-
Παιδια και παλι γεια χαρα!
Επειδη μεσα απο αυτο το φορουμ εχω παρει πολλες γνωσεις πραγματικα θα ηθελα να με μου δωσετε τα φωτα σας και σε ακομα ενα θεματακι!Λοιπον,εχω το Saxo VTS 1,6 16V με 65,000 χλμ περιπου!Το αμαξακι ειναι περιπου χαμηλωμενο 3,5 εκ.
Θα ηθελα ρε παιδια πρωτα απ ολα να μου πειτε τι παιζει με τα ψαλιδια τα μπιλακια στους τροχους και ολα τα παραμφερη που ζοριζονται απο τους θεσπεσιους δρομους μας!
Ποτε αλλαζονται κ πως το καταλαβαινω?
Επισης η φλατζα περιπου κατα μεσο ορο στα ποσα χλμ βγαινει off?Ποσα ευρα περιπου εχει?Τα ρωταω για να αρχιζω να προσαρμοζω το οικογενειακο προυπολογισμο!Δεν θελω να την παθω και να μεινω πουθενα γιατι δεν εχω και οδικη.Μολις εληξε..
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Παιδια και παλι γεια χαρα!
Επειδη μεσα απο αυτο το φορουμ εχω παρει πολλες γνωσεις πραγματικα θα ηθελα να με μου δωσετε τα φωτα σας και σε ακομα ενα θεματακι!Λοιπον,εχω το Saxo VTS 1,6 16V με 65,000 χλμ περιπου!Το αμαξακι ειναι περιπου χαμηλωμενο 3,5 εκ.
Θα ηθελα ρε παιδια πρωτα απ ολα να μου πειτε τι παιζει με τα ψαλιδια τα μπιλακια στους τροχους και ολα τα παραμφερη που ζοριζονται απο τους θεσπεσιους δρομους μας!
Ποτε αλλαζονται κ πως το καταλαβαινω?
Επισης η φλατζα περιπου κατα μεσο ορο στα ποσα χλμ βγαινει off?Ποσα ευρα περιπου εχει?Τα ρωταω για να αρχιζω να προσαρμοζω το οικογενειακο προυπολογισμο!Δεν θελω να την παθω και να μεινω πουθενα γιατι δεν εχω και οδικη.Μολις εληξε..
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Παιδια και παλι γεια χαρα!
Επειδη μεσα απο αυτο το φορουμ εχω παρει πολλες γνωσεις πραγματικα θα ηθελα να με μου δωσετε τα φωτα σας και σε ακομα ενα θεματακι!Λοιπον,εχω το Saxo VTS 1,6 16V με 65,000 χλμ περιπου!Το αμαξακι ειναι περιπου χαμηλωμενο 3,5 εκ.
Θα ηθελα ρε παιδια πρωτα απ ολα να μου πειτε τι παιζει με τα ψαλιδια τα μπιλακια στους τροχους και ολα τα παραμφερη που ζοριζονται απο τους θεσπεσιους δρομους μας!
Ποτε αλλαζονται κ πως το καταλαβαινω?
Επισης η φλατζα περιπου κατα μεσο ορο στα ποσα χλμ βγαινει off?Ποσα ευρα περιπου εχει?Τα ρωταω για να αρχιζω να προσαρμοζω το οικογενειακο προυπολογισμο!Δεν θελω να την παθω και να μεινω πουθενα γιατι δεν εχω και οδικη.Μολις εληξε..
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Για τα ψαλίδια, σηκώνεις με κάποιο σωστό τρόπο (και όχι με το γρύλο του γάλλου σου ... ) τη ρόδα στον αέρα και προσπαθείς να την πιέσεις και να την τραβήξεις βίαια μέσα-έξω πιάνοντάς την από το πάνω και το κάτω της μέρος. (το πάνω χέρι πιέζει και το κάτω τραβάει και τούμπαλιν...)
Αν νιώσεις ένα 'τζόγο' τότε θέλεις ψαλίδια, (το μπαλάκι στα γαλλικά νομίζω δεν αλλάζεται, τουλάχιστον με κάποιον normal τρόπο)
Για τη φλάτζα, εξαρτάται από τη χρήση....και συνήθως το καταλαβαίνεις...... -
Για τη φλάτζα, εξαρτάται από τη χρήση....και συνήθως το καταλαβαίνεις......
**Πως ρε taki?ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ!
Ευχαριστω!**
-
Αν το αυτοκίνητο ανεβάζει χωρίς λόγο θερμοκρασία ή / και βλέπεις μια καφέ κρέμα (= λάδια...) μέσα στο υγρό ψύξης, τότε ενδέχεται να έχεις ήδη κάψει φλάντζα. Για να μη συμβεί αυτό, πρόσεχε πάντοτε τη στάθμη του ψυκτικού και τη θερμοκρασία του κινητήρα διότι συνήθως η φλάντζα καίγεται από υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας (πολλές φορές λόγω άλλης βλάβης, πχ. να μη δουλεύει το βεντιλατέρ λόγω χαλασμένης βαλβίδας, να μη λειτουργεί σωστά ο θερμοστάτης κοκ.). Υπό κανονικές συνθήκες δεν είναι όμως ένα εξάρτημα για το οποίο θα έπρεπε να ανησυχείς ή που περιλαμβάνεται στην 'περιοδική συντήρηση' του κινητήρα (όπως πχ. ο ιμάντας εκκεντροφόρου). Αν τώρα φτάσεις πχ. 200 χιλιάδες χλμ., μπορεί να χρειαστείς (δεν ξέρω τα συγκεκριμένα μοτέρ)
ΦΛΑΤΖΑ Κ ΨΑΛΙΔΙΑ ΣΕ SAXO VTS!