Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saxo VTS 16V αναρτήσεις:Ποιός ο καλύτερος συνδυασμός;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Saxo VTS 16V αναρτήσεις:Ποιός ο καλύτερος συνδυασμός;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    33
    459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gabriel last edited by

      Καλησπερα παιδιά,
      Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
      Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
      Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gabriel last edited by

        Καλησπερα παιδιά,
        Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
        Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
        Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gabriel last edited by

          Καλησπερα παιδιά,
          Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
          Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
          Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mkiii last edited by

            καλησπερα

            το προβλημα με το ψυγειο καλοριφερ γνωστο για ραλυ και vts
            σε γνωστο του εσκασε στα 200 και γεμισε το σαλονι νερα

            σπρευ σιλικονης παντου!
            μαλλον θα κερδισεις σε κρατημα και σε προοδευτικοτητα με τα 3ποντα.

            εξαλλου, ειδικα για ραλυ/vts το πολυ σκληρο μαλλον βλαπτει.
            φιλικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              athanatos last edited by

              Καλησπέρα!Αναφορικά με το τρίξιμο να ξέρεις ότι λόγω μέτριας ποιότητας κατασκευής των μικρών γαλλικών, το δέσιμο κάποιον επιμέρους πλαστικών τμημάτων στο εσωτερικό είναι αμφίβολο και μπορεί μετά από αποσυνδέσεις ή άλλες εργασίες να μη μπορεί να προσαρμοστεί σωστά!Κοίταξέ το μήπως δεν έχει γίνει καλή δουλειά πρώτα!
              Αναφορικά με την υπάρχουσα ανάρτηση, σου λέω, ότι θα έπρεπε να μη το είχες χαμηλώσει καθόλου, γιατί μπορεί να επιδεινώσεις την ήδη απαιτητική και δύστροπη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου σε τέτοιες περιπτώσεις!Για να μειωθεί το κοπάνημα προτίμησε ψηλότερα ελατήρια!
              Φιλικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kpsig moderator last edited by

                5 πόντοι είναι μόνο για πίστα. Εδώ αυτοκίνητα με καλύτερο δέσιμο αμαξώματος (βλέπε Γκόλφ (?)) τρίζουν τα λυσσακά τους αν τα σκληρύνεις ή τους βάλεις λάστιχα χαμηλού προφίλ.
                3-3,5 πόντοι είναι το όριο με προσοχή στη σχέση ύψους μπροστά και πίσω.

                Και τα VTS, Rallye δεν είναι δύστροπα, απαιτητικά είναι.

                Α, και για το τρίξιμο δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παρά α)να ρίξεις σπραίυ σιλικόνης β) να ..λύσεις το ταμπλώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  skullone last edited by

                  Τα σαξόραλλα είναι ουσιαστικά μια μεταφορά του πνεύματος του Mini στη σύγχρονη εποχή, σε θέματα συμπεριφοράς στο δρόμο. Αν είναι 'δύστροπα' αυτά τα εξαιρετικά ρυθμίσιμα αυτοκίνητα, που απλώς κάνουν ό,τι τους πεις, τότε τι να πούμε για άλλα που σε τρελαίνουν στην υποστροφή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    athanatos last edited by

                    όπως ας πούμε οι Xantia 1.8 , το Y10 ή τα Κλιό!Έχεις δίκιο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      g60 last edited by

                      [moderator]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
                        όπως ας πούμε οι Xantia 1.8 , το Y10 ή τα Κλιό!Έχεις δίκιο!

                        Γεια σου ρε Αθανατε με το 'ημι-αγωνιστικο' !!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          athanatos last edited by

                          Τί ?Ποιό πράγμα Σπύρο?

                          Κάποιο λάθος κάνεις...
                          Αμιγώς αγωνιστικό και καθηγητικό (αφού σαν καθηγητής συνταγματικού δικαίου μου το δίνει το πανεπιστήμιο) !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mirage last edited by

                            Moderator κάνε κάτι με τον Highlander...
                            Αν είσαι μέσα στην εγγύηση απαίτησε επιδιόρθωση ακόμα και αλλαγή του ταμπλό. Πίεσε και θα βρείς το δίκιο σου η Citroen Hellas είναι πολύ σοβαρή αντιπροσωπεία. Πιθανώς να μην χρειαστεί καν να πιέσεις. Επίσης 5πόντα ελατήρια μα καλά τι σκεφτόσουνα? 5πόντα σε ελληνικό δρόμο? Τα 3πόντα είναι πολύ καλά δεν πρόκειται να χάσεις σε κράτημα αντίθετα θα κερδίσεις σε προοδευτικότητα στο όριο. Καλά χιλιόμετρα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Πιστεύω ότι η καλύτερη δυνατή ρύθμιση για κάθε αυτοκίνητο είναι να ακολουθείται η οδηγία του κατασκευαστή. Εν προκειμένω ο κατασκευαστής δίνει μια συγκεκριμένη τιμή ως ελάχιστη για το ύψος του αυτοκινήτου και μάλιστα την μετράει από το κέντρο του τροχού ως το ανώτερο σημείο εσωτερικά στο πλαστικό φτεράκι. Αν επικοινωνήσεις με την ΕΘ.Ε.Α.Α. στα κεντρικά γραφεία της ΕΛΠΑ στην Μεσογείων θα μπορέσεις να προμηθευτείς την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου, όπου αναφέρονται οι προδιαγραφές. Εκτιμώ ότι οποιαδήποτε άλλη επιλογή (κυρίως προς τα κάτω) στο ύψος του αυτοκινήτου είναι μάλλον χειρότερη από την αρχική. Δεν σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλώσει 5 εκ. από το αρχικό ύψος είναι και καλύτερο από ότι ήταν. Η βέλτιστη επιλογή ύψους είναι μια διαδικασία σαφώς πολυπλοκότερη, αλλά ευτυχώς έχουν προβλέψει κάποιες εταιρείες και έχουν μελετήσει το θέμα ώστε να προτείνουν κάποιες βέλτιστες λύσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gabriel last edited by

                                Καταρχήν ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας,
                                Διευκρινίζω ότι το αυτοκίνητο το πήρα used με 51k και τώρα έχει 56k χιλιόμετρα,τα αμορτισέρ,ελατήρια λάστιχα μπήκαν στις 47k σύμφωνα πάντα με τον προκάτοχο.θα βάλω αύριο 3ποντα Αpex μάλλον,αυτά που είχε ήταν 5ποντα Vogtland κομμένα και μάλιστα το ένα ήταν τοποθετημένο ανάποδα...
                                Η τιμή που μου έδωσε για αλλαγή,τοποθέτηση και 'κούρδισμα' ήταν 60000,είναι υψηλή ή είναι ΟΚ;σκέφτομαι να βάλω και μπάρα θόλων,τι λέτε;Είναι σωστή κίνηση;
                                Ευχαριστώ και πάλι για τις κατατοπιστικές σας απαντήσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
                                  Τί ?Ποιό πράγμα Σπύρο?

                                  Κάποιο λάθος κάνεις...
                                  Αμιγώς αγωνιστικό και καθηγητικό (αφού σαν καθηγητής συνταγματικού δικαίου μου το δίνει το πανεπιστήμιο) !

                                  Αν ηταν ετσι οι καθηγητες.....

                                  Απο το στρατο αποστρατευτηκες ????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Κατ' αρχήν φοράς εργοστασιακά αμορτισέρ? Αν όχι και αυτά είναι παλιά προτείνω να πάρεις ένα σετ αμορτισερ-ελατήρια ( πχ Bilstein - Eibach ή μια ολοκληρωμένη ανάρτηση σετ ) για να μην έχεις ενδεχόμενο κοπάνημα που θα οφείλεται σε ασυμφωνία αμορτισέρ-ελατηρίου. Επίσης για να πάρεις περισσότερες απόψεις επι του θέματος άλλαξε τον τίτλο...Σε κάθε περίπτωση πέτα όσο γρηγορότερα μπορείς τα κομμένα ελατήρια είναι ότι χειρότερο και χαζό μπορεί να κάνει ένας 'βελτιωτής' όταν κυκλοφορόυν μάλιστα τόσες έτοιμες προτάσεις στην αγορά. Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gabriel last edited by

                                      Φίλε Mirage,τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου είναι τα bilstein sprint και μπήκαν στις 47k χιλιόμετρα,ενδέχεται να έχει πρόβλημα το ένα εκ των 4ων εξαιτίας του ανάποδα τοποθετημένου κομμενου ελατηριου.
                                      Η τιμή των 60000 για Apex είναι καλή;Θεωρείτε κάποια άλλα ελατήρια καλύτερα για το συγκεκερειμένο αυτοκίνητο;
                                      Ευχαριστώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        saxogus2 last edited by

                                        Οι 5 πόντοι είναι υπερβολικοί ειδικά για τους ελληνικούς καρόδρομους.Η οδήγηση θα σε κούραζε αφού χρειάζεται πολύ προσοχή στο δρόμο!
                                        Η μπάρα θόλων άλλαξε τη συμπεριφορά του δικού μου αλλά σου συνιστώ να μη προχωρήσεις και στη μπάρα ψαλιδιών!
                                        Εγώ του φοράω το κλασικό BILSTEIN(SPRINT)/EIBACH με 15άρια ελαστικά...και είναι σχετικά πολιτισμένο!

                                        ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          poliviosfp last edited by

                                          φίλε εγώ θα σου συνιστούσα το συνδυασμό belstein me H n R τα έχω στο civic μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη σχέση άνεση κράτημα. Κοίτα και τα σινεμπλοκ σου και προτίμησε να βάλεισ πολυουρεθένης αλλά αν έχεις άκρες παραγγειλετα από το ιντερνετ γιατι οι εδω αντιπρόσωποι είναι μεγάλοι κλέφτες. συγκεκριμένα γνωστή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα προσπάθησε να μου πουλήσει τα powerflex με 300% κέρδος!
                                          καλές βελτιώσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gatony last edited by

                                            Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
                                            φίλε εγώ θα σου συνιστούσα το συνδυασμό belstein me H n R τα έχω στο civic μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη σχέση άνεση κράτημα.

                                            Δεν είναι σίγουρο όμως πως θα δουλέψουν το ίδιο καλά όπως και στο civic σου. Γενικά ένας συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ που δουλεύει καλά σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητο πως θα δουλεύει το ίδιο καλά σε ένα άλλο!

                                            .............αν έχεις άκρες παραγγειλετα από το ιντερνετ γιατι οι εδω αντιπρόσωποι είναι μεγάλοι κλέφτες. συγκεκριμένα γνωστή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα προσπάθησε να μου πουλήσει τα powerflex με 300% κέρδος!
                                            καλές βελτιώσεις

                                            Έχεις απόλυτο δίκιο, φίλος μου αγόρασε (για τη μηχανή του) πίσω αμορτισέρ-ελατήριο) μέσω internet από Ολλανδία ή Βέλγιο(δεν θυμάμαι καλά) και του ήρθε περίπου 30% φθηνότερα(ακόμα και με τα μεταφορικά) απ'ότι να το αγόραζε εδώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr