-
Το είδα από κοντά και μ' άρεσε μέσα-έξω. Στην κατηγορία που ψάχνουμε (μεσαίο 'οικογενειακό', μέχρι 20-22.000 Ε) το νέο Megane sedan έρχεται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και είμαστε μεταξύ αυτού (σε 1.6 με 115 άλογα), του 307XSi, του Golf 1.6 (παρόλο που αλλάζει σύντομα) και του νέου Α3, το τελευταίο με 'φτωχό' εξοπλισμό λόγω διαφοράς στην τιμή. Το Megane εκτός από μοντέρνο ντιζάιν, καλές επιδόσεις για την κατηγορία του και καλή παθητική ασφάλεια (5 αστέρια) δείχνει πολύ προσεγμένο για τα λεφτά του, είναι οικονομικότατο και θέλει σέρβις κάθε 30,000 km, αλλά αυτό που μας προβληματίζει είναι η αξιοπιστία... Έχουμε ακούσει από τρεις γνωστούς μας που είχαν την προηγούμενη γενιά (1.4 ο ένας, 1.6 οι άλλοι δύο) ότι είχαν ένα σωρό προβλήματα μέσα στον πρώτο χρόνο - μέχρι που τον ένα τον άφησε στο δρόμο... Τυχαίο, ίσως, αλλά αν ακούς τέτοια τρομάζεις. Αποφάσισα να ζητήσω τη γνώμη και τις τυχόν εμπειρίες σας λοιπόν σχετικά με την τελευταία γενιά του Megane μια και το θέμα της αξιοπιστίας ειναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό μας αυτή τη στιγμή πριν προχωρησουμε σε παραγγελία.
Επίσης αν πιστεύετε ότι δε συμφέρει ως αγορά, τι θα προτιμούσατε στην κατηγορία του στα ίδια περίπου χρήματα, με τους ίδιους χώρους και αντίστοιχες επιδόσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μισέλ
-
Το είδα από κοντά και μ' άρεσε μέσα-έξω. Στην κατηγορία που ψάχνουμε (μεσαίο 'οικογενειακό', μέχρι 20-22.000 Ε) το νέο Megane sedan έρχεται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και είμαστε μεταξύ αυτού (σε 1.6 με 115 άλογα), του 307XSi, του Golf 1.6 (παρόλο που αλλάζει σύντομα) και του νέου Α3, το τελευταίο με 'φτωχό' εξοπλισμό λόγω διαφοράς στην τιμή. Το Megane εκτός από μοντέρνο ντιζάιν, καλές επιδόσεις για την κατηγορία του και καλή παθητική ασφάλεια (5 αστέρια) δείχνει πολύ προσεγμένο για τα λεφτά του, είναι οικονομικότατο και θέλει σέρβις κάθε 30,000 km, αλλά αυτό που μας προβληματίζει είναι η αξιοπιστία... Έχουμε ακούσει από τρεις γνωστούς μας που είχαν την προηγούμενη γενιά (1.4 ο ένας, 1.6 οι άλλοι δύο) ότι είχαν ένα σωρό προβλήματα μέσα στον πρώτο χρόνο - μέχρι που τον ένα τον άφησε στο δρόμο... Τυχαίο, ίσως, αλλά αν ακούς τέτοια τρομάζεις. Αποφάσισα να ζητήσω τη γνώμη και τις τυχόν εμπειρίες σας λοιπόν σχετικά με την τελευταία γενιά του Megane μια και το θέμα της αξιοπιστίας ειναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό μας αυτή τη στιγμή πριν προχωρησουμε σε παραγγελία.
Επίσης αν πιστεύετε ότι δε συμφέρει ως αγορά, τι θα προτιμούσατε στην κατηγορία του στα ίδια περίπου χρήματα, με τους ίδιους χώρους και αντίστοιχες επιδόσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μισέλ
-
Το είδα από κοντά και μ' άρεσε μέσα-έξω. Στην κατηγορία που ψάχνουμε (μεσαίο 'οικογενειακό', μέχρι 20-22.000 Ε) το νέο Megane sedan έρχεται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και είμαστε μεταξύ αυτού (σε 1.6 με 115 άλογα), του 307XSi, του Golf 1.6 (παρόλο που αλλάζει σύντομα) και του νέου Α3, το τελευταίο με 'φτωχό' εξοπλισμό λόγω διαφοράς στην τιμή. Το Megane εκτός από μοντέρνο ντιζάιν, καλές επιδόσεις για την κατηγορία του και καλή παθητική ασφάλεια (5 αστέρια) δείχνει πολύ προσεγμένο για τα λεφτά του, είναι οικονομικότατο και θέλει σέρβις κάθε 30,000 km, αλλά αυτό που μας προβληματίζει είναι η αξιοπιστία... Έχουμε ακούσει από τρεις γνωστούς μας που είχαν την προηγούμενη γενιά (1.4 ο ένας, 1.6 οι άλλοι δύο) ότι είχαν ένα σωρό προβλήματα μέσα στον πρώτο χρόνο - μέχρι που τον ένα τον άφησε στο δρόμο... Τυχαίο, ίσως, αλλά αν ακούς τέτοια τρομάζεις. Αποφάσισα να ζητήσω τη γνώμη και τις τυχόν εμπειρίες σας λοιπόν σχετικά με την τελευταία γενιά του Megane μια και το θέμα της αξιοπιστίας ειναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό μας αυτή τη στιγμή πριν προχωρησουμε σε παραγγελία.
Επίσης αν πιστεύετε ότι δε συμφέρει ως αγορά, τι θα προτιμούσατε στην κατηγορία του στα ίδια περίπου χρήματα, με τους ίδιους χώρους και αντίστοιχες επιδόσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μισέλ
-
Μια photo?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μια photo?Ωπ, ξέχασα...
και
http://www.renault.gr/teliko/RenaultSIT ... eb9e8.html
-
Καλό,αλλά δείξε το πίσω μέρος του.Όσοι δε το γουστάρουν,θα μιλήσουν πάλι γι'αυτό.
-
Μισέλ,το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν υπάρχουν επαρκείς αναφορές για την αξιοπιστία του.
Η παλια γενιά είχε κάποια προβλήματα με τη βάση του σαζμάν και με το σύστημα του καλοριφέρ.Τα του σαζμάν διορθώθηκαν γενικά για τα Ρενώ καθώς μπήκε η Nissan στον όμιλο διότι πήρε τεχνογνωσία απο 'μαίτρ' του είδους (αυτά μου τα είπε τεχνικός της Ρενώ...).
Ετσι τα νέα αυτοκίνητα της Ρενώ (απο Laguna II και μετά) δεν φαίνεται να παρουσιάζουν ιδιαίτερα προβλήματα.Αλλωστε η εγγύηση σε καλύπτει για 2 χρόνια και πίστεψέ με σε αυτό η MAVA είναι εντάξει και δεν είναι απόλυτη στις ημερομηνίες,παρόλο που σαν αντιπρόσωπο-εισαγωγέα δεν τη θεωρώ και την καλύτερη .
Η αλήθεια είναι οτι θα πάρεις ένα αυτοκίνητο 'made in Turkey',αλλά εμένα προσωπικά δεν με πειράζει και τόσο .
Αν θές την άποψή μου περί αισθητικής το αυτοκίνητο είναι κούκλα...
Σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα που αναφέρεις το προτιμώ 100%,ειδικά αν είναι να χρησιμοποιηθεί για πρώτο.Σαν δεύτερη προτίμηση προτείνω το Α3,μετά το 307 και ΔΕΝ θα αγόραζα με τίποτε το Golf...! -
Έτσι όπως είναι τα πράγματα το Μεγκάν μοιάζει η καλύτερη επιλογή. ίσως το νέο Άστρα και Φόκους να είναι καλύτερα (??) αλλά αργούν ακόμη.
Να τονίσω και εγώ ότι το Γκόλφ απορώ πως το έβαλες στη λίστα!
-
Ωραίο είναι!
Η Laguna είναι πολύ μεγαλύτερη?
-
Προς trexa_gyreve... Αν ακολουθήσεις το link που έχω βάλει και πας στο site της Renault θα δεις και το πίσω μέρος του (αλλιώς πάτα εδώ: http://www.renault.gr/teliko/images/car ... 2_ext3.jpg ). Πάντως το θέμα της αισθητικής δε με απασχολεί πλέον, μια χαρά το βρίσκω όπως έγραψα.
GTZ... Ευχαριστώ. Το 'made in Turkey' δε με πειράζει, αρκεί να μην αναγκαζόμαστε να επισκεπτόμαστε την αντιπροσωπεία κάθε τόσο! Ο ένας από τους φίλους που είχε την περασμένη γενιά, η οποία απ' ότι ξέρω φοράει τους ίδιους κινητήρες και έχει πολλά από τα ίδια 'ηλεκτρονικά' είχε αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει την εγγύηση 4 ή 5 φορές μέσα στον πρώτο χρόνο και είχε καταλήξει ν' ακούει τριγμούς και να κάνει στην άκρη να δει μήπως κάτι χάλασε (χωρίς υπερβολή!)... Γι αυτό και μόνο ανησυχώ, δηλαδή από σχεδιασμό το βρίσκω άψογο (για τα λεφτά του) αλλά από quality control δεν ξέρω... Στον αντίποδα, το Golf μπήκε στις επιλογές διότι παίζει στα ίδια χρήματα περίπου αλλά από αξιοπιστία ο Γερμανός δεν παίζεται (αυτό από προσωπική εμπειρία, χωρίς να γενικεύω). Αν το πορτοφόλι έφτανε μέχρι το Α3 με καλό εξοπλισμό θα ήταν πρώτη επιλογή. Στην ουσία, αυτό που με 'καιει' με το Megane είναι κατά πόσον έχουν διορθώσει τα προβλήματα στα υποσυστήματα που χρησιμοποιούν από την περασμένη γενιά...
Sirgus, τo Laguna είναι πιστεύω πολύ ωραίο αλλά δεν 'παίζει' στην κατηγορία που ψάχνουμε λόγω μεγέθους και τιμής - ό,τι πάρουμε θα χρησιμοποιείται 9 στις 10 φορές για μετακινήσεις στην πόλη, οπότε μέγεθος και οικονομία προηγούνται από 'prestige', άνεση σε εκδρομή με 4-5 άτομα κλπ. Εγώ πρότεινα 'μεσαίο' με αμάξωμα 2 όγκων, ο δικός μου θέλει κάτι 'λίγο πιο ταξιδιάρικο' αλλά μικρότερο από Primera, Mazda 6, Laguna, κλπ...
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Στην ουσία, αυτό που με 'καιει' με το Megane είναι κατά πόσον έχουν διορθώσει τα προβλήματα στα υποσυστήματα που χρησιμοποιούν από την περασμένη γενιά...Λογικό να σκέφτεσαι έτσι,αλλά το Magane II είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο απο το Ι.
Ολα σχεδόν είναι διαφορετικά πάνω του.
Για να φανταστείς ο 1.6 115 ίππων προέρχεται απο τη Nissan...
Τέλος πάντων δεν θέλω να επιμένω άλλο... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
το Magane II είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο απο το Ι. Ολα σχεδόν είναι διαφορετικά πάνω του.
Για να φανταστείς ο 1.6 115 ίππων προέρχεται απο τη Nissan...Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες Γιώργο! Γιατί η Renault βγάζοντας ήδη δυνατούς, ίσυχους και οικονομικούς κινητήρες στην κλάση των 1600cc να ψωνίσει συνολάκι από τη Nissan για το νέο Megane?!...
Η Nissan απ' ότι μπορώ να δω στους πίνακες δε χρησιμοποιεί πουθενά 1600άρη με μπλοκ 1598cc όπως αυτός του Megane II (αλλά και του Megane I!). O 1600άρης της έχει μπλοκ 1596cc, ενώ έχει και 1500άρη που αποδίδει τα ίδια άλογα με το 1600άρη του Megane II και ελάχιστα μικρότερη ροπή...
Για τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, δε μπορώ να ξέρω - η ίδια η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ανανέωση, αλλά γνωρίζοντας πως λειτουργεί το μάρκετινγκ σε τέτοιες περιπτώσεις και οι ίδιες οι βιομηχανίες διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Θα προτιμούσα πάντως να έχουν βελτιώσει 'στα σημεία' την αξιοπιστία των ήδη υπαρχόντων συστημάτων παρά να έχουν σχεδιάσει ολοκαίνουρια για το Μ-ΙΙ.
-
Θα ψάξω και θα σου δώσω στοιχεία για τον 1.6 115ΗΡ...
Πιθανόν να είναι προιόν συνεργασίας των δύο εταιρειών και να έκανε την εμφάνισή του πρώτα στη Ρενώ και να τον δούμε στο νέο Almera!
Ξέρω ακόμη οτι τα νέα Μίκρα έχουν κιβώτια Ρενώ (παράδοξο αλλά αληθινό)
Επίσης ο 3.5 V6 του VelSatis δεν είναι άλλος απο το γνωστό σύνολο 3.5 λίτρων του 350Ζ και είναι κινητήρας εξ'ολοκλήρου made by Nissan...,που για την περίσταση αποδίδει 245 ίππους κάτω απο το καπώ του Velsatis! -
Xμμμ, δυσκολες επιλογες σε αυτη την κατηγορια (sedan) μιας και η πλειοψηφια των μικρομεσαιων σχεδιαζονται ως hatch... και οι εκδοσεις sedan απο design ειναι λιγο ξεκαρφωτες
Απο τις επιλογες σου Michelle θα απερριπτα το 307 και το τωρινο Golf. Εφοσον μπορεις να πας για Α3 (εστω οριακα) τοτε σιγουρα θα μπορουσες να κοιταξεις το νεο Golf που θα το εβαζα ως την κορυφαια επιλογη σε σχεση με τα υπολοιπα μικρομεσαια οπως το megane, stilo, astra2 κλπ κλπ.
Επειδη βλεπω ομως πως το βιαζεσε το πραγμα, το megane2 ειναι μια καλη επιλογη και πιστευω πως δεν προκειτε να σε προβληματισει σε θεματα αξιοπιστιας. Ειναι βεβαια και λιγο θεμα τυχης αυτα τα πραγματα...
Μια αλλη προταση στην μικρομεσαια 'ταξιδιαρικη' κατηγορια ειναι το 4θυρο Civic το οποιο ειναι καλη επιλογη αν εξαιρεσουμε το μαλλον υποτονικο design και τον Σαρακακη.
Κοντρα στο Megane2 θα αντιπαραθεσω και το Skoda Octavia 1.8T που η τιμη του ειναι λιγο ποιο ακριβη... μια ισχυρη και καθολα οικογενειακη επιλογη.
Αυτα για την ωρα...
-
Η renault πήρε τον κινητήρα της Nissan και βασηστικε στην φιλοσοφία του υιοθετώντας το vvti που ειναι και στη μόδα τώρα απλά το εξέλιξε γιατί το 80% των κινητήρων της Nissan από το 94 και μετά είχε πρόβλημα με το καπάκι του κινητήρα το οποίο ράγιζε.....
Ετσι με λίγες αλλαγές της renault κυκλοφόρησε ο καινούργιος κινητήρας που ας ελπίσουμε να είναι αρκετά καλός -
Το θέμα με τα γαλλικά και τα Ρενώ επικεντρώνεται τόσο μέχρι στιγμής στα μηχανικά προβλήματα αναξιοπιστίας όσο και σε κάποια επιμέρους μέρη όπως η κρεμαγιέρα ή το σύστημα μετάδοσης . Σύμφωνα με μαρτυριές αλλά και με στοιχειά από τον ΣΕΕΑΑ , η ζήτηση ανταλλακτικών για αυτά τα αυτοκίνητα ήταν αρκετή. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα δεν πήγαιναν καλά στο δρόμο . Απλά επειδή ο δημιουργός αυτού του τόπικ ανάφερε την ανάγκη για τακτικές επισκευές στο αυτοκίνητο κάθε...30000, επισημαίνω την προσοχή σε αυτό, μιά και πολλές φορές παρατηρούνται πολλά προβλήματα ενδιάμεσα, τα οποία επιζητούν διόρθωση!Χαρακτηριστικό γνωστού, αν και αποτελεί μεμονωμένη περίπτωση , το κόψιμο 'καδένας' (λουρί εκκεντροφόρου) στις αποτυχημένες Χαntia 1.8 16V!Και παρ'όλο που στο προηγούμενο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο είχαν όλα ελεγχθεί!
Προτείνω το Golf,στο οποίο εν όψει της αντικατάστασης επίκεινται επιμέρους μειώσεις τιμών όπως συνηθίζεται στην πολιτική των αντιπροσωπειών .Και έχεις και σίγουρη τιμή μεταπώλησης!Το Α3 παραείναι ακριβό για 8V κινητήρα! -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Προτείνω το Golf,στο οποίο εν όψει της αντικατάστασης επίκεινται επιμέρους μειώσεις τιμών όπως συνηθίζεται στην πολιτική των αντιπροσωπειών .Και έχεις και σίγουρη τιμή μεταπώλησης!Το Α3 παραείναι ακριβό για 8V κινητήρα!Δεν το έχουμε απορρίψει ακόμα το VW, κυρίως λόγω αξιοπιστίας και τιμής μεταπώλησης, που γράφεις κι εσύ. Απλά, σε μερικούς μήνες θα χαζεύουμε το καινούριο με όλα τα νέα 'κόλπα' (?) ενώ με το Megane το πολύ-πολύ να το χαζεύουν οι άλλοι, στο... συνεργείο!!! ΟΚ, ίσως υπερβάλλω λίγο!
Η Audi πάντως ήδη δέχεται παραγγελίες για το Α3 με το νέο υπερ-οικονομικό κινητήρα FSi με 115 ίππους 'άμεσου ψεκασμού' (που βάζει και στο Α2) αντί του παλιού 8βάλβιδου με τους 102...
-
Υπεροικονομικός ο FSI αλλά για να αποδώσει σε ισχύ και οικονομία θέλει από superplus και πάνω αμόλυβδες οπότε μάλλον το πλεονέκτημα ( οικονομία ) μάλλον παύει να υφίσταται. Με 20000 ευρώ θα κοιτούσα και το 307 και την 147 αλλά κανένα δεν είναι sedan οπότε μαλλον απορρίπτονται
Πάντως το Megane μου αρέσει πιο πολύ σαν πεντάπορτο αλλά αυτό είναι το πλεόν υποκειμενικό πράγμα σε ένα αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
επειδή ο δημιουργός αυτού του τόπικ ανάφερε την ανάγκη για τακτικές επισκευές στο αυτοκίνητο κάθε...30000, επισημαίνω την προσοχή σε αυτό, μιά και πολλές φορές παρατηρούνται πολλά προβλήματα ενδιάμεσα, τα οποία επιζητούν διόρθωση!Αυτό είναι που με ανησυχεί κι εμένα - γι αυτό ζήτησα και την άποψη των πιό 'έμπειρων' σε Ρενώ! O κατασκευαστής μπορεί να ορίζει τα 30.000 km ως απόσταση από σέρβις σε σέρβις, αλλά αυτό δε λέει και πολλά αν ενδιάμεσα προκύπτουν ούτως ή άλλως προβλήματα που απαιτούν συνεργείο...
-
αν δεν ειστε ατυχοι και το χρησιμοποιειται σε κανονικους ρυθμους δε θα χετε προβλημα...ειναι λιγο ακριβο το νεο μεγκαν αλλα αξιζει τον κοπο...ειναι και ομορφο!
RENAULT MEGANE SEDAN: Ποιά η γνώμη σας;