-
Τελικά οι διαφημίσεις αυτοκινήτων μπορούν πάρα πολύ εύκολα να σε εξοργίσουν, να σε κάνουν να γελάσεις, αλλά και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.
Μερικά παραδείγματα...
Το τάδε μοντέλο είναι διαθέσιμο από Α ευρώ έως Β ίππους, όπου Α=τιμή φθηνότερου μοντέλου στην γκάμα και Β=ιπποδύναμη ισχυρότερου μοντέλου στην γκάμα. Αυτό δεν είναι παραπλανητικό, αφού ο καταναλωτής συνδυάζει στο μυαλό του τη μέγιστη ιπποδύναμη με τη χαμηλότερη τιμή; Επίσης δεν βάζει μαζί άσχετα μεγέθη;
Άλλο ωραίο. Διαφήμιση αυτοκινήτου εξ' ανατολής από εταιρία που φημίζεται για την καλή σχέση ποιότητας/τιμής, αλλά επ' ουδενί για την ψαγμένη οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της, μας λέει ότι η οδήγηση του αυτοκινήτου τους είναι ευχαρίστηση. Παραθέτει χαμογελαστό ικανοποιημένο οδηγού του μοντέλου της για επιβεβαίωση των ισχυρισμών. Δηλαδή, ρε φίλε που χαμογελάς, αν οδηγούσες καμία Alfa 156 ή έστω ένα οποιοδήποτε 1600άρι, αφού σε αυτή την κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο, τι θα έκανες; Α, το καλύτερο... το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει στάρνταρ υδραυλικό τιμόνι, είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που αναφέρει υπερήφανα η διαφήμιση. Τρέχω στην έκθεση, τέτοια προσφορά...
Το στάνταρ υδραυλικό τιμόνι είναι το μεγαλύτερο αστέρι, ακόμη και σε ακριβά αυτοκίνητα. Φοβερό στοιχείο εξοπλισμού. Το αυτονόητο εν έτη 2003 να διαφημίζεται ως παροχή. Αμ οι προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα ή ηλεκτρικά παράθυρα(!!!!); Υπόκλιση στις αυτοκινητοβιομηχανίες που μας το προσφέρουν τσάμπα.
Αμ ο άλλος; Μαζί με τη φωτό της κοπέλας / συζύγου του έχει βάλει και το αυτοκίνητό του, τόσο κόλλημα έχει ο άνθρωπος με την αυτοκινητάρα του. Σύμφωνα με τη διαφήμιση το αυτοκίνητο έχει φοβερό σχεδιασμό, είναι κάτι το εξαιρετικό εμφανισιακά τελοσπάντων. Όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο πολύ καλό μεν, αλλά όχι κάτι που να ξεχωρίζει αισθητικά από το μέσο όρο. Λίγο το κακό εδώ, αφού η διαφήμιση είναι ανάλαφρη και συμπαθητική.
Και πολλά άλλα θα προσθέσουν οι συνφορουμίστες ελπίζω.
Τι θέλω να πω; Εννοείται ότι λογικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες τονίζουν τα προτερήματα του αυτοκινήτου τους αποσιωπούν τα ελαττώματά του. Εννοείται όμως ότι κι εμείς δεν παίρνουμε τοις μετρητοίς (ή δεν χάφτουμε, αν θέλετε) αυτά που ισχυρίζονται. Δεν είμαι εναντίον της διαφήμισης, μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι παραπλανεί, μας ωθεί σε άσκοπες αγορές και άλλα τέτοια ωραία, φανταχτερά αλλά ελάχιστα αληθινά. Απλά μου αρέσουν γιατί με κάνουν να σκέφτομαι.
Επίσης θα έπρεπε να απαιτούμε περισσότερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Όχι να μας κάνουν δώρο τα πατάκια σε αυτοκίνητο 20.000 ευρώ και να περιμένουν να τους πούμε κι ευχαριστώ.
Πάντως μερικοί εκεί στις διαφημιστικές εταιρίες έχουν μεγάλο συγγραφικό ταλέντο...
Jacob
-
Τελικά οι διαφημίσεις αυτοκινήτων μπορούν πάρα πολύ εύκολα να σε εξοργίσουν, να σε κάνουν να γελάσεις, αλλά και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.
Μερικά παραδείγματα...
Το τάδε μοντέλο είναι διαθέσιμο από Α ευρώ έως Β ίππους, όπου Α=τιμή φθηνότερου μοντέλου στην γκάμα και Β=ιπποδύναμη ισχυρότερου μοντέλου στην γκάμα. Αυτό δεν είναι παραπλανητικό, αφού ο καταναλωτής συνδυάζει στο μυαλό του τη μέγιστη ιπποδύναμη με τη χαμηλότερη τιμή; Επίσης δεν βάζει μαζί άσχετα μεγέθη;
Άλλο ωραίο. Διαφήμιση αυτοκινήτου εξ' ανατολής από εταιρία που φημίζεται για την καλή σχέση ποιότητας/τιμής, αλλά επ' ουδενί για την ψαγμένη οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της, μας λέει ότι η οδήγηση του αυτοκινήτου τους είναι ευχαρίστηση. Παραθέτει χαμογελαστό ικανοποιημένο οδηγού του μοντέλου της για επιβεβαίωση των ισχυρισμών. Δηλαδή, ρε φίλε που χαμογελάς, αν οδηγούσες καμία Alfa 156 ή έστω ένα οποιοδήποτε 1600άρι, αφού σε αυτή την κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο, τι θα έκανες; Α, το καλύτερο... το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει στάρνταρ υδραυλικό τιμόνι, είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που αναφέρει υπερήφανα η διαφήμιση. Τρέχω στην έκθεση, τέτοια προσφορά...
Το στάνταρ υδραυλικό τιμόνι είναι το μεγαλύτερο αστέρι, ακόμη και σε ακριβά αυτοκίνητα. Φοβερό στοιχείο εξοπλισμού. Το αυτονόητο εν έτη 2003 να διαφημίζεται ως παροχή. Αμ οι προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα ή ηλεκτρικά παράθυρα(!!!!); Υπόκλιση στις αυτοκινητοβιομηχανίες που μας το προσφέρουν τσάμπα.
Αμ ο άλλος; Μαζί με τη φωτό της κοπέλας / συζύγου του έχει βάλει και το αυτοκίνητό του, τόσο κόλλημα έχει ο άνθρωπος με την αυτοκινητάρα του. Σύμφωνα με τη διαφήμιση το αυτοκίνητο έχει φοβερό σχεδιασμό, είναι κάτι το εξαιρετικό εμφανισιακά τελοσπάντων. Όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο πολύ καλό μεν, αλλά όχι κάτι που να ξεχωρίζει αισθητικά από το μέσο όρο. Λίγο το κακό εδώ, αφού η διαφήμιση είναι ανάλαφρη και συμπαθητική.
Και πολλά άλλα θα προσθέσουν οι συνφορουμίστες ελπίζω.
Τι θέλω να πω; Εννοείται ότι λογικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες τονίζουν τα προτερήματα του αυτοκινήτου τους αποσιωπούν τα ελαττώματά του. Εννοείται όμως ότι κι εμείς δεν παίρνουμε τοις μετρητοίς (ή δεν χάφτουμε, αν θέλετε) αυτά που ισχυρίζονται. Δεν είμαι εναντίον της διαφήμισης, μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι παραπλανεί, μας ωθεί σε άσκοπες αγορές και άλλα τέτοια ωραία, φανταχτερά αλλά ελάχιστα αληθινά. Απλά μου αρέσουν γιατί με κάνουν να σκέφτομαι.
Επίσης θα έπρεπε να απαιτούμε περισσότερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Όχι να μας κάνουν δώρο τα πατάκια σε αυτοκίνητο 20.000 ευρώ και να περιμένουν να τους πούμε κι ευχαριστώ.
Πάντως μερικοί εκεί στις διαφημιστικές εταιρίες έχουν μεγάλο συγγραφικό ταλέντο...
Jacob
-
Τελικά οι διαφημίσεις αυτοκινήτων μπορούν πάρα πολύ εύκολα να σε εξοργίσουν, να σε κάνουν να γελάσεις, αλλά και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.
Μερικά παραδείγματα...
Το τάδε μοντέλο είναι διαθέσιμο από Α ευρώ έως Β ίππους, όπου Α=τιμή φθηνότερου μοντέλου στην γκάμα και Β=ιπποδύναμη ισχυρότερου μοντέλου στην γκάμα. Αυτό δεν είναι παραπλανητικό, αφού ο καταναλωτής συνδυάζει στο μυαλό του τη μέγιστη ιπποδύναμη με τη χαμηλότερη τιμή; Επίσης δεν βάζει μαζί άσχετα μεγέθη;
Άλλο ωραίο. Διαφήμιση αυτοκινήτου εξ' ανατολής από εταιρία που φημίζεται για την καλή σχέση ποιότητας/τιμής, αλλά επ' ουδενί για την ψαγμένη οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της, μας λέει ότι η οδήγηση του αυτοκινήτου τους είναι ευχαρίστηση. Παραθέτει χαμογελαστό ικανοποιημένο οδηγού του μοντέλου της για επιβεβαίωση των ισχυρισμών. Δηλαδή, ρε φίλε που χαμογελάς, αν οδηγούσες καμία Alfa 156 ή έστω ένα οποιοδήποτε 1600άρι, αφού σε αυτή την κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο, τι θα έκανες; Α, το καλύτερο... το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει στάρνταρ υδραυλικό τιμόνι, είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που αναφέρει υπερήφανα η διαφήμιση. Τρέχω στην έκθεση, τέτοια προσφορά...
Το στάνταρ υδραυλικό τιμόνι είναι το μεγαλύτερο αστέρι, ακόμη και σε ακριβά αυτοκίνητα. Φοβερό στοιχείο εξοπλισμού. Το αυτονόητο εν έτη 2003 να διαφημίζεται ως παροχή. Αμ οι προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα ή ηλεκτρικά παράθυρα(!!!!); Υπόκλιση στις αυτοκινητοβιομηχανίες που μας το προσφέρουν τσάμπα.
Αμ ο άλλος; Μαζί με τη φωτό της κοπέλας / συζύγου του έχει βάλει και το αυτοκίνητό του, τόσο κόλλημα έχει ο άνθρωπος με την αυτοκινητάρα του. Σύμφωνα με τη διαφήμιση το αυτοκίνητο έχει φοβερό σχεδιασμό, είναι κάτι το εξαιρετικό εμφανισιακά τελοσπάντων. Όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο πολύ καλό μεν, αλλά όχι κάτι που να ξεχωρίζει αισθητικά από το μέσο όρο. Λίγο το κακό εδώ, αφού η διαφήμιση είναι ανάλαφρη και συμπαθητική.
Και πολλά άλλα θα προσθέσουν οι συνφορουμίστες ελπίζω.
Τι θέλω να πω; Εννοείται ότι λογικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες τονίζουν τα προτερήματα του αυτοκινήτου τους αποσιωπούν τα ελαττώματά του. Εννοείται όμως ότι κι εμείς δεν παίρνουμε τοις μετρητοίς (ή δεν χάφτουμε, αν θέλετε) αυτά που ισχυρίζονται. Δεν είμαι εναντίον της διαφήμισης, μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι παραπλανεί, μας ωθεί σε άσκοπες αγορές και άλλα τέτοια ωραία, φανταχτερά αλλά ελάχιστα αληθινά. Απλά μου αρέσουν γιατί με κάνουν να σκέφτομαι.
Επίσης θα έπρεπε να απαιτούμε περισσότερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Όχι να μας κάνουν δώρο τα πατάκια σε αυτοκίνητο 20.000 ευρώ και να περιμένουν να τους πούμε κι ευχαριστώ.
Πάντως μερικοί εκεί στις διαφημιστικές εταιρίες έχουν μεγάλο συγγραφικό ταλέντο...
Jacob
-
Πάντως, ο χώρος των αυτοκινήτων είναι από τους ενδιαφέροντες όσο αφορά τη διαφήμιση. Ένα σεβαστό ποσοστό τους είναι συνήθως πολύ έξυπνες, αν και λίγες μόνο από αυτές καταφέρνουν να προβληθούν στην Ελλάδα.
-
Ας αναλογιστούμε όλοι,λοιπόν,το γιατί μας δείχνουν τέτοιας ποιότητας διαφημίσεις.Αν δεν αντιδράσουμε,θα δούμε και πολύ χειρότερα..
-
Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο με τις διαφημίσεις αυτοκινήτων, αλλά γενικά με πολλών ειδών διαφημίσεις.
Το τάδε πολυκατάστημα (ονόματα δε λέμε) έχει όλα τα είδη -30%, ενώ το προϊόν που με ενδιέφερε κόστιζε 850 ευρώ πριν την έκπτωση και 850 ευρώ μετά την έκπτωση Σκέτη κοροϊδία, δηλαδή!
Αλλά τι να έκανα; Να έλεγα στον πωλητή ότι στη διαφήμιση λένε έτσι κι έτσι, και δεν το κάνουν;
-
Και μην ξεχνάμε την τήρηση του γράμματος του νόμου, αλλά από την άλλη την ολοφάνερη παραβίαση του πνεύματος του νόμου σχετικά με εκπομπές καυσαερίων και καταναλώσεις.
Περνάνε τόσο γρήγορα που ακόμα και στο video να τη γράψεις και στη συνέχεια να κάνεις pause πάλι δεν προλαβαίνεις να διαβάσεις.
Απαράδεκτο και απορώ γιατί κάποιοι το ανέχονται, αν και απ' ότι έχω καταλάβει η φούρια όλων αυτών είναι να βγει ο νόμος (για να φαίνεται ότι κάνανε κάτι) και όχι ο, εκ των υστέρων, έλεγχος για τη διασφάλιση της τήρησής του.
-
Αυτό με τις εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης δεν το καταλαβαίνω καθόλου. Λες κι αν προλάβουμε να δούμε τις τιμές, θα απογοητευτούμε και δε θα αγοράσουμε το εν λόγω αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν.
-
Τις ποιο γελοιες διαφημισεις τις εχει η HYUNDAI.
Γενικα οι διαφημισεις προσπαθουν να εντυπωσιασουν αυτους που αγοραζουν αυτοκινητο, κρινοντας το περισσοτερο απο την εμφανιση και την απηχηση που εχει στους υπολοιπους!(ειδικα στους γειτονες)
Επειδη λεχθηκε κατι για πατακια στα 20000 ευρα,να πω οτι κατι εξισου αστειο.
Στην εκπομπη του Σταθακη πριν πολλα χρονια σε σχετικο ρεπορταζ, γερμανικη μαρκα(με τρια γραμματα..)προσεφερε συναγερμο η ραδιοκασσετοφωνο αξιας 80χιλ δραχμων.Μιλαμε για αξια αυτοκινητου 8 εκ.Η πιο εξοργιστικη διαφημιση ομως που θυμαμαι ειναι του πρωτου Vectra.
Εδειχνε ενα Vectra να φευγει κλεμμενο απο το βενζιναδικο εχοντας παρει μαζι και τον σωληνα της αντλιας.
Και μια φωνη ελεγε..'ισως ο μονος τροπος για να το αποκτησετε'.Γενικα δεν νομιζω οτι αντεχουν σε κριτικη οι διαφημισεις αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Επειδη λεχθηκε κατι για πατακια στα 20000 ευρα,να πω οτι κατι εξισου αστειο.
Στην εκπομπη του Σταθακη πριν πολλα χρονια σε σχετικο ρεπορταζ, γερμανικη μαρκα(με τρια γραμματα..)προσεφερε συναγερμο η ραδιοκασσετοφωνο αξιας 80χιλ δραχμων.Μιλαμε για αξια αυτοκινητου 8 εκ.Ο πατέρας ενός γνωστού μου πήρε ένα τέτοιο αυτοκίνητο (
) το 1995 (όταν πήραμε κι εμείς το Xantia). Στην αντιπροσωπεία τον ρώτησαν αν προτιμά ραδιοκασετόφωνο ή ηλεκτρικά παράθυρα (εμπρός). Έδωσε 8 και κάτι εκατομμύρια και κυκλοφορούσε με μανιβέλες... Μετά πήγε και του έβαλαν μηχανισμούς (επί πληρωμή φυσικά), αλλά είχε και τα καπάκια στις ταπετσαρίες...
Μια καλούτσικη διαφήμιση ήταν αυτή της Huyndai (νομίζω) που έλεγε:
'Έχει αυτό και το άλλο και εκείνο μπλα μπλα μπλα...
Όχι ΑΠΟ, αλλά ΜΕ τόσα λεφτά κλπ'Τη θυμάστε?
-
γενικά πιστεύω πως οι διαφημίσεις είναι ευρηματικές και ευχάριστες. Το μόνο που με ενοχλεί είναι τα ψεματάκια του στυλ, από..., αλλά και οι άτοκες δόσεις με 0 προκαταβολή, που σε ορισμένες περιπτώσεις θα έπρεπε να είχε το ή με ανάμεσα.
Η διαφήμιση της χιουνταϊ με το βενζινά που βλέπει dvd με το πιτσιρίκι στο πίσω κάθισμα και κλαιει είχε πλάκα. Όπως και η διαφήμιση του πάντα που το δείχνει να κάνει χωμάτινο άλμα!!!Την προοσγείωση δεν μας δείξαν και που βρέθηκαν όλα τα μπροστινά ανταλακτικά, λέγοντας ..'don't call me hali' -
Η μεγαλύτερη κοροϊδία είναι στις διαφημίσεις που λένε ότι σου επιστρέφουν το τέλος ταξινόμησης του αυτοκινήτου. Το τέλος αυτό εξοφλείται με τον τελωνισμό του αυτοκινήτου (την είσοδό του στη χώρα) και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή. Ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει να κάνει τίποτα με αυτόν το φόρο. Πώς λοιπόν στον επιστρέφουν; Οι διαφημίσεις της Ford το αναφέρουν συνέχεια αν και έχω δει και άλλες.
-
aman με τα χιουντάι, όλα πια σας βρομάνε? και που δίνουν πλειστέισον και που δίνουν εγγύηση και τώρα σας χαλάνε κι οι διαφημίσεις...
αυτή του ακσεντ με τους δάσκάλους οδήγησης είναι πολύ καλή
(-θα το πάρω? -δεν ξέρω για σας, εγώ θα το πάρω σίγουρα)όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, όλα τα χιουντάι δεν παθαίνουν τίποτα, ειδικά από το ακσεντ και μετά, και ειδικά το προηγούμενο ακσεντ ήταν μαμάτο. και γκάζι και κρατήματα και όλα. ας όψονται τα περιοδικά του αυτοκινήτου που έβγαζαν το καινούργιο καλύτερο και το άλλαξε ο πατέρας μου - και επειδή το προηγούμενο δεν είχε υδραυλικό τιμόνι)
απλά τα έχω πάρει με τη νοοτροπία -α, αυτό είναι χιουντάι.. Το οποίο όμως πουλάει και στην αμερική, εκεί που τα ευρωπαικά τα φτύνουν. Το κουπέ είναι πολύ καλό επίσης.
Εγώ είχα πεζό και θα ξαναπάρω, αλλά το κουπέ το cc το λιγουρεύομαι.
όσο για διαφημήσεις έχει και χειρότερες... πχ. το τάδε μοντέλο τώρα ετοιμοπαράδωτο... ώπα ρε μάγκα! ή 'το τάδε μοντέλο τώρα σε όλα τα χρώματα.. ΧΑ! δηλαδή πριν ήταν ασπρόμαυρο?
αλλά δεν είναι δουλειά μας να τα παίορνουμε με τις διαφημίσεις.. αν κάποια είναι κακή μεγαλύτερο πρόβλημα πρέπει να έχει αυτός που τη χρυσοπληρώνει.Μόνο αν είναι παραπλανητικές, αλλά και πάλι περισσότερο πρέπει να ενοχλούνται οι ανταγωνιστές τους.
για τους ρύπους, ενδιαφέρεται κανείς? αγοράζει κανείς τουτου βάσει ρύπων?
-
Κάθε λαός έχει τις διαφημίσεις που του ταιριάζουν , οι ίδιες εταιρίες που εδώ έχουν γελοίες διαφημίσεις στην Αγγλία πχ έχουν πολύ έξυπνες επειδή είναι άλλη η αίσθηση του χιούμορ . Το πιο γελοίο απο όλα είναι οι έντυπες διαφημίσεις και τα σλόγκαν που έχουν, πχ 'το μεγαλείο της άποψης' ,
'η τελιότητα της απόλαυσης ' και κάτι τέτοιες π@π@ριες -
Για μενα ολες ειναι αποτυχια... φαινετε απο την συχνοτητα παραγωγης διαφημισεων της καθε εταιριας η λυσα και η μανια αυτων των (ανθρωπων) για κερδη...
Dimitris...:-)
Διαφημίσεις αυτοκινήτων