-
Ο προφυλακτήρας μου είναι από αυτούς τους stadar τους μπιμπικωτούς, που μετά από κάμποσο καιρό στον ήλιο αρχίζουν να ασπρίζουν. Έτσι λοιπόν ψάχνω για λύσεις για να διορθώσω την ήδη υπάρχουσα φθορά και να αποφύγω τα ίδια στο μέλλον. Έχω ακούσει ότι υπάρχει η δυνατότητα να λειάνω την επιφάνεια του προφυλακτήρα με χρήση κάποιου είδους πλαστικοποιητή και με αρκετό τρίψιμο με ντουκόχαρτο να την φέρω όπως εγώ επιθυμώ. Αμέσως μετά την λείανση φυσικά θα πέσει βάψιμο. Ρώτησα σε χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Θα ήθελα λοιπόν καταρχήν την γνώμη σας για το αν αυτό που θέλω μπορεί να γίνει (και τον τρόπο ίσως) ή αν θα ήταν προτιμότερο να τον περάσω με ένα αστάρι για πολυεστέρες και αμέσως μετά με μαύρο χρώμα (αφήνοντας όπως είναι δηλαδή την φυσική του 'αγριάδα'). Η δεύτερη λύση είναι σαφώς πολύ πιο απλή στην υλοποιησή της αλλά αισθητικά φαντάζομαι δεν αποδίδει τα ίδια.
-
Ο προφυλακτήρας μου είναι από αυτούς τους stadar τους μπιμπικωτούς, που μετά από κάμποσο καιρό στον ήλιο αρχίζουν να ασπρίζουν. Έτσι λοιπόν ψάχνω για λύσεις για να διορθώσω την ήδη υπάρχουσα φθορά και να αποφύγω τα ίδια στο μέλλον. Έχω ακούσει ότι υπάρχει η δυνατότητα να λειάνω την επιφάνεια του προφυλακτήρα με χρήση κάποιου είδους πλαστικοποιητή και με αρκετό τρίψιμο με ντουκόχαρτο να την φέρω όπως εγώ επιθυμώ. Αμέσως μετά την λείανση φυσικά θα πέσει βάψιμο. Ρώτησα σε χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Θα ήθελα λοιπόν καταρχήν την γνώμη σας για το αν αυτό που θέλω μπορεί να γίνει (και τον τρόπο ίσως) ή αν θα ήταν προτιμότερο να τον περάσω με ένα αστάρι για πολυεστέρες και αμέσως μετά με μαύρο χρώμα (αφήνοντας όπως είναι δηλαδή την φυσική του 'αγριάδα'). Η δεύτερη λύση είναι σαφώς πολύ πιο απλή στην υλοποιησή της αλλά αισθητικά φαντάζομαι δεν αποδίδει τα ίδια.
-
Ο προφυλακτήρας μου είναι από αυτούς τους stadar τους μπιμπικωτούς, που μετά από κάμποσο καιρό στον ήλιο αρχίζουν να ασπρίζουν. Έτσι λοιπόν ψάχνω για λύσεις για να διορθώσω την ήδη υπάρχουσα φθορά και να αποφύγω τα ίδια στο μέλλον. Έχω ακούσει ότι υπάρχει η δυνατότητα να λειάνω την επιφάνεια του προφυλακτήρα με χρήση κάποιου είδους πλαστικοποιητή και με αρκετό τρίψιμο με ντουκόχαρτο να την φέρω όπως εγώ επιθυμώ. Αμέσως μετά την λείανση φυσικά θα πέσει βάψιμο. Ρώτησα σε χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Θα ήθελα λοιπόν καταρχήν την γνώμη σας για το αν αυτό που θέλω μπορεί να γίνει (και τον τρόπο ίσως) ή αν θα ήταν προτιμότερο να τον περάσω με ένα αστάρι για πολυεστέρες και αμέσως μετά με μαύρο χρώμα (αφήνοντας όπως είναι δηλαδή την φυσική του 'αγριάδα'). Η δεύτερη λύση είναι σαφώς πολύ πιο απλή στην υλοποιησή της αλλά αισθητικά φαντάζομαι δεν αποδίδει τα ίδια.
-
Δεν είναι ότι καλύτερο να φορτώνεις με στόκους ή άλλα υλικά πλαστικά μέρη του αυτοκινήτου, γιατί είναι επιρρεπή στο σκάσιμο. Το καλύτερο είναι να φρεσκάρεις τους προφυλακτήρες σου στο χρώμα που είναι. Δεν έχουν τη μούρη των λείων αλλά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Εκτός αν θες να βάλεις μπελάδες στο κεφάλι σου.
-
Τελικά ναι μάλλον προς τα εκεί σπρώχνεται η κατάσταση αφού δε βλέπω άλλες προτάσεις και μάλλον αυτή είναι η πιο ανώδυνη λύση.
-
Στο fabia μου,έβαψα όλλα τα προστατευτικά πλαστικά στις πόρτες+πίσω+μπροστά προφυλακτήρες εδω και 2 χρόνια!Μπορώ να πω οτι είναι πολύ καλή και ανθεκτική λύση,αρκεί ο φανοποιός που θα το κάνει να κάνει την σωστή προεργασία (πλαστικοποιητές-υποστρώματα χρώματος...κα).Αξίζει...!!!
-
Τώρα μιλάμε για απλό βάψιμο ή και για λείανση;
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Τώρα μιλάμε για απλό βάψιμο ή και για λείανση;Δεν έχει διαφορά στην αντοχή......!Έχουν την ίδια αντοχή και οι δύο οι περιπτώσεις!! Η διαφορά είναι στην επιπλέον εργασία-τιμή-αισθητική...!!!
-
Βρήκα το http://forums.vwvortex.com/zerothread?cmd=print&id=1051951 στο forum της VWvortex. Αναρωτιέμαι όμως πως να ζητήσω τα εξής από το χρωματοπωλείο: 1) flex, 2) bumper coater, 3) adhesion promoter, 4) flex agent και τι ακριβώς είναι και κάνουν αυτά. Δυστηχώς το λεξικό μου δεν τα περιέχει.
λείανση προφυλακτήρα