-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια του 4TSafetrack. Αξίζει; Μαθαίνεις πραγματικά κάτι χρήσιμο; Ευχαριστιέσαι τα σεμινάρια και το χρόνο στην πίστα;
-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια του 4TSafetrack. Αξίζει; Μαθαίνεις πραγματικά κάτι χρήσιμο; Ευχαριστιέσαι τα σεμινάρια και το χρόνο στην πίστα;
-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια του 4TSafetrack. Αξίζει; Μαθαίνεις πραγματικά κάτι χρήσιμο; Ευχαριστιέσαι τα σεμινάρια και το χρόνο στην πίστα;
-
Οσα και να ξερεις σαν καθημερινος απλος οδηγος θα σου μαθουν κατι παραπανω και το βασικοτερο θα δεις τι ξερεις πραγματικα και αν γινεται θα μαθεις να το κανεις καλυτερα! Δινεται πολυ μεγαλο βαρος στο φρεναρισμα και θα δυσκολευτεις αρκετα οσο απλο και αν φαινεται αρχικα. Ο χρονος μεσα στην πιστα ειναι λιγος αλλα ικανοποιητικος για να μαθεις αυτα που πρεπει. Το σιγουρο ειναι οτι στο τελος θα θελεις κι'αλλο! Αξιζει!
-
Ναι, δε λέω, θα μάθω μερικά πράγματα. Το θέμα είναι ότι μετά το πέρας του σεμιναρίου, θα λέω 'τι καλά που έκανα και ήρθα' ή 'κρίμα τα 400 ευρώ';
-
Κι εγώ έχω ακριβώς την ίδια απορία!
Θα το είχα ήδη κάνει αν ήταν 100-200 ευρώ αλλά 400 είναι πολλά για μια φορά. -
Εγώ ελπίζω τα σεμινάρια αυτά να μετεξελιχθούν σε κανονική σχολή ασφαλούς οδήγησης, η οποία θα ξοδεύει αρκετό χρόνο (ίσως μια βδομάδα) για να βοηθήσει τον οδηγό να χωνέψει το σωστό τρόπο οδήγησης.
Από την άλλη όμως, ίσως κάτι τέτοιο να ενεργήσει ανασταλτικά για κάποιον που μένει εκτός Αθηνών και δε μπορεί να δαπανήσει πολύ χρόνο...
Σίγουρα 400 ευρώ ακούγονται μάλλον άσχημα για τους περισσότερους, αλλά και πάλι πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος λειτουργίας, συντήρησης κλπ αυτοκινήτων, εξοπλισμού, κόστη ασφάλισης εκπαιδευομένου... Άσε που, για να βελτιωθώ ως οδηγός και να σώσω τη ζωή μου και τις ζωές των επιβατών μου, σίγουρα δεν είναι πολλά. 400 ευρώ σίγουρα αξίζουν λιγότερο από μια ζωή (ή περισσότερες). Θα έλεγα πως είναι σχετικά ισορροπημένο το αντίτιμο και θα πρέπει όλοι μας να λάβουμε σοβαρά υπόψη τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
-
Πήγα.
ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ.
Χρειάζεται να πω περισσότερα;
400 ευρά θα τα έδινα ακόμα και μόνο για να γνωρίσω αυτούς τους ανθρώπους. -
Κι'εγώ θά ήθελα νά συμετάσχω στό safetrack στήν πίστα τών Σερρών,αλλά μάλλον δέν μέ παίρνει ο ελεύθερος χρόνος μου!!!
Αυτό ξεκινάει τήν Παρασκευή,ενώ εγώ δουλεύω μέχρι τό απόγευμα Σαββάτου!!! -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ναι, δε λέω, θα μάθω μερικά πράγματα. Το θέμα είναι ότι μετά το πέρας του σεμιναρίου, θα λέω 'τι καλά που έκανα και ήρθα' ή 'κρίμα τα 400 ευρώ'; :roll:Χαίρε ΕΛΟΦίτη,
Κρίνοντας από την δική μου αντίδραση, αλλά και των περισσότερων συμμετεχόντων της 'σειράς' μου, το τελευταίο πράγμα που θα σε απασχολήσει μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι τα ΧΧΧ euro που πλήρωσες ... κι αυτό γιατί μάλλον θα κυριαρχείσαι από σκέψεις του τύπου 'Kαλά πώς ζω ακόμα με τόσες παπαριές που χω κάνει στο δρόμο?'
