Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ξηρό Κάρτερ ή Ελαιολεκάνη;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ξηρό Κάρτερ ή Ελαιολεκάνη;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Κυρίως σαν απορία το θέτω το θέμα. Γιατί δεν εφαρμόζεται η λύση του ξηρού κάρτερ στο αυτοκίνητα ώστε να τοποθετείται ο κινητήρας πιο χαμηλά με άμεση ωφέλεια στο κέντρο βάρους που θα χαμηλώσει με ότι αυτό συνεπάγεται;
      Ιδίως στα σπορ αυτοκίνητα θα βοηθούσε, δεν νομίζετε;
      Περιμένω γνώμες, απόψεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Κυρίως σαν απορία το θέτω το θέμα. Γιατί δεν εφαρμόζεται η λύση του ξηρού κάρτερ στο αυτοκίνητα ώστε να τοποθετείται ο κινητήρας πιο χαμηλά με άμεση ωφέλεια στο κέντρο βάρους που θα χαμηλώσει με ότι αυτό συνεπάγεται;
        Ιδίως στα σπορ αυτοκίνητα θα βοηθούσε, δεν νομίζετε;
        Περιμένω γνώμες, απόψεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Κυρίως σαν απορία το θέτω το θέμα. Γιατί δεν εφαρμόζεται η λύση του ξηρού κάρτερ στο αυτοκίνητα ώστε να τοποθετείται ο κινητήρας πιο χαμηλά με άμεση ωφέλεια στο κέντρο βάρους που θα χαμηλώσει με ότι αυτό συνεπάγεται;
          Ιδίως στα σπορ αυτοκίνητα θα βοηθούσε, δεν νομίζετε;
          Περιμένω γνώμες, απόψεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kacey last edited by

            Ξηρο καρτερ = $$$$$

            Αλλη αποψη?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leon last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:
              Ξηρο καρτερ = $$$$$

              Αλλη αποψη?

              Μεγάλη διαδρομή σωληνώσεων και συστήματος ψύξης του ελαίου... Επίπλέον μεγαλύτερο κόστος...

              Βέβαια πολά τα οφέλη για την ιπποδύναμη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ξηρο καρτερ = $$$$$
                Μεγάλη διαδρομή σωληνώσεων και συστήματος ψύξης του ελαίου... Επίπλέον μεγαλύτερο κόστος...
                Βέβαια πολά τα οφέλη για την ιπποδύναμη...

                Τα οφέλη αυτά προέρχονται κυρίως από το ότι ο στροφαλοφόρος δεν πλατσουρίζει στα λάδια....πλάτσα πλούτσα πλάτσα πλούτσα
                Επίσης πλεονέκτημα ότι σε στροφές με αρκετά πλευρικές επιταχύνσεις το λάδι πάει βόλτα και δεν κάθεται εκεί που είναι η αντλία!! οπότε και η λίπανση μπορεί να πάει περίπατο οπότε αυξάνουν οι τριβές οι φθορές και οι καταπονήσεις! \

                Προσθήκη 19/10/03: και επειδή δε χρειάζεται να έχεις το κάρτερ κάτω από το στρόφαλο μπορεί η μηχανή να τοποθετηθεί πιο χαμηλά και να χαμηλώσεις το κέντρο βάρους που αποτελεί πλεονέκτημα σε στροφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Μπορούμε να μιλάμε για παραπάνω κόστος όταν αναφερόμαστε σε σπορ αυτοκίνητα ή ακόμα και σε γρήγορες εκδόσεις αυτοκινήτων κύρους στα οποία το περιθώριο κέρδους για τις εταιρίες είναι μεγάλο, όταν μάλιστα το κέρδος σε απόδοση και αξιοπιστία είναι αποδεδειγμένο; Πολύ μιζέρια μου φαίνεται έχει πέσει στην αυτοκινητοβιομηχανία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Νομίζω υπάρχει ένα θέμα ασφαλείας: με το ξηρό κάρτερ υπάρχουν σωληνώσεις με λάδι θερμοκρασίας εκατοντάδων βαθμών και επίσης αντίστοιχης πίεσης. Οποιαδήποτε ζημιά σε αυτές τις σωληνώσεις μπορεί να είναι μοιραία και για το αυτοκίνητο (φωτιά) αλλά και για όποιον προσπαθήσει να επέμβει.

                    Για όσους παρακολουθούν WRC, θυμηθείτε πόσο συχνότερα βλέπουμε φωτιές στα αυτοκίνητα (πχ. McRae στη Φινλανδία το 2002) τώρα που υπάρχει λάδι υψηλής πίεσης για τον έλεγχο των ενεργών διαφορικών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      papazent last edited by

                      καλά τα ατυχήματα είναι η εξαίρεση...Κατά τα άλλα όμως το ξηρό κάρτερ είναι μεγάλο πράγμα και απο άποξη λίπανσης και απο άποψη ψύξης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                        καλά τα ατυχήματα είναι η εξαίρεση...

                        Οχι όταν μιλάμε για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής όπου μερικά τέτοια 'εντυπωσιακά' ατυχήματα αρκούν για να 'βγεί κακό όνομα'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Νομίζω υπάρχει ένα θέμα ασφαλείας: με το ξηρό κάρτερ υπάρχουν σωληνώσεις με λάδι θερμοκρασίας εκατοντάδων βαθμών και επίσης αντίστοιχης πίεσης. Οποιαδήποτε ζημιά σε αυτές τις σωληνώσεις μπορεί να είναι μοιραία και για το αυτοκίνητο (φωτιά) αλλά και για όποιον προσπαθήσει να επέμβει.

                          Για όσους παρακολουθούν WRC, θυμηθείτε πόσο συχνότερα βλέπουμε φωτιές στα αυτοκίνητα (πχ. McRae στη Φινλανδία το 2002) τώρα που υπάρχει λάδι υψηλής πίεσης για τον έλεγχο των ενεργών διαφορικών.

                          Νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η πίεση λαδιών στον κινητήρα είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που χρησιμοποιείται στα υδραυλικά μετάδοσης ή στα υδραυλικά της F1 που χαλάνε συνέχεια...!
                          Η θερμοκρασία του λαδιού δεν είναι εκατοντάδες βαθμούς είναι γύρω στους 90-100 βαθμούς (εκεί που τη μετράει το όργανο του 206, σίγουρα θα είναι περισσότερο για λίγο στα πιο βαθειά). Οι εξατμίσεις φτάνουν αρκετές εκατοντάδες βαθμούς και όμως είναι ακάλυπτες και πολλά πράματα περνάνε πολύ κοντά τους αλλά κανένας δεν ενοχλείται.
                          Η Porsche Boxster έχει ξηρό κάρτερ αλλά δεν έχει βγάλει κανένα κακό όνομα ότι καίγεται συχνά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η πίεση λαδιών στον κινητήρα είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που χρησιμοποιείται στα υδραυλικά μετάδοσης ή στα υδραυλικά της F1 που χαλάνε συνέχεια...!
                            Η θερμοκρασία του λαδιού δεν είναι εκατοντάδες βαθμούς είναι γύρω στους 90-100 βαθμούς (εκεί που τη μετράει το όργανο του 206, σίγουρα θα είναι περισσότερο για λίγο στα πιο βαθειά). Οι εξατμίσεις φτάνουν αρκετές εκατοντάδες βαθμούς και όμως είναι ακάλυπτες και πολλά πράματα περνάνε πολύ κοντά τους αλλά κανένας δεν ενοχλείται.
                            Η Porsche Boxster έχει ξηρό κάρτερ αλλά δεν έχει βγάλει κανένα κακό όνομα ότι καίγεται συχνά!

                            Δεν συγκρίνω τίποτα, ένα παράδειγμα έδωσα Επίσης για την πίεση, προφανώς δεν πρόκειται για τα 200 bar που βγάζουν οι αντλίες των ενεργών διαφορικών στο WRC, αλλά αν σκεφτείς πως οι αντλίες βενζίνης βγάζουν 3-4 ή και περισσότερα bar (τυπικές τιμές ρυθμιστών πίεσης), δεν βλέπω γιατί οι πιέσεις των αντλιών λαδιού σε ξηρά κάρτερ να είναι μικρότερες. Οπότε, λάδι θερμοκρασίας έστω 100 βαθμών και πίεσης έστω 3 bar δεν είναι κάτι με το οποίο μπορεί να είναι χαλαρός κάποιος, και ιδιαίτερα ένας 'μαζικός' κατασκευαστής με αναγκαστικά μεγάλη ευαισθησία σε θέματα ασφάλειας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Δεν βλέπω την τεχνική δυσκολία. Όσο σκέφτομαι ότι τα λάστιχα δουλεύουν σε πάνω από 2 bar ενώ τα γυρίζεις γύρω γύρω και τα χτυπάς τόσο λιγότερο απαιτητικό και χωρίς να ενοχλεί την σχετική ευαισθησία μου φαίνεται να έχεις μερικά σωληνάκια καλής ποιότητας.
                              Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια αλλά ακόμα έχω πειστεί για την τεχνική δυσκολία που σημειωτέον δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλοι.
                              Μπορώ να δεχτώ πιο εύκολα ότι είναι θέμα οικονομικό (σχεδίασης, επιπλέον υλικού, επιπλέον συναρμολόγησης) και επιλογής της εταιρείας και όχι τεχνικής δυσκολίας (του τύπου που εννοείς).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Δεν μίλησα για τεχνική δυσκολία. Μίλησα για ασφάλεια. Η οποία ασφάλεια εξασφαλίζεται σε ένα βαθμό (και εκεί πάει το παράδειγμα με το WRC, ότι δηλ. ακόμα και σε αυτά τα πανάκριβα αυτοκίνητα υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας) αν πληρώσεις αρκετά $$$, πχ. για σωληνώσεις αεροπορικού τύπου. Απ΄ ό,τι φαίνεται πάντως, επειδή πάρα πολύ λίγα αυτοκίνητα πλέον έχουν ξηρό κάρτερ (ενώ πχ. το 1970 συνέβαινε συχνότερα), τα πλεονεκτήματα (ισχύς, χαμηλότερο κέντρο βάρους) δεν μπορούν να αντισταθμίσουν τα μειονεκτήματα (κόστος, ασφάλεια).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr