá áðü üôé ìïõ Ý÷ïõí ðåé ïëåò ïé âÜóåéò ãéá áõôü åßíáé ßäéåò .
¹äç Ý÷ù âÜëç ôá äéóêïöñåíá áðï ôçí integrale (282 mm)ìáæß ìå ôá ìïõáãéå .
Ôï look åßíáé áõôü ôéò integrale ïðüôå äåí Ý÷ù íá êÜíù Üëëç áëëáãÞ óôï åîùôåñéêü ôïõ .
Áðü ìÜíôñá ìåôá÷éñéæìåíùí åíüò ößëïõ ìïõ Ý÷ù âñåé üëá ôá áðáñáßôçôá
áíôáëëáêôéêÜ : óáìÜí, äéáöïñéêü ðëÞñåò ìáæß ìå ôá äéóêïöñåíá, Üîïíáò, áíáñôÞóåéò, Ýíá êáðÜêé üðïõ Ý÷åé åðÜíù ôïõ ôïí åðéëïãÝá ôá÷õôÞôùí (áðü üôé öáßíåôáé åêåß Ý÷åé ôñýðá üðïõ âëÝðåéò ôï äñüìï ?) üëá áõôÜ ìïõ ôá äßíåé ãéá 700 euro .
Ïóï ãéá ôï óùëçíÜêé ôéò âåíæßíçò óå ðáñÜ ðïëëÜ áõôïêßíçôá åßíáé Ýôóé
üðïõ ç âåíæßíç åéóÝñ÷åôáé óå Ýíá ìåôáëëéêü óùëÞíá ðïõ Ý÷åé ôéò åîüäïõò ãéá ôá ìðåê êáé ìå ëáóôé÷Ýíéï óùëçíÜêé åßíáé ç åðéóôñïöÞ ôéò ðñïò ôï ñåæåñâïõÜñ üëá áõôÜ åßíáé ðÜíù áðü ôï blok ôéò ìç÷áíÞò êáé áíÜìåóá ôéò åéóáãùãÞò ôïõ áÝñá ìå ôï êáðÜêé ôùí åêêåíôñïöüñùí ,èÝëåé ðñïóï÷Þ ôï ôìÞìá áõôü ãéáôß ìå ôçí ìåãÜëç ðßåóç ðïõ èÝëåé ç âåíæßíç êáé ìå öèáñìÝíï-îåñáìÝíï óùëçíÜêé ìðïñåß íá ãßíåé áõôü.
¼óï ãéá âëÜâåò ôï äéêü ìïõ Ý÷åé íá ðÜåé óå óõíåñãåßï (ãéá âëÜâç)áðü ôüôå ðïõ ôï ðÞñá (1999).
Ùóôüóï äåí îÝñù ãéá ôï óáìÜí áí ÷ùñÜåé êáé èÝëåé êüøéìï óôç ëáìáñßíá óôï ôìÞìá ôéò åîüäïõ ãéá ôï ðßóù äéáöïñéêüÅõ÷áñéóôþ
Ôåï -
To πολύ πολύ πατάς και ένα ράψιμο,άντε και ένα cage και εισαι αρχηγός!
-
Εεεε... το 'ράψιμο' δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά όταν ρώτησα για ράψιμο για την Άλφασουντ μου είπαν ότι χρειάζεται λύσιμο του αυτοκινήτου εις τα εξ'ων συνετέθη, αμμοβολή και ολικό βάψιμο μετά το ράψιμο, οπότε μιλάμε για πολλά λεφτά (ξεπερνά τα 3000ευρώ).
Άρα δεν το 'πατάς' τόσο απλά...
-
Ναί για να κάνεις μια σωστή δουλειά τόσα λεφτά χρειάζεσαι περίπου.
Κοινώς επειδή το αυτοκίνητο, ό,τι και αν είναι αυτό παραμένει ένα μηχανολογικό σύνολο οι συναισθηματισμοί πληρώνονται ακριβά...
ÌåôáôñïðÞ Lancia Delta óå 4÷4