Εξηγούμε: Eκτός και αν είσαι πολύ ψαγμένος οδηγικά, θα εντυπωσιαστείς από την αποκάλυψη των ανεπαρκειών σου και θα αποκτήσεις μία τελείως διαφορετική αντίληψη για έννοιες όπως 'αργά', 'γρήγορα', 'ταχύτητα αντίδρασης' κτλ.
Αυτό νομίζω ότι θα είναι και το μεγαλύτερο κέρδος ... το ότι δηλαδή θα αντιληφθείς ότι τα οδηγικά σου όρια είναι χαμηλά και τα ρίσκα που παίρνεις μεγάλα (επαναλαμβάνω: εκτός και αν είσαι 'χεράς'). Μην περιμένεις ότι σε μόλις 8 ώρες θα αναπτύξεις τις οδηγικές σου ικανότητες, ούτε ότι θα διδαχθείς τεχνικές γρήγορης οδήγησης.
Με μια κουβέντα: Αν αντιμετωπίσεις το σεμινάριο του safetrack σαν την γραμμένη στο οπισθόφυλλο περίληψη ενός καταπληκτικού βιβλίου, θα ενθουσιαστείς και μάλλον θα μετατραπείς σε φοβερό βιβλιοφάγο ... Όμως αν περιμένεις ότι η ανάγνωση των 15 γραμμών της περίληψης θα σε μετατρέψει αυτομάτως σε βιβλιοκριτικό, τότε έχασες (και τα λεφτά και τον χρόνο σου).
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Ευτύχη, σίγουρα ΔΕΝ διεκδικώ τον τίτλο του χερά οδηγού, το αντίθετο μάλιστα, θεωρώ πως είμαι ένας μέτριος οδηγός.
Από την άλλη, δεν πείθομαι ότι ένα σεμινάριο κάποιοων ωρών, θα με βοηθήσει να χωνέψω τόσο καλά τις τεχνικές που μου μαθαίνει σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα και ότι θα είμαι ικανός να τις εφαρμόσω εκεί που δε θα το περιμένω στο δρόμο, όταν έρθω στη δύσκολη κατάσταση.
Δεν έχω ανάγκη να μου υποδείξουν ότι δεν ξέρω να κρατήσω το αμάξι με 40χλμ στο βρεγμένο. Αυτό το ξέρω ήδη Μετά το σεμινάριο όμως, θα μπορώ να κρατάω το αυτοκίνητο σε μια ξαφνική απώλεια πρόσφυσης; Θα μπορώ να φρενάρω καλύτερα σε φρενάρισμα πανικού (χωρίς ABS);
Γι' αυτό διατηρώ τις όποιες αμφιβολίες μου. Καλύτερα το σεμινάριο να κόστιζε κάτι παραπάνω, αλλά η διάρκειά του να ήταν και μεγαλύτερη.
Παρόλα αυτά, είναι νομίζω μια καλή προσπάθεια και την επικροτώ. Το αν θα συμμετάσχω, ακόμα το σκέφτομαι
-
Και όμως Θέμη, στο safetrack μαθαίνεις μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα τις αντιδράσεις του οδηγού και του οχήματος σε καταστάσεις πανικού. Μόλις φεύγεις από εκεί σε πιάνει μία ματαιοδοξία για το τι έκανες μέχρι τότε στον δρόμα αλλά και τι κάνουν καθημερινά οι διπλανοί οδηγοί. Από το πρώτο λεπτό αρχίζεις να εφαρμόζεις αυτά που έμαθες (να κράτας ας πούμε σωστά το τιμόνι) και νοιώθεις όμορφα που κατέχεις αυτό το κάτι παραπάνω. Επίσης εύχεσαι όλοι οι οδηγοί να κάνουν το σεμινάριο και ονειρευεσαι αν το είχαν κάνει πως θα ήταν η κυκλοφορία στους δρόμους.
Το κόστος τώρα είναι σχετικό. Πιστευω πως, όπως αλλάζεις λάστιχα όταν έχουν φθαρεί για την ασφάλεια σου ή όπως πληρώνεις κάθε χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, έτσι πρέπει να θεωρηθεί από όλους ένα πάγιο έξοδο ένα σεμινάριο σαν αυτό. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
...
Από την άλλη, δεν πείθομαι ότι ένα σεμινάριο κάποιοων ωρών, θα με βοηθήσει να χωνέψω τόσο καλά τις τεχνικές που μου μαθαίνει σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα και ότι θα είμαι ικανός να τις εφαρμόσω εκεί που δε θα το περιμένω στο δρόμο, όταν έρθω στη δύσκολη κατάσταση.
...
Συμφωνώ μαζί σου ότι 1 ημέρα δεν είναι επαρκής χρόνος για να εξοικειωθεί κανείς με τις νέες τεχνικές οι οποίες διδάσκονται στο σεμινάριο. Όμως υπάρχει ένα αντίμετρο σε αυτή την αδυναμία: Την αμέσως επόμενη μέρα εκείνης του σεμιναρίου (όταν ακόμα θα θυμάσαι πολύ έντονα τα όσα διδάχθηκες) μπές με το δικό σου αυτοκίνητο στην πίστα και επανέλαβε (κατά το δυνατόν) ξανά και ξανά όλα εκείνα τα οποία σε δυσκόλεψαν.
Έτσι η απλή ανάμνηση των τεχνικών και της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου/οδηγού, όπως τις διαπίστωσες στην διάρκεια του σεμινάριου, θα αρχίσουν να σου γίνονται βίωμα. Και τότε σίγουρα θα ωφεληθείς και σε επίπεδο καθημερινής/γρήγορης οδήγησης (ειδικά μάλιστα αν συνεχίσεις να εφαρμόζεις τα όσα διδάχθηκες και στο δρόμο, έως ότου γίνουν αντανακλαστικές αντιδράσεις σου)
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η επιπρόσθετη ημέρα πρακτικής εξάσκησης θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται σαν option στο βασικό πακέτο του σεμιναρίου έναντι μικρού αντιτίμου (πχ 40 euro). Θα έπρεπε μάλιστα το option αυτό να συμπεριλαμβάνει και ένα ωριαίο briefing - debriefing με τους εκπαιδευτές στην αρχή και το μέσο της track-day αντίστοιχα, για επίλυση πιθανών αποριών κτλ.
-
Το σεμιναριο ειναι μια καλη πρωτοβουλια απο το περιοδικο.
Εγω θα ηθελα να υπαρχει και ενα session για πιο 'προχωρημενους' οδηγους, κατι σαν συνεχεια αυτου που υπαρχει αυτη τη στιγμη. Νομιζω οτι αυτο θα τραβουσε πολυ περισσοτερο κοσμο (οχι γιατι εχουμε τοσους χεραδες, αλλα γιατι πολλοι ειναι αυτοι που ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ειναι χεραδες )
-
Συμμετείχα σε διήμερο σεμινάριο του 4Τ-Safetrack το Δεκέμβριο του 2000 με εμπειρία (όσο είναι δυνατό να περιγραφεί με αυτόν τον τρόπο) περίπου 2,5 χρόνων οδήγησης και 35.000 χλμ.
Κατά το σεμινάριο ήταν μεγάλο το σοκ από τις καταστάσεις αδυναμίας που βρέθηκα και έλαβα τέτοια δύναμη από την αντιμετώπισή τους στη συνέχεια, που πιστεύω πως οι αντιδράσεις στην καθημερινή οδήγηση θα είναι σχεδόν πάντα προς τη σωστή κατεύθυνση. Το πόσο σωστά αυτές θα εκδηλώνονται είναι κάτι που σίγουρα εξαρτάται και από την καθημερινή προσπάθεια για εφαρμογή και εξάσκηση, όπου αυτό είναι εφικτό. Και τότε 'παραπονιόμασταν' πως οι δύο ημέρες είναι πολύ λίγες, πως δεν αρκούν για να νιώσουμε αρκετά σίγουροι πως θα τα καταφέρουμε στο δημόσιο δρόμο. Κι όμως στην πράξη αλλιώς ήρθαν τα πράγματα.
Αν μαζευτούν αρκετές συμμετοχές για διήμερο σεμινάριο, πιθανόν το 4Τ-Safetrack να μπορέσει να το οργανώσει. Μήπως αξίζει να το προσπαθήσετε όσοι αμφιβάλλετε για το μονοήμερο;
-
Αυτο που εγω θα ηθελα να υπαρξει ειναι ενα πληρες 2ημερο με θεωρια αλλα και πολυ οδηγηση στη πιστα.
Εκτος δηλαδη των απαραιτητων ασκησεων, να υπαρχει ο χρονος να κανει κανεις αρκετους γυρους στη πιστα, γιατι οχι να διασκεδασει κιολας
Προφανως με μια τετοια κινηση το κοστος θα ανεβει, αλλα νομιζω οτι θα υπαρξει αρκετο ενδιαφερον για συμμετοχες. Στο κατω κατω παρα πολλοι θα ηθελαν να οδηγησουν σε μια πιστα ενα καλο αυτοκινητο, γιατι λοιπον να μην συνδιαστει το υπαρχον προγραμμα του safetrack με κατι τετοιο?
-
Ειχα την τύχη να πάω με του 4Τ-alfa Romeo στο Βαράνο σε τριήμερα σεμινάρια.
Είχα την ίδια απορία πριν ξεκινήσουμε. Τι παραπάνω μπορούν να μας μάθουν?
Για να μην πολυλογώ... Τελος της πρώτης μέρας και νοιώθαμε όλοι (μα όλοι) οι συμμετέχοντες κουλοχέρηδες.
Αποκτούν άλλες διαστάσεις, εννοιες όπως ταχύτητα αντίδρασης, ιδανικές γραμμές, φρενάρισμα κλπ.
Απ όσο ξέρω το 4Τ-safetrack περιλαμβάνει σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα με τους Ιταλούς.
Αξίζει με το παραπάνω.... -
Τελικά τά κατάφερα!!!
Τήν Κυριακή πάω Σέρρες,γιά τό 4Τ safetrack!!!
Από βδομάδα,θά σάς γράψω εμπειρείες!!! -
όπως όλα τα σεμινάρια που τυχαίνει να παρακολουθούμε κατα καιρούς, έτσι και σε αυτό αν μετά δεν δουλέψεις απο μόνος σου πάνω σε αυτά που διδάχθηκες έστω και μέσα σε 8 ώρες, τότε ναι θα λές οτι πέταξες τα λεφτά σου...
συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, στην κυριολεξία συνειδητοποιείς τα 'χαλια' σου μετά το πέρας του σεμιναρίου, αλλά όπως είπα είναι στο χέρι σου να αλλάξεις τακτική και νοοτροπία...
είναι μεγάλη εμπειρία και ειλικρινά θα ήθελα να το ξανακάνω απλά και μόνο σαν επανάληψη αλλά και περαιτέρω πρακτικτή αυτών που διδάχθηκα.ΥΓ. Αντρέα τυχερέ, κοίτα να μας βγάλεις ασπροπρόσωπους
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τελικά τά κατάφερα!!!
Τήν Κυριακή πάω Σέρρες,γιά τό 4Τ safetrack!!!
Από βδομάδα,θά σάς γράψω εμπειρείες!!!* * ZΗΛΕΙΑ * *
4T Safetrack