-
Καλημερα
Σημερα μου ηρθε κληση απο την τροχαια προστημο ευρω 450 και δικασημο σε 8 μηνες απο σημερα σε πλημελειοδικειο με αφαιρεση διπλωματος για ενα μηνα και ποιος ξερει τι αλλο θα πει ο Δικαστης γιατι με οριο ταχυτητος 50 χιλ/ωρα φωτογραφηθηκα ενω ετρεχα με 113 χιλ/ωρα.Οπως καταλαβαινετε εχω παθει μεγαλη πλακα οχι τοσο για τα 450 ευρωπουλα παρ'ολο που ειναι σοβαρο ποσο οσο για την αφαιρεση του διπλωματος.Επειδη αυτο θα μπορουσε να το παθει ο καθενας ερωτω εαν υπαρχει τροπος να κοροιδευουμε τις καμερες της τροχαιας πχ κανενα σπρει οτι οτιδηποτε αλλο.
Οποιος εχει ακουσει η ξερει κατι θα βοηθησει πολυ κοσμο.Bimmer
-
Καλημερα
Σημερα μου ηρθε κληση απο την τροχαια προστημο ευρω 450 και δικασημο σε 8 μηνες απο σημερα σε πλημελειοδικειο με αφαιρεση διπλωματος για ενα μηνα και ποιος ξερει τι αλλο θα πει ο Δικαστης γιατι με οριο ταχυτητος 50 χιλ/ωρα φωτογραφηθηκα ενω ετρεχα με 113 χιλ/ωρα.Οπως καταλαβαινετε εχω παθει μεγαλη πλακα οχι τοσο για τα 450 ευρωπουλα παρ'ολο που ειναι σοβαρο ποσο οσο για την αφαιρεση του διπλωματος.Επειδη αυτο θα μπορουσε να το παθει ο καθενας ερωτω εαν υπαρχει τροπος να κοροιδευουμε τις καμερες της τροχαιας πχ κανενα σπρει οτι οτιδηποτε αλλο.
Οποιος εχει ακουσει η ξερει κατι θα βοηθησει πολυ κοσμο.Bimmer
-
Καλημερα
Σημερα μου ηρθε κληση απο την τροχαια προστημο ευρω 450 και δικασημο σε 8 μηνες απο σημερα σε πλημελειοδικειο με αφαιρεση διπλωματος για ενα μηνα και ποιος ξερει τι αλλο θα πει ο Δικαστης γιατι με οριο ταχυτητος 50 χιλ/ωρα φωτογραφηθηκα ενω ετρεχα με 113 χιλ/ωρα.Οπως καταλαβαινετε εχω παθει μεγαλη πλακα οχι τοσο για τα 450 ευρωπουλα παρ'ολο που ειναι σοβαρο ποσο οσο για την αφαιρεση του διπλωματος.Επειδη αυτο θα μπορουσε να το παθει ο καθενας ερωτω εαν υπαρχει τροπος να κοροιδευουμε τις καμερες της τροχαιας πχ κανενα σπρει οτι οτιδηποτε αλλο.
Οποιος εχει ακουσει η ξερει κατι θα βοηθησει πολυ κοσμο.Bimmer
-
Μήπως θα έπρεπε απλά να αποφύγεις την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας; (τουλάχιστον στον βαθμό αυτό)
-
το να αποφύγεις τις κάμερες είναι λίγο δύσκολο, πες μας τουλάχιστον που ήταν αυτή η κάμερα με όριο 50 για να διαφυλάξεις επόμενα θύματα από το φόρουμ.
-
Φιλε bimmer
επειδη ειμαστε στην Ευρωπαικη ενωση αυτο εχει ως αποτελεσμα ολα αυτα τα σκληρα μετρα. Δυστυχως δεν υπαρχει καποιος τροπος για να κοροιδεψεις...
Απο την στιγμη που κανεις κανει την παραβαση εν'γνωση του πρεπει να ειναι ετοιμος να αναλαβει και τις ευθυνες του. Ολες ολες 2 φορες με γραψανε η τροχαια σε μπλοκο: 1. για υπερβολικη ταχυτητα με οριο 110 πηγα 140, 2. γιατι ετυχε και ειχα τους προβολεις ομιχλης. Το πληρωσα χωρις πολλα-πολλα και απο τοτε εβαλα μυαλο και ακουλουθω ακομα πιο πιστα τον ΚΟΚ. Εχω κανει απειρα χλμ και οσες φορες με σταματησανε δεν φοβηθηκα ποτε μου γιατι παντα ειμαι σωστος και ποτε ξανα δεν με γραψανε Δηλαδη γιατι στις αλλες Ευρωπαικες χωρες τηρουνε πιστα τον ΚΟΚ ??? Εκεινοι ειναι βλακες και εμεις οι εξυπνοι ???
Εγω ειμαι υπερ αυτων των μετρων, οπως και με το τελευταιο για τα κινητα, γιατι πρεπει επιτελους να συνηδειτοποιηση ο Ελληνας οτι δεν μπορει να κανει του κεφαλιου του. Αλλα πρωτα απο ολα πρεπει να παρει μαθηματα οδηγηκης συμπεριφορας γιατι ως γνωστον δεν εχει καθολου οδηγικη παιδεια μιας και ο καθενας νομιζει οτι ειναι ο καλυτερος οδηγος, ο ποιο μαγκας και ο δρομος του ανηκει και οι αλλοι πρεπει να κανουν στην ακρη για να περασει... Φυσικα το μεγαλο ατου των Ελληνων ειναι η κουτοπονηρια μας ! και το πρωτο μελημα μας να προσπαθουμε να κοροειδεψουμε την αστυνομια με διαφορους τροπους. ,. Γιατι αμα θελουμε να λεγομαστε Ευρωπαιοι πολιτες και οχι Τριτοκοσμικοι πρεπει να συμμορφονομαστε πληρως με τους κανονες.
-
τωρα με μπερδεψες λιγακι γιατι μεχρι πριν απο λιγο καιρο η τροχαια εστελνε τα στοιχεια του παραβατη[μετα απο κληση για ερωτησεις σχετικα με τον κατοχο του αυτοκινητου ωστε εαν δεν το οδηγουσε αυτος να δηλωσει σε ποιον το ειχε δωσει] στον εισαγγελεα για να ορισθει δικασιμος χωρις να στελνει την κληση για το οποιο προστιμο αφου αυτο μπαινει απο το δικαστηριο αφου εκδικασθει η υποθεση.
σε αυτο το σεναριο εχω ''παιξει'' δυο φορες στο παρελθον πληρωνοντας χρηματικο προστιμο στο διπλασιο λογω εκπροθεσμης πληρωμης [αλλη εξυπνη πατεντα για να μαζευουν χρημα] + τα δικαστικα εξοδα.
τωρα σχετικα με την ερωτηση σου το μονο που, μονο ομως κατα την διαρκεια της νυκτας, μπορει κανεις να χρησιμοποιησει ειναι σπρευ στην πινακιδα και πωλειται μεσω ιντερνετ.
υπαρχουν δυο τυποι το photo fog που μετα απο λιγο καιρο ή μετα απο πλυσιμο φευγει και πρεπει να ξαναβαλεις οποτε καποτε τελειωνει και πρεπει να εχεις ''καβα'' ή το photoblocker το οποιο ειναι μονιμο μετα απο την εφαρμογη του ομως δυστυχως [και αυτο δεν το ηξερα πριν το χρησιμοποιησω] μετα απο λιγο καιρο κιτρινιζει απο τον ηλιο και δινει ενα οχι και τοσο ομορφο χρωμα στην λευκη πινακιδα.
βεβαια υπαρχουν και αλλες λυσεις με ειδικα διαφανα καλυμματα που υπο γωνια δεν αφηνουν καποια ψηφια του αριθμου να φανουν ομως ειναι ευκολο να το αντιληφθουν οι τροχαιοι σε ενα μπλοκο ή και εν κινησει ακομα και να σε σταματησουν με αποτελεσμα κληση και δεν ξερω και γω τι αλλο.
τελος μια ακομη λυση εξω απο τα ορια της νομιμοτητας ομως και με μαλλον σημαντικες επιπτωσεις εαν συλληφθεις ειναι οτι και σε αλλες χωρες κανουν οργανωμενα γκρουπ ατομων ή και μεμονωμενα που επιτιθενται με διαφορους τροπους [μολοτωφ-σπρευ-δεσιμο σε 4*4 και τραβηγμα-πυροβολισμοι κλπ] και τις αχρηστευουν ειτε μονιμα ειτε προσωρινα.
-
Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε αυτο το ποστ ψαχνουμε τον τροπο και να παρανομησουμε και να κανουμε τον μαγκα.
Μηπως πρεπει να σκεφτομαστε καλα-καλα πριν παμε να πληκτρολογησουμε ?
Δεν κανω τον αναμαρτητο αλλα οταν εχω τη φωλια μου λερωμενη,την κανω με ελαφρα πηδηματακια οσο το δυνατον πιο αθορυβα. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε αυτο το ποστ ψαχνουμε τον τροπο και να παρανομησουμε και να κανουμε τον μαγκα.
Μηπως πρεπει να σκεφτομαστε καλα-καλα πριν παμε να πληκτρολογησουμε ?
Δεν κανω τον αναμαρτητο αλλα οταν εχω τη φωλια μου λερωμενη,την κανω με ελαφρα πηδηματακια οσο το δυνατον πιο αθορυβα.[list:34yryrlw]Γερο?Δεν πιστευω να τρως ακομα? [/list:u:34yryrlw][list:34yryrlw]Κυρ Δημητρη, τι κανεις?Καλα εισαι?[/list:u:34yryrlw][list:34yryrlw]Λοιπον στο ψητο, των μπατσων [/list:u:34yryrlw][list:34yryrlw]Εαν μετα τον ελεγχο της τροχαιας για την δηθεν υπερβολικη ταχυτητα εχει ηδη μετα απο τοσα χρονια,εχει μειωσει τα θυματα απο ενα......χωριο το χρονο σε κατι ελαχιστες δεκαδες, τοτε κι εγω μαζι σου.Εαν το κακο παραμενει(που παραμενει δηλ) τοτε αβιαστα βγαινει το συμπερασμα οτι η ΚΥΡΙΑ αιτια θανατου ΔΕΝ ειναι η δικαιολογια που τους βολευει Και γι αυτο το λογο γιατι καποιος να μην ψαξει για αντιμετρα?[/list:u:34yryrlw][list:34yryrlw]Τωρα το τα ιδια και χειροτερα γινονται και εξω, τι σημαινει αυτο?Οτι και στη Γερμανια πχ δεν ειναι ηλιθιοι? [/list:u:34yryrlw]
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε αυτο το ποστ ψαχνουμε τον τροπο και να παρανομησουμε και να κανουμε τον μαγκα.
Μηπως πρεπει να σκεφτομαστε καλα-καλα πριν παμε να πληκτρολογησουμε ?
Δεν κανω τον αναμαρτητο αλλα οταν εχω τη φωλια μου λερωμενη,την κανω με ελαφρα πηδηματακια οσο το δυνατον πιο αθορυβα.εχουμε πει πολλες φορες , μαλιστα οι περισσοτεροι εχουμε συμφωνησει σε αυτο, οτι τα ορια ταχυτητας σε μερικες περιπτωσεις ειναι χαμηλα και ανεφικτο να τα ακολουθησει κανεις.
για τις περιπτωσεις αυτες εγω τουλαχιστον παντα παρανομουσα και θα παρανομω οσο μπορω .........λαμβανοντας οσα μετρα μπορω για να μην συλληφθω απο τα ''οργανα''.
ποτε ομως δεν διαμαρτυρηθηκα ή δεν ''κλαφτηκα'' ή δεν παρακαλεσα οταν με σταματησαν και πληρωσα οτι επρεπε !!!!!!!!!!
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ.......εαν με πιασουν ομως!!!!!!!
-
Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
Δηλαδη γιατι στις αλλες Ευρωπαικες χωρες τηρουνε πιστα τον ΚΟΚ ??? Εκεινοι ειναι βλακες και εμεις οι εξυπνοι ???Πέρα από το κλασσικό 'είμαι μάγκας' του Ελληνα, που λες, (δεν το αμφισβητώ...), υπάρχει και οι εξής παράγοντες (α) ίσως σε άλλες χώρες τα όρια ταχύτητας (και όχι γενικά ο ΚΟΚ, δεν το συζητώ για STOP-κόκκινα κτλ.) είναι λογικότερα σε σχέση με τις κυκλοφοριακές συνθήκες και δεν βλέπεις '60' σε αυτοκινητόδρομους (β) ίσως σε άλλες χώρες η Αστυνομία έχει πείσει τους πολίτες πως ενδιαφέρεται πραγματικά για την ασφάλειά τους και όχι μόνο για να τους τα 'πάρει' (ξέρεις, 80 στο Ξυλόκαστρο και μπλόκο κάθε μέρα, 90 στην Ακράτα με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και μπαριέρα (το ασφαλέστερο σημείο του Κορίνθου-Πατρών) και μπλόκο κάθε μέρα κοκ.)
-
Εγώ θα ομολογήσω την αμαρτία μου: Τρέχω πάντα πολύ πάνω από τα όρια ταχύτητας και προσπερνάω όπου μου δίνει τη δυνατότητα το αυτοκίνητό μου και οι κυκλοφοριακές συνθήκες. Δεν έχω ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη στη σήμανση ούτε στη χάραξη των διαχωριστικών γραμμών. Έχω δει σε κομμάτι ολόισιο με πολύ χώρο και ορατότητα ΔΙΠΛΗ γραμμή. Δεν το παίζω μάγκας ούτε χεράς, αλλά να πηγαίνω στα 2/10 όταν μπορώ άνετα στα 5/10 ή 6/10 δε μου λέει τίποτα. Στο κάτω-κάτω, όποιος φοβάται την ταχύτητα, ας πάει με τα πόδια. Το αυτοκίνητο είναι μέσον άνετης, αυτόνομης και ΤΑΧΕΙΑΣ μετακίνησης.
-
Εγω που ειμαι στην Αγγλια 4 χρονια το ανωτατο οριο ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομο ειναι 112 χλμ. εκτος αμα υπαρχει εκτακτη αναγκη και το ελλατωσουν και μεσα στην πολη 48 χλμ. Οπως βλεπεις δεν εχουν τις τρομερες διαφορες...
-
παραθετω και το site για λεπτομερειες :
http://www.a-zoftourism.com/travel-tip- ... ations.htm
-
Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
Εγω που ειμαι στην Αγγλια 4 χρονια το ανωτατο οριο ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομο ειναι 112 χλμ. εκτος αμα υπαρχει εκτακτη αναγκη και το ελλατωσουν και μεσα στην πολη 48 χλμ. Οπως βλεπεις δεν εχουν τις τρομερες διαφορες...Στο site που έδωσες λέει:
'Whilst UK residents tend to drive a little over the speed limit as a rule, you'll notice that they stay within it when in areas that contain the cameras! '
Ελληνιστί:
'Ενώ οι κάτοικοι του ΗΒ έχουν την τάση να οδηγούν κατά κανόνα λίγο πάνω από τα όρια, θα παρατηρήσετε ότι τα τηρούν σε περιοχές που έχουν κάμερες'
Άρα, δεν είναι και τόσο 'νομοταγείς' τελικά ο άγγλοι. Επίσης, στο εξωτερικό η παρουσία φωτοραντάρ πολλές φορές (αλλά όχι πάντα) έχει αποτρεπτικό ρόλο (είναι τοποθετημένα σε πραγματικά επικίνδυνα σημεία και υπάρχει σαφής προειδοποίηση για την ύπαρξή τους) και όχι φοροεισπρακτικό, όπως στην Ελλάδα που δεν υπάρχει πουθενά προειδοποίηση, με αποτέλεσμα να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα.
Επίσης στην Αγγλία υπάρχει και μια ομάδα ...τρομοκρατών ονόματι 'Motorists Against Detection' (MAD) οι οποίοι βγαίνουν τα βράδυα παγανιά και σπάνε gatsos τοποθετημένα με φοροεισπρακτική λογική, χωρίς να πειράζουν αυτά που πραγματικά προστατεύουν.
Your call.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε αυτο το ποστ ψαχνουμε τον τροπο και να παρανομησουμε και να κανουμε τον μαγκα.
Μηπως πρεπει να σκεφτομαστε καλα-καλα πριν παμε να πληκτρολογησουμε ?
Δεν κανω τον αναμαρτητο αλλα οταν εχω τη φωλια μου λερωμενη,την κανω με ελαφρα πηδηματακια οσο το δυνατον πιο αθορυβα.Ε συγνωμη, αλλα στην Συγγρου για παραδειγμα ειχαν στησει ρανταρ 4 τα ξημερωματα καθημερινης (ζητημα αν στον δρομο υπηρχαν αλλα 4-5 αυτοκινητα, και εννοω σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Συγγρου) και εκει οτ οριο ειναι 50 η 70, στο φαναρι του Φιξ.
Συγνωμη, αλλα τετοια ηλιθια ορια ΔΕΝ θα τηρησω, και φυσικα θα κοιταξω πως να αποφυγω ρανταρ, καμερες και αλλες τετοιες αηδιες.
Αναμενω να μας πει που ηταν το οριο των 50, ωστε να επανελθω για το αν ηταν σωστο η οχι.
Αλλα να μου πειτε το εξης:
Σε ποσα σχολεια απ'εξω εχετε δει καμερες? Και σε ποσες τεραστιες/φαρδιες ευθειες (πχ Συγγρου, παραλιακη στον Αγ Κοσμα κλπ) εχουν ρανταρ 'για την ασφαλεια μας'..... -
Για το ποιος παρανομεί και κάνει το μάγκα... Έχω δει μπάτσο να φεύγει με το προσωπικό του αυτοκίνητο (μπεμπέκα 520) από το μπατσομέγαρο στα Χανιά με χειρόφρενα μέρα-μεσημέρι. Με έχει φασκελώσει μπάτσος επειδή δεν έπεσα στην παγίδα του (σε ευθεία αστικής περιοχής με διπλή διαχωριστική γραμμή πήγαινε με το όριο - 50 χ.α.ω. - και εγώ δεν τον προσπέρναγα. Αφού είδε κι απόειδε ότι δεν έβγαζε κλήση από μένα, έστριψε σε διακλάδωση, αφού πρώτα με φασκέλωσε!). Έχω δει μπάτσους στο κόκκινο φανάρι ξαφνικά να ανάβουν το φάρο για να το περάσουν και μετά να τον ξανασβήνουν...
ΑΥΤΑ!
-
Απο ολα τα προηγουμενα βλεπω να συμφωνουμε οτι οταν οι συνθηκες δρομου,ωρας,περιοχης και καταστασης αυτοκινητου συνδυαζονται αρμονικα,τοτε ψαχνουμε για τυχον μπατσικο και εν απουσια του οδηγουμε με την κατα την γνωμη μας σωστη ταχυτητα.Αν παρουσιαστει το οργανο της ταξης και επιμενει να μας δωσει αυτογραφο,τοτε περνουμε με χαμογελο το ραβασακι και βριζουμε μετα την απομακρυνσην του αφου εχουμε κλεισει καλα τα παραθυρα.
Αυτο κανω και εγω αν και δεν το θεωρω και πολυ αντρικιο,αλλα δεν θελω να κοροιδεψω τον μπατσο για παραβαση που εκανα εν γνωσει μου και με πληρη διαυγεια του νου. -
πω πω 450 ευρωπουλα + καμια 600 στο δικαστηριο προστιμο...τζαμπα λεφτα!
-
Τα όρια ταχύτητας είναι άλλη μία αυθαιρεσία που επιβάλει το κράτος για να χαλιναγωγήσει την έλλειψη κριτικής ικανότητας και παιδείας των πολιτών. Σκοπός είναι να μπορεί ο καθένας να καταλάβει με ποια ταχύτητα πρέπει να κινείται. Επειδή ακριβώς αυτό δεν συμβαίνει δημιουργήθηκαν τα όρια ταχύτητας.
Ποιο όμως είναι το πρόβλημα με αυτα; Είναι αυθαίρετος ο προσδιορισμός τους και αβασάνιστος; Είναι πολύ χαμηλά; Δεν είναι τόσο απλό να απαντήσει κανείς. Η κρίση των ορίων ταχύτητας πρέπει να γίνει με βάση την λογική (;) με την οποία προσδιορίζονται. Δηλαδή ποια είναι η προτεραιότητα της τροχαίας όταν βάζει όρια ταχύτητας στους δρόμους; Να μην εκτραπεί κάποιο αυτοκίνητο της πορείας του; Η εξυπηρέτηση των πολιτών με γρήγορη-νόμιμη μετακίνηση; Ποιο θεωρείται ότι είναι το επίπεδο των οδηγών, η κατάσταση και η ποιότητα των οχημάτων και του δρόμου (δεδομένου ότι τα όρια ταχύτητας είναι σταθερά κάτω από όλες τις συνθήκες). Να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη η ταχύτητα όταν συμβεί το ατύχημα; Εγώ πιστεύω το τελευταίο.
Και όμως σε μερικές περιπτώσεις τα όρια είναι υπερβολικά. Για παράδειγμα όταν υπάρχει έντονη νεροποντή τα όρια των 80,100,120 στή 'Εθνική Οδό' Πατρών-Αθηνών είναι υπερβολικά και επικίνδυνα. Με ένα κοινό αυτοκίνητο είναι πιθανή η έξοδος στο αντίθετο ρεύμα ακόμα και με 100km/h!
Οπωσδήποτε είναι παράλογο να κινούνται οχήματα με σχετική ταχύτητα 240km/h τις Κυριακές το μεσημέρι που υπάρχει αρκετή κίνηση. Και το παράδοξο είναι ότι τότε δεν υπάρχουν πολλά ραντάρ διότι όταν υπάρχει έντονη κίνηση είναι δύσκολο να λειτουργήσουν αυτά που απαιτούν σκόπευση.
Δεν έχει να κάνει με το αν είναι κάποιοι ικανοί να κινηθούν με τέτοιους και ακόμα πιο έντονους ρυθμούς (διότι ο Schumacher και οι φίλοι του θα έπερναν μία Murcielago ή κάτι παρόμοιο και θα κινούνταν με 250+).
Σημασία έχει ότι ο δρόμος είναι δημόσιος και έχουμε υποχρέωση να σεβόμαστε τους άλλους ακόμα και αν είναι άσχετοι από οδήγηση, ακόμα και αν είμαστε ικανότατοι οδηγοί και ιδιαίτερα όταν έχει κίνηση.
Προσωπικά κινούμαι κοντά και κάτω από το όριο όταν έχει πολύ κίνηση και πάνω(λίγο ή και πολύ) όταν ο δρόμος είναι άδειος,στεγνός,ημέρα. Το πρόβλημα είναι ότι οι δρόμοι είναι σπάνια άδειοι πλέον και επιπλέον σπάνια εντοπίζεις καλό οδηγό.Η ένστασή μου είναι ότι η τροχαία με τα υψηλής κάτάρτισης και νοημοσύνης (ως επι το πλείστον) άτομα που την επανδρώνουν, εκτελεί χρέη Δ.Ο.Υ. Δεν δέχομαι για παράδειγμα να γράφει κάποιος Mercedes CLK Compressor Που κινείται με 120 στην στεγνή Πατρών-Αθηνών χωρίς κίνηση και μέρα. Όπως δεν δέχομαι να βλέπω αυτοκίνητα να κινούνται υπό συνθήκες κατακλυσμού με 150+, ή τη νύχτα με 160+.
Αυτό που λείπει είναι η παιδεία και η ωριμότητα από τους οδηγούς και η λογική και η ουσία από το κράτος (το φρενοκομείο που λέγαμε...)
Η άποψή μου είναι η εξής: Φτιάξτε 10 πίστες σε όλη τη χώρα, με λογικό κόστος πρόσβασης και μετά τοποθετείστε ραντάρ κάθε 10 μέτρα. Θα κάνουμε υπομονή όταν κυκλοφορούμε στο δημόσιο δρόμο και το κέφι μας στον χώρο της πίστας. Πόσο καλύτερα πραγματικά θα ήταν αν το Ελληνικό γινόταν πίστα... Τόσο καλά που δεν μπορώ να το φανταστώ για τα ελληνικά δεδομένα...
Το να 'κοροϊδέψουμε΄ όμως τα ραντάρ παρουσιάζει και τεχνικό ενδιαφέρον και δεν υποδηλώνει μόνο αντικοινωνική συμπεριφορά... Γνωρίζει κάποιος την αρχή λειτουργίας τους; Χρησιμοποιούν ήχο, φως, ακτινοβολία σε κάποιο/α μήκος/η κύματος ή και τα τρία;
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