Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορές του kompressor της Mercedes με το κλασικό τούρμπο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διαφορές του kompressor της Mercedes με το κλασικό τούρμπο
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    11
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gick last edited by

      Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gick last edited by

        Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gick last edited by

          Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης gick έγραψε:
            Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...

            Η κυριότερη έγκειται στο ότι ο kompressor είναι μηχανικός και πάιρνει κίνηση από τον ιμάντα, γι αυτό λέγεται και μηχανικός συμπιεστής και το κλασικό τούρμπο από τα καυσαέρια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              OK.

              Ο compressor (που χρησιμοποιείται και από πολλές άλλες εταιρίες πλην Merc), είναι ένας... συμπιεστής, που παίρνει κίνηση απευθείας από το στρόφαλο του κινητήρα.

              Αντιθέτως το 'κλασσικό turbo' παίρνει κίνηση από την πίεση των καυσαερίων του κινητήρα.

              Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, το turbo έχει το μειονέκτημα ότι πρέπει ήδη να έχει φτάσει σε κάποιες στροφές λειτουργίας ο κινητήρας ώστε να αρχίσει να λειτουργεί, κάτι που (θεωρητικά, γιατί υπάρχει και η αδράνεια), δεν ισχύει για τον compressor. Από την άλλη, η κατασκευή του τελευταίου 'κλέβει' άλογα από τη μηχανή, ενώ το turbo δουλεύει 'δωρεάν'.

              Αυτά τα τελείως εισαγωγικά, ρίξε μια ματιά και στο:

              http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει (πλην της Mercedes) κομπρέσσορα:

                Bentley (τα μοντέλα με την ένδειξη Blower)
                Bugatti
                MG
                Lancia (Volumex)
                Aston Martin
                Jaguar
                Πάρα πολλά βελτιωμένα αμερικάνικα
                κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Επίσης η Γιαμάχα ετοιμάζει έναν ναυτικό κινητήρα για τζετ-σκι στον οποίο ο λοβοειδής υπερσυμπιεστής (κομπρέσορας τύπου Roots) είναι ενσωματωμένος στην κεφαλή για μείωση του συνολικού όγκου του κινητήρα. Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, τι λέτε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    maf last edited by

                    Ο χρήστης gick έγραψε:
                    Είμαι νέος και περίεργος. Ζητάω τη σοφία των πρεσβύτερων. Κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη...

                    Μπορείς να διαβάσεις τα παρακάτω θέματα που έχουν συζητηθεί παλαιότερα:
                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=490
                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo
                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo
                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=turbo

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      καλο ειναι τα τεχνικα θεματα να δημοσιευονται στην ενοτητα ''τεχνικα θεματα'' ωστε να μην φορτωνεται το ''περι αυτοκινησης'' με θεματα αλλων ενοτητων και δυστυχως ακομα και αν μετακινηθουν στην ενοτητα που ανηκουν απο τον μοντ. ολοι συνεχιζουμε να τα βλεπουμε και εκει που αρχικα ανοιχτηκαν

                      καλα αυτο ποτε δεν το καταλαβα.........τι σοι μετακινηση ειναι αυτη!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει (πλην της Mercedes) κομπρέσσορα:

                        Bentley (τα μοντέλα με την ένδειξη Blower)
                        Bugatti
                        MG
                        Lancia (Volumex)
                        Aston Martin
                        Jaguar
                        Πάρα πολλά βελτιωμένα αμερικάνικα
                        κλπ.

                        Πρόσθεσε και το ΜΙΝΙ Cooper S.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Έχεις δίκιο. Απλά ήθελα να επικεντρώσω το ενδιαφέρον σε παλιότερα μοντέλα, ιδίως μάλιστα σε μοντέλα της εποχής που η Mercedes παρουσίασε αυτοκίνητο με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Νομίζω και ένα Spyker (το πρώτο τετρακίνητο όλων των εποχών!!!) είχε μηχανικό υπερσυμπιεστή, αλλά δεν είμαι σίγουρος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gick last edited by

                            ευχαριστώ θερμά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr