-
Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...
-
Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...
-
Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...
-
Ο χρήστης gick έγραψε:
Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...Η κυριότερη έγκειται στο ότι ο kompressor είναι μηχανικός και πάιρνει κίνηση από τον ιμάντα, γι αυτό λέγεται και μηχανικός συμπιεστής και το κλασικό τούρμπο από τα καυσαέρια
-
OK.
Ο compressor (που χρησιμοποιείται και από πολλές άλλες εταιρίες πλην Merc), είναι ένας... συμπιεστής, που παίρνει κίνηση απευθείας από το στρόφαλο του κινητήρα.
Αντιθέτως το 'κλασσικό turbo' παίρνει κίνηση από την πίεση των καυσαερίων του κινητήρα.
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, το turbo έχει το μειονέκτημα ότι πρέπει ήδη να έχει φτάσει σε κάποιες στροφές λειτουργίας ο κινητήρας ώστε να αρχίσει να λειτουργεί, κάτι που (θεωρητικά, γιατί υπάρχει και η αδράνεια), δεν ισχύει για τον compressor. Από την άλλη, η κατασκευή του τελευταίου 'κλέβει' άλογα από τη μηχανή, ενώ το turbo δουλεύει 'δωρεάν'.
Αυτά τα τελείως εισαγωγικά, ρίξε μια ματιά και στο:
-
Εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει (πλην της Mercedes) κομπρέσσορα:
Bentley (τα μοντέλα με την ένδειξη Blower)
Bugatti
MG
Lancia (Volumex)
Aston Martin
Jaguar
Πάρα πολλά βελτιωμένα αμερικάνικα
κλπ. -
Επίσης η Γιαμάχα ετοιμάζει έναν ναυτικό κινητήρα για τζετ-σκι στον οποίο ο λοβοειδής υπερσυμπιεστής (κομπρέσορας τύπου Roots) είναι ενσωματωμένος στην κεφαλή για μείωση του συνολικού όγκου του κινητήρα. Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, τι λέτε;
-
Ο χρήστης gick έγραψε:
Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...Μπορείς να διαβάσεις τα παρακάτω θέματα που έχουν συζητηθεί παλαιότερα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=490
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo -
καλο ειναι τα τεχνικα θεματα να δημοσιευονται στην ενοτητα ''τεχνικα θεματα'' ωστε να μην φορτωνεται το ''περι αυτοκινησης'' με θεματα αλλων ενοτητων και δυστυχως ακομα και αν μετακινηθουν στην ενοτητα που ανηκουν απο τον μοντ. ολοι συνεχιζουμε να τα βλεπουμε και εκει που αρχικα ανοιχτηκαν
καλα αυτο ποτε δεν το καταλαβα.........τι σοι μετακινηση ειναι αυτη!!!!!!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει (πλην της Mercedes) κομπρέσσορα:Bentley (τα μοντέλα με την ένδειξη Blower)
Bugatti
MG
Lancia (Volumex)
Aston Martin
Jaguar
Πάρα πολλά βελτιωμένα αμερικάνικα
κλπ.Πρόσθεσε και το ΜΙΝΙ Cooper S.
-
Έχεις δίκιο. Απλά ήθελα να επικεντρώσω το ενδιαφέρον σε παλιότερα μοντέλα, ιδίως μάλιστα σε μοντέλα της εποχής που η Mercedes παρουσίασε αυτοκίνητο με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Νομίζω και ένα Spyker (το πρώτο τετρακίνητο όλων των εποχών!!!) είχε μηχανικό υπερσυμπιεστή, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
-
ευχαριστώ θερμά!
Διαφορές του kompressor της Mercedes με το κλασικό τούρμπο