-
Ο ενθουσιασμός της σπορ οδήγησης καποιες φορές θολώνει την κρίση.Διαβάζουμε σε περιοδικά αυτοκινήτων για 'τρομερά' αυτοκίνητα,όταν δοκιμάζονται ορισμένα σπορ συμπεριφοράς.Είναι όμως 'τρομερά'; Το παλιό Fiat Punto GT είχε τη φήμη σκοτώστρας,επειδή επρόκειτο για όχημα ιδιαίτερα υψηλών επιδόσεων από μόλις 1400 κυβικά εκατοστά,χωρίς τα κρατήματα να είναι αυτά που θα έπρεπε.Το οδηγούσαν και το οδηγούν συχνά νεαρά άτομα,με επιθυμία επίδειξης και γενικά νοοτροπίας 'τέρμα τα γκάζια'.Υποτίθεται πως το εν λόγω μοντέλο υστερούσε σε πλαίσιο έναντι κάποιων Peugeot 106 Rallye.Όμως το τέλειο στήσιμο του Rallye δε συνεπάγεται ότι το αμάξι θα σώζει πάντα τους επιβάτες.Εκτός από σωφροσύνη του οδηγού και των λοιπών επιβαινόντων,χρειάζονται και άλλα πράγματα.Το μοντέλο αυτό πάει σα φτερό στον άνεμο,αλλά και από παθητική ασφάλεια δεν προσφέρει πολύ περισσότερη από ένα φτερό..Συχνά-πυκνά οι ιδιοκτήτες που αγνοούν τους πάντες και τους νόμους της Φυσικής όταν οδηγούν,επισκέπτονται συνεργεία για επισκευές.Από την άλλη ο αντικαταστάτης του Punto GT,το HGT,δεν κυκλοφόρησε τόσο μαζικά όσο ο προκάτοχος,εξαιτίας των 1800 κυβικών εκατοστών του.Το εν λόγω μοντέλο,λοιπόν,προσφέρεται για μεγαλύτερες ηλικίες,που υποτίθεται πως θα οδηγούν και πιο συγκρατημένα.Εξάλλου,ένα άλλο μοντέλο που οι προδιαγραφές του προδιαθέτουν για οδηγικές συγκινήσεις,είναι το Honda Civic Vti.Το τι έχει γραφτεί για αυτό το μοντέλο ή άλλα μοντέλα της Honda παραπλήσιων ίππων,δε λέγεται.Φοβερός κινητήρας,τρομερές επιδόσεις και άλλα σχετικά..Το συγκεκριμένο όμως μοντέλο έχει στείλει στον άλλο κόσμο πολλούς..Και αυτό σίγουρα δεν το γράφουν τα περιοδικά αυτοκινήτων.Δυστυχώς,οι υπερβολές που γράφονται στα εν λόγω έντυπα για 'φανταστικές επιταχύνσεις' ή για αυτοκίνητα του 'πραγματικού οδηγού',δίνουν κάποιες φορές τροφή στον εγωισμό ατόμων που,στο τιμόνι γίνονται 'άλλοι άνθρωποι'.Είναι γνωστό το πόσο μπορεί να αλλάξει η συμπεριφορά κάποιου πίσω από το τιμόνι,όταν πρόκειται για άτομο που δε μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του.Οι πεζοί γίνονται μισητά εμπόδια,τα φανάρια είναι μόνο για τους άλλους και στο δρόμο οι άλλοι υπάρχουν μόνο για κόντρες.Η λίστα με τα σπορ οχήματα που είναι εν δυνάμει κίνδυνοι στα χέρια αφελών ή ανεύθυνων είναι πολύ μεγάλη.Είχε γίνει γνωστή η περίπτωση ενός δημοσιογράφου,που σκοτώθηκε με Audi TT 225 ίππων και οδήγησε την εταιρεία σε αλλαγές στο στήσιμο του μοντέλου.Αντίστοιχα, οι Bmw παλαιότερων γενιών είχαν τη φήμη δολοφονικών εργαλείων,αφού η πίσω κίνηση θέλει εξοικείωση,αλλά και σεβασμό στο αμάξι και στους γύρω.Η λογική που επικρατούσε πριν κάποιο καιρό στην Ελλάδα και ήταν του στυλ 'ένα Rallye σε κάθε σπίτι',θα πρέπει να αλλάξει.Όποιος θέλει να βγαίνει στο δρόμο,έχει την ευθύνη των πράξεών του.
-
Ο ενθουσιασμός της σπορ οδήγησης καποιες φορές θολώνει την κρίση.Διαβάζουμε σε περιοδικά αυτοκινήτων για 'τρομερά' αυτοκίνητα,όταν δοκιμάζονται ορισμένα σπορ συμπεριφοράς.Είναι όμως 'τρομερά'; Το παλιό Fiat Punto GT είχε τη φήμη σκοτώστρας,επειδή επρόκειτο για όχημα ιδιαίτερα υψηλών επιδόσεων από μόλις 1400 κυβικά εκατοστά,χωρίς τα κρατήματα να είναι αυτά που θα έπρεπε.Το οδηγούσαν και το οδηγούν συχνά νεαρά άτομα,με επιθυμία επίδειξης και γενικά νοοτροπίας 'τέρμα τα γκάζια'.Υποτίθεται πως το εν λόγω μοντέλο υστερούσε σε πλαίσιο έναντι κάποιων Peugeot 106 Rallye.Όμως το τέλειο στήσιμο του Rallye δε συνεπάγεται ότι το αμάξι θα σώζει πάντα τους επιβάτες.Εκτός από σωφροσύνη του οδηγού και των λοιπών επιβαινόντων,χρειάζονται και άλλα πράγματα.Το μοντέλο αυτό πάει σα φτερό στον άνεμο,αλλά και από παθητική ασφάλεια δεν προσφέρει πολύ περισσότερη από ένα φτερό..Συχνά-πυκνά οι ιδιοκτήτες που αγνοούν τους πάντες και τους νόμους της Φυσικής όταν οδηγούν,επισκέπτονται συνεργεία για επισκευές.Από την άλλη ο αντικαταστάτης του Punto GT,το HGT,δεν κυκλοφόρησε τόσο μαζικά όσο ο προκάτοχος,εξαιτίας των 1800 κυβικών εκατοστών του.Το εν λόγω μοντέλο,λοιπόν,προσφέρεται για μεγαλύτερες ηλικίες,που υποτίθεται πως θα οδηγούν και πιο συγκρατημένα.Εξάλλου,ένα άλλο μοντέλο που οι προδιαγραφές του προδιαθέτουν για οδηγικές συγκινήσεις,είναι το Honda Civic Vti.Το τι έχει γραφτεί για αυτό το μοντέλο ή άλλα μοντέλα της Honda παραπλήσιων ίππων,δε λέγεται.Φοβερός κινητήρας,τρομερές επιδόσεις και άλλα σχετικά..Το συγκεκριμένο όμως μοντέλο έχει στείλει στον άλλο κόσμο πολλούς..Και αυτό σίγουρα δεν το γράφουν τα περιοδικά αυτοκινήτων.Δυστυχώς,οι υπερβολές που γράφονται στα εν λόγω έντυπα για 'φανταστικές επιταχύνσεις' ή για αυτοκίνητα του 'πραγματικού οδηγού',δίνουν κάποιες φορές τροφή στον εγωισμό ατόμων που,στο τιμόνι γίνονται 'άλλοι άνθρωποι'.Είναι γνωστό το πόσο μπορεί να αλλάξει η συμπεριφορά κάποιου πίσω από το τιμόνι,όταν πρόκειται για άτομο που δε μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του.Οι πεζοί γίνονται μισητά εμπόδια,τα φανάρια είναι μόνο για τους άλλους και στο δρόμο οι άλλοι υπάρχουν μόνο για κόντρες.Η λίστα με τα σπορ οχήματα που είναι εν δυνάμει κίνδυνοι στα χέρια αφελών ή ανεύθυνων είναι πολύ μεγάλη.Είχε γίνει γνωστή η περίπτωση ενός δημοσιογράφου,που σκοτώθηκε με Audi TT 225 ίππων και οδήγησε την εταιρεία σε αλλαγές στο στήσιμο του μοντέλου.Αντίστοιχα, οι Bmw παλαιότερων γενιών είχαν τη φήμη δολοφονικών εργαλείων,αφού η πίσω κίνηση θέλει εξοικείωση,αλλά και σεβασμό στο αμάξι και στους γύρω.Η λογική που επικρατούσε πριν κάποιο καιρό στην Ελλάδα και ήταν του στυλ 'ένα Rallye σε κάθε σπίτι',θα πρέπει να αλλάξει.Όποιος θέλει να βγαίνει στο δρόμο,έχει την ευθύνη των πράξεών του.
-
Ο ενθουσιασμός της σπορ οδήγησης καποιες φορές θολώνει την κρίση.Διαβάζουμε σε περιοδικά αυτοκινήτων για 'τρομερά' αυτοκίνητα,όταν δοκιμάζονται ορισμένα σπορ συμπεριφοράς.Είναι όμως 'τρομερά'; Το παλιό Fiat Punto GT είχε τη φήμη σκοτώστρας,επειδή επρόκειτο για όχημα ιδιαίτερα υψηλών επιδόσεων από μόλις 1400 κυβικά εκατοστά,χωρίς τα κρατήματα να είναι αυτά που θα έπρεπε.Το οδηγούσαν και το οδηγούν συχνά νεαρά άτομα,με επιθυμία επίδειξης και γενικά νοοτροπίας 'τέρμα τα γκάζια'.Υποτίθεται πως το εν λόγω μοντέλο υστερούσε σε πλαίσιο έναντι κάποιων Peugeot 106 Rallye.Όμως το τέλειο στήσιμο του Rallye δε συνεπάγεται ότι το αμάξι θα σώζει πάντα τους επιβάτες.Εκτός από σωφροσύνη του οδηγού και των λοιπών επιβαινόντων,χρειάζονται και άλλα πράγματα.Το μοντέλο αυτό πάει σα φτερό στον άνεμο,αλλά και από παθητική ασφάλεια δεν προσφέρει πολύ περισσότερη από ένα φτερό..Συχνά-πυκνά οι ιδιοκτήτες που αγνοούν τους πάντες και τους νόμους της Φυσικής όταν οδηγούν,επισκέπτονται συνεργεία για επισκευές.Από την άλλη ο αντικαταστάτης του Punto GT,το HGT,δεν κυκλοφόρησε τόσο μαζικά όσο ο προκάτοχος,εξαιτίας των 1800 κυβικών εκατοστών του.Το εν λόγω μοντέλο,λοιπόν,προσφέρεται για μεγαλύτερες ηλικίες,που υποτίθεται πως θα οδηγούν και πιο συγκρατημένα.Εξάλλου,ένα άλλο μοντέλο που οι προδιαγραφές του προδιαθέτουν για οδηγικές συγκινήσεις,είναι το Honda Civic Vti.Το τι έχει γραφτεί για αυτό το μοντέλο ή άλλα μοντέλα της Honda παραπλήσιων ίππων,δε λέγεται.Φοβερός κινητήρας,τρομερές επιδόσεις και άλλα σχετικά..Το συγκεκριμένο όμως μοντέλο έχει στείλει στον άλλο κόσμο πολλούς..Και αυτό σίγουρα δεν το γράφουν τα περιοδικά αυτοκινήτων.Δυστυχώς,οι υπερβολές που γράφονται στα εν λόγω έντυπα για 'φανταστικές επιταχύνσεις' ή για αυτοκίνητα του 'πραγματικού οδηγού',δίνουν κάποιες φορές τροφή στον εγωισμό ατόμων που,στο τιμόνι γίνονται 'άλλοι άνθρωποι'.Είναι γνωστό το πόσο μπορεί να αλλάξει η συμπεριφορά κάποιου πίσω από το τιμόνι,όταν πρόκειται για άτομο που δε μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του.Οι πεζοί γίνονται μισητά εμπόδια,τα φανάρια είναι μόνο για τους άλλους και στο δρόμο οι άλλοι υπάρχουν μόνο για κόντρες.Η λίστα με τα σπορ οχήματα που είναι εν δυνάμει κίνδυνοι στα χέρια αφελών ή ανεύθυνων είναι πολύ μεγάλη.Είχε γίνει γνωστή η περίπτωση ενός δημοσιογράφου,που σκοτώθηκε με Audi TT 225 ίππων και οδήγησε την εταιρεία σε αλλαγές στο στήσιμο του μοντέλου.Αντίστοιχα, οι Bmw παλαιότερων γενιών είχαν τη φήμη δολοφονικών εργαλείων,αφού η πίσω κίνηση θέλει εξοικείωση,αλλά και σεβασμό στο αμάξι και στους γύρω.Η λογική που επικρατούσε πριν κάποιο καιρό στην Ελλάδα και ήταν του στυλ 'ένα Rallye σε κάθε σπίτι',θα πρέπει να αλλάξει.Όποιος θέλει να βγαίνει στο δρόμο,έχει την ευθύνη των πράξεών του.
-
τα 'πες κ 3αλαφρωσες!!
-
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι θελεις να πεις!
Εχεις να προτεινεις κατι ή κανεις διαπιστωσεις??
-
Ειμαι περιεργος αν και αυτο το τοπικ θα αλλαξει μετα απο λιγο καιρο τιτλο.
-
Καλα κανει και τα λεει ο 'Τρεχα'
Γιατι παρασυρεται κοσμος και οι συνεπειες μας αφορουν ολους.
Τα περιοδικα εχουν συμφερον να μας ντοπαρουν και απο την αλλη ενθουσιαζονται και οι ιδιοι οι δοκιμαστες. Καλα τα γκαζια αλλα οταν ζεις στη τερατουπολη καλο ειναι να τα ξεχνας.... -
Αναλογίσου trexa-gyreve τι θα γινόταν αν τελικά όλα αυτά τα...gt, και Rallye δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μία σταγόνα ματαιοδοξίας στην καθημερινότητά μας!Ένα μάτσο σίδερα για να προβάλουν κάποιοι λίγη 'προσωπικότητα'!Ένας δρόμος δίχως αρχή και τέλος!
-
Εχουν σκοτωθει ανθρωποι μεσα σε αυτοκινητα 600 κυβικων.
Πριν βγουν στην κυκλοφορια ολα αυτα τα αυτοκινητα που
αναφερθηκαν,δεν ειχαμε επικινδυνες καταστασεις?Ο εγωισμος παντα υπηρχε και θα υπαρχει,και δεν ειναι αναγκη να διαβαζει ο εκαστοτε οδηγος γρηγορου αυτοκινητου τις ενθουσιωδεις κριτικες των περιοδικων για να παιρνουν τα μυαλα του αερα.
Όποιος θέλει να βγαίνει στο δρόμο,έχει την ευθύνη των πράξεών του. Αυτη ειναι η ουσια,και ολα τα αλλα νομιζω ειναι αφορισμοι και υπερβολες.
-
Τα πράγματα είναι απλά.
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.Τα υπόλοιπα είναι οδοντόκρεμες.
-
Τα πράγματα είναι απλά.
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.Τα υπόλοιπα είναι οδοντόκρεμες.
σωστοοος.
μονο που τα βρακια τα αγοραζει ανετα οποιος εχει φραγκα -
Γνώθι σαυτόν που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Αλλά ποιος το έχασε για να το βρεί ο νεοέλληνας 'χεράς'. Θα το ξαναπώ δεν υπάρχουν επικίνδυνα αυτοκίνητα ( οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα ) αλλά επικίνδυνοι και άσχετοι οδηγοί που αγνοούν τόσο τα δικά τους όρια όσο και τα όρια του αμαξίου που οδηγούν.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γνώθι σαυτόν που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Αλλά ποιος το έχασε για να το βρεί ο νεοέλληνας 'χεράς'. Θα το ξαναπώ δεν υπάρχουν επικίνδυνα αυτοκίνητα ( οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα ) αλλά επικίνδυνοι και άσχετοι οδηγοί που αγνοούν τόσο τα δικά τους όρια όσο και τα όρια του αμαξίου που οδηγούν.Ακριβώς...
Απλά το θέμα είναι ότι πλέον το να αποκτήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο θέλει λίγα λεφτά οπότε ο άλλος δεν μπορεί να πιστέψει ότι είναι ανίκανος να οδηγήσει ένα Punto Gt στους ελληνικούς δρόμους -
Άμα κάποιος είναι άσχετος δεν είναι απαραίτητο να πάρει ένα ραλάκι για να σκοτωθεί. Είναι επικίνδυνος με ό,τι αυτοκίνητο οδηγήσει. Αλήθεια πόσες φορές δεν βλέπουμε τα κατα τα άλλα ασφαλή αυτοκίνητα τύπου Mercedes E-class ή BMW 5 ή Audi A4-6 να κάνουν επικίνδυνα πράγματα όπως να πηγαίνουν με 200 σε καταρακτώδη βροχή;
Το αμάξι κάνει ό,τι του πεις. Αν εσύ είσαι άσχετος δεν φταίει το αμάξι.
Όσο για τις μικρές βολίδες τύπου ραλί ή Punto GT είναι ασφαλέστατα αυτοκίνητα με πολύ παραπάνω κρατήματα από ένα μέσο αυτοκίνητο του απλού οικογενειάρχη που απλά σέρνεται στο δρόμο. Ενδεικτικά το GT, που βλέπω ότι το κατηγορείτε, μπορεί να κάνει με άνεση προσπέρασμα είτε βρίσκεται σε μεγάλη ανηφόρα είτε σε ευθεία με ρεπρίζ που ζηλεύουν πολλά αυτοκίνητα ακόμα και σήμερα. Σας ρωτώ δεν είναι παράγοντας ασφάλειας αυτός; Ή μήπως δεν είχε υπέροχα φρένα;
Το ραλάκι σου δίνει το καλύτερο feedback όταν βρίσκεσαι μέσα στη στροφή και ακόμα και αν το οδηγάς πρώτη φορά θα πας πολύ πιο γρήγορα και με ασφάλεια από ένα μέσο αυτοκίνητο. Δεν είναι παράγοντας ασφάλειας αυτός;
Τώρα αν τυχαίνει κάποια αμάξια να τα παίρνουν ανισόρροποι άνθρωποι δεν φταίνε τα αμαξάκια.
Αλήθεια έχετε οδηγήσει ποτέ κάποιο από τα δύο ή απλά γράφετε ό,τι ακούτε από δω και από κει; -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Άμα κάποιος είναι άσχετος δεν είναι απαραίτητο να πάρει ένα ραλάκι για να σκοτωθεί. Είναι επικίνδυνος με ό,τι αυτοκίνητο οδηγήσει. Αλήθεια πόσες φορές δεν βλέπουμε τα κατα τα άλλα ασφαλή αυτοκίνητα τύπου Mercedes E-class ή BMW 5 ή Audi A4-6 να κάνουν επικίνδυνα πράγματα όπως να πηγαίνουν με 200 σε καταρακτώδη βροχή;
Το αμάξι κάνει ό,τι του πεις. Αν εσύ είσαι άσχετος δεν φταίει το αμάξι.
Όσο για τις μικρές βολίδες τύπου ραλί ή Punto GT είναι ασφαλέστατα αυτοκίνητα με πολύ παραπάνω κρατήματα από ένα μέσο αυτοκίνητο του απλού οικογενειάρχη που απλά σέρνεται στο δρόμο. Ενδεικτικά το GT, που βλέπω ότι το κατηγορείτε, μπορεί να κάνει με άνεση προσπέρασμα είτε βρίσκεται σε μεγάλη ανηφόρα είτε σε ευθεία με ρεπρίζ που ζηλεύουν πολλά αυτοκίνητα ακόμα και σήμερα. Σας ρωτώ δεν είναι παράγοντας ασφάλειας αυτός; Ή μήπως δεν είχε υπέροχα φρένα;
Το ραλάκι σου δίνει το καλύτερο feedback όταν βρίσκεσαι μέσα στη στροφή και ακόμα και αν το οδηγάς πρώτη φορά θα πας πολύ πιο γρήγορα και με ασφάλεια από ένα μέσο αυτοκίνητο. Δεν είναι παράγοντας ασφάλειας αυτός;
Τώρα αν τυχαίνει κάποια αμάξια να τα παίρνουν ανισόρροποι άνθρωποι δεν φταίνε τα αμαξάκια.
Αλήθεια έχετε οδηγήσει ποτέ κάποιο από τα δύο ή απλά γράφετε ό,τι ακούτε από δω και από κει;Αυτό το έχουμε συζητήσει και παλιά.
Αν δηλαδή ένα γρήγορο αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλές από ένα αργό επειδή θα κάνεις μια προσπέραση πιο γρήγορα ή είναι πιο επικίνδυνο γιατί 9 στους 10 οδηγούς δεν θα το χρειαστούν για μια προσπέραση μόνο αλλά για διάφορες βλακείες. -
Πάντα υπήρχαν φτηνά και πολύ γρήγορα αμάξια. Uno turbo, Mini Cooper, Αutobianchi Abarth Charade turbo και πολλά άλλα. Πολλοί οδηγοί τους υπάρχουν ακόμη εν ζωή... πάρα πολύ λιγότεροι σκοτώθηκαν σε τροχαίο. Το ίδιο ισχύει και για τα σύγχρονα 'γρήγορα'. Το παν είναι να ξέρεις τα όρια σου. Τώρα αν δεν τα ξές και τρίκυκλο να οδηγείς πάλι μπορεί να πάθεις τροχαίο αλλά αυτά τα έχουμε πεί πολλές φορές.
-
Όπως είπε κι ένας σοφός (ο πατέρας μου
'Το αυτοκίνητο είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, που στα χέρια κάποιου άσχετου γίνεται το πιο επικίνδυνο όπλο...'
-
[moderator]Θεοδόση αρκετά!!
-
Το θέμα είναι απλά ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έξω δεν έχουν και τους ανάλογους οδηγούς.
Αυτό φταίει για πολλά ατυχήματα -
Δηλαδή αν εσύ χρησιμοποιείς το μαχαίρι για να κόβεις το ψωμί σου και κάποιος άλλος για να σφάζει κόσμο, φταίει το μαχαίρι και όχι η τρέλα του?
Η σπορ οδήγηση θέλει λογική ! Αλλιώς κάτσε σπίτι σου !