-
Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
i gnomi sas...
isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima? -
Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
i gnomi sas...
isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima? -
Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
i gnomi sas...
isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima? -
Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
i gnomi sas...
isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?απο οσο γνωριζω απο εναν πολυ καλο μου φιλο μηχανικο αυτοκινητων που εχει εργασθει στο παρελθον σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Rover αλλα και απο αλλον φιλο με μηχανουργειο [ρεκτιφιε] δεν πρεπει να υπαρχει πιο ζημιαρικη εταιρια απο την Rover.
καλως ηρθες στο φορουμ και μια παρακληση......αν δεν σου κανει κοπο γραφε με ελληνικους χαρακτηρες για να μπορουμε πιο ευκολα να σε διαβαζουμε
-
Ήθελα να αποφύγω να είμαι ο πρώτος που θα το γράψει αλλά μακρία από Rover. Oμοίως και από Land Rover, Range Rover.....
Η γνώμη μου είναι εκ των έσω.
Ήδη οι δυο αντιπροσωπίες σε Αθήνα έχουν κλείσει και στα συνεργεία της Μεσογείων κάθε μέρα γίνεται μεγάλο show. -
Έτσι, ε; Land rover, 2500cc βενζίνη, μοντέλο '78... Λειτουργεί άψογα σχεδόν ακόμα και τώρα, το 2003.
Rover 4.16 GTi, 125 άλογα, δεν θυμάμαι μοντέλο, μάλλον θα ήταν περί το 1994. Το πουλήσαμε σε εξαιρετική κατάσταση, δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, δεν είχε πατήσει καν σε συνεργείο.
Rover 6.20ti, μοντέλο 1996 ( ? ) 200 άλογα, έχει φάει πολύ γερή τράκα το 1998 (εγώ του την έριξα ) επισκευάστηκε (αντικαταστάθηκαν όλα) και λειτουργεί άψογα! Μηχανικά, ηλεκτρικά, μέταλλα, χρώμα, μέχρι και τα λάστιχα στα παράθυρα και το windshield δεν ξεβάφουν καν όταν το πλένω, αντίθετα με golf, vectra και άλλα που ξέρω.
Το 6.20 μάλιστα φοράει αγγλικό μοτέρ, αντίθετα από το 4.16 που φόραγε γιαπωνέζικο (Honda), και θα δικαιολογούσε την καλή του ποιότητα. Όμως και ο εγγλέζος έχει αποδειχτεί σκυλί και μάλιστα τουρμπίσιο, ακόμα και 7 χρόνια μετά και ύστερα από ατύχημα.Τώρα αν όλα αυτά για εσάς στοιχειοθετούν αναξιόπιστο αυτοκίνητο, πάω πάσο... Πάντως εγώ σας λέω ότι τόσα χρόνια πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για service ή εξαιτίας της τράκας μου.
Και φυσικά να μην πω για στήσιμο, ποιότητα κατασκευής, αντοχές κτλ. Νομίζω ότι όλα είναι υποκειμενικά λοιπόν!
-
Ωραία...
2 κατά 1 υπέρ
τώρα????
να το πάω στατιστικά???? -
ακόμη κι'αν υποθέσουμε πως τα Rover είναι τουλάχιστον εξ'ίσου αξιόπιστα με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο...θα έπρεπε μάλλον να σε απασχολήσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της MG-Rover (με ότι αυτό σημαίνει για υποστήριξη και ανταλλακτικά)
για την επιβίωση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα απαιτούνται περισσότερα πράγματα από τον πατριωτισμό των ιδιοκτητών..επιπλέον σκέψου και οι ίδιοι οι Βρετανοί επιλέγουν μάλλον Focus, Astra, Corolla και Civic παρά το δικό τους 'παιδί'
-
Εγώ πάντως παλιά θυμάμαι είχα μείνει 6-7 φορές μέσα σε 1-2 χρόνια όταν χρησιμοποιούσα το 414 του 93 του πατέρα μου. Άλλες 2-3 φορές είχε μείνει και ο πατέρας μου. Ευτυχώς που υπάρχει και η Express Service! Το πρόβλημα ήταν τα αναθεματισμένα τα ηλεκτρονικά με τα οποία μόνο από τύχη μπορεί να βγάλεις άκρη.
Επίσης αλλάχτηκε σχετικά νωρίς η αντλία βενζίνης ενώ η αντιπροσωπεία πιθανολογούσε και εγκέφαλο. Το τελευταίο δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ αφού δεν ξαναπατήσαμε στην αντιπροσωπεία. Επίσης αν θυμάμαι καλα είχε διαλυθεί μια φορά ο ένας εκκεντροφόρος και κατα συνέπεια στράβωσαν βαλβίδες και λοιπά κολοκύθια. Αργότερα χάλασαν οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές ενώ πρέπει να πώ ότι το αμάξι ήταν κουδουνίστρα απο τα τριξίματα. Μοναδικό απροβλημάτιστο σημείο ήταν η σπάνια τω καιρώ εκείνο ηλιοροφή. Και για να μην ξεχνιόμαστε έκαψε φλάντζα κεφάλής όπως το 99% εκείνων των Rover στα 80.000κμ. Αρκετά κράτησε. Για τα άθλια φρένα και το βουτυρωμένο τιμόνι δεν θα μιλήσω γιατί πολύ θάψιμο έριξα και κουράστηκα.Υ.Γ. Ελπίζω να διαφαίνεται ότι είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε αγορά Rover.
Η τρόμπα βενζίνης (γαλλική όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα) κόστιζε 220.000 δρχ στη Rover ενώ η ίδια ακριβώς τρόμπα (ίδια μάρκα και ίδια χαρακτηριστικά) κόστιζε 50.000δρχ στη Fiat. -
Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
i gnomi sas...
isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?Μαρία 'ektos oriwn' ,
απο τον εντός ορίων - των ανταλλακτικών - Αποστόλη ,λείπει μιά παράμετρος , τα χιλιόμετρα !
Άν και ήδη , χωρίς αυτήν , τα 6.000 ευρώ , ακούγονται ΠΟΛΛΑ ...
Σε εβδομαδιαίο περιοδικό θα βρείς τις τιμές των μεταχειρισμένωνΑποστόλης.
Υ.Γ. Καλώς ήλθες στο forum και σε προτρέπω να μείνεις !!!!!!! -
Πάντως κι εγώ πρέπει να αναφέρω τις επιφυλάξεις μου για το εν λόγω μοντέλο. Δύο γνωστούς έχω που υπήρξαν κάποτε κάτοχοι του 2.14 και οι δύο έμειναν από εγκέφαλο (ο πρώτος εντός κι ο δεύτερος εκτός εγγύησης)... Μεγάλη ζημιά.
-
Πολύ λίγα είναι τα Rover που δεν έχουν πρόβλημα στον... εγκέφαλο
ακόμα και τα Freelander έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν προβλήματα.
-
Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
Ωραία...
2 κατά 1 υπέρ
τώρα????
να το πάω στατιστικά????Είχαμε 11 χρόνια 214(μοντέλο 1991) και το δώσαμε το 2002 ...
11 χρόνια ΔΕΝ εβγαλε ΤΙΠΟΤΑ εκτός από μία αλλαγή εξάτμισης και ελαστικών ... Ακόμα και η ηλιοροφή που είχε ήταν ΑΡΙΣΤΗ ...Ωστόσο αν θέλεις κάτι σε αυτή την κατηγορία και με τα ίδια λεφτά αλλά και (νομίζω) ποιο αξιόπιστο κοίτα και το Opel Tigra 1400 ...
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
ακόμη κι'αν υποθέσουμε πως τα Rover είναι τουλάχιστον εξ'ίσου αξιόπιστα με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο...θα έπρεπε μάλλον να σε απασχολήσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της MG-Rover (με ότι αυτό σημαίνει για υποστήριξη και ανταλλακτικά)για την επιβίωση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα απαιτούνται περισσότερα πράγματα από τον πατριωτισμό των ιδιοκτητών..επιπλέον σκέψου και οι ίδιοι οι Βρετανοί επιλέγουν μάλλον Focus, Astra, Corolla και Civic παρά το δικό τους 'παιδί'
Eτσι ειναι .... Καλύτερα κοιταξε κάτι αλλο
-
απλα:
ειχα rover 414gsi μοντελο 94.
ευτυχως το κρατησα μονο 2,5 χρονια.
με αφησε 3 φορες και ΞΟΔΕΨΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ SERVICE!!
εφτιαχνα-εφτιαχνα και ποτε δεν ειχα αμαξι.
Ασε που σαν μοντελο αυτο που θες να παρεις ειναι στη πραγματικοτητα αρκετα παλιο αφου βασιζεται στο προ-προηγουμενο civic....για μενα, ΜΑΚΡΙΑ!
-
Χμ, ναι... Ξέχασα κι εγώ να γράψω κάτι. Αντλία υδραυλικού κυκλώματος φρένων, μάλλον θέλει άλλαγμα. Αλλά είπαμε, είναι το ΜΟΝΟ που θέλει άλλαγμα. Όσο για τον εκκεντροφόρο που διαλύθηκε, είσαι σίγουρος ότι οδηγούσες σωστά; Sorry κιόλας, αλλά ο εκκεντροφόρος δεν είναι και το πιο 'περίπλοκο' τμήμα ενός κινητήρα για να πεις ότι διαλύθηκε... Αν το ξεκαπάκωνες το αμάξι, δεν ξέρω... Είπαμε, 4.14 είχες, όχι μονοθέσιο. Αστειεύομαι, έτσι; Χωρίς παρεξήγηση!
-
file naso,
to diko mou htan to monadiko pou hksera apo antistoixa rover gnwstwn, pou DEN eixe kopei o imantas tou ekkentroforou...Giati auto kobotane kai dialuotan to moter, oxi katheauto o ekkentroforos....
h antimetwpish ths rover htan na ton allazei polu syxnotera apo auto pou orize o kataskeyasths....
an ekanes to lathos kiolas na odhgeis pio grhgora apo normal...tote arxize na dialuetai siga siga olo to autokinhto....sasman, moter, klp klp -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Όσο για τον εκκεντροφόρο που διαλύθηκε, είσαι σίγουρος ότι οδηγούσες σωστά;Μάλλον εννοεί ιμάντα εκκεντροφόρου (διότι αναφέρει στραβωμένες βαλβίδες κτλ.). Μια βλάβη που μπορεί να προέλθει είτε από κακή / πλημμελή συντήρηση (πχ. μη αλλαγή του ιμάντα στα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή χιλιόμετρα) είτε από αστοχία υλικού (του ιμάντα ή κάποιου τεντωτήρα κοκ.)
ΥΓ. Oops! Μόλις είδα τη δημοσίευση του mkiii. Για αυτό μιλάω.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Έτσι, ε; Land rover, 2500cc βενζίνη, μοντέλο '78... Λειτουργεί άψογα σχεδόν ακόμα και τώρα, το 2003.Επειδή οι εμπειρίες διαφέρουν
Land Rover 109 του 1985 2200 cc diesel περίπου 1.000.000 km. Το περίπου είναι γιατι το κοντερ δεν ξαναεπισκευάστηκε μετα τα 300.000 km. Και τι δεν έχει χαλασει. Οι επισκευές γίνονταν σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Γράφω ότι θυμάμε:
Μένει στον δρόμο συνεχώς. Γι αυτό ο πατέρας μου πήρε κινητό.
Μοτέρ. άπειρες φορές και μετά απο 2 ρεκτιφιέ πέταμα και αντικατάσταση με μεταχειρισμένο.
Σασμάν. αλλάχτηκαν τα γρανάζια
Αντλία φρένων. συνέχεια
Αντλία συμπλέκτη.
Στάζει λάδια από παντου, κινητήρα σασμάν διαφορικά, PTO, πλήμνες τροχών.
Στάζει και το ρεζερβουαρ από κάτω, αλλά χάνει και απο την τάπα!!!Όλοι οι δείκτες, και τα όργανα χάλασαν στα πρώτα 100.000 χλμ. και συνέχισαν να χαλάνε παρ' όλες τις επισκευές. Το μόνο που δουλεύει είναι ο δείκτης της θερμοκρασίας (ίσως το πιο χρήσιμο τελικά). Όλοι οι διακόπτες το ίδιο.
Το αυτοκίνητο βέβαια πηγαίνει ακόμα και σήμερα. Αλλά με την ψυχή στο στόμα μήπως και σε αφήσει.
-
Καλά βρέ Φινλανδέ,ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ είναι αυτά!!!
rover... i gnomi sas