-
Γιατί σε ορισμένα αυτοκίνητα στριγγλίζουν με το παραμικρό τα ελαστικά το καλοκαίρι, όπως π.χ. όταν στρίβουν με μικρή ταχύτητα σε στενά της πόλης; Λόγω γεωμετρίας ανάρτησης; Λόγω κακής ευθυγράμμισης; Λόγω φθαρμένων ελαστικών; Λόγω μαλακωμένων αμορτισέρ που προκαλούν υπερβολικές κλίσεις;
Δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά πάντα είχα την περιέργεια να μάθω αφού ούτε στην 147, ούτε στην Alfasud στριγγλίζουν τα ελαστικά, ακόμα και με 40 βαθμούς.
-
Γιατί σε ορισμένα αυτοκίνητα στριγγλίζουν με το παραμικρό τα ελαστικά το καλοκαίρι, όπως π.χ. όταν στρίβουν με μικρή ταχύτητα σε στενά της πόλης; Λόγω γεωμετρίας ανάρτησης; Λόγω κακής ευθυγράμμισης; Λόγω φθαρμένων ελαστικών; Λόγω μαλακωμένων αμορτισέρ που προκαλούν υπερβολικές κλίσεις;
Δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά πάντα είχα την περιέργεια να μάθω αφού ούτε στην 147, ούτε στην Alfasud στριγγλίζουν τα ελαστικά, ακόμα και με 40 βαθμούς.
-
Γιατί σε ορισμένα αυτοκίνητα στριγγλίζουν με το παραμικρό τα ελαστικά το καλοκαίρι, όπως π.χ. όταν στρίβουν με μικρή ταχύτητα σε στενά της πόλης; Λόγω γεωμετρίας ανάρτησης; Λόγω κακής ευθυγράμμισης; Λόγω φθαρμένων ελαστικών; Λόγω μαλακωμένων αμορτισέρ που προκαλούν υπερβολικές κλίσεις;
Δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά πάντα είχα την περιέργεια να μάθω αφού ούτε στην 147, ούτε στην Alfasud στριγγλίζουν τα ελαστικά, ακόμα και με 40 βαθμούς.
-
Παντως στην 33 στριγγλιζουν ακριβως οπως περιγραφεις... ειναι μαλακα michelin και ειναι και παλια(3 ετων) ... στριγγλιζουν απιστευτα...
αρα μαλλον ειναι μονο θεμα ελαστικων... η εστω ΚΥΡΙΩΣ θεμα ελαστικων... -
Στό φορτηγάκι μου,βάζω λάστιχα Μ&S(Mud&Snow),καί πάντα,είτε είναι καινούρια είτε είναι παλιά,στριγγλίζουν ακόμα καί στό παρκάρισμα!!!
-
Όλα έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία καιρού και οδοστρώματος σε συνάρτηση με το πόσο μαλακό,στενό αλλά και φθαρμένο ελαστικό φοράμε!
Επίσης παίζει ρόλο ο δείκτης ταχύτητας!Αυτά σε περίληψη. -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Επίσης παίζει ρόλο ο δείκτης ταχύτηταςΤι σχέση μπορεί να έχει ο δείκτης ταχύτητας;
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Όλα έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία καιρού και οδοστρώματος σε συνάρτηση με το πόσο μαλακό,στενό αλλά και φθαρμένο ελαστικό φοράμε!
Επίσης παίζει ρόλο ο δείκτης ταχύτητας!Αυτά σε περίληψη.Επίσης ρόλο παίζει πόσο φουσκωμένο είναι το λάστιχο, πόσους επιβάτες έχει το όχημα, αν είναι φαγωμένοι, αν είναι γεμάτο το πορτμπαγκαζ και το ρεζερβουαρ ...........
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Επίσης ρόλο παίζει πόσο φουσκωμένο είναι το λάστιχο, πόσους επιβάτες έχει το όχημα, αν είναι φαγωμένοι, αν είναι γεμάτο το πορτμπαγκαζ και το ρεζερβουαρ ...........
Γιάννη, Γιάννη, Γιάννη...
Πάλι ξέχασες τον Ανάδρομο Ερμή...
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
αν είναι φαγωμένοιAυτό εξηγεί πολλα!!
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Τι σχέση μπορεί να έχει ο δείκτης ταχύτητας;
Όσο πιο αργά πας, τόσο πιο πολύ στριγγλίζουν.
-
Egw exw bridgestone potenza. Broxolastixa 185/60/R14. Ta sugkekrimena argouine ligo na zesta8oune alla pote den strigglizoun! enas filos mou exei kati broxolastixa michelin. Kai tsirizoun me to paramikro! Alla zestenontai pio eukola apo ta dika mou. Kai to kanane apo tin arxi! Mallon einai 8ema kataskeuasti.
-
Ο χρήστης artech έγραψε:
Τι σχέση μπορεί να έχει ο δείκτης ταχύτητας;
Όσο πιο αργά πας, τόσο πιο πολύ στριγγλίζουν.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Πως επηρεάζει ο δείκτης ταχύτητας το στρίγγλισμα;
-
Απλά ο μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας διαθέτει και σκληρότερο μείγμα ελαστικού.Ένα ελαστικό με δείκτη Τ ακούγεται περισσότερο σε φρενάρισμα και στις στροφές από το ίδιο με δείκτη H.Bέβαια η ποιότητα της γόμας γενικά κατέχει τον πρωτευόντα ρόλο!και φυσικά το βάρος και το πλήθος των επιβατών παίζει ρόλο!
-
Από την εμπειρία μου παραθέτω τα ακόλουθα :
165/65/14 Τ goodyear gt2 σε punto --> πολύ σφύριγμα σε βαθμό που σε φρενάρισμα τρόμαζες απο το στρύγγγλισμα !!
185/65/14 Η energy XH1 σε 206 --> πολύ σφύριγμα ειδικά τους πιό ζεστούς μήνες.
-
Το Michelin XH1 θεωρείται οικολογικό ελαστικό και είναι αρκετά μαλακό.Αν πχ φορούσες ένα RE720 με τον ίδιο δείκτη και σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης , θα ήταν τα πράγματα διαφορετικά!Πάντως μην συγκρίνεις την περίπτωση της έντονης τριβής σε μπλοκάρισμα τροχών και μάλιστα σε τραχύ οδόστρωμα!Μιλάμε για στρίγγλισμα σε στροφές !Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Απλά ο μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας διαθέτει και σκληρότερο μείγμα ελαστικού.Ένα ελαστικό με δείκτη Τ ακούγεται περισσότερο σε φρενάρισμα και στις στροφές από το ίδιο με δείκτη H.Bέβαια η ποιότητα της γόμας γενικά κατέχει τον πρωτευόντα ρόλο!και φυσικά το βάρος και το πλήθος των επιβατών παίζει ρόλο!Τί είναι ο δείκτης Τ? Γνωρίζω μόνο τους δείκτες Η και V (με τον V να αργεί να ζεστάνει το ελαστικό, μιας και θέλει μεγαλύτερες ταχύτητες για να αποδώσει). Ο Τ τι είναι?
Επί του κυρίως θέματος, τα Toyo Proxes που έχω παρόλο που είναι πολύ μαλακά δεν τσιρίζουν καθόλου. Αντίθετα τα Michelin Energy του 1999 που είχα τσίριζαν (πρόλο που ήταν λίγο σκληρότερα από τα Proxes). Το αυτό συνέβενε κα ιμε παλιότερα Michelin (ΜΤΧ something? ΜΧ something? δεν θυμάμαι).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ο Τ τι είναι?190 χλμ/ω.
Ο δείκτης ταχύτητας έχει σχέση με τη συνολική κατασκευή του ελαστικού.
Γνώμη μου πως και ο σκελετός του ελαστικού παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο δείκτη ταχύτητας, εκτός από τη γόμα. -
T 190 km/h
H 210 km/h
Σφύριγμα και δείκτης ταχύτητας είναι απλά άσχετα αφού ο δείκτης ταχύτητας δείχνει οτι το λάστιχο αντέχει την συγκεκριμένη ταχύτητα για κάποια ώρα. Απλά τα ελαστικά με δείκτη Τ είναι συνήθως λάστιχα οικονομίας ή φτηνά λάστιχα και για αυτό σφυρίζουν. Βασικά το σφύριγμα νομίζω οτι εξαρτάται από την ακαμψία του σκελετού. Πάντως τα GT2 της Goodyear σφυρίζουν πραγματικά πολύ. Τα έχει το 206 ενός φίλου μου και νοίωθεις οτι κάποιος υποφέρει πολύ εκει κάτω ειδικα το καλοκαίρι -
Τα δικά μου πάντως (Conti PremiumContact 185/55R15 82H σε ΜΑΜΙΣΙΟ Clio) στριγγλίζουν μόνον σε τρία σημεία στους δρόμους που κάνω (οι οποίοι γλιστράνε του θανατά).
Στρίγγλισμα ελαστικών το καλοκαίρι