Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ 4Τ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ 4Τ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Σε ένα παλαιότερο thread που άνοιξε ο Εμμανουηλ

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

      Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.

      Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.

      Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.

      Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.

      είχε τεθεί το θέμα των τεχνικών άρθρων στο Περιοδικό μας.

      Θέλω να πιστεύω ότι το τελευταίο τεύχος υπήρξε μια απάντηση του περιοδικού, ένα πρώτο βήμα προς αυτον τον σκοπό. Με αφορμη αυτό θα ήθελα να επαναφέρω μια πρόταση που είχε αναφερθεί τότε σε εκεινο το thread:

      Να προτείνουν τα μέλη του Forum με ψηφοφορία ανάμεσα σε διαφορετικά καθε φορα θέματα, εναλλαξ απο διαφορετικες θεματικες περιοχές (π.χ. κινητήρας, μετάδοση, αναρτήσεις) κάποιο θέμα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα και να γινεται μια **παρουσίαση **του στο περιοδικό μετα απο καποιο χρονικο διαστημα.

      Τι λέτε;
      Τι λέει το περιοδικό;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        gvala last edited by

        Σε ένα παλαιότερο thread που άνοιξε ο Εμμανουηλ

        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

        Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.

        Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.

        Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.

        Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.

        είχε τεθεί το θέμα των τεχνικών άρθρων στο Περιοδικό μας.

        Θέλω να πιστεύω ότι το τελευταίο τεύχος υπήρξε μια απάντηση του περιοδικού, ένα πρώτο βήμα προς αυτον τον σκοπό. Με αφορμη αυτό θα ήθελα να επαναφέρω μια πρόταση που είχε αναφερθεί τότε σε εκεινο το thread:

        Να προτείνουν τα μέλη του Forum με ψηφοφορία ανάμεσα σε διαφορετικά καθε φορα θέματα, εναλλαξ απο διαφορετικες θεματικες περιοχές (π.χ. κινητήρας, μετάδοση, αναρτήσεις) κάποιο θέμα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα και να γινεται μια **παρουσίαση **του στο περιοδικό μετα απο καποιο χρονικο διαστημα.

        Τι λέτε;
        Τι λέει το περιοδικό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Σε ένα παλαιότερο thread που άνοιξε ο Εμμανουηλ

          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

          Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.

          Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.

          Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.

          Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.

          είχε τεθεί το θέμα των τεχνικών άρθρων στο Περιοδικό μας.

          Θέλω να πιστεύω ότι το τελευταίο τεύχος υπήρξε μια απάντηση του περιοδικού, ένα πρώτο βήμα προς αυτον τον σκοπό. Με αφορμη αυτό θα ήθελα να επαναφέρω μια πρόταση που είχε αναφερθεί τότε σε εκεινο το thread:

          Να προτείνουν τα μέλη του Forum με ψηφοφορία ανάμεσα σε διαφορετικά καθε φορα θέματα, εναλλαξ απο διαφορετικες θεματικες περιοχές (π.χ. κινητήρας, μετάδοση, αναρτήσεις) κάποιο θέμα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα και να γινεται μια **παρουσίαση **του στο περιοδικό μετα απο καποιο χρονικο διαστημα.

          Τι λέτε;
          Τι λέει το περιοδικό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            takinen last edited by

            Να υποθέσω πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τεχνικά άρθρα στους 4Τ;
            Η μήπως το ενδιαφέρον ορισμένων επικεντρώνεται μόνο στην κριτική;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              chemic last edited by

              πολλές εντυπωσιακές εξελίξεις στο χώρο της αυτοκίνησης, αν και το αυτοκίνητο είναι από..πάντα κατι που έχει άπειρα 'μυστικά' και τρομερά πράγματα, οπότε σίγουρα τα τεχνικά ΄ρθρα είναι απαραίτητα.Πιστεύω πως θα επανελθουν Είναι το πνεύμα του περιοδικού τέτοιο(και το δικο μας), που απλά δεν γίνεται αλλιώς.
              Από εκεί και πέρα, για να μην είμαστε και άδικοι, τα τεχνικά ποτέ δεν σβήσαν τελείως(πχ αφιέρωμα αναρτήσεις κτλ πρόσφατα) απλα...ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!να τα διαβάζουμε ξανά και ξανά, όπως παλιά
              Ξέχασα να τοποθετηθώ στο θέμα του gvala, όμως
              Δεν θεωρώ απαραίτητο να 'βγάζουμε' εμείς θέματα για ανάλυση, πρώτον γιατί πιστευω πως θα γίνει 'χαμός' επί της διαδικασίας αλλά και γιατί, όλα ενδιαφέροντα μου φαίνονται
              Υ.Γ takinen, πικρόχολο και (για) αλλού το σχόλιο σου. Όσοι εχουν-έχουμε κάνει κριτική από εδώ μόνο κατεπάγγελμα δεν το κανουμε , αλλά από αγάπη στο περιοδικό μου,σου, μας

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                takinen, πικρόχολο και (για) αλλού το σχόλιο σου. Όσοι εχουν-έχουμε κάνει κριτική από εδώ μόνο κατεπάγγελμα δεν το κανουμε , αλλά από αγάπη στο περιοδικό μου,σου, μας

                Πάνο, εσύ το αγαπάς.
                Άλλοι, σε αντίστοιχο θρεντ για τεχνικά θέματα έγραφαν πως δεν υπάρχει ελπίδα κλπ κλπ. Τώρα που είναι να πουν τη γνώμη τους για να υπάρξει ελπίδα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Το είχα αναφέρει και στο αρχικό θέμα. Αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος στο περιοδικό για τέτοια θέματα, θα μπορούσαν να αναλύονται εδώ στο Forum στην ενότητα των τεχνικών θεμάτων εμπλουτισμένα με φωτογραφίες ώστε να φτιάξουμε μια ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια και να μάθουμε πολλά για τα παραδοσιακά εξαρτήματα του αυτοκινήτου και για τα νέα κυρίως ηλεκτρονικά που μας κατακλύζουν τα τελευταία χρόνια. Θα ήταν μια καλή ευκαιρία να αποκτήσουν και ένα κοινό όνομα για όλους και όχι την ονομασία που δίνει ο κάθε κατασκευαστής τα ακαταλαβίστικα δηλαδή αρχικά που δεν υποδηλώνουν τίποτα σε κανένα (ελληνικές ονομασίες κατά προτίμηση αν είναι δυνατόν).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    εμένα θα μου άρεσε να έβλεπα κάτι σαν το περιοδικό R&D αλλα με το ύφος και την σοβαρότητα των τεχνικών εκδόσεων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • K
                      kavy last edited by

                      Για να είμαστε δίκαιοι προς το Διονύση Χοϊδά και όσους βρίσκονται πίσω από την έκδοση του R&D θα πρέπει να επισημάνω ότι δεν του λείπει καθόλου η σοβαρότητα. Το ύφος είναι διαφορετικό από των 4Τ αλλά, φυσικά, εδώ οι κρίσεις είναι υποκειμενικές αφού ο καθένας μας έχει τις προτιμήσεις του.
                      Το μέγα πρόβλημα, από τη μεριά μου τουλάχιστον, είναι η έλλειψη χρόνου που με αποτρέπει από το να εμβαθύνω στα εξαιρετικά ενδιαφέροντα άρθρα του περιοδικού. Το αγοράζω, όμως, ελπίζοντας κάποια στιγμή να τα καταφέρω.
                      Το ίδιο ισχύει και για ορισμένα από τα τεχνικά άρθρα των 4Τ, σε μικρότερο βαθμό βέβαια αφού αυτά απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό. Παρ' όλ' αυτά, η γνώμη μου είναι σαφώς υπέρ της ύπαρξης τέτοιων άρθρων. Αν δεν έχουμε ερεθίσματα, πώς θα μάθουμε κάτι παραπάνω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Εγω δεν είπα πως ο Χοιδάς δεν είναι σοβαρός, θα ήμουνα τουλάχιστον αχάριστος αν έλεγα κάτι τέτοιο. Τον Χοιδά τον γνώρισα απο τους 2τροχούς και τότε ξεκοκάλιζα κάθε του λέξη. Απλά πιστεύω πως το R&D έχει γραφτεί για αναγνωστικό κοινό που θέλει να διαβάζει κείμενα στο στύλ του ΜΟΤΟ, εμποτισμένα δηλαδή με ένα ύφος 'μαγκιάς' και 'παρέας'. Αυτό είναι κυρίως που με ενοχλεί όπως και μια μικρή δόση αλαζονίας μιας και σε πολλά άρθρα παρουσιάζεται σαν επανάσταση κάτι που υπάρχει εδώ και χρόνια. Ακόμα σε όποιο θέμα δεν θίγεται στο βάθος που του αρμόζει αφήνεται η εντύπωση πως είναι απλώς πρόβλημα χώρου στο περιοδικό και όχι γνώσης του συντάκτη.

                        Να σημειώσω πως παρόλα τα παράπονά μου το R&D πιστεύω πως είναι κάτι παραπάνω απο αξιόλογο και έχω αγοράσει -και διαβάσει- όλα τα τευχη

                        ΥΓ. Στο τελευταίο τεύχος αναγνώστης ρώτησε που μπορεί να βρεί και αυτός όλες αυτές τις πατέντες και η απάντηση που έλαβε ήταν πως ο συντάκτης τις μαζεύει εδώ και 10 χρόνια και προέρχονται απο το προσωπικό του αρχείο. Πιστεύω η απάντηση είναι χαρακτηριστική των 'παραπόνων ' που προανέφερα μιας και θα μπορούσε απλά να του πει:

                        http://ep.espacenet.com/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr