Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΡΑΜΠΟΛΑ - ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ !
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΡΑΜΠΟΛΑ - ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ !
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimisgr last edited by

      καλησπερα,

      Με αφορμη μια γνωστη εκμπομπη που μολις παρακουλουθησα στην αγγλικη τηλεοραση, 5th Gear για οποιον γνωριζει. Δυο απο τα θεματα που μονοπολησε μου κινησαν το ενδιαφερον. Το πρωτο ηταν οι καραμπολες . Το αναφερω γιατι ειναι συνηθησμενο φαινομενο στην Ελλαδα αλλα οχι μονο εκει, οπως πολλοι θελουν να πιστευουν ! Και το δευτερο οι επιπτωσεις στον αυχενα που εχει μια μικροσυγκρουση μεσα στην πολη εστω και με 12 χ.α.ω.

      Στις 2 καραμπολες στην Αγγλια ενεμπλακησαν στην πρωτη 20 αμαξια και στην δευτερη την ιδια στιγμη απο την αλλη λωριδα του αυτοκινητοδρομου 17 αμαξια , αναφερθηκε οτι λογω της σφοδροτατης πυρκαγιας η ασφαλτος ελιωσε !!!!

      Ο σκοπος της εκμπομπης ηταν να γινει μια εξομοιωση με πραγματικα αμαξια για να δει ο κοσμος τις συνεπεις. Ως παραμετροι τεθηκαν (οπως ηταν και στην πραγματικη) :

      1. Πυκνη ομιχλη
      2. Μειωση οριου ταχυτητας στα 30 μιλια = 48 χ.α.ω λογω κακοκαιριας
      3. Ασυνηδητος οδηγος που αγνοησε τις φωτεινες επιγραφες που ελεγαν ελλατωση ταχυτητας στα 30 μιλια και συνεχισε να τρεχει με 70 μιλια = 84 χ.α.ω
      4. Αμαξια σταματημενα και μποτιλιαρισμενα και στις 3 λωριδες
      5. Δυο αμαξια εμπλεκομενα : 1 Austin Metro & 1 Mercendes 500 (δεν ξερω μοντελο)

      Το κορυφαιο ηταν οτι δεν υπηρχαν κουκλες μεσα ως οδηγοι αλλα τα προσαρμοσανε αναλογα και ηταν καθαρα τηλεκατευθηνομενα απ'εξω !!!!!!!! Το αποτελεσμα :

      .............ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ

      Τα τελευταια αμαξια στα οποια επεσε το ΜΕΤΡΟ, συμπεριλαμβανομενου και του ιδιου εγιναν πιτα. Με την προσκρουση το ΜΕΤΡΟ γυρισε και χτυπησε πλαγια απο την μερια του οδηγου (απο την δεξια μερια μιας και οδηγουνε αναποδα απο εμας). Το υποθετικο αποτελεσμα ηταν ο οδηγος του και οι επιβατες απο την δεξια μερια να τραυματιστουν πολυ σοβαρα ή να σκοτωθουν ακαριαια. Βεβαια το χειροτερο ηταν η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ που ακουλουθουσε με την ιδια ταχυτητα (84 χ.α.ω) επεσε πανω στο ΜΕΤΡΟ, το οποιο αποτελειωσε και το μπροστινο της μερος σηκωθηκε στον αερα !!! Σε αυτη την περιπτωση οι επιβατες δεν παθανε τιποτα μιας και πιο μεγαλοι οι χωροι και πιο σκληρο αμαξωμα (?)

      Ως επιλογος της εκμπομπης η υπενθημηση οταν οδηγαμε σε ασχημες και επικυνδινες καιρικες συνθηκες να μην αγνοουμε την σημανση και φυσικα να μην ειμαστε αφηρημενοι για να μην προβαινουμε σε επικινδυνη οδηγηση ειτε για μας ειτε για τους αλλους, εγινε ιδιαιτερη αναφορα ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ εν ωρα οδηγησης ** εγληματικο **! Και τοτε προβληθηκαν οι τρομερες σκηνες τις καραμπολας, τα καμμενα αμαξια κτλ. για να μεινουν στο μυαλο των θεατων.......

      Αναρωτιεμε γιατι δεν γινετε κατι τετοιο σε καποια εκμπομπη και στην Ελλαδα για να δει κανεις τις συνεπειες πριν γινει το πραγματικο κακο. Θυμαστε που λεγαμε για τα σποτακια ???? Οριστε κται που θα κανει πολλους να σκεφτοντε !

      Μπορειτε να δειτε και την σχετικη σελιδα (ειναι στα αγγλικα) : http://www.five.tv/home/frameset/?content=2278491
      (μολις μπητε στην σελιδα πατηστε απο το μενου επανω : this week & behind the scenes για τα σχετικα αρθρα, ιδιαιτερα το 2ο ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι δειχνει για την καραμπολα)

      Παραθετω το αποσπασμα: *We'll also be taking a hair-raising view of the most frightening rear enders of all - high-speed motorway pile-ups. We'll expose the causes of them and demonstrate just how terrifyingly easy they are to start. We're used to seeing the aftermath of these tragedies, but we'll reveal what you normally never get the chance to see - in a dramatic reconstruction using remote-controlled cars, and a total of no less than 20 vehicles, we see the devastation in action; a sobering display of carnage that's guaranteed to make you drive more safely. *

      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimisgr last edited by

        καλησπερα,

        Με αφορμη μια γνωστη εκμπομπη που μολις παρακουλουθησα στην αγγλικη τηλεοραση, 5th Gear για οποιον γνωριζει. Δυο απο τα θεματα που μονοπολησε μου κινησαν το ενδιαφερον. Το πρωτο ηταν οι καραμπολες . Το αναφερω γιατι ειναι συνηθησμενο φαινομενο στην Ελλαδα αλλα οχι μονο εκει, οπως πολλοι θελουν να πιστευουν ! Και το δευτερο οι επιπτωσεις στον αυχενα που εχει μια μικροσυγκρουση μεσα στην πολη εστω και με 12 χ.α.ω.

        Στις 2 καραμπολες στην Αγγλια ενεμπλακησαν στην πρωτη 20 αμαξια και στην δευτερη την ιδια στιγμη απο την αλλη λωριδα του αυτοκινητοδρομου 17 αμαξια , αναφερθηκε οτι λογω της σφοδροτατης πυρκαγιας η ασφαλτος ελιωσε !!!!

        Ο σκοπος της εκμπομπης ηταν να γινει μια εξομοιωση με πραγματικα αμαξια για να δει ο κοσμος τις συνεπεις. Ως παραμετροι τεθηκαν (οπως ηταν και στην πραγματικη) :

        1. Πυκνη ομιχλη
        2. Μειωση οριου ταχυτητας στα 30 μιλια = 48 χ.α.ω λογω κακοκαιριας
        3. Ασυνηδητος οδηγος που αγνοησε τις φωτεινες επιγραφες που ελεγαν ελλατωση ταχυτητας στα 30 μιλια και συνεχισε να τρεχει με 70 μιλια = 84 χ.α.ω
        4. Αμαξια σταματημενα και μποτιλιαρισμενα και στις 3 λωριδες
        5. Δυο αμαξια εμπλεκομενα : 1 Austin Metro & 1 Mercendes 500 (δεν ξερω μοντελο)

        Το κορυφαιο ηταν οτι δεν υπηρχαν κουκλες μεσα ως οδηγοι αλλα τα προσαρμοσανε αναλογα και ηταν καθαρα τηλεκατευθηνομενα απ'εξω !!!!!!!! Το αποτελεσμα :

        .............ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ

        Τα τελευταια αμαξια στα οποια επεσε το ΜΕΤΡΟ, συμπεριλαμβανομενου και του ιδιου εγιναν πιτα. Με την προσκρουση το ΜΕΤΡΟ γυρισε και χτυπησε πλαγια απο την μερια του οδηγου (απο την δεξια μερια μιας και οδηγουνε αναποδα απο εμας). Το υποθετικο αποτελεσμα ηταν ο οδηγος του και οι επιβατες απο την δεξια μερια να τραυματιστουν πολυ σοβαρα ή να σκοτωθουν ακαριαια. Βεβαια το χειροτερο ηταν η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ που ακουλουθουσε με την ιδια ταχυτητα (84 χ.α.ω) επεσε πανω στο ΜΕΤΡΟ, το οποιο αποτελειωσε και το μπροστινο της μερος σηκωθηκε στον αερα !!! Σε αυτη την περιπτωση οι επιβατες δεν παθανε τιποτα μιας και πιο μεγαλοι οι χωροι και πιο σκληρο αμαξωμα (?)

        Ως επιλογος της εκμπομπης η υπενθημηση οταν οδηγαμε σε ασχημες και επικυνδινες καιρικες συνθηκες να μην αγνοουμε την σημανση και φυσικα να μην ειμαστε αφηρημενοι για να μην προβαινουμε σε επικινδυνη οδηγηση ειτε για μας ειτε για τους αλλους, εγινε ιδιαιτερη αναφορα ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ εν ωρα οδηγησης ** εγληματικο **! Και τοτε προβληθηκαν οι τρομερες σκηνες τις καραμπολας, τα καμμενα αμαξια κτλ. για να μεινουν στο μυαλο των θεατων.......

        Αναρωτιεμε γιατι δεν γινετε κατι τετοιο σε καποια εκμπομπη και στην Ελλαδα για να δει κανεις τις συνεπειες πριν γινει το πραγματικο κακο. Θυμαστε που λεγαμε για τα σποτακια ???? Οριστε κται που θα κανει πολλους να σκεφτοντε !

        Μπορειτε να δειτε και την σχετικη σελιδα (ειναι στα αγγλικα) : http://www.five.tv/home/frameset/?content=2278491
        (μολις μπητε στην σελιδα πατηστε απο το μενου επανω : this week & behind the scenes για τα σχετικα αρθρα, ιδιαιτερα το 2ο ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι δειχνει για την καραμπολα)

        Παραθετω το αποσπασμα: *We'll also be taking a hair-raising view of the most frightening rear enders of all - high-speed motorway pile-ups. We'll expose the causes of them and demonstrate just how terrifyingly easy they are to start. We're used to seeing the aftermath of these tragedies, but we'll reveal what you normally never get the chance to see - in a dramatic reconstruction using remote-controlled cars, and a total of no less than 20 vehicles, we see the devastation in action; a sobering display of carnage that's guaranteed to make you drive more safely. *

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimisgr last edited by

          καλησπερα,

          Με αφορμη μια γνωστη εκμπομπη που μολις παρακουλουθησα στην αγγλικη τηλεοραση, 5th Gear για οποιον γνωριζει. Δυο απο τα θεματα που μονοπολησε μου κινησαν το ενδιαφερον. Το πρωτο ηταν οι καραμπολες . Το αναφερω γιατι ειναι συνηθησμενο φαινομενο στην Ελλαδα αλλα οχι μονο εκει, οπως πολλοι θελουν να πιστευουν ! Και το δευτερο οι επιπτωσεις στον αυχενα που εχει μια μικροσυγκρουση μεσα στην πολη εστω και με 12 χ.α.ω.

          Στις 2 καραμπολες στην Αγγλια ενεμπλακησαν στην πρωτη 20 αμαξια και στην δευτερη την ιδια στιγμη απο την αλλη λωριδα του αυτοκινητοδρομου 17 αμαξια , αναφερθηκε οτι λογω της σφοδροτατης πυρκαγιας η ασφαλτος ελιωσε !!!!

          Ο σκοπος της εκμπομπης ηταν να γινει μια εξομοιωση με πραγματικα αμαξια για να δει ο κοσμος τις συνεπεις. Ως παραμετροι τεθηκαν (οπως ηταν και στην πραγματικη) :

          1. Πυκνη ομιχλη
          2. Μειωση οριου ταχυτητας στα 30 μιλια = 48 χ.α.ω λογω κακοκαιριας
          3. Ασυνηδητος οδηγος που αγνοησε τις φωτεινες επιγραφες που ελεγαν ελλατωση ταχυτητας στα 30 μιλια και συνεχισε να τρεχει με 70 μιλια = 84 χ.α.ω
          4. Αμαξια σταματημενα και μποτιλιαρισμενα και στις 3 λωριδες
          5. Δυο αμαξια εμπλεκομενα : 1 Austin Metro & 1 Mercendes 500 (δεν ξερω μοντελο)

          Το κορυφαιο ηταν οτι δεν υπηρχαν κουκλες μεσα ως οδηγοι αλλα τα προσαρμοσανε αναλογα και ηταν καθαρα τηλεκατευθηνομενα απ'εξω !!!!!!!! Το αποτελεσμα :

          .............ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ

          Τα τελευταια αμαξια στα οποια επεσε το ΜΕΤΡΟ, συμπεριλαμβανομενου και του ιδιου εγιναν πιτα. Με την προσκρουση το ΜΕΤΡΟ γυρισε και χτυπησε πλαγια απο την μερια του οδηγου (απο την δεξια μερια μιας και οδηγουνε αναποδα απο εμας). Το υποθετικο αποτελεσμα ηταν ο οδηγος του και οι επιβατες απο την δεξια μερια να τραυματιστουν πολυ σοβαρα ή να σκοτωθουν ακαριαια. Βεβαια το χειροτερο ηταν η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ που ακουλουθουσε με την ιδια ταχυτητα (84 χ.α.ω) επεσε πανω στο ΜΕΤΡΟ, το οποιο αποτελειωσε και το μπροστινο της μερος σηκωθηκε στον αερα !!! Σε αυτη την περιπτωση οι επιβατες δεν παθανε τιποτα μιας και πιο μεγαλοι οι χωροι και πιο σκληρο αμαξωμα (?)

          Ως επιλογος της εκμπομπης η υπενθημηση οταν οδηγαμε σε ασχημες και επικυνδινες καιρικες συνθηκες να μην αγνοουμε την σημανση και φυσικα να μην ειμαστε αφηρημενοι για να μην προβαινουμε σε επικινδυνη οδηγηση ειτε για μας ειτε για τους αλλους, εγινε ιδιαιτερη αναφορα ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ εν ωρα οδηγησης ** εγληματικο **! Και τοτε προβληθηκαν οι τρομερες σκηνες τις καραμπολας, τα καμμενα αμαξια κτλ. για να μεινουν στο μυαλο των θεατων.......

          Αναρωτιεμε γιατι δεν γινετε κατι τετοιο σε καποια εκμπομπη και στην Ελλαδα για να δει κανεις τις συνεπειες πριν γινει το πραγματικο κακο. Θυμαστε που λεγαμε για τα σποτακια ???? Οριστε κται που θα κανει πολλους να σκεφτοντε !

          Μπορειτε να δειτε και την σχετικη σελιδα (ειναι στα αγγλικα) : http://www.five.tv/home/frameset/?content=2278491
          (μολις μπητε στην σελιδα πατηστε απο το μενου επανω : this week & behind the scenes για τα σχετικα αρθρα, ιδιαιτερα το 2ο ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι δειχνει για την καραμπολα)

          Παραθετω το αποσπασμα: *We'll also be taking a hair-raising view of the most frightening rear enders of all - high-speed motorway pile-ups. We'll expose the causes of them and demonstrate just how terrifyingly easy they are to start. We're used to seeing the aftermath of these tragedies, but we'll reveal what you normally never get the chance to see - in a dramatic reconstruction using remote-controlled cars, and a total of no less than 20 vehicles, we see the devastation in action; a sobering display of carnage that's guaranteed to make you drive more safely. *

          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr