-
Αναζητώντας αυτοκίνητο με εκτός δρόμου δυνατότητες, το οποίο επίσης να παρέχει άνεση και ασφάλεια σε μεγάλα οικογενειακά ταξίδια & τους σχετικούς χώρους, ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει σχετική εμπειρία:
-
αν υπάρχει θέμα μειωμένης τιμής μεταπώλησης του Hyundai Santa Fe
-
πώς συγκρίνει από πλευράς άνεσης τo Santa Fe 2,7 με SUVs όπως X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0.
Λόγω έλλειψης εμπειρίας στα SUV, οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
-
-
Αναζητώντας αυτοκίνητο με εκτός δρόμου δυνατότητες, το οποίο επίσης να παρέχει άνεση και ασφάλεια σε μεγάλα οικογενειακά ταξίδια & τους σχετικούς χώρους, ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει σχετική εμπειρία:
-
αν υπάρχει θέμα μειωμένης τιμής μεταπώλησης του Hyundai Santa Fe
-
πώς συγκρίνει από πλευράς άνεσης τo Santa Fe 2,7 με SUVs όπως X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0.
Λόγω έλλειψης εμπειρίας στα SUV, οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
-
-
Αναζητώντας αυτοκίνητο με εκτός δρόμου δυνατότητες, το οποίο επίσης να παρέχει άνεση και ασφάλεια σε μεγάλα οικογενειακά ταξίδια & τους σχετικούς χώρους, ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει σχετική εμπειρία:
-
αν υπάρχει θέμα μειωμένης τιμής μεταπώλησης του Hyundai Santa Fe
-
πώς συγκρίνει από πλευράς άνεσης τo Santa Fe 2,7 με SUVs όπως X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0.
Λόγω έλλειψης εμπειρίας στα SUV, οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
-
-
Φιλε,εγω ειμαι κατοχος ενος Outlander Sport 2.0
Εκτος δρομου δεν το εχω παει ακομη σε δυσκολες καταστασεις,αλλα μετα απο 1 μηνα που το οδηγω,μου εχει αφησει αριστες εντυπωσεις στην ασφαλτο.Πολυ καλα κρατηματα(δεν το περιμενα)και αρκετα ευστροφος κινητηρας ωστε να μην αλλαζεις συνεχεια σχεση στο κιβωτιο.Εχοντας οδηγησει τοσο το RAV4 οσο και το CRV στο προτεινω ανεπιφυλακτα.Αλλα δεν εχω οδηγησει της κατηγοριας. -
Ευχαριστώ, είναι ενδιαφέροντα όσα γράφεις γιατί είδα και εκτίμησα το Outlander - μου άρεσε ιδιαίτερα η ποιότητα κατασκευής εσωτερικά και η ευρυχωρία.
Είχες την ευκαρία να το συγκρίνεις με το Forester ;
Συγκρίνοντάς το Outlander με αυτοκίνητο δρόμου κατηγορίας D (πχ Mazda 6, Laguna, Avensis κλπ) θεωρείς ότι σε ταξίδι το Outlander είναι συγκρίσιμα άνετο ;
Αφού είδα όλα τα υποψήφια (δεν τα έχω ακόμα οδηγήσει), είμαι ανάμεσα στα εξής:
- στο Outlander, για άνεση στον δρόμο και ποιότητα κατασκευής
- το Forester, για την συμπεριφορά σε άσφαλτο και δυνατότητες εκτός δρόμου, με προβληματίζει όμως το εσωτερικό του και ίσως η άνεση
- το Santa Fe, για την άνεση, τους χώρους και το πολύ ευχάριστο εσωτερικό - με προβληματίζει το κάθισμα οδήγησης σε ταξίδια (χωρίς καλή στήριξη), η συμπεριφορά στα δύσκολα, η κατανάλωση και ίσως η μεταπώληση
-
Δεν ασχοληθηκα με το Subaru λογω εμφανισης του,κατι βεβαια που ειναι σχετικο.Εσενα μπορει να σαρεσει.Για τις εκτος δρομου ικανοτητες ενος οχηματος πιστευω οποιοδηποτε συστημα μονιμης τετρακινησης θα σε καλυψει.Η χρηση συνηθως ειναι 95% ασφαλτο και 5% χωμα.Μην ξεχναμε οτι το Outlander 'φοραει' την τετρακινηση του EVO VII.
Oσον αφορα την ανεση στο δρομο πιστευω οτι θα σε ικανοποιησει απολυτα.Παταει γερα στο δρομο,δεν γερνει(οπως τα RAV,CRV)και σου ειπα εχει καλες ρεπριζ.Απο κει και περα εξαρταται και τι οδηγηση κανεις.Εγω πριν απο αυτο οδηγουσα Civic VTi το οποιο ειχε πολυ σκληρες αναρτησεις και κυριολεκτικα πατουσε στο δρομο(πολυ χαμηλο).Ε σε πληροφορω οτι κατα τη μεταβαση μου στο μιτσου δεν αντιμετωπισα φαινομενα υψοφοβιας!!
Οι αναρτησεις του Outlander ειναι πιο σκληρες εναντι των αλλων,πραγμα που μειωνει λιγο την αισθηση της ανεσης αλλα προσφερει σε σιγουρια.Οδηγωντας τα αλλα σε στροφες νομιζα οτι ανα πασα στιγμη θα φυγω απο το δρομο.Με το μιτσου δεν το ενιωθα αυτο.Γι αυτο και το πηρα.Ανυπομονω να το δοκιμασω στα χιονια καθοτι ολο το χειμωνα ειμαι στα βουνα(ενας απο τους λογους που πηρα τετρακινητο).
Για το Hyundai δεν μπορω να σου πω την αποψη μου γιατι ουτε το δοκιμασα αλλα ειμαι και προκατειλημμενος με την συγκεκριμενη μαρκα.Δεν πιστευω οτι φτανει την ποιοτητα των ανταγωνιστων του και δη των γιαπωνεζικων.Απο την αλλη βεβαια μιλαμε για τη ναυαρχιδα της Hyundai οποτε δεν θα ειναι και της πλακας οπως αλλα μοντελα που ετυχε να οδηγησω της Hyundai(πλαστικα για γελια).
Οσον αφορα αν ειναι συγκρισιμο με τα Laguna κτλ.,η αποψη μου ειναι οτι ανομοια αυτοκινητα δεν συγκρινονται.Διαφορετικη η φιλοσοφια των SUV διαφορετικη των οικογενειακων σενταν.Σιγουρα σε ενα βαθμο θα ειναι πιο ανετα τα αυτοκινητα που αναφερεις.Ολα εξαρτωνται απο το τι θελεις να σου παρεχει το αυτοκινητο.Εγω το πηρα λογω χιονιου και επειδη βαρεθηκα να βαζω αλυσιδες.Αν ηθελα αυτοκινητο για ταξιδια με τα λεφτα που εδωσα για το outlander επαιρνα Α4 1.8Τ.
Το καλυτερο ολων ειναι να τα οδηγησεις ολα οσα σε ενδιαφερουν.Μην παρεις κατι και το μετανιωσεις.Απο την εμπειρια μου (εχω αλλαξει 15 αυτοκινητα)τα γιαπωνεζικα υπερεχουν σε ποιοτητα.Οτι και να λενε οτι τωρα πια ολα ιδια ειναι,δεν το πιστευω.Εχω και ενα Golf IV.Χθες παλι ημουν συνεργειο γιατι επεσε το παραθυρο του συνοδηγου.Αλλαξα μιζα στα 10000 Km.Τα φωτα εχουν καει 6 φορες.Τριζει απο παντου.Αυτη ειναι η γερμανικη τελειοτητα?Βλακεια που δεν πηρα στον γιο μου τοτε το civic.Προτιμησα τον 'βασιλια της κατηγοριας'.Αστα να πανε.Made in Japan να λεει και ας ειναι οτι θελει.!!!!
Και το Subaru ειναι καλο αλλα υστερει πολυ σε χωρους και ειναι ασχημο.
Με το Outlander δεν υπαρχει καποιος που να μην γυρναει το κεφαλι να το δει,δεν σου κανω πλακα.Και εγω δεν μπορουσα να καταληξω,μεχρι που τα οδηγησα ολα.Θα σε βοηθησει παρα πολυ ωστε να καταληξεις. -
Ειμαι κάτοχος του Xtrail και ειμαι πολύ ευχαριστημένος. Το έχω δοκιμάσει σε χιονια και λασπες και ειναι πάρα πολύ καλό. Στην εθνική πας με 150-160 πολύ άνετα και γενικά δεν το έχω μετανιώσει (σε πολλούς δεν αρέσει η κονσόλα στη μέση αλλά δεν έχει καμιά διαφορά). Συγγενής που έχει το Santa fe μου είπε πως νομίζει πως to ΧTrail έχει μεγαλύτερους χώρους και σίγουρα έχει σε σχέση με το Subaru και το Rav, κάτι που μου το είπαν κάτοχοι τους. Το Outlander το έχω δει απλά και δεν ξέρω πολλά, αλλα σίγουρα τραβα την προσοχή λόγω οτι ότι ειναι ακομα πολύ καινουριο και όχι ακομα πολυκυκλοφορούμενο!
Δες και το Sorento πάντως, δεν ξέρω και τι ακριβώς ψάχνεις.
Αυτό που αναφέρει ο φίλος για το Golf έχει δικιο αλλά νομίζω πως ειναι και θέμα τύχης. Πάντως ως κάτοχος Τοyota kai Huyndai δεν είχα ποτέ μηχανικά ή άλλα προβλήματα όπως και με το Xtrail. -
Ευχαριστώ ξανά για τις πληροφορίες.
Θα δώσω πραγματικά βάρος στο test drive.
Κάτι που θα είναι δυστυχώς μάλλον αδύνατον να διαπιστώσω, είναι το πόσο κουραστικό ή άνετο είναι το ταξίδι με το κάθε αυτοκίνητο:
Ταξιδεύω συχνά Πήλιο (320 χιλ. εθνική και 50 χιλ. στροφές) με 2 παιδιά. Η διαδρομή με Golf είναι ήδη σχετικά κουραστική. Αναρωτιέμαι αν με ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας που έχω αρχικά αναφέρει (Santa Fe 2,7, X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0) η διαδρομή θα είναι πιό ξεκούραστη, και πόσο λίγο ή πολύ θα μας κουράζει ή όχι το καθένα.
Η 'κούραση' στο ταξίδι πιστεύω επιρρεάζεται από παράγοντες όπως ο θόρυβος, η άνεση των αναρτήσεων, το κράτημα, η ευστάθεια, οι επιδόσεις, οι κλίσεις, οι χώροι κ.α., δηλαδή από ιδιότητες στις οποίες μάλλον μειονεκτούν τα παραδοσιακά 4χ4, αλλά τα καταφέρνουν καλύτερα τα SUV - δύσκολος ο συνδυασμός.
Μόνον από εμπειρία απαντιέται η παραπάνω ερώτηση, γι'αυτό παρακαλώ όποιον φίλο έχει παρόμοια εμπειρία να βοηθήσει.
-
Η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο με SUV δεν είναι σίγουρα καλύτερη από ότι με επιβατικό αυτοκίνητο (πόσο μάλλον αντίστοιχης αξίας κτήσης).
Το ταξίδι στο Πήλιο (για Πορταριά), μου είναι ιδιαίτερα γνωστό.
Παλαιότερα το απολάμβανα ως κάτοχος μιας BMW 316 compact, αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερες επιδόσεις ως γνωστόν, αλλά με εξαιρική ποιότητα κύλησης - αν πιάσεις κάποια χλμ. που λένε τα κρατάει μάλλον αξιοπρεπώς. Το ταξίδι ήταν ιδιαίτερα ξεκούραστο με περίπου 140 - 150 χλμ/ώρα, φτάναμε ξεκούραστοι και ακμαίοι.Το 2000 απέκτησα ένα Land Rover Freelander 1.8. Έτσι το ταξίδι έως το Πήλιο έγινε περιπετειώδες.... Ο θόρυβος ακολουθούσε τα αυτιά μου αρκετά μετά την άφιξη.... Τα 150χλμ/ώρα έγιναν μετρίως ανήσυχα σε αίσθηση και το βουητό του κινητήρα αρκετά δυνατό στην καμπίνα.
Για διάφορους λόγους αξιοπιστίας και ταλαιπωρίας το Freelander αντικαταστάθηκε από ένα Toyota RAV4 (2002). Η άνεση της BMW δεν επιτεύχθη βέβαια, όμως το ταξίδι έγινε ανετότερο, λιγότερο θορυβώδες, και σίγουρα με 30% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το Rover.
To συμπέρασμα είναι ότι ένα καλό αυτοκίνητο πάντα θα είναι πιο αποτελεσματικό, ασφαλέστερο και οικονομικότερο από ένα καλό SUV.
To θέμα είναι πόσο πραγματικά επιθυμεί κανείς να αποδεχθεί τα μειονεκτήματα του SUV για χάρη της εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει εκτός δρόμου. Και πράγματι η εμπειρίες είναι μοναδικές...Πάντως με 30,000 ευρώ η ποικιλία των επιβατικών που διατίθονται στην αγορά είναι σημαντική. Το SUV (όποιο κι αν είναι αυτό RAV, XTrail, Outlander) όμως είναι πάντα κάτι διαφορετικό για εκείνον που ξέρει να το εκτιμήσει...
Καλή τύχη στην επιλογή.
-
Ο χρήστης ktib έγραψε:
Ταξιδεύω συχνά Πήλιο (320 χιλ. εθνική και 50 χιλ. στροφές) με 2 παιδιά. Η διαδρομή με Golf είναι ήδη σχετικά κουραστική. Αναρωτιέμαι αν με ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας που έχω αρχικά αναφέρει (Santa Fe 2,7, X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0) η διαδρομή θα είναι πιό ξεκούραστη, και πόσο λίγο ή πολύ θα μας κουράζει ή όχι το καθένα.
Τι Golf οδηγάς τώρα και σε τι κυβικά?
Πας Πήλιο συχνα χειμώνα με αρκετά χιόνια?
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι προχωρώντας στην αγορά ενός SUV κάποιος πρέπει να δεχθεί κάποιες καταστάσεις.
Αν τυχόν έκανες τανζανιές με το Golf θα πρέπει να τις ξεχάσεις. Οι χειρισμοί πρέπει να είναι πιο ακριβείς ενώ πρέπει να κρατάς αποστάσεις στα φρεναρίσματα.
Με το SUV θα αλλάξεις φιλοσοφία και θα κινείσαι με χλμ πιο κοντά στα όρια ταχύτητας πχ με 120 – 130 χλμ στην Εθνική οδό (θα γλιτώνεις και τις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα), με αυξημένη προσοχή.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα SUV έχει τις τριπλάσιες πιθανότητες από ένα ΙΧ να τουμπάρει.
Αν τελικά πάρεις SUV να αγοράσεις και ένα καλό ζευγάρι χειμερινά λάστιχα ή λάστιχα χιονιου/ λάσπης, ανάλογα με την χρήση που το προορίζεις.
Δεν ενδείκνυται το SUV για πόλη (για την Αθήνα τουλάχιστον) και καλό είναι να το έχει κάποιος για δεύτερο αυτοκίνητο.
Θα έχεις ευπάθεια στον άνεμο και αυξημένη κατανάλωση.Το Outlander είναι ακόμα νέο μοντέλο στην αγορά και δεν έχει δείξει ακόμα σημάδια της αξιοπιστίας του. Αντίθετα RAV4 και X-rail είναι πιο δοκιμασμένα.
Καλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα με ότι και να επιλέξεις.
-
Συμφωνώ πως ένα τζιπ έχει εντελώς διαφορετική λογική οδήγησης από ένα κανονικό. Έγω επελεξα το τζιπ ακριβώς για να μην τρέχω.... . Αν και μπορώ να σου πω πως με 150 δεν έχω προβλημα με θορυβους κλπ και γενικά όσοι ταξιδεψαν μαζί μου ειπαν πως ήταν σαν να ταξίδεψαν με λιμουζίνα. Είναι πόλύ ανετο στην οδήγηση και για μεγάλα ταξίδια. Το ίδιο και τα άλλα SUV που αναφέρεις. Από εμπειρία το Freelander κάνει πολύ θόρυβο ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Εχοντας ταξιδέψει στο Πήλιο φέτος το καλοκαίρι οι στροφές σίγουρα αντιμετωπίζονται πολύ διαφορετικά απ' ότι με συνηθισμένο αυτοκίνητο και χρειάζεται προσοχή. Αν δεν σε πολυενδιαφέρει αυτό και οι γρήγορες ταχύτητες και θέλεις να πας σε χωματόδρομους και χιονια (και δεν εννοω extreme καταστάσεις απαραίτητα) νομίζω πως η επιλογή είναι σίγουρα και προσωπική υπόθεση.
Πάντως από τα τεστ drive δεν μπορεις να βγάλεις και πολλά συμπεράσματα γιατί συνήθως κάνεις μικρή βόλτα και όχι οπως θα ήθελες να το δοκιμάσεις. -
**Θεώρημα ** : Αγοράζοντας αυτοκίνητο με δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλάζεις. Κινήσαι διαφορετικά, επειδή οι διαδρομές που κάνεις, ακόμα και αυτές που ξέρεις, ειναι διαφορετικές. Τα βλέπεις όλα από ψηλά, με καλύτερη γενικά ορατότητα κλπ. Προσωπικά οδηγούσα μάλλον ' επιθετικά ', γρήγορα και τα αυτοκίνητά μου ήταν πάντα ανάλογα (GOLF GTI, ALFA 75 2000 TS κλπ). Αγοράζοντας SUV (ΠΙΝΙΝ 2,0), κυριολεκτικά άλλαξε η ζωή μου και της οικογένειάς μου. Άλλαξα τρόπο οδήγησης, γνώρισα μέρη της Ελλάδας που ούτε φανταζόμουνα οτι υπήρχαν και γνώριασα (κάπου στά βουνά, ή γύρω από το τζάκι κάποιου ξενοδοχείου στην ξεχασμένη Ελλάδα) ανθρώπους με τους οποίους μοιράστηκα εμπειρίες και εισέπραξα απλόχερα αλληλεγγύη, συμπαράσταση σε δύσκολα κλπ.Αγοράζοντας πάντως ένα SUV 90/10 σαν τα αναφερόμενα, κινδυνεύεις όχι από ανατροπές που τις θεωρώ 'τραβηγμένες' αλλά να ανακαλύψεις πολύ γρήγορα ότι σου πέφτει λίγο και χρειάζεσαι κάτι περισσότερο, 50/50 άς πούμε άν όχι καθαρόαιμο..... ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ.
-
Συμφωνώ με τους προηγούμενους απολύτως.
Τελικά οι ιδιοκτήτες SUV κατά κύριο λόγο έχουν κοινή αντίληψη περί του αυτοκινήτου τους και της αυτοκίνησης γενικότερα. -
ΦΙΛΕ ktib Ε ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ SUBARU FORESTER XT.ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΨΟΓΗ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ.ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΘΩΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ SUBARU ΦΤΑΝΕΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ!!!
-
Φίλε Μίνο,
Όταν ένα αυτοκίνητο συνδιάζει
- σασί sportwagon
- καταβολές και τετρακίνηση WRC
- τιμή 40,000
φυσικά και είναι ο αρχηγός της κατηγορίας του ...
Όχι όμως της κατηγορίας των SUV που αναφέρονται παραπάνω και κοστίζουν γύρω στις 30,000. Γιατί αυτή είναι μια άλλη κατηγορία εφ όλης της ύλης.
-
Για τον φίλο 'lkal' σημειώνω ότι φοβάμαι λίγο αυτό που περιγράφει: μήπως η απόκτηση SUV φέρει μαζί με τις εκτος δρόμου δυνατότητες και χειροτέρευση της ποιότητας ταξιδιού. Διαφωτιστικά πάντως αυτά που αναφέρεις.
Για τον 'cpp' σημειώνω ότι τώρα χρησιμοποιώ Golf 1,4, δεν έχω δοκιμάσει ιδιαίτερα χιόνια, και ότι τα οικογενειακά ταξίδια ούτως ή άλλως δεν αφήνουν περιθώρια ή διάθεση για οτιδήποτε ακραίο.
Συμφωνώ με τις απόψεις των Alex, Τάσου Τόλιου και lkal ότι ο χαρακτήρας των SUV ταιριάζει με το συγκεκριμένο στυλ οδήγησης.
Από όσα είδα, άκουσα και διάβασα (και στα forum του internet εκτός Ελλάδας) έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι αρκετά νέα SUV τα καταφέρνουν σχετικά καλά σε χρήση που ψάχνω (ξεκούραστα, γρήγορα και ασφαλή ταξίδια, χώροι αποσκευών, καλή συμπεριφορά εκτός δρόμου). Προς το παρόν ξεχωρίζω το Forester (εξαιρώντας εμφάνιση και εσωτερικό διάκοσμο, μοιάζει να είναι λίγο περισσότερο 'δρόμου', ενώ έχει πλεονεκτήματα και εκτός δρόμου - αναρωτιέμαι για τον θόρυβό του και την άνεσή του).
Αν οποιοσδήποτε φίλος έχει ή είχε τον ίδιο προβληματισμό και έχει κάποια σχετική εμπειρία, τον ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Ο χρήστης ktib έγραψε:
Αναζητώντας αυτοκίνητο με εκτός δρόμου δυνατότητες, το οποίο επίσης να παρέχει άνεση και ασφάλεια σε μεγάλα οικογενειακά ταξίδια & τους σχετικούς χώρους, ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει σχετική εμπειρία:-
αν υπάρχει θέμα μειωμένης τιμής μεταπώλησης του Hyundai Santa Fe
-
πώς συγκρίνει από πλευράς άνεσης τo Santa Fe 2,7 με SUVs όπως X-Trail 2,0, Cherokee 2,4, Forester & Outlander 2,0.
Λόγω έλλειψης εμπειρίας στα SUV, οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
apo oti eida poli kalo einai to KIA SORENTO ,to pire prosfata o theios mou kai apo ilika kataskeuhs kai apo emfanisi. Prepei na ksereis oti ola ta 'megala' tzipakia kaine pano apo 11 L/100xlm . Prosopika exo to Landcruiser 90 kai eimai poli euxaristimenos.....
Apo oti eida to KIA & SANTA FE sta crash test tis NCAP exoun 4 asteria , eno to Cherokee 3 !!! auto mou ekane entiposi
-
-
Μια άλλη καλή λύση αν και λίγο σπάνια λόγω του χρόνου παράδοσης είναι και το ford Maverick . To μοναδικό made in USA. Πολύ καλά κρατήματα εντός και εκτός δρόμου. Απεριόριστοι χώροι , καλή τιμή , σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες (160) . Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή ..........
-
Για να κλείσω το θέμα που άνοιξα, σημειώνω ότι τελικά αγόρασα το Sana Fe τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Σε σχέση με τις απαιτήσεις μας, μας άφησε απόλυτα ευχαριστημένους:
- Η άνεση στο ταξίδι είνα πολύ καλή: χαμηλός θόρυβος κινητήρα και δρόμου, άνεση αναρτήσεων, χώροι, και ευχάριστη έκληξη η ξεκούραση από το αυτόματο κιβώτιο, ειδικά σε πολύωρες δύσκολες ορεινές διαδρομές.
- Αρκετοί χώροι αποσκευών και επιβατών για 4-μελή οικογένεια.
- Η κίνηση εκτός δρόμου άνετη σε καλούς ή μέτριους χωματόδρομους αλλά και σε στρωμένο χιόνι.
Επέλεξα μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα, για να αντισταθμιστεί εν μέρει η ίσως γρηγορότερη πτώση τιμής.
Στα καλά προσθέτω τα ως τώρα φθηνά service και ανταλλακτικά. Ως σοβαρότερο μειονέκτημα θεωρώ το κάθισμα του οδηγού, το οποίο μπορεί να κουράσει.
-
exo to santafe peripou ena xrono...ksero oti gia offroad diadromes yparxoyn kai kalytera amaksia alla ego exo meinei para poly ikanopoiimenos gia toys eksis logous...
- ixos toy V6 synarpastikos
2.tromeri ropi - yperaneto taksidi akoma kai me 180+
4.poiotita kataskeyis gia emena katapliktiki
5.tetrapistona frena empros
6.aneksartito xeirofreno poy energei sta piso frena diladi ksexorista tampoura peran ton diskofrenon
7.aytomato kai seiriako kibotio taxytiton me oil cooler gia na min anevazei thermokrasies
8.to seiriako einai ligo argo bebaia alla otan epilegeis mia taxitita mporeis na paizeis me ti ropi opos thes kai to amaksi skotonei - otan to gkazoneis poly kaiei arketa.
10.an diavasete to driveaway toy periodikoy drive paromoiazei tis anartiseis toy SF san MAGIKO XALI..
Ayta en oligois ego eimai tromera ikanopoiimenos pantos............
- ixos toy V6 synarpastikos
Βοήθεια σε Κριτήρια Αγοράς SUV & Hyundai Santa Fe