-
VW new polo 1.4 75ps
Σήμερα πήγα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και με το που ξεκίνησε ο κινητήρας έκανε κάτι παράξενους θορύβους σαν ατμομηχανή, με πάρα πολύ χαμηλές στροφές και με κραδασμούς σε σημείο να πηγαίνω δεξιά αριστερά στο κάθισμα. Το έκανε αυτό για καμιά 4-5 δευτερόλεπτα και μετά σιγά σιγά επανήλθε στην κανονική λειτουργεία.Μετά όμως αν πατούσα λίγο το γκάζι έκανε σαν μπουκωμένο. Αυτό είναι κάποιο πρόβλημα ή απλώς είχε μπουκώσει;;Πρώτη φορά είδα αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο.Επίσης βρωμούσε έντονα βενζίνη όταν παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα με τη χαρακτηριστική οσμή της BP-ultimate.Μήπως μπερδεύεται ο εγκέφαλος επειδή υπάρχει και λίγη βενζίνη απλή στο ρεζερβουάρ;;Αυτό το αμάξι φτιάχνω το ένα χαλέι το άλλο.’ντε να δούμε που θα πάει.Ευτυχώς έχει εγγύηση ακόμα.Επίσης με έχει κάνει και κάτι διακοπές στο δρόμο.Εκεί που πηγάινω με σταθερή ταχύτητα ξαφνικά πέφτουν οι στροφές στις 1000 και ανεβαίνουν πάλι στα κανονικά.Η διάγνωση στον εγγέφαλο δεν έδειξε τίποτα και στην VW μου είπαν ότι φτάει η βενζίνη μάλλον.Έβαλα και την Ultimate αλλά πάλι το έκανε μία φορά μόνο και τώρα μου έκανε και αυτό κατά την εκκίνηση. -
VW new polo 1.4 75ps
Σήμερα πήγα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και με το που ξεκίνησε ο κινητήρας έκανε κάτι παράξενους θορύβους σαν ατμομηχανή, με πάρα πολύ χαμηλές στροφές και με κραδασμούς σε σημείο να πηγαίνω δεξιά αριστερά στο κάθισμα. Το έκανε αυτό για καμιά 4-5 δευτερόλεπτα και μετά σιγά σιγά επανήλθε στην κανονική λειτουργεία.Μετά όμως αν πατούσα λίγο το γκάζι έκανε σαν μπουκωμένο. Αυτό είναι κάποιο πρόβλημα ή απλώς είχε μπουκώσει;;Πρώτη φορά είδα αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο.Επίσης βρωμούσε έντονα βενζίνη όταν παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα με τη χαρακτηριστική οσμή της BP-ultimate.Μήπως μπερδεύεται ο εγκέφαλος επειδή υπάρχει και λίγη βενζίνη απλή στο ρεζερβουάρ;;Αυτό το αμάξι φτιάχνω το ένα χαλέι το άλλο.’ντε να δούμε που θα πάει.Ευτυχώς έχει εγγύηση ακόμα.Επίσης με έχει κάνει και κάτι διακοπές στο δρόμο.Εκεί που πηγάινω με σταθερή ταχύτητα ξαφνικά πέφτουν οι στροφές στις 1000 και ανεβαίνουν πάλι στα κανονικά.Η διάγνωση στον εγγέφαλο δεν έδειξε τίποτα και στην VW μου είπαν ότι φτάει η βενζίνη μάλλον.Έβαλα και την Ultimate αλλά πάλι το έκανε μία φορά μόνο και τώρα μου έκανε και αυτό κατά την εκκίνηση. -
VW new polo 1.4 75ps
Σήμερα πήγα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και με το που ξεκίνησε ο κινητήρας έκανε κάτι παράξενους θορύβους σαν ατμομηχανή, με πάρα πολύ χαμηλές στροφές και με κραδασμούς σε σημείο να πηγαίνω δεξιά αριστερά στο κάθισμα. Το έκανε αυτό για καμιά 4-5 δευτερόλεπτα και μετά σιγά σιγά επανήλθε στην κανονική λειτουργεία.Μετά όμως αν πατούσα λίγο το γκάζι έκανε σαν μπουκωμένο. Αυτό είναι κάποιο πρόβλημα ή απλώς είχε μπουκώσει;;Πρώτη φορά είδα αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο.Επίσης βρωμούσε έντονα βενζίνη όταν παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα με τη χαρακτηριστική οσμή της BP-ultimate.Μήπως μπερδεύεται ο εγκέφαλος επειδή υπάρχει και λίγη βενζίνη απλή στο ρεζερβουάρ;;Αυτό το αμάξι φτιάχνω το ένα χαλέι το άλλο.’ντε να δούμε που θα πάει.Ευτυχώς έχει εγγύηση ακόμα.Επίσης με έχει κάνει και κάτι διακοπές στο δρόμο.Εκεί που πηγάινω με σταθερή ταχύτητα ξαφνικά πέφτουν οι στροφές στις 1000 και ανεβαίνουν πάλι στα κανονικά.Η διάγνωση στον εγγέφαλο δεν έδειξε τίποτα και στην VW μου είπαν ότι φτάει η βενζίνη μάλλον.Έβαλα και την Ultimate αλλά πάλι το έκανε μία φορά μόνο και τώρα μου έκανε και αυτό κατά την εκκίνηση. -
Καλησπέρα!γενικά τα VW 1.4 το πρώτο λεπτό λειτουργίας τους θορυβούν αρκετά αλλά δεν είναι κάτι ανησυχητικό!Στη δικιά σου περίπτωση μάλλον πρέπει να το κοιτάξεις σοβαρά το πράγμα!
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF IV ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ & ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ.ΤΟ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΟ ΟΣΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ & ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ,ΜΕΧΡΙ SHELL RACING,ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ & ΕΓΩ ΣΤΗΝ ULTIMATE THΣ BP,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ.
-
Εγώ που έχω το αντιστοιχο 100ps δεν εχω παρατηρήσει κατι τέτοιο το αντίθετο όταν το ξεκινάω είναι πολύ ήσυχο. Μήπως η βενζίνη που έβαλες ήταν μπαρούτι στη νοθεία;; Αλλιώς δοκίμασε να το ξεμπουκώσεις (δηλ. ξεκίνα και τέλιωσε την 1η και την 2η ταχύτητα) αλλιώς... δεν ξέρω και 'γω τι να κάνεις! Πάντως ξέρω αρκετές περιπτώσεις που αυτοκίνητα αξιόπιστα βγαίνουν σε ορισμένους αγοραστές σκάρτα. Πχ ένα avensis ενος φίλου μου που το πούλησε λόγω κιβωτιου
-
Γενικά στα περισσότερα 1400άρια του γκρουπ , όταν είναι κρύα κατά την εκκίνηση, ακούγεται ο κινητήρας μέχρι να αυτορυθμιστούν τα υδραυλικά ωστήρια!Αυτό είναι συνηθισμένο και δεν θεωρείται ένδειξη βλάβης!
-
Το αμάξι το ξεμπούκωσα σήμερα πιάνοντας κόφτη σε όλες τις ταχύτητες πάνω στην Εγνατία οδό.Τώρα η εκκίνηση είναι πιο ομαλή αλλά πάλι οι κραδασμοί είναι αισθητοί
-
φιλε
ειμαι κατοχος ιδιου τουτου, με 8000χλμ. ολα καλα μεχρι τωρα.κοιτα μαλλον τον εγκεφαλο. αυτα που αναφερεις ειναι χαρακτηριστικα προβληματα εγκεφαλου.
και μια συμβουλη προς ολους: Αγαοραζετε αυτοκινητα αφου πρωτα κυκλοφορησουν στην αγορα κανα δυο χρονια.Παντα βγαινουν προβληματα που εν συνεχεια διορθωνονται. Και εγω ισως βιαστηκα που το πηρα αλλα ειχα αναγκη απο αυτοκινητο.
Αν θες στειλε pm, εχω να σου προτεινω πραγματικο VWdoctor, που ΔΕΝ θα σε κοροιδεψει τουλαχιστον.
και εφοσον υπαρχει εγγυηση πηγαινε στη καρεντα και αλλαξε τους τα φωτα!!! -
Ο χρήστης GODOS έγραψε:
Το αμάξι το ξεμπούκωσα σήμερα πιάνοντας κόφτη σε όλες τις ταχύτητες πάνω στην Εγνατία οδό.Τώρα η εκκίνηση είναι πιο ομαλή αλλά πάλι οι κραδασμοί είναι αισθητοί[list:ib21qadi]Οι κραδασμοι φιλε μου ειναι μονο κατα την εκινηση το πρωι και κρυο?Το αυτοκινητο απο εκει και περα τραβαει?[/list:u:ib21qadi]
-
ωχ Ξανθη!
ε επικοινωνησε με g60power. Θα σε βοηθησει μαλλον...
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ωχ Ξανθη!ε επικοινωνησε με g60power. Θα σε βοηθησει μαλλον...
[list:1ovmpy0x]. [/list:u:1ovmpy0x][list:1ovmpy0x]O γιατρος της τρελλας [/list:u:1ovmpy0x]
-
Χτες το βράδυ το έκανε αλλά κρύο άντε να είχε 17-18 βαθμούς.Δηλαδή το χειμώνα που πιάνει κάτω απο το 0 θερμοκρασίες τί πρέπει να κάνει ο κινητήρας;; Μάλλον για εγκέφαλο υποψιάζομαι και εγώ.Μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι στραβό δω να το πάω κατευθείαν εκεί γιατί λεεί μετά από λίγη ώρα σβύνεται η διάγνωση στον εγκέφαλο και τα δείχνει όλα οκ.Σήμερα όμως ήταν Κυριακή.Και κάτι άλλο που πρόσεξα.Είναι φυσιλογικό το ρελαντί να είναι στις 600-700 στροφές;;Όταν ξεκινάω τον κινητήρα δουλέυει για λίγο στις 1000-1200 στροφές και μετά πέφτει και μένει σταθερά στις 700.
-
φυσιολογικοτατο.
Ειναι ηπια ρυθμισμενος κινητηρας -
[list:2x4bc41z]Δεν εισαι αρκετα σαφης ωστε εστω και απο μακρια να προσδιορισουμε οσο ποιο πολυ γινεται την αιτια[/list:u:2x4bc41z][list:2x4bc41z]Η μια περιπτωση ειναι να μη λειτουργουν τα υδραυλικα ωστηρια οταν ειναι κρυο.Ο κραδασμος που αναφερεις σε αυτην την περιπτωση, δεν δουλευει καποιος κυλινδρος και για αυτο τρεμει ολοκληρο το αμαξι και εχεις χμηλο ρελαντι.Τσεκαρεις πρωτα τη σταθμη λαδιου και αν ειναι ενταξει τοτε πριν αλλαξεις ωστηρια(αν ειναι τελικα αυτα, θα ακους και μεταλικο χτυπο.........τακ τακ τακ...ακους κατι τετοιο?)αλλαξε τα λαδια, και εαν ξαναχτυπαει παλι τελικα ωστηρια!![/list:u:2x4bc41z][list:2x4bc41z]Η δευτερη περιπτωση ειναι στο συστημα τροφοδοσιας.Εκει τα πραγματα ειναι λιγο περιπλοκα, ως προς την αποψη του αν δε το δεις δε μπορεις να κανεις σαφη διαγνωση.Απο πιεση καυσιμου μεχρι καποιον αισθητηρα.[/list:u:2x4bc41z]
-
Δηλαδή το αμάξι δούλευε με τρεις ή και δύο κυλίνδρους όταν το ξεκίνησες; Και όταν μάρσαρες ακουγόταν να μαρσάρει με κενό χρόνο ανάμεσα;
ΜΠΟΡΕΙ να είναι πολλαπλασιαστής ή ακόμα και μπουζί και προσωρινά να μην κόβει κύλινδρος εξού και η βρόμα της τζίνας στην εξάτμιση σου. Η μονάδα που έχει το νέο ΠΟΛΟ είναι πολύ εξελιγμένη και αντιλαμβάνεται το πρόβλημα του ρεταρίσματος, αποθηκεύει την βλάβη και όταν συνδεθει OBD2 διαγνωστικό και κάποιο συγκεκριμένο συμβατό με VW την δείχνει. Ο λόγος είναι επειδή το πρόβλημα αυτό μπορεί σε μακροχρόνια βάση να καταστρέψει τον καταλύτη.
ΜΠΟΡΕΙ να είναι ακόμα και ωστήριο. Δεν ανοίγει σωστά κάποια βαλβίδα και η μηχανή κουτσαίνει όταν μετά από πολλή ώρα αδειάζει από λάδι....ΤΟ ασφαλέστερο πάντως που μπορείς να κάνεις είναι να το πας σε ένα συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με συστήματα τροφοδοσίας ή ακόμα και στην αντιπροσωπεία και να το αφήσεις εκεί από το απόγευμα ώστε να το δουν οι ίδιοι την άλλη μέρα το πρωί που θα έχει καλά κρυώσει.
Εμείς τουλάχιστον στο συνεργείο αυτό κάνουμε γιατί άλλα συνήθως σου λέει ο πελάτης και άλλα βρίσκεις όταν πιάνεις ένα αμάξι.
Φιλικά -
Όταν ξεκινάω τον κινητήρα δουλέυει για λίγο στις 1000-1200 στροφές και μετά πέφτει και μένει σταθερά στις 700.
Όταν ο κινητήρας σου αντιμετωπίζει αυξημένο 'φορτίο' (π.χ. όταν έχεις το a/c ανοιχτό) το ρελαντί ενδέχεται να 'ανεβαίνει' ξανά στις 1000 στροφές. Και αυτό είναι φυσιολογικό.
-
Φιλε Godos.Εγω εχω νεο ibiza 101. Δεν εχω καποιο καποιο απο τα προβληματα που αναφερεις,(εχω αλλα ομως!) αλλα για τις διακοπες που αναφερεις στο δρομο στα καλα καθουμενα,διαβασα σε forum για το ibiza οτι ευθυνεται καποιο εξαρτημα που λεγεται ''δοτης ταχυτητας'' και δεν αναφερει τη σωστη ταχυτητα στον εγκεφαλο.Αμα πας καμια βολτα απο το συνεργειο να τους το αναφερεις.
-
εχουν βαλει τοσα ηλεκτρονικα που αρχιζουν και τα κανουν σαλατα νομιζω...
ΕΛΕΟΣ!!
σε λιγο θα παταμε τη μιζα και μετα θα βλεπουμε να πηγαινει μονο του -
Πήγα στην αντιπροσωπέια και είπαν ότι θα αλλάξουν μία βαλβίδα καυσίμου η οποία λένε μπορεί να ευθύνεται. Όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο στέλνει λάθος κάυσιμο και μπερδεύεται ο εγκέφαλος. Άντε να δούμε....
-
Δυστυχως τα ηλεκτρονικα για καλο και για βελτιωση της εργονομιας τα βαζουν αλλα τελικα μας βασανιζουν τοσο που στο τελος λες οσο απλουστερο τοσο το καλυτερο!
New Polo Υπερβολικοί κραδασμοί κατά το άναμα του κινητήρα.