Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση σχετικά με τα μεταχειρισμένα του ΟΔΔΥ και εξωτερικού
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ερώτηση σχετικά με τα μεταχειρισμένα του ΟΔΔΥ και εξωτερικού
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    9
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Αρκετοί απο εσάς γνώριζετε τον ΟΔΔΥ η αλλιώς ως Οργανισμός διαχείρισης δημοσίου υλικού. Έχω ακούσει για αρκετές ιστορίες με κομπίνες
      που γίνονται οπώς για παραδείγμα αγορές πανάκριβων αυτοκινήτων σε 'κλειστούς' πληστηριασμους και επισής για τελώνιακους οι οποίοι 'βαζουν' στο μάτι αυτοκίνητα ομόγενων και μετα τα αγοράζουνε μεσο του ΟΔΔΥ η τα πούλανε σε δικούς τους.

      Αφορμή για την ερωτηση αυτη ειναι μια ιστορία συνχωριανού μου(που μένει μόνιμα εξωτερικό) ο οποίος πριν απο μια 10ετια είχε φέρει μια Mustang του 1990 και επειδη για 2 χρονια δεν κυκλοφορησε το αμαχι επρεπε να πληρωσει προστιμο καποια εκατομυρια η να παραδωσει το αμαχι. Ετσι λοιπον για να αποφυγει το πρόστιμο έδωσε το αμαχι. Για να μην πολυτραβαω την ιστορια ετυχε καποια χρονια μετα το γεγονος να κατεβει στο νησι και με μεγάλη εκπλήξη ειδε την Mustang να κυκλοφωρεί στον δρόμο με Ελληνικές πινακιδες.....και την οδηγούσε ο τελώνιακος ο οποιος την είχε αγοράσει απο τον ΟΔΔΥ. Τα εχασε ο ανθρωπός και τα πήρε στο κρανίο με αποτέλεσμα να κανει το αμαχι σμπαράλια μια καλοκαιρινή νύχτα και να σπασει και στο ξύλο τον τελώνιακο.

      Ο λόγος για την Ερωτηση μου αυτη ειναι οτι σε λίγους μηνες θα εκδίκαστει απο την Ευρωπαικη ενωση η υπόθεση της Ελλάδας σχετικα με τα μεταχειρισμένα εξωτερικου τα οποιο υπερφορολογούνται. Τα μεταχειρισμένα του ΟΔΔΥ απο την αλλη απο οτι γνωριζω απολαμβανουν προνομιακών διατάξεων με αποτέλεσμα να εχουν μειωμένα τεκμήρια και απο οτι εχω ακούσει και τελη κυκλοφοριας. Επίσης τα ποιο πολλά αυτοκίνητα στον ΟΔΔΥ ειναι αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Αυτο ρε παιδια δεν ειναι αδικία. Να φέρνεις ενα αμάχι απο το εξωτερικό και να σου ζητανε 6-7εκ στο τελωνειο και μετα αφου στο φανε να το αγοράζει ο τελωνιακός η ο κολλητός του για 1εκ!!!!!

      Αυτο με βαση το Ευρωπαίκο δίκαιο αποτελεί διάκριση. Αμα η Ελλαδα δεν υποχρεωθει να μειώσει τους φόρους στα μεταχειρισμένα εξωτερικού τοτε δεν πρόκειται τα αυτοκίνητα να φτηνηνουν περισσοτερο.

      Έχετε καθόλου ιστορίες για να μοιραστειτε στο Forum.

      Ευχαριστό.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        antiriad last edited by

        Αρκετοί απο εσάς γνώριζετε τον ΟΔΔΥ η αλλιώς ως Οργανισμός διαχείρισης δημοσίου υλικού. Έχω ακούσει για αρκετές ιστορίες με κομπίνες
        που γίνονται οπώς για παραδείγμα αγορές πανάκριβων αυτοκινήτων σε 'κλειστούς' πληστηριασμους και επισής για τελώνιακους οι οποίοι 'βαζουν' στο μάτι αυτοκίνητα ομόγενων και μετα τα αγοράζουνε μεσο του ΟΔΔΥ η τα πούλανε σε δικούς τους.

        Αφορμή για την ερωτηση αυτη ειναι μια ιστορία συνχωριανού μου(που μένει μόνιμα εξωτερικό) ο οποίος πριν απο μια 10ετια είχε φέρει μια Mustang του 1990 και επειδη για 2 χρονια δεν κυκλοφορησε το αμαχι επρεπε να πληρωσει προστιμο καποια εκατομυρια η να παραδωσει το αμαχι. Ετσι λοιπον για να αποφυγει το πρόστιμο έδωσε το αμαχι. Για να μην πολυτραβαω την ιστορια ετυχε καποια χρονια μετα το γεγονος να κατεβει στο νησι και με μεγάλη εκπλήξη ειδε την Mustang να κυκλοφωρεί στον δρόμο με Ελληνικές πινακιδες.....και την οδηγούσε ο τελώνιακος ο οποιος την είχε αγοράσει απο τον ΟΔΔΥ. Τα εχασε ο ανθρωπός και τα πήρε στο κρανίο με αποτέλεσμα να κανει το αμαχι σμπαράλια μια καλοκαιρινή νύχτα και να σπασει και στο ξύλο τον τελώνιακο.

        Ο λόγος για την Ερωτηση μου αυτη ειναι οτι σε λίγους μηνες θα εκδίκαστει απο την Ευρωπαικη ενωση η υπόθεση της Ελλάδας σχετικα με τα μεταχειρισμένα εξωτερικου τα οποιο υπερφορολογούνται. Τα μεταχειρισμένα του ΟΔΔΥ απο την αλλη απο οτι γνωριζω απολαμβανουν προνομιακών διατάξεων με αποτέλεσμα να εχουν μειωμένα τεκμήρια και απο οτι εχω ακούσει και τελη κυκλοφοριας. Επίσης τα ποιο πολλά αυτοκίνητα στον ΟΔΔΥ ειναι αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Αυτο ρε παιδια δεν ειναι αδικία. Να φέρνεις ενα αμάχι απο το εξωτερικό και να σου ζητανε 6-7εκ στο τελωνειο και μετα αφου στο φανε να το αγοράζει ο τελωνιακός η ο κολλητός του για 1εκ!!!!!

        Αυτο με βαση το Ευρωπαίκο δίκαιο αποτελεί διάκριση. Αμα η Ελλαδα δεν υποχρεωθει να μειώσει τους φόρους στα μεταχειρισμένα εξωτερικού τοτε δεν πρόκειται τα αυτοκίνητα να φτηνηνουν περισσοτερο.

        Έχετε καθόλου ιστορίες για να μοιραστειτε στο Forum.

        Ευχαριστό.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Αρκετοί απο εσάς γνώριζετε τον ΟΔΔΥ η αλλιώς ως Οργανισμός διαχείρισης δημοσίου υλικού. Έχω ακούσει για αρκετές ιστορίες με κομπίνες
          που γίνονται οπώς για παραδείγμα αγορές πανάκριβων αυτοκινήτων σε 'κλειστούς' πληστηριασμους και επισής για τελώνιακους οι οποίοι 'βαζουν' στο μάτι αυτοκίνητα ομόγενων και μετα τα αγοράζουνε μεσο του ΟΔΔΥ η τα πούλανε σε δικούς τους.

          Αφορμή για την ερωτηση αυτη ειναι μια ιστορία συνχωριανού μου(που μένει μόνιμα εξωτερικό) ο οποίος πριν απο μια 10ετια είχε φέρει μια Mustang του 1990 και επειδη για 2 χρονια δεν κυκλοφορησε το αμαχι επρεπε να πληρωσει προστιμο καποια εκατομυρια η να παραδωσει το αμαχι. Ετσι λοιπον για να αποφυγει το πρόστιμο έδωσε το αμαχι. Για να μην πολυτραβαω την ιστορια ετυχε καποια χρονια μετα το γεγονος να κατεβει στο νησι και με μεγάλη εκπλήξη ειδε την Mustang να κυκλοφωρεί στον δρόμο με Ελληνικές πινακιδες.....και την οδηγούσε ο τελώνιακος ο οποιος την είχε αγοράσει απο τον ΟΔΔΥ. Τα εχασε ο ανθρωπός και τα πήρε στο κρανίο με αποτέλεσμα να κανει το αμαχι σμπαράλια μια καλοκαιρινή νύχτα και να σπασει και στο ξύλο τον τελώνιακο.

          Ο λόγος για την Ερωτηση μου αυτη ειναι οτι σε λίγους μηνες θα εκδίκαστει απο την Ευρωπαικη ενωση η υπόθεση της Ελλάδας σχετικα με τα μεταχειρισμένα εξωτερικου τα οποιο υπερφορολογούνται. Τα μεταχειρισμένα του ΟΔΔΥ απο την αλλη απο οτι γνωριζω απολαμβανουν προνομιακών διατάξεων με αποτέλεσμα να εχουν μειωμένα τεκμήρια και απο οτι εχω ακούσει και τελη κυκλοφοριας. Επίσης τα ποιο πολλά αυτοκίνητα στον ΟΔΔΥ ειναι αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Αυτο ρε παιδια δεν ειναι αδικία. Να φέρνεις ενα αμάχι απο το εξωτερικό και να σου ζητανε 6-7εκ στο τελωνειο και μετα αφου στο φανε να το αγοράζει ο τελωνιακός η ο κολλητός του για 1εκ!!!!!

          Αυτο με βαση το Ευρωπαίκο δίκαιο αποτελεί διάκριση. Αμα η Ελλαδα δεν υποχρεωθει να μειώσει τους φόρους στα μεταχειρισμένα εξωτερικού τοτε δεν πρόκειται τα αυτοκίνητα να φτηνηνουν περισσοτερο.

          Έχετε καθόλου ιστορίες για να μοιραστειτε στο Forum.

          Ευχαριστό.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Στον ΟΔΔΥ καταλήγουν αυτοκίνητα που κάποιοι παρατάνε για να μην εκτελωνίσουν ή που κατάσχονται κλπ και υποτίθεται ότι όποιος θέλει μπορεί να πάει να τα δεί και να τα αγοράσει. Κάποιος επαγγελματίας οδηγός όμως που πήγε για να δεί για να αγοράσει αυτοκίνητο για δημόσια υπηρεσία όπου δούλευε έτυχε και βρήκε συγχωριανό του στον ΟΔΔΥ που του έδειξε τα καλά, τα κρυμένα. Σε ξεχωριστό υπόστεγο φυλάσσονταν ότι καλύτερο μπορείτε να φανταστείτε (Mercedes, BMW, Audi, Porsche, Jeep Grand Cherokee κλπ) σε άριστη κατάσταση αφού είναι κυρίως κατασχέσεις για ναρκωτικά. Για να αγοράσεις, χωρίς πλειστηριασμό, στην αρχική συμβολική τιμή όμως κάποιο από αυτά πρέπει να δοθεί το ok από τα σχετικά υπουργεία κλπ. Ο κοινός θνητός μπορεί να δει και να πάρει μόνο από τα άλλα υπόστεγα ή τα υπαίθρια.... Και σε αυτά γίνονται πάλι κομπίνες με μεσάζοντες αν δούνε ιδιώτη να ενδιαφέρεται κλπ. Βέβαια όποιος ψάχνει βρίσκει και υπάρχουν ευκαιρίες για όποιον έχει επιμονή και υπομονή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              railroad last edited by

              ÊáëçóðÝñá Ý÷ù ðÜñåé áðü ôïí ÏÄÄÕ 2 öïñÝò áõôïêßíçôï ôï ðñþôï Ýíá FORD TAUNS 2ðïñôï 1600 êå. ôï 1995 ãéá 500 ÷éë äñ÷ êáé äåí ôï ÷ôýðçóå êáíÝíáò Üëëïò.
              Ôï 1999 ðÞñá Ýíá LANCIA DELTA HF TURBO ôïõ 1989 ìïíôÝëï ôï ïðïßï îåêßíáãå ìå 800 ÷éë äñ÷. êáé Ýíáò ìáíôñáò Ýôóé êáé ìüíï ãéá áíåâÜóåé ôçí ôéìÞ ôïõ
              ôï ÷ôýðáãå êáé áõôüò , ôåëéêÜ óôáìÜôçóå óôï 1.200.000 üðïõ êáé ôï ðÞñá , Þôáí ìå ðéíáêßäåò áðü Åëâåôßá êáé åß÷å 55 ÷éë ÷ëì ôï ïðïßï ôï Ý÷ù áêüìá êáé åßíáé óå Üñéóôç êáôÜóôáóç , üóï áöïñÜ êïìðßíåò ðÜíôá áêïýãïíôáé üôé ãßíïíôáé
              Ìüíï ìåéùìÝíá ôåêìÞñéá Ý÷ïõí êáé ü÷é ôÝëç êõêëïöïñßáò ôá ïðïßá ôá ðëçñþíåéò êáíïíéêÜ üðùò êáé ôçí áóöÜëåéá.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Αν είσαι δημόσιος υπάλληλος το πληρώνεις σε πάρα πολλές (νομίζω 60) **ΑΤΟΚΕΣ **μηνιαίες δόσεις από το μισθό σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  friar last edited by

                  οι δόσεις είναι 72 και όχι μόνον για υπαλλήλους του Δημοσίου αλλά και γιά

                  Ά ρ θ ρ ο 2 9

                         Ειδικά οι εν ενεργεία τακτικοί, μόνιμοι ή δόκιμοι ή με σύμβαση αορίστου χρόνου υπάλληλοι του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ, αλλά και οι υπάλληλοι ΝΠΙΔ, που έχουν προνόμιο από παραχώρηση ή σύμβαση μετά του δημοσίου, καθώς επίσης και οι υπάλληλοι των υπηρεσιών, που κατά την παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν.1256/82 περιλαμβάνονται στον δημόσιο τομέα, συμπεριλαμβανομένων και των υπαλλήλων όλων των αναγνωρισμένων στην Ελλάδα Τραπεζών, καθώς και των υπαλλήλων των ΔΕΚΟ (ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΟΑ κ.λπ.), όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 1 παρ. 1 και 2 του Ν.2414/96, εφόσον επιθυμούν να διακανονίσουν με δόσεις, μπορούν αντί εγγυητικής επιστολής, να προσκομίσουν στον Οργανισμό πρόσφατη βεβαίωση της υπηρεσίας τους, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 126613/3876/30.8.76 εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών (Γ.Λ.Κράτους).
                  
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fabiamaniac last edited by

                    Καλησπέρα...!!

                    Δηλώνω 'άσχετος' οσων αφορά τις πληροφορίες που έχω για αυτο το θέμα!

                    Θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει καποιες πληροφορίες περί αυτού...???

                    Τι απαιτήται να διαθέτω (εκτός απο λεφτά) για να έχω πρόσβαση και εγώ στο χώρο του ΟΔΔΥ και να 'χτυπήσω' κάποιο αμάξι???Μπορεί ο οποιοσδήποτε να πάει...???πού ακριβώς βρίσκεται...??

                    Ευχαριστώ ....(προκαταβολικά...)...!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • R
                      railroad last edited by

                      êáëçóðÝñá
                      Óôï site ôïõ ïääõ http://www.oddy.gr èá âñåéò ôá ðÜíôá ãéá äçìïðñáóßåò ôçëÝöùíá êôë
                      Ôá áõôïêßíçôá ôá âëÝðåéò óôá ¶íù Ëéüóéá ãéá 5 çìÝñåò ðñéí ôç äçìïðñáóßá, üðïõ êáé åêåß ãßíåôáé êáé ç äçìïðñáóßá ôïõò, ðáßñíåéò áðü ôï êõëéêåßï ôïõ ïääõ ôçí äéáêÞñõîç ìå 0,50 euro êáé ðáò êáé ôá âëÝðåéò ÷ùñßò Üëëïõò üñïõò , ôï ðïóü óõììåôï÷Þò åßíáé 300 euro ôá ïðïßá ôá ðáßñíåéò ðßóù áí äåí ðÜñåéò áõôïêßíçôï .
                      Ìðïñåßò íá Ý÷åéò êáé ìç÷áíéêü ößëï óïõ Üìá èåò ãéá êáëýôåñá ,
                      Äåí ìðïñåßò íá ôá âÜëåéò ìðñïóôÜ ãéáôß äåí Ý÷ïõí ìðáôáñßá êáé âåíæßíç ëüãù áóöÜëåéáò ãéá êáíÝíá áôý÷çìá ,
                      ãéá äçìïóßïõò õðáëëÞëïõò Ý÷åé 60 äüóåéò Üôïêåò êáé ìå 10% ðñïêáôáâïëÞ
                      ãéá éäéþôåò Ý÷åé 20 ôñßìçíåò äüóåéò ìå åããõçôéêÞ åðéóôïëÞ áðü ôñÜðåæá
                      óôá áõôïêßíçôá Ý÷ïõí åðéðëÝïí öðá áðü ôçí ôéìÞ ðïõ èá êëßóç .
                      ôåï

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Να σας ενημερώσω για μερικά πράγματα μια και λόγο θέσης στη Μονάδα έχω συχνή επαφή με ΟΔΔΥ.
                        Καταρχήν μπορεί ο καθένας να ζητήσει και έναντι μικρού αντίτιμου να πάρει κατάσταση με τα προς πώληση αυτοκίνητα. Αυτά είναι συνήθως σε υπαίθριους χώρους όπου μπορεί να τα δει μόνο και όχι να τα ψάξει, να ανοίξει καπό κλπ, δηλαδή μπορεί να χτυπήσεις αμάξι το οποίο δεν έχει κινητήρα και θα το ανακαλύψεις αφού το πληρώσεις.
                        Τα αξιόλογα αυτοκίνητα είναι σε στεγασμένους χώρους μακριά από τα αδιάκριτα μάτια και δεν έχεις πρόσβαση. Με την υπηρεσιακή μου ιδιότητα έχω καταφέρει συχνά να ανοίξουν αυτές οι πόρτες και δεν πίστευα στην αρχή στα μάτια μου με αυτά που έβλεπα. Δυστυχώς για την Μονάδα αυτά τα αυτοκίνητα είναι αδιάφορα γιατί παρόλο που είναι εύκολο να τα πάρουμε και με μηδέν κόστος το σίγουρο είναι ότι όταν τα σουλουπώσουμε κάποιος κλαδάρχης ή ανώτερος από κάποιο αρχηγείο θα ανακαλύψει ότι χρειάζεται επιτελικό όχημα και θα το μαγκώσει.
                        Οπότε μας μένει μόνο ή χαρά.
                        Πάντως έχοντας συχνή επαφή δεν είναι δύσκολο να ανακαλύψεις καλό μικρομεσαίο ή μεσαίο μοντέλο σε πολύ καλή ή και άριστη κατάσταση. Το κακό είναι να μην τύχει την μέρα του πλειστηριασμού και πέσουν πολλοί να το χτυπήσουν.
                        Πρόσφατα πήραμε Renault Twingo με σπασμένο μόνο το πίσω παρμπρίζ και κατά τα άλλα σε άριστη κατάσταση. Θέλει όπως ήδη γράφηκε επιμονή και υπομονή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr