Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ψηφίστε το προσπέρασμα της χρονιάς!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ψηφίστε το προσπέρασμα της χρονιάς!
    • 1 / 1
    Formula 1
    9
    19
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
            Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

            Συγγνωμη,αλλα η κινηση του Michael στον Kimi στην Αυστρια θεωρειται κανονικο προσπερασμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gvala last edited by

              Raikonen στον Coulthard στην Suzuka

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ody_xanthi last edited by

                Είμαι ανάμεσα στα Μοντόγια - Σουμάχερ στο Νιρμπουργκρινγκ & Μπαρικέλο - Ραικκόνεν στο Σιλβερστοουν. Θα ψηφίσω το 2ο γιατί ήταν 'μακράς διαρκείας', το είδαμε και LIVE οπότε ενιωθα άλλη ένταση όταν συνέβη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Barrichello στον Kimi!! Χαλαρά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Δεν βλεπω πουθενα το προσπερασμα του Ραλφ στον Μικαελ στην Ουγγαρια, το οποιο ειναι ιστορικης σημασιας

                    Μπαρικελο στον Κιμι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lybe last edited by

                      Ο χρήστης gvala έγραψε:
                      Raikonen στον Coulthard στην Suzuka

                      Αυτού του είδους τα προσπεράσματα δεν σχολιάστηκαν καθόλου.
                      Χαρακτηριστικότερα είναι αυτά που έγιναν στο Silverstone και στην Suzuka, όπου και στις δύο περιπτώσεις ο Coulthard άφησε τον Kimi να περάσει. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με αυτή την κίνηση, ισα-ίσα συμφωνώ, αλλά αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι αν κάτι τέτοιο γίνονταν ανάμεσα στους πιλότους της Ferrari, όλοι θα ξεσικόνονταν και θα έλεγαν τις γνωστές ανοησίες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                        Raikonen στον Coulthard στην Suzuka

                        Αυτού του είδους τα προσπεράσματα δεν σχολιάστηκαν καθόλου.
                        Χαρακτηριστικότερα είναι αυτά που έγιναν στο Silverstone και στην Suzuka, όπου και στις δύο περιπτώσεις ο Coulthard άφησε τον Kimi να περάσει. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με αυτή την κίνηση, ισα-ίσα συμφωνώ, αλλά αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι αν κάτι τέτοιο γίνονταν ανάμεσα στους πιλότους της Ferrari, όλοι θα ξεσικόνονταν και θα έλεγαν τις γνωστές ανοησίες...

                        Ο Σουμαχερ ειχε σχολιασει το συμβαν στο Silverstone και το 'πνιξιμο' του απο τον βρετανικο τυπο. Παντως, περα απο τη βρετανικη 'ομερτα', δεν ειναι αφυσικο ολοι να στοχευουν τη Φερραρι σ'αυτο το θεμα, μετα τα χαλια του 2002...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lybe last edited by

                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                          ...δεν ειναι αφυσικο ολοι να στοχευουν τη Φερραρι σ'αυτο το θεμα, μετα τα χαλια του 2002...

                          Κώστα πιστεύω ότι βλέπεις τα πράγματα λίγο μονόπλευρα. Το 2002 όταν έγινε αυτό που έγινε ο Schumi ήταν 40 βαθμούς μπροστά από τον Barrichello στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ήταν δηλαδή ξεκάθαρο ποιός πιλότος από την πλευρά της Ferrari θα διεκδικούσε το Πρωτάθλημα. Και επειδή η Ferrari ήθελε να ξεμπερδέψει όσο το δυνατόν συντομότερα την υπόθεση τίτλου, για να εξελιξει το επόμενο μονοθέσιο, αποφάσισε να δώσει αυτή την εντολή, εντολή που δεν έρχονταν σε αντίθεεση με τους κανονισμούς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opterios last edited by

                            Φίλε LYBE, όταν οι περισσότεροι tifosi βγαίνουν και κράζουν την ίδια τους την ομάδα, τότε για μένα, αυτοί οι λίγοι που επιμένουν να μη βλέπουν τα ρεζιλίκια, παραείναι tifosi, ΙΜΟ.

                            Και το τελευταίο πράγμα που τους κατηγόρησε κανείς, ήταν ότι παραβίασαν το νόμο (που ούτως ή άλλως δεν υπήρχε). Αλλά μη λες για τους άλλους ότι το βλέπουν μονόπλευρα, όταν κι εσύ δε θες να παραδεχτείς μερικά πράγματα! Η έννοια της νίκης έχασε πάσα αξία εκείνη τη μέρα. Ο ΜΣ, τον οποίο γουστάρω πολύ, κάπου ξέχασε ότι είναι ο καλύτερος racer και έγινε ο καλύτερος businessman.

                            Θα δεχόμουν πολύ περισσότερο σαν επιχείρημα το ότι την πέφτουν αδίκως στη Φερράρι συνεχώς λόγω του 2002 και ότι καιρός να ξεχαστεί κάτι τέτοιο και να συνεχίσουμε, παρά το ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις την τότε κίνησή τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                              ...δεν ειναι αφυσικο ολοι να στοχευουν τη Φερραρι σ'αυτο το θεμα, μετα τα χαλια του 2002...

                              Κώστα πιστεύω ότι βλέπεις τα πράγματα λίγο μονόπλευρα. Το 2002 όταν έγινε αυτό που έγινε ο Schumi ήταν 40 βαθμούς μπροστά από τον Barrichello στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ήταν δηλαδή ξεκάθαρο ποιός πιλότος από την πλευρά της Ferrari θα διεκδικούσε το Πρωτάθλημα. Και επειδή η Ferrari ήθελε να ξεμπερδέψει όσο το δυνατόν συντομότερα την υπόθεση τίτλου, για να εξελιξει το επόμενο μονοθέσιο, αποφάσισε να δώσει αυτή την εντολή, εντολή που δεν έρχονταν σε αντίθεεση με τους κανονισμούς.

                              Ο Opterios με καλυψε σε μεγαλο βαθμο. Να συμπληρωσω μονο τα εξης:
                              Πραγματι, πριν την Αυστρια ειχαν 38 βαθμους διαφορα. Μην ξεχνας ομως οτι η Αυστρια ηταν ο 6ος απο 17 αγωνες! Ασφαλως ειναι πολυ διαφορετικο να προεξοφλεις τη 'μοιρα' των πιλοτων σου απο τον 6ο αγωνα, απο το να παραχωρει καποιος τη θεση του στον 'ομοσταυλο' του στους τελευταιους αγωνες, και οταν ο ιδιος δεν εχει πλεον ουτε μαθηματικες ελπιδες για τον τιτλο.
                              Αλλωστε φιλε LYBE, δεν χρειαζεται να επιχειρημοτολογησω εγω. Θυμησου μονο τα δημοσιευματα του ΙΤΑΛΙΚΟΥ τυπου και θα εχεις την απαντηση σου.

                              ΥΓ: Ασφαλως δεν παραβιασαν κανεναν κανονα, ασφαλως καλα εκανε φετος η ΜακΛαρεν, ασφαλως ο κανονισμος για τις team orders ειναι ανεφαρμοστος. Απο αυτα μεχρι την εικονα στο podium με τις αλλαγες στο βαθρο και τις αποδοκιμασιες του πληθους η αποσταση ειναι τεραστια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lybe last edited by

                                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                Ο ΜΣ, τον οποίο γουστάρω πολύ, κάπου ξέχασε ότι είναι ο καλύτερος racer και έγινε ο καλύτερος businessman.

                                Ο Schumi ήταν ο μόνος που δεν έφτεγε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ο ίδιος δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ότι επιβράδυνε και αυτός, αλλά ήταν αργά... Ούτως ή άλλως δεν είχε ανάγκη τους 4 αυτούς βαθμούς ο Schumi. Ανάγκη τους είχε η Ferrari για τον λόγο που είπα παραπάνω.

                                Εγώ στο κάτω-κάτω της γραφής αυτό είπα: Αν οι πιλότοι της Ferrari έκαναν αυτά που έκαναν οι πιλότοι της McLaren, τότε θα ξεσικώνονταν όλοι -οι γνωστοί- και θα έλεγαν τις γνωστές ανοησίες... Εγώ μόνο αυτό είπα. Εσείς αναφέρατε το περιστατικό του 2002 στην Αυστρία και εγώ είπα απλά την γνώμη μου για αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lybe last edited by

                                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                  Αλλωστε φιλε LYBE, δεν χρειαζεται να επιχειρημοτολογησω εγω. Θυμησου μονο τα δημοσιευματα του ΙΤΑΛΙΚΟΥ τυπου και θα εχεις την απαντηση σου.

                                  Φίλε Κώστα οι άνθρωποι αυτοί που θέλουν να λέγονται Ιταλοί δημοσιογράφοι, θα πρέπει να τρέξουν να κρυφτούν σε καμιά σπηλιά και να μην ξαναβγούν ποτέ. Δε θα λείψουν σε κανένα άλλωστε... Αυτοί οι άνθρωποι από την μια στιγμή στην άλλη, ξέχασαν όλα όσα είχαν καταφέρει ο Ross, o Todt, o Schumi, o Barrichello όλα αυτά τα χρόνια και αντί να τους υποστηρίξουν, στράφηκαν όλοι εναντίον τους. Από την μία στιγμή στην άλλη. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Jean Todt που είπε στο Ιταλικό GP: . Τώρα εσύ θέλεις να πάρω στα σοβαρά τα λεγόμενα αυτών των ηλίθιων πραγματικά ανθρώπων. Πήραν όμως όλοι αυτοί, την απάντησή τους από τον Schumi στην τελευτάία συνέντευξη τύπου. Είναι πραγματικά αξιολύπητοι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    εγω θα βαλω το προσπερασμα του αλονσο και ταυτοχρονα γυρο πανω στον μικαελ στην ουγγαρια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                      Αυτοί οι άνθρωποι από την μια στιγμή στην άλλη, ξέχασαν όλα όσα είχαν καταφέρει ο Ross, o Todt, o Schumi, o Barrichello όλα αυτά τα χρόνια και αντί να τους υποστηρίξουν, στράφηκαν όλοι εναντίον τους.

                                      Αν υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που ξέρει πολύ καλά πώς πρέπει να νικά η Ferrari, αυτοί είναι οι Ιταλοί. Και επειδή το ξέρουν καλύτερα απ' όλους και τα ρεζιλίκια τους πονάνε πιο πολύ απ' όλους, γι' αυτό και πρώτοι έπεσαν πάνω τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lybe last edited by

                                        Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                        Αν υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που ξέρει πολύ καλά πώς πρέπει να νικά η Ferrari, αυτοί είναι οι Ιταλοί. Και επειδή το ξέρουν καλύτερα απ' όλους και τα ρεζιλίκια τους πονάνε πιο πολύ απ' όλους, γι' αυτό και πρώτοι έπεσαν πάνω τους.

                                        Θέμη τι σχέση έχουν τα ρεζιλίκια (όπως εσύ τα λές), με τη φετινή κοιλιά που έκανε η ομάδα της Ferrari στο φετινό Πρωτάθλημα και ήταν η αιτία να της επιτεθούν όλοι σχεδόν οι Ιταλοί δημοσιογράφοι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mschumacher last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                          Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

                                          Συγγνωμη,αλλα η κινηση του Michael στον Kimi στην Αυστρια θεωρειται κανονικο προσπερασμα;

                                          Γιατί όχι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            f1-insight last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                            Rubens στον Ράλφ, Ίμολα.

                                            Συγγνωμη,αλλα η κινηση του Michael στον Kimi στην Αυστρια θεωρειται κανονικο προσπερασμα;

                                            Kαι μάλιστα από τα καλύτερα!!! Φρενάρισμα από 300+ για την κλειστή Remus των 80 χμλ/ώρα και μάλιστα από την εξωτερική!!
                                            Ότι είχε κάνει και με το Montoya δηλαδή το 2001 μόνο που ο Kimi αντιδράει διαφορετικά και αντί να βγουν και οι δύο για μια βόλτα στα χωράφια, τερμάτισαν στα δυο πρώτα σκαλία του βάθρου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr