-
Πως πιστεύετε οτι θα επηρεάσουν οι νέες αλλαγές (αλλά και αυτές που αναμένονται) την οργάνωση του Αγώνα μας?
Θυμίζω:
1.Κατάργηση των gravel cars
2.Δοκιμές την Τετάρτη (1 φορά),την Πέμπτη (1 φορά),την Παρασκευή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας),το Σάββατο (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας) και την Κυριακή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας).Οι δοκιμές θα γίνονται είτε με απολύτως νορμάλ αυτοκίνητα δρόμου είτε με τα αγωνιστικά!
3.Την Πέμπτη πέραν των δοκιμών θα γίνεται και ο Τεχνικός Ελεγχος και (προαιρετικά) η εκκίνηση!
4.Τα εργοστάσια μπορούν να έχουν μόνο δύο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που θα μετρούν για το Κατασκευαστών!
5.Προτείνεται η δημιουργία σταθμών ανεφοδιασμού και αλλαγής ελαστικών.
6.Προτείνεται η μείωση του αριθμού χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών σε κάτω απο 400.Τι λέτε?
Η εκκίνηση στην Ακρόπολη..χλωμή?
Θα αντέξουν οι επαναλαμβανόμενες ειδικές σε 4 περάσματα αγωνιστικών?
Θα κάνουν αναγνώριση με νορμάλ αυτοκίνητα?
Το Κέντρο του Αγώνα που μπορεί να είναι?
Μήπως περάσουμε σε μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ειδικών?
Οι θεατές πότε θα βλέπουν ειδικές?Το μεσημέρι που θα ξεκινάει ο αγώνας? Η θα μπαίνουνε σε μια ειδική και θα βλέπουν αναγνωρίσεις το πρωί και αγώνα μετά?
Οι προσβάσεις στις ειδικές θα είναι απολύτως ελεγχόμενες?
Οι απλές πόσο μικρές πρέπει να είναι για να είναι εφικτό τέτοιο χρονοδιάγραμμα?
Θα ισχύσει η υποχρεωτική ανανέωση κατά 20% των ειδικών με άλλες που να μην έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία 5 χρόνια?κλπ κλπ κλπ!!!
-
Πως πιστεύετε οτι θα επηρεάσουν οι νέες αλλαγές (αλλά και αυτές που αναμένονται) την οργάνωση του Αγώνα μας?
Θυμίζω:
1.Κατάργηση των gravel cars
2.Δοκιμές την Τετάρτη (1 φορά),την Πέμπτη (1 φορά),την Παρασκευή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας),το Σάββατο (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας) και την Κυριακή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας).Οι δοκιμές θα γίνονται είτε με απολύτως νορμάλ αυτοκίνητα δρόμου είτε με τα αγωνιστικά!
3.Την Πέμπτη πέραν των δοκιμών θα γίνεται και ο Τεχνικός Ελεγχος και (προαιρετικά) η εκκίνηση!
4.Τα εργοστάσια μπορούν να έχουν μόνο δύο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που θα μετρούν για το Κατασκευαστών!
5.Προτείνεται η δημιουργία σταθμών ανεφοδιασμού και αλλαγής ελαστικών.
6.Προτείνεται η μείωση του αριθμού χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών σε κάτω απο 400.Τι λέτε?
Η εκκίνηση στην Ακρόπολη..χλωμή?
Θα αντέξουν οι επαναλαμβανόμενες ειδικές σε 4 περάσματα αγωνιστικών?
Θα κάνουν αναγνώριση με νορμάλ αυτοκίνητα?
Το Κέντρο του Αγώνα που μπορεί να είναι?
Μήπως περάσουμε σε μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ειδικών?
Οι θεατές πότε θα βλέπουν ειδικές?Το μεσημέρι που θα ξεκινάει ο αγώνας? Η θα μπαίνουνε σε μια ειδική και θα βλέπουν αναγνωρίσεις το πρωί και αγώνα μετά?
Οι προσβάσεις στις ειδικές θα είναι απολύτως ελεγχόμενες?
Οι απλές πόσο μικρές πρέπει να είναι για να είναι εφικτό τέτοιο χρονοδιάγραμμα?
Θα ισχύσει η υποχρεωτική ανανέωση κατά 20% των ειδικών με άλλες που να μην έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία 5 χρόνια?κλπ κλπ κλπ!!!
-
Πως πιστεύετε οτι θα επηρεάσουν οι νέες αλλαγές (αλλά και αυτές που αναμένονται) την οργάνωση του Αγώνα μας?
Θυμίζω:
1.Κατάργηση των gravel cars
2.Δοκιμές την Τετάρτη (1 φορά),την Πέμπτη (1 φορά),την Παρασκευή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας),το Σάββατο (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας) και την Κυριακή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας).Οι δοκιμές θα γίνονται είτε με απολύτως νορμάλ αυτοκίνητα δρόμου είτε με τα αγωνιστικά!
3.Την Πέμπτη πέραν των δοκιμών θα γίνεται και ο Τεχνικός Ελεγχος και (προαιρετικά) η εκκίνηση!
4.Τα εργοστάσια μπορούν να έχουν μόνο δύο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που θα μετρούν για το Κατασκευαστών!
5.Προτείνεται η δημιουργία σταθμών ανεφοδιασμού και αλλαγής ελαστικών.
6.Προτείνεται η μείωση του αριθμού χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών σε κάτω απο 400.Τι λέτε?
Η εκκίνηση στην Ακρόπολη..χλωμή?
Θα αντέξουν οι επαναλαμβανόμενες ειδικές σε 4 περάσματα αγωνιστικών?
Θα κάνουν αναγνώριση με νορμάλ αυτοκίνητα?
Το Κέντρο του Αγώνα που μπορεί να είναι?
Μήπως περάσουμε σε μείωση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων ειδικών?
Οι θεατές πότε θα βλέπουν ειδικές?Το μεσημέρι που θα ξεκινάει ο αγώνας? Η θα μπαίνουνε σε μια ειδική και θα βλέπουν αναγνωρίσεις το πρωί και αγώνα μετά?
Οι προσβάσεις στις ειδικές θα είναι απολύτως ελεγχόμενες?
Οι απλές πόσο μικρές πρέπει να είναι για να είναι εφικτό τέτοιο χρονοδιάγραμμα?
Θα ισχύσει η υποχρεωτική ανανέωση κατά 20% των ειδικών με άλλες που να μην έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία 5 χρόνια?κλπ κλπ κλπ!!!
-
Σωστή η σκέψη ότι μπορεί να επηρεαστεί ο αγώνας μας. Για τις ερωτήσεις θα πάρω πρώτα την βοήθεια του κοινού και μετά τηλέφωνο τον Μax...
Mάλλον θα βλέπουμε αγώνα από το μεσημέρι και μετά να μην ξυπνάμε και χαράματα για Παυλιανη που έχει και κρύο. Στα απλά περάσματα τι να δεις? Τον Gronholm με Κια Ριο με 64 δόσεις ( ) να περνάει με 50 χιλ/ω?
Τα χιλιόμετρα μάλλον θα μειωθούν αρκετά και με τις εγκαταλείψεις, την 3η μέρα θα βλέπουμε 3-4 εργοστασιακά....
Η εκκίνηση στην Ακρόπολη όντως είναι χλωμή, μήπως πρόκειτε και για αλλαγή του ονόματος σε Rally of Greece?
Το κέντρο θα είναι Λαμία, δεν βλέπω τίποτα καλύτερο, έχουμε και εύσημα από εκεί .
Τα περί ελεγχόμενων προσβάσεων τα έχουμε ξαναπεί. Ίσως θα είναι η πρώτη χρονιά με εισιτήριο.
Το σφιχτό πρόγραμμα θα είναι μάλλον κουραστικό για τους οδηγούς, όσο για την αλλαγή του 20% δεν άλλαξε νομίζω κάτι και ισχύει.
Για να δούμε και τις επίσημες ανακοινώσεις και το ξανασυζητάμε. Δύσκολα πάντως, δύσκολα....το WRC του καναπέ έρχεται....Με το JWRC τι γίνεται? χωρίς καμμία αλλαγή? Είναι δυνατόν?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
2.Δοκιμές την Τετάρτη (1 φορά),την Πέμπτη (1 φορά),την Παρασκευή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας),το Σάββατο (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας) και την Κυριακή (1 φορά προαιρετικά και μετά αγώνας).Οι δοκιμές θα γίνονται είτε με απολύτως νορμάλ αυτοκίνητα δρόμου είτε με τα αγωνιστικά!
Όταν λέμε δοκιμές εννοούμε αναγνωρίσεις? Δηλαδή τι γίνεται, τις ειδικές θα τις δουν για πρώτη φορά τις μίσες Τετάρτη τις μισές Πέμπτη, και θα χουν δεύτερο προεραιτικό πέρασμα Παρασκευή-Σαβατο-Κυριακή πριν τις τρέξουν???
Δε μ αρέσει σα τα μούτρα τους παν να τα κάνουν.
Τα εργοστάσια μπορούν να έχουν μόνο δύο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που θα μετρούν για το Κατασκευαστών!
Οπότε οι περισσότεροι θα κατεβάσουν 2 οδηγούς. Επίσης δε λέει γιατί θα δούμε λιγότερους. Εδώ κινδυνεύει να μείνει χωρίς τιμόνι ο Κόλιν γμτ με τον ηλίθιο κανονισμό.
6.Προτείνεται η μείωση του αριθμού χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών σε κάτω απο 400.
Ναι και σε λίγο στα 305km όπως στην F1 με 4 ειδικές για κάθε μέρα
Όχι μόνο το Ακρόπολις αλλά όλα τα ράλλυ θα επηρεαστούν αρνