Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    rover... i gnomi sas
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. rover... i gnomi sas
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    21
    29
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ektos_oriwn last edited by

      Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
      rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
      i gnomi sas...
      isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        ektos_oriwn last edited by

        Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
        rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
        i gnomi sas...
        isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ektos_oriwn last edited by

          Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
          rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
          i gnomi sas...
          isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexastrag last edited by

            Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
            Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
            rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
            i gnomi sas...
            isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?

            απο οσο γνωριζω απο εναν πολυ καλο μου φιλο μηχανικο αυτοκινητων που εχει εργασθει στο παρελθον σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Rover αλλα και απο αλλον φιλο με μηχανουργειο [ρεκτιφιε] δεν πρεπει να υπαρχει πιο ζημιαρικη εταιρια απο την Rover.

            καλως ηρθες στο φορουμ και μια παρακληση......αν δεν σου κανει κοπο γραφε με ελληνικους χαρακτηρες για να μπορουμε πιο ευκολα να σε διαβαζουμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cpp last edited by

              Ήθελα να αποφύγω να είμαι ο πρώτος που θα το γράψει αλλά μακρία από Rover. Oμοίως και από Land Rover, Range Rover.....
              Η γνώμη μου είναι εκ των έσω.
              Ήδη οι δυο αντιπροσωπίες σε Αθήνα έχουν κλείσει και στα συνεργεία της Μεσογείων κάθε μέρα γίνεται μεγάλο show.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Έτσι, ε; Land rover, 2500cc βενζίνη, μοντέλο '78... Λειτουργεί άψογα σχεδόν ακόμα και τώρα, το 2003.
                Rover 4.16 GTi, 125 άλογα, δεν θυμάμαι μοντέλο, μάλλον θα ήταν περί το 1994. Το πουλήσαμε σε εξαιρετική κατάσταση, δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, δεν είχε πατήσει καν σε συνεργείο.
                Rover 6.20ti, μοντέλο 1996 ( ? ) 200 άλογα, έχει φάει πολύ γερή τράκα το 1998 (εγώ του την έριξα ) επισκευάστηκε (αντικαταστάθηκαν όλα) και λειτουργεί άψογα! Μηχανικά, ηλεκτρικά, μέταλλα, χρώμα, μέχρι και τα λάστιχα στα παράθυρα και το windshield δεν ξεβάφουν καν όταν το πλένω, αντίθετα με golf, vectra και άλλα που ξέρω.
                Το 6.20 μάλιστα φοράει αγγλικό μοτέρ, αντίθετα από το 4.16 που φόραγε γιαπωνέζικο (Honda), και θα δικαιολογούσε την καλή του ποιότητα. Όμως και ο εγγλέζος έχει αποδειχτεί σκυλί και μάλιστα τουρμπίσιο, ακόμα και 7 χρόνια μετά και ύστερα από ατύχημα.

                Τώρα αν όλα αυτά για εσάς στοιχειοθετούν αναξιόπιστο αυτοκίνητο, πάω πάσο... Πάντως εγώ σας λέω ότι τόσα χρόνια πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για service ή εξαιτίας της τράκας μου.

                Και φυσικά να μην πω για στήσιμο, ποιότητα κατασκευής, αντοχές κτλ. Νομίζω ότι όλα είναι υποκειμενικά λοιπόν!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  ektos_oriwn last edited by

                  Ωραία...
                  2 κατά 1 υπέρ
                  τώρα????
                  να το πάω στατιστικά????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theios last edited by

                    ακόμη κι'αν υποθέσουμε πως τα Rover είναι τουλάχιστον εξ'ίσου αξιόπιστα με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο...θα έπρεπε μάλλον να σε απασχολήσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της MG-Rover (με ότι αυτό σημαίνει για υποστήριξη και ανταλλακτικά)

                    για την επιβίωση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα απαιτούνται περισσότερα πράγματα από τον πατριωτισμό των ιδιοκτητών..επιπλέον σκέψου και οι ίδιοι οι Βρετανοί επιλέγουν μάλλον Focus, Astra, Corolla και Civic παρά το δικό τους 'παιδί'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alfista last edited by

                      Εγώ πάντως παλιά θυμάμαι είχα μείνει 6-7 φορές μέσα σε 1-2 χρόνια όταν χρησιμοποιούσα το 414 του 93 του πατέρα μου. Άλλες 2-3 φορές είχε μείνει και ο πατέρας μου. Ευτυχώς που υπάρχει και η Express Service! Το πρόβλημα ήταν τα αναθεματισμένα τα ηλεκτρονικά με τα οποία μόνο από τύχη μπορεί να βγάλεις άκρη.
                      Επίσης αλλάχτηκε σχετικά νωρίς η αντλία βενζίνης ενώ η αντιπροσωπεία πιθανολογούσε και εγκέφαλο. Το τελευταίο δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ αφού δεν ξαναπατήσαμε στην αντιπροσωπεία. Επίσης αν θυμάμαι καλα είχε διαλυθεί μια φορά ο ένας εκκεντροφόρος και κατα συνέπεια στράβωσαν βαλβίδες και λοιπά κολοκύθια. Αργότερα χάλασαν οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές ενώ πρέπει να πώ ότι το αμάξι ήταν κουδουνίστρα απο τα τριξίματα. Μοναδικό απροβλημάτιστο σημείο ήταν η σπάνια τω καιρώ εκείνο ηλιοροφή. Και για να μην ξεχνιόμαστε έκαψε φλάντζα κεφάλής όπως το 99% εκείνων των Rover στα 80.000κμ. Αρκετά κράτησε. Για τα άθλια φρένα και το βουτυρωμένο τιμόνι δεν θα μιλήσω γιατί πολύ θάψιμο έριξα και κουράστηκα.

                      Υ.Γ. Ελπίζω να διαφαίνεται ότι είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε αγορά Rover.
                      Η τρόμπα βενζίνης (γαλλική όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα) κόστιζε 220.000 δρχ στη Rover ενώ η ίδια ακριβώς τρόμπα (ίδια μάρκα και ίδια χαρακτηριστικά) κόστιζε 50.000δρχ στη Fiat.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        apostolis last edited by

                        Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
                        Dilwnw asxeti.. kai sas parakalw na mou daneisete ta fwta sas..
                        rover 214 si sta 1400 103 ipous ..dekemvrio tou 97... agora 6000 europoula...
                        i gnomi sas...
                        isxiei oti ta rover einai i sixnoteroi pelates twn sinergeiwn me kathe logis mhxaniko provlima?

                        Μαρία 'ektos oriwn' ,
                        απο τον εντός ορίων - των ανταλλακτικών - Αποστόλη ,

                        λείπει μιά παράμετρος , τα χιλιόμετρα !
                        Άν και ήδη , χωρίς αυτήν , τα 6.000 ευρώ , ακούγονται ΠΟΛΛΑ ...
                        Σε εβδομαδιαίο περιοδικό θα βρείς τις τιμές των μεταχειρισμένων

                        Αποστόλης.
                        Υ.Γ. Καλώς ήλθες στο forum και σε προτρέπω να μείνεις !!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          petros last edited by

                          Πάντως κι εγώ πρέπει να αναφέρω τις επιφυλάξεις μου για το εν λόγω μοντέλο. Δύο γνωστούς έχω που υπήρξαν κάποτε κάτοχοι του 2.14 και οι δύο έμειναν από εγκέφαλο (ο πρώτος εντός κι ο δεύτερος εκτός εγγύησης)... Μεγάλη ζημιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lkar last edited by

                            Πολύ λίγα είναι τα Rover που δεν έχουν πρόβλημα στον... εγκέφαλο

                            ακόμα και τα Freelander έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν προβλήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης ektos_oriwn έγραψε:
                              Ωραία...
                              2 κατά 1 υπέρ
                              τώρα????
                              να το πάω στατιστικά????

                              Είχαμε 11 χρόνια 214(μοντέλο 1991) και το δώσαμε το 2002 ...
                              11 χρόνια ΔΕΝ εβγαλε ΤΙΠΟΤΑ εκτός από μία αλλαγή εξάτμισης και ελαστικών ... Ακόμα και η ηλιοροφή που είχε ήταν ΑΡΙΣΤΗ ...

                              Ωστόσο αν θέλεις κάτι σε αυτή την κατηγορία και με τα ίδια λεφτά αλλά και (νομίζω) ποιο αξιόπιστο κοίτα και το Opel Tigra 1400 ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                prometheas last edited by

                                Ο χρήστης theios έγραψε:
                                ακόμη κι'αν υποθέσουμε πως τα Rover είναι τουλάχιστον εξ'ίσου αξιόπιστα με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο...θα έπρεπε μάλλον να σε απασχολήσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της MG-Rover (με ότι αυτό σημαίνει για υποστήριξη και ανταλλακτικά)

                                για την επιβίωση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα απαιτούνται περισσότερα πράγματα από τον πατριωτισμό των ιδιοκτητών..επιπλέον σκέψου και οι ίδιοι οι Βρετανοί επιλέγουν μάλλον Focus, Astra, Corolla και Civic παρά το δικό τους 'παιδί'

                                Eτσι ειναι .... Καλύτερα κοιταξε κάτι αλλο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mkiii last edited by

                                  απλα:
                                  ειχα rover 414gsi μοντελο 94.
                                  ευτυχως το κρατησα μονο 2,5 χρονια.
                                  με αφησε 3 φορες και ΞΟΔΕΨΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ SERVICE!!
                                  εφτιαχνα-εφτιαχνα και ποτε δεν ειχα αμαξι.
                                  Ασε που σαν μοντελο αυτο που θες να παρεις ειναι στη πραγματικοτητα αρκετα παλιο αφου βασιζεται στο προ-προηγουμενο civic....

                                  για μενα, ΜΑΚΡΙΑ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Χμ, ναι... Ξέχασα κι εγώ να γράψω κάτι. Αντλία υδραυλικού κυκλώματος φρένων, μάλλον θέλει άλλαγμα. Αλλά είπαμε, είναι το ΜΟΝΟ που θέλει άλλαγμα. Όσο για τον εκκεντροφόρο που διαλύθηκε, είσαι σίγουρος ότι οδηγούσες σωστά; Sorry κιόλας, αλλά ο εκκεντροφόρος δεν είναι και το πιο 'περίπλοκο' τμήμα ενός κινητήρα για να πεις ότι διαλύθηκε... Αν το ξεκαπάκωνες το αμάξι, δεν ξέρω... Είπαμε, 4.14 είχες, όχι μονοθέσιο. Αστειεύομαι, έτσι; Χωρίς παρεξήγηση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mkiii last edited by

                                      file naso,
                                      to diko mou htan to monadiko pou hksera apo antistoixa rover gnwstwn, pou DEN eixe kopei o imantas tou ekkentroforou...Giati auto kobotane kai dialuotan to moter, oxi katheauto o ekkentroforos....
                                      h antimetwpish ths rover htan na ton allazei polu syxnotera apo auto pou orize o kataskeyasths....
                                      an ekanes to lathos kiolas na odhgeis pio grhgora apo normal...tote arxize na dialuetai siga siga olo to autokinhto....sasman, moter, klp klp

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                        Όσο για τον εκκεντροφόρο που διαλύθηκε, είσαι σίγουρος ότι οδηγούσες σωστά;

                                        Μάλλον εννοεί ιμάντα εκκεντροφόρου (διότι αναφέρει στραβωμένες βαλβίδες κτλ.). Μια βλάβη που μπορεί να προέλθει είτε από κακή / πλημμελή συντήρηση (πχ. μη αλλαγή του ιμάντα στα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή χιλιόμετρα) είτε από αστοχία υλικού (του ιμάντα ή κάποιου τεντωτήρα κοκ.)

                                        ΥΓ. Oops! Μόλις είδα τη δημοσίευση του mkiii. Για αυτό μιλάω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          filandos last edited by

                                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                          Έτσι, ε; Land rover, 2500cc βενζίνη, μοντέλο '78... Λειτουργεί άψογα σχεδόν ακόμα και τώρα, το 2003.

                                          Επειδή οι εμπειρίες διαφέρουν

                                          Land Rover 109 του 1985 2200 cc diesel περίπου 1.000.000 km. Το περίπου είναι γιατι το κοντερ δεν ξαναεπισκευάστηκε μετα τα 300.000 km. Και τι δεν έχει χαλασει. Οι επισκευές γίνονταν σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Γράφω ότι θυμάμε:

                                          Μένει στον δρόμο συνεχώς. Γι αυτό ο πατέρας μου πήρε κινητό.
                                          Μοτέρ. άπειρες φορές και μετά απο 2 ρεκτιφιέ πέταμα και αντικατάσταση με μεταχειρισμένο.
                                          Σασμάν. αλλάχτηκαν τα γρανάζια
                                          Αντλία φρένων. συνέχεια
                                          Αντλία συμπλέκτη.
                                          Στάζει λάδια από παντου, κινητήρα σασμάν διαφορικά, PTO, πλήμνες τροχών.
                                          Στάζει και το ρεζερβουαρ από κάτω, αλλά χάνει και απο την τάπα!!!

                                          Όλοι οι δείκτες, και τα όργανα χάλασαν στα πρώτα 100.000 χλμ. και συνέχισαν να χαλάνε παρ' όλες τις επισκευές. Το μόνο που δουλεύει είναι ο δείκτης της θερμοκρασίας (ίσως το πιο χρήσιμο τελικά). Όλοι οι διακόπτες το ίδιο.

                                          Το αυτοκίνητο βέβαια πηγαίνει ακόμα και σήμερα. Αλλά με την ψυχή στο στόμα μήπως και σε αφήσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Καλά βρέ Φινλανδέ,ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ είναι αυτά!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr