Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Φρενων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Φρενων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 1 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    338
    2889
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      speculator last edited by

      Ειμαι ιδιοκτητης ενος AUDI A3 1,6 Sport με μπροστινα δισκοφρενα διαστασεων 256χ22.

      Επειδη νιωθω τα φρενα να κουραζονται ευκολα ειδικα σε ταξιδια με μεγαλες ταχυτητες ή σε καταβασεις τυπου Χελμος Καλαβρυτα, σκεφτομουν
      να τοποθετησω τα φρενα απο το Golf GTI (288x25) 'η το S3 (312x25).

      Γνωριζει καποιος φιλος αν αυτο ειναι εφικτο να γινει ??? ή θα χρειαστει να αλλαξω και ακρα ωστε να στερεωθουν οι μεγαλυτερες δαγανες και δισκοι?

      Ξερει κανεις ποσο θα κοστισει περιπου???

      Εχω βρει απο αγγελιες τα φρενα απο Leon Turbo και Audi S3 αλλα δεν ξερω αν μπαινουν στο αυτοκινητο μου??

      Σημειωση : το αυτοκινητο φοραει 17 ' ζαντες οποτε τα φρενα χωρανε σιγουρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        speculator last edited by

        Ειμαι ιδιοκτητης ενος AUDI A3 1,6 Sport με μπροστινα δισκοφρενα διαστασεων 256χ22.

        Επειδη νιωθω τα φρενα να κουραζονται ευκολα ειδικα σε ταξιδια με μεγαλες ταχυτητες ή σε καταβασεις τυπου Χελμος Καλαβρυτα, σκεφτομουν
        να τοποθετησω τα φρενα απο το Golf GTI (288x25) 'η το S3 (312x25).

        Γνωριζει καποιος φιλος αν αυτο ειναι εφικτο να γινει ??? ή θα χρειαστει να αλλαξω και ακρα ωστε να στερεωθουν οι μεγαλυτερες δαγανες και δισκοι?

        Ξερει κανεις ποσο θα κοστισει περιπου???

        Εχω βρει απο αγγελιες τα φρενα απο Leon Turbo και Audi S3 αλλα δεν ξερω αν μπαινουν στο αυτοκινητο μου??

        Σημειωση : το αυτοκινητο φοραει 17 ' ζαντες οποτε τα φρενα χωρανε σιγουρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          speculator last edited by

          Ειμαι ιδιοκτητης ενος AUDI A3 1,6 Sport με μπροστινα δισκοφρενα διαστασεων 256χ22.

          Επειδη νιωθω τα φρενα να κουραζονται ευκολα ειδικα σε ταξιδια με μεγαλες ταχυτητες ή σε καταβασεις τυπου Χελμος Καλαβρυτα, σκεφτομουν
          να τοποθετησω τα φρενα απο το Golf GTI (288x25) 'η το S3 (312x25).

          Γνωριζει καποιος φιλος αν αυτο ειναι εφικτο να γινει ??? ή θα χρειαστει να αλλαξω και ακρα ωστε να στερεωθουν οι μεγαλυτερες δαγανες και δισκοι?

          Ξερει κανεις ποσο θα κοστισει περιπου???

          Εχω βρει απο αγγελιες τα φρενα απο Leon Turbo και Audi S3 αλλα δεν ξερω αν μπαινουν στο αυτοκινητο μου??

          Σημειωση : το αυτοκινητο φοραει 17 ' ζαντες οποτε τα φρενα χωρανε σιγουρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            bear last edited by

            Δεν είμαι ειδικός στα φρένα αλλά ψάξε για τρυπητούς δίσκους μια και όπως λες κουράζονται οι δικοί σου. Τα φρένα του s3 είναι σίγουρα πολύ καλά, αλλά δεν ξερω αν οι δίσκοι είναι τρυπημένοι. Έχει το αυτοκινητό σου δίσκους πίσω;; Στην θέση σου θα έβαζα κάποιο καλό kit όπως brembo κλπ. Ρώτα πάντως σε ειδικό πριν κάνεις κάτι για να μην δώσεις λεφτά (που θα είναι πολλά) τζάμπα

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              mkiii last edited by

              φιλε ελα στο VAG foroum να σε κατατοπισουμε
              σοβαρα τωρα, ο G60 (VAG doctor) θα μπορεσει να σου πει. Αν μη τι αλλο ειναι ο πιο ειδικος.
              Αλλα και με επιμερους βελτιωσεις οπως σωληνακια(μαρκουτσια) και τρυπητους δισκους, θα εχεις βελτιωση αρκετη

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                s3 last edited by

                Βαλε απο λεον vt ή golf gti, μπαινουν σιγουρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lkar last edited by

                  Για να βάλεις τα 288 (ή και μεγαλύτερα) θέλεις αλλαγή στα άκρα. Τα 257 που φοράει τώρα με τα 288+ έχουν διαφορά και σε άλλες διαστάσεις. Έτσι όπως είναι δεν μπαίνουν. Αν αλλάξεις τα άκρα, ακόμα και τα τετραπίστονα του Cupra R μπαίνουν.

                  Κόστος 2.000+

                  Πιο συμφέρουσα λύση είναι οι ενισχυμένοι δίσκοι και τα ημιαγωνιστικά τακάκια. Υπάρχουν πολλές μάρκες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    speculator last edited by

                    Εκανα μια ερευνα αγορας στη Πατρα και ρωτησα για after market δισκους και τακακια. Το κοστος που προκυπτει ειναι γυρω στα 450 Ευρω μαζι με σωληνακια αεροπορικου τυπου στις ιδιες διαστασεις (256χ22)

                    Σκεφτηκα επισης και τα BREMBO Junior GT αλλά 1200Ε ειναι μαλλον υπερβολη για αυτοκινητο μονο 1600cc.

                    Επισης απο αγγελιες βρηκα δαγκανες και φρενα απο LEON kai Audi TT σε τιμη γυρω στα 400 Ευρω αλλα δεν ξερω ακομα το κοστος των ακρων.

                    Μαλλον θα ανεβω Αθηνα να κοιταξω σε μαντρες με ανταλακτικα γιατι δεν συμφερει να παρω καινουργια ακρα απο την αντιπτροσωπεια.

                    Βεβαια ενας μηχανικος μου ειπε πως με μικρη πατεντα μπορουν μπουν οι μεγαλυτεροι δισκοι αλλα φοβαμαι την αξιοπιστια της πατεντας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tm last edited by

                      Ο χρήστης speculator έγραψε:
                      Επισης απο αγγελιες βρηκα δαγκανες και φρενα απο LEON kai Audi TT σε τιμη γυρω στα 400 Ευρω αλλα δεν ξερω ακομα το κοστος των ακρων.

                      Μαλλον θα ανεβω Αθηνα να κοιταξω σε μαντρες με ανταλακτικα γιατι δεν συμφερει να παρω καινουργια ακρα απο την αντιπτροσωπεια.

                      Βεβαια ενας μηχανικος μου ειπε πως με μικρη πατεντα μπορουν μπουν οι μεγαλυτεροι δισκοι αλλα φοβαμαι την αξιοπιστια της πατεντας.

                      Επειδη με ενδιαφερει το θεμα αναβαθμισης των φρενων, εψαξα λιγο στο internet, για να δω τι παιζει σχετικα... Ενα αγγλικο, αν θυμαμαι καλα, site βελτιωτη, φαινεται αρκετα 'τιμιο' και ψιλοκαταρριπτει καποιους μυθους! Αυτο που λεει ειναι οτι για να δεις βελτιωση στο φρεναρισμα η μονη λυση ειναι μεγαλυτεροι δισκοι και αλλες δαγκανες!! Αλλιως, αν θες να κανεις κατι, βαλε μαρκουτσια και αλλαξε τακακια και οταν ερθει η ωρα να αλλαξεις δισκους, βαλε καποιους after market στις ιδιες διαστασεις! (απο την στιγμη που το κοστος αποτελει παραγοντα!). Σε αυτο το συμπερασμα εχω καταληξει εγω και δηλωνω οτι ΔΕΝ ειμαι ειδικος! Επισης, αυτα τα αναφερει το συγκεκριμενο site για το δικο μου αυτοκινητο, που ενδεχομενως να εχει καλυτερα φρενα απο το δικο σου... Στο δικο σου, μπορει οντως η αλλαγη με ιδιας διαστασης after market να σου φανει η μερα με τη νυχτα... Ρωτα ανθρωπους με το ιδιο αυτοκινητο με σενα, αν εχουν κανει τετοια αναβαθμιση, να σου πουν τη γνωμη τους.. Αλλιως, θα εισαι πρωτοπορος!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Βάλε σωληνάκια αεροπορικού τύπου, τακάκια πχ DS2500 Ferodo, κάνε μια εξαέρωση κυκλώματος φρένων και βάλε καλό υγρό φρένων DOT4 όπως το RBF600 της Μοτούλ και μετά άλλαξε και βάλε καλύτερους δίσκους (δεν ξέρω αν οι τρυπητοί ή οι χαρακτοί δίνουν λύση).

                        Οι προτάσεις αυτές προέρχονται μετά από ΠΟΛΥ ψάξιμο.
                        Α, επίσης θα σου πρότεινα να πάρεις τα τακάκια από το εξωτερικό (πχ http://www.rallynuts.com)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          athanatos last edited by

                          Είμαι σύμφωνος με τον tm έπειτα όχι από ψάξιμο αλλά από άφθονες δοκιμές!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            speculator last edited by

                            Και εγω στην αρχη πειραματιστηκα και αλλαξα στα 15.000 χλμ τακακια με EBC GREEN. H διαφορα στην αισθηση ηταν αισθητη αλλά μετα απο 5.000χλμ οι μαμισιοι δισκοι στραβωσαν μετα απο μια καταβαση απο τον Χελμο.

                            Στη συνεχεια αλλαξα και παλι δισκους - διατηρωντας τα EBV Green Stuff και παραλληλα αλλαξα το υγρο φρενων με DOT 5.1 αλλα δεν ειδα σημαντικη διαφορα παρα μονο οταν τα φρενα ειναι κρυα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • B
                              bts last edited by

                              Αν δεν θες να αλλάξεις δαγκάνες, τότε Brembo τρυπητοί (χρυσαφί χρώματος) με τακάκια Ferodo DS2500. Δουλεύουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία από τους εργοστασιακούς στη σκληρή χρήση και παράλληλα αποδίδουν καλύτερα, τουλάχιστον σε ένα Φόκους που τα δοκιμάσαμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Συγγνώμη που ρωτάω εδώ μέσα τέτοιο πράγμα (ιεροσυλία)... Εσείς λέτε για Brembo και Ferodo και τρυπιτούς δίσκους κτλ και εγώ θέλω απλά να σας ρωτήσω αν η αλλαγή υγρών φρένων μπορεί να γίνει και από εμένα ή πρέπει να το πάω στην VW να το δουν. Το manual λέει ότι είναι καλύτερα τα δικά τους. υγρά. Εγώ λέω να βάλω ΒΡ. Δεν θέλω απλά να προσθέσω, γιατί το αμάξι είναι της μάνας μου και φοβάμαι ότι δεν έχουν αλλαχτεί ούτε μία φορά από τότε που το πήρε (1996). Οπότε, τα πράγματα όπως καταλαβαίνετε είναι φρικτά. Γνώμες λοιπόν; Ευχαριστώ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Περιττο να σου πουμε οτι τα υγρα σου χρειαζοντια ΑΛΛΑΓΗ!!!!
                                  Επισης, ειναι τουλαχιστον παραξενο αν δεν τα εχουν αλλαξει στο service τουλαχιστον μια φορα ως τωρα (αν το πηγαινες σε εξουσιωδοτημενο). Προσωπικα σε ολα μου τα αυτοκινητα ως τωρα εχω αλλαξει σωληνακια και υγρα φρενων (σε 5.1 και ΟΧΙ σε 5) γιατι εχω μια ταση για αναβασοκαταβασεις

                                  Στο θεμα του Speculator
                                  Ψαξε στο Ebay. Μεχρι χθες ηταν προς πωληση Brembo 4πιστονα με δισκους 305μμ, και τελικα πωληθηκαν γυρω στα 200 χιλιαρικα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                    Συγγνώμη που ρωτάω εδώ μέσα τέτοιο πράγμα (ιεροσυλία)... Εσείς λέτε για Brembo και Ferodo και τρυπιτούς δίσκους κτλ και εγώ θέλω απλά να σας ρωτήσω αν η αλλαγή υγρών φρένων μπορεί να γίνει και από εμένα ή πρέπει να το πάω στην VW να το δουν..............................

                                    !

                                    την επομενη φορα που θα εχεις προγραμματισμενο σερβις να ζητησεις την αντικατασταση των υγρων φρενων απο το συνεργειο σου γιατι αν και ειναι απλη εργασια πρεπει να γινεται απο υπευθυνο μηχανικο .....εαν δε οι οδηγικες σου συνηθειες δεν περιλαμβανουν σπορ οδηγηση τετοια ωστε να εχεις αναγκη των χαρακτηριστικων των after market υγρων βαλε αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      papazent last edited by

                                      Εάν μπορέσεις βάλε και τους αεριζόμενους πίσω...κάνουν πραγματικά καλή δουλειά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        Περιττο να σου πουμε οτι τα υγρα σου χρειαζοντια ΑΛΛΑΓΗ!!!!
                                        Επισης, ειναι τουλαχιστον παραξενο αν δεν τα εχουν αλλαξει στο service τουλαχιστον μια φορα ως τωρα (αν το πηγαινες σε εξουσιωδοτημενο). Προσωπικα σε ολα μου τα αυτοκινητα ως τωρα εχω αλλαξει σωληνακια και υγρα φρενων (σε 5.1 και ΟΧΙ σε 5) γιατι εχω μια ταση για αναβασοκαταβασεις

                                        Στο θεμα του Speculator
                                        Ψαξε στο Ebay. Μεχρι χθες ηταν προς πωληση Brembo 4πιστονα με δισκους 305μμ, και τελικα πωληθηκαν γυρω στα 200 χιλιαρικα

                                        Παιδιά, μην πυροβολείτε! Τα υγρά μου χρειάζονται αλλαγή, το ξέρω!!! Αλλά να ξεκαθαρίσω κάτι. Εγώ 5 χρόνια έλλειπα. Τώρα γύρισα και λέω να ασχοληθώ λίγο με το καημένο το Golf-άκι. Είναι παράξενο λοιπόν που δεν τα έχουν αλλάξει στο service, ε; ΠΟΙΟ Service φίλε μου;;; Αν είχε κάνει το αμάξι τα service του, θα είχα άγχος;;; Όσο για τις οδηγικές μου συνήθειες, και σαν τον Montoya να ήθελα να πηγαίνω, λες ο 1,4 με τα 60 αλογάκια (Pony και αυτά μάλιστα, ούτε καν καθαρόαιμα) να συμφωνούσε;;; Τέλος πάντων, πρέπει να το βάλω στο γιατρό το τουτου, πριν πάω στρατό μάλιστα!!! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                          ..... Όσο για τις οδηγικές μου συνήθειες, και σαν τον Montoya να ήθελα να πηγαίνω, λες ο 1,4 με τα 60 αλογάκια (Pony και αυτά μάλιστα, ούτε καν καθαρόαιμα) να συμφωνούσε;;;

                                          Δεν εχει καμμια σημασια. Τις αναβασοκαταβασεις τις κανω με Astra 1.4, και πριν απο αυτο με το Lada 2105. Την πλακα σου μπορεις να την κανεις με οτιδηποτε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Για τον αρχικά προβληματιζόμενο με το A4.
                                            Καλό είναι να ελέγξεις το σύστημα των φρένων σου ότι λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές, δηλαδή ότι τα σωληνάκια αντέχουν, το υγρό είναι σε καλή κατάσταση και χωρίς αέρα, ο κατανεμητής λειτουργεί, τα πίσω φρένα αποδίδουν και ότι οι δίσκοι δεν έχουν γίνει μπλέ...και άρα αχρηστευτεί....!
                                            Επίσης καλό είναι να αναρωτηθείς μήπως ο τρόπος οδήγησης είναι λανθασμένος και καταπονείς (με συνεχόμενο φρενάρισμα αντί σε ώσεις και με κατέβασμα ταχύτητας) τα φρένα περισσότερο από όσο πρέπει!
                                            Αν όλα τα παραπάνω ελεγχθούν και είναι εντάξει τότε πρώτα δοκίμασε άλλα τακάκια, μετά σωληνάκια, μετά δίσκους καλής μάρκας ίσως τρυπητούς και μετά να σκεφτείς λύσεις σαν και αυτές που αναφέρεις (μεγαλύτερους δίσκους). Δεν αμφισβητώ ότι οι δίσκοι πχ από Leon cupra κλπ θα είναι καλύτεροι αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν τους χρειάζεσαι τόσο ώστε να δώσεις τόσα λεφτά! Μπορεί βέβαια να είσαι από τους λίγους που τους χρειάζονται τέτοια φρένα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 1 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr