Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aλλαγή ελαστικών και ζαντων από 165/70/13
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aλλαγή ελαστικών και ζαντων από 165/70/13
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antreas25 last edited by

      Γειά σας..

      Έχω ένα ταλαιπωρημένο toyota starlet 1.3 mοντέλο 91 (καταλυτικό ΕP81). Θα αλλάξω λάστιχα σύντομα και σκεφτομαι να αναβαθμίσω την διάσταση και το φάρδος από 165/70/13 σε 185/55/14 (η 185/50/14) ή 195/45/14.. Αν βάλω 15αρά μήπως είναι πολύ;;

      Το αμάξι έχει 75 ίππους, zυγίζει μόλις 750 κιλάκια και φορα blistein...
      Τι μου προτείνετε;;
      Πιο πολύ με ενδιαφλερει να βελτιώσω το φρενάρισμα και τα κρατήματα...κάπως.. (κρατά πολύ καλά με τα βlistein ¨ηδη..)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        antreas25 last edited by

        Γειά σας..

        Έχω ένα ταλαιπωρημένο toyota starlet 1.3 mοντέλο 91 (καταλυτικό ΕP81). Θα αλλάξω λάστιχα σύντομα και σκεφτομαι να αναβαθμίσω την διάσταση και το φάρδος από 165/70/13 σε 185/55/14 (η 185/50/14) ή 195/45/14.. Αν βάλω 15αρά μήπως είναι πολύ;;

        Το αμάξι έχει 75 ίππους, zυγίζει μόλις 750 κιλάκια και φορα blistein...
        Τι μου προτείνετε;;
        Πιο πολύ με ενδιαφλερει να βελτιώσω το φρενάρισμα και τα κρατήματα...κάπως.. (κρατά πολύ καλά με τα βlistein ¨ηδη..)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antreas25 last edited by

          Γειά σας..

          Έχω ένα ταλαιπωρημένο toyota starlet 1.3 mοντέλο 91 (καταλυτικό ΕP81). Θα αλλάξω λάστιχα σύντομα και σκεφτομαι να αναβαθμίσω την διάσταση και το φάρδος από 165/70/13 σε 185/55/14 (η 185/50/14) ή 195/45/14.. Αν βάλω 15αρά μήπως είναι πολύ;;

          Το αμάξι έχει 75 ίππους, zυγίζει μόλις 750 κιλάκια και φορα blistein...
          Τι μου προτείνετε;;
          Πιο πολύ με ενδιαφλερει να βελτιώσω το φρενάρισμα και τα κρατήματα...κάπως.. (κρατά πολύ καλά με τα βlistein ¨ηδη..)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            petros last edited by

            Maximum 185/55/14 (θα σου πρότεινα 175/60/14), γιατί τα 750 κιλά θα σου πέσουν αρκετά λίγα για να ζεστάνεις, αλλά και να 'πατάς' σωστά με οτιδήποτε φαρδύτερο (δεδομένων και των 75 ίππων για τους οποίους τα 175mm φάρδους είναι υπεραρκετά).
            Τη 15άρα ούτε για πλάκα να τη σκέφτεσαι!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
              Γειά σας..

              Έχω ένα ταλαιπωρημένο toyota starlet 1.3 mοντέλο 91 (καταλυτικό ΕP81). Θα αλλάξω λάστιχα σύντομα και σκεφτομαι να αναβαθμίσω την διάσταση και το φάρδος από 165/70/13 σε 185/55/14 (η 185/50/14) ή 195/45/14.. Αν βάλω 15αρά μήπως είναι πολύ;;

              Το αμάξι έχει 75 ίππους, zυγίζει μόλις 750 κιλάκια και φορα blistein...
              Τι μου προτείνετε;;
              Πιο πολύ με ενδιαφλερει να βελτιώσω το φρενάρισμα και τα κρατήματα...κάπως.. (κρατά πολύ καλά με τα βlistein ¨ηδη..)

              Συμφωνώ με τον Πέτρο ότι η διάσταση 185/55R14 είναι πιο κοντά σ'αυτό που έχεις τώρα (συγκεκριμένα είναι 2mm πιο κοντή αλλά what the hell).

              Αλλάζοντας ζάντες πρόσεξε το offset. Για να μην έχεις προβλήματα με τη 14άρα και προκειμένου να διατηρήσεις την γεωμετρία της ανάρτηση, η ζάντα θα πρέπει να έχει περίπου 13mm περισσότερο αρνητικό offset από αυτή που φοράς τώρα. Προς θεού μην παρασυρθείς και πάρεις κάτι με τρελό offset που θα βγαίνει έξω από το φτερό!

              Στη διάσταση αυτή υπάρχουν και πολλά καλά λάστιχα, σε πολύ προσιτές τιμές, σε αντίθεση με τα 13άρια...

              [/img]

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • G
                gatony last edited by

                Ο χρήστης Petros έγραψε:
                (θα σου πρότεινα 175/60/14)

                Αυτή ακριβώς η διάσταση είναι η σωστή αν πας σε 14άρα.
                Μιά χαρά είναι,αυτή φορούσαν και τα 106Rallye 1.3 & 1.6(8V).

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • B
                  bts last edited by

                  175/60/14 είναι η καταλληλότερη. Θα σου προσφέρει αυτά που ζητάς χωρίς παρενέργειες όπως πτώση των επιδόσεων λόγω τριβής, βάρους και αεροδυναμικής αντίστασης των τροχών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • A
                    antreas25 last edited by

                    θα βάλω 185/55/14...γιατι κουράστικα να βλέπω στενά ροδάκια στο δρόμο.. 🙂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leoussis last edited by

                      ΄΄ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ SKODA FELICIA ΤΟΥ 99 , ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΚΑΤΑΤΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ 165/70/14.
                      ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΩ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΑΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟΥ ΘΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ.ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΑΛΕΙΣ 14ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΔΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ -60-.
                      ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bts last edited by

                        Ο χρήστης Leoussis έγραψε:
                        ΄΄ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ SKODA FELICIA ΤΟΥ 99 , ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΚΑΤΑΤΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ 165/70/14.
                        ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΩ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΑΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟΥ ΘΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ.ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΑΛΕΙΣ 14ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΔΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ -60-.
                        ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ?

                        Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πραγματικά βρίσκει πολύ εύκολα κάτω, ακόμη και σε ασφάλτινα σαμαράκια.
                        Αυτό δεν οφείλεται τόσο στο ύψος, όσο στην πολύ μαλακή ανάρτηση. Ο καλύτερος τρόπος να το αντιμετωπίσεις αυτό είναι με πιο σκληρά ελατήρια (όχι χαμηλώματος!) και τα αντίστοιχα αμορτισέρ.

                        Η Killen βγάζει ελατήρια πιο σκληρά από τα εργοστασιακά, στο ίδιο ύψος, με τα οποία ναι μεν θα κάνεις τη δουλειά σου, αλλά αν θες να τα εκμεταλλευτείς πλήρως, καλό είναι να τα συνδυάσεις με τα κατάλληλα αμορτισέρ.

                        Δεν ξέρω αν με 165/70/14 θα βρίσκει στους θόλους, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα μακρύνει πολύ το βήμα, ρίχνοντας αρκετά τις επιδόσεις.
                        Η 165/70/13 είναι αρκετά καλή για χώμα. Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις και την 175/70/13, αν θες οποσδήποτε να το ψηλώσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leoussis last edited by

                          Ο χρήστης BTS έγραψε:

                          Η Killen βγάζει ελατήρια πιο σκληρά από τα εργοστασιακά, στο ίδιο ύψος, με τα οποία ναι μεν θα κάνεις τη δουλειά σου, αλλά αν θες να τα εκμεταλλευτείς πλήρως, καλό είναι να τα συνδυάσεις με τα κατάλληλα αμορτισέρ.

                          ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΡΙΒΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
                          ΕΧΩ ΗΔΗ ΒΑΛΕΙ 4 VIDEN ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ SENSATRAC.H KATAΣΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΔΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ 4 ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN -TAIΡIAZOYN ΑΠΟ GOLF-IBIZA ΚΤΛ- Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

                          ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΟ 175/70/13 ΔΕΜ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΦΑΡΔΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ? -ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ -ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΤΛ.?ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 165/80/13 ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΦΕΛΙΤΣΙΑ.ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kavy last edited by

                            Σε όσους ενδιαφέρονται γι' αυτή τη διάσταση να προσθέσω ότι ακριβώς επειδή αυτή η διάσταση φοριόταν μόνο από τα Σαξό και τα Ραλύ είναι ιδιαίτερα ακριβή, όπως επίσης και οι αλυσίδες γι' αυτή.΄Άσε που σε περίπτωση 'κακιάς στιγμής' δεν τη βρίσκεις εύκολα σε οποιοδήποτε μικρό (επαρχιακό ή μη) βουλκανιζατέρ.
                            Πάντως, μιλώντας εκ πείρας αφού είχα κάνει τη μετατροπή αυτή σε 309 1.4, η διάσταση είναι η ενδεδειγμένη και σε συνδυασμό με Michelin Pilot Exalto, αρκετά διασκεδαστική.
                            Θεωρώ ότι 185 πέλμα για ιπποδυνάμεις της τάξεως των 75-80 ίππων είναι μάλλον μια μικρή υπερβολή.
                            Φίλε ANTREAS25 καλά χιλιόμετρα όποια κι αν είναι τελικά η επιλογή σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης Leoussis έγραψε:
                              ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΡΙΒΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
                              ΕΧΩ ΗΔΗ ΒΑΛΕΙ 4 VIDEN ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ SENSATRAC.H KATAΣΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΔΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ 4 ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN -TAIΡIAZOYN ΑΠΟ GOLF-IBIZA ΚΤΛ- Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

                              ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΟ 175/70/13 ΔΕΜ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΦΑΡΔΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ? -ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ -ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΤΛ.?ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 165/80/13 ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΦΕΛΙΤΣΙΑ.ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ?

                              Αν θες να ψηλώσεις, ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι μέσω των αναρτήσεων και όχι μέσω τροχών, διότι στη δεύτερη περίπτωση αλλοιώνεται η γεωμετρία των αναρτήσεων και το βήμα.

                              Στη θέση σου θα κράταγα τα Μονρόε και θα άλλαζα τα ελατήρια με τα Κίλλεν που σου είπα νωρίτερα. Με αυτές τις αλλαγές, δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις διάσταση τροχών και επιπλέον θα έχεις ένα 'σωστό' αυτοκίνητο, αφού δεν θα αλλοιώσεις κανένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ο χρήστης kavy έγραψε:
                                Σε όσους ενδιαφέρονται γι' αυτή τη διάσταση να προσθέσω ότι ακριβώς επειδή αυτή η διάσταση φοριόταν μόνο από τα Σαξό και τα Ραλύ είναι ιδιαίτερα ακριβή, όπως επίσης και οι αλυσίδες γι' αυτή.΄Άσε που σε περίπτωση 'κακιάς στιγμής' δεν τη βρίσκεις εύκολα σε οποιοδήποτε μικρό (επαρχιακό ή μη) βουλκανιζατέρ.
                                Πάντως, μιλώντας εκ πείρας αφού είχα κάνει τη μετατροπή αυτή σε 309 1.4, η διάσταση είναι η ενδεδειγμένη και σε συνδυασμό με Michelin Pilot Exalto, αρκετά διασκεδαστική.
                                Θεωρώ ότι 185 πέλμα για ιπποδυνάμεις της τάξεως των 75-80 ίππων είναι μάλλον μια μικρή υπερβολή.
                                Φίλε ANTREAS25 καλά χιλιόμετρα όποια κι αν είναι τελικά η επιλογή σου.

                                Δε νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα ακριβη,απο τη στιγμη που προκειται για λαστιχο επιδοσεων.
                                Αν το συγκρινεις βεβαια με το 165/70/13, ε τοτε ειναι ακριβη.
                                Να σημειωσω επισης πως δεν την φορουν μονο σαξοραλλα, τα οποια παρεπιπτοντως ειναι παρα πολλα, αλλα και ολα τα πολο σε 14 ιντσες.
                                Επισης την εχω δει τη διασταση και σε αλλα αμαξια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kavy last edited by

                                  Δε νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα ακριβη,απο τη στιγμη που προκειται για λαστιχο επιδοσεων.
                                  Αν το συγκρινεις βεβαια με το 165/70/13, ε τοτε ειναι ακριβη.

                                  Τη συγκρίνω με τα 185/60/14 που ήταν κατά 15-20% πιο φθηνά, ανάλογα με τη μάρκα. Επίσης, είναι γνωστό το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι κάτοχοι σαξόραλλων τα πρώτα χρόνια (βλ. και αντίστοιχη επιστολή πονεμένου ιδιοκτήτη στους 4Τ προ τριετίας περίπου) με την εύρεση σωστής διάστασης χιονοαλυσίδων.
                                  Ελπίζω η κατάσταση να έχει διορθωθεί σε σχέση με τότε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    antreas25 last edited by

                                    Ακούστε τι παρατήρησα και θέλω την γνώμη σας..

                                    Πήγα το στάρλετ για αλλάγη ελαστικών και ζάντων από 165/70/13 σε 185/55/14 (θα έβαζα σιδερένιες 14αρές)

                                    Στις μανίσιες 13αρες η κεντρική τρυπα της ζαντας από την οποία περνά το ημιαξόνιο είναι ακριβώς ιδια με αυτή του ημιαξονίου, έτσι η ζάντα κεντράρεται απόλυτα πάνω στο ημιαξόνιο ανεξαρτήτως αν οι τρύπες της ζάντας για τα μπολόνια έιναι λίγο μεγαλύτερες από τα μπολόνια. Αυτό σε όσες 14αρες σιδερένιες και αν δοκιμάσαμε δεν συνέβαινε..δηλ η τρύπα της 14αρας ζάντας ήταν μεγαλύτερη από την διάμετρο του ημιαξονίου με αποτέλεσμα το ημιαξόνιο να κολυμπά κατα 1-2 χιλιοστα.. Νομίζω ότι αυτό ειναι πολυ κακό διότι στην 14αρα το κεντράρισμα γίνεται από τα μπολόνια.. (μάλλον αδύνατον) και επιπλέον το φορτίο του τροχού δεν περνά κατευθείαν στο ημιαξόνιο αλλά από την επιφάνεια επαφης της ζάντας με το ημιαξόνιο. Αρα με τις 14αρες ζάντες τα μπουλόνια καταπονούνται περισσοτερο.. ακόμα και διατμητικα που δεν θα πρέπε.

                                    Ακόυω γνωμες για το παραπάνω..

                                    Μετά απο αυτό προσανατολίζομαι σε 175/60/13 (από 165/70/13). Ξέρω ότι ετσι θα μικρύνει λίγο διαμετρος αλλά το σταρλετ είναι ήδη καπως ψηλό και έχει και μακρύ σαζμαν οπότε το 175/7013 το αποκλείω..

                                    Υπολογισα την διαμετρο της 13αρας: 13 χ 2.54+ 2 χ 0,7 χ 16.5 = 56,12

                                    Ενω στα 175/60/13 : 13 χ 2.54 + 2 χ 0,6 χ 17.5 = 54,02 δηλ 2,1 εκατοστά μικρότερη δίαμετρο ή χαμήλωμα περίπου 1 εκατοστό.

                                    Με είπαν ότι μπαίνει 175/60/13 στις λεπτές 13αρες με πάχος 4.5 ίντσες αλλά θα κάνει μαγουλάκια κάπως .. και μπορεί να θέλει ζυγοστθμιση πιο συχνά..

                                    Aς απαντήσει κανείς... επιτέλους!! 🙂

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr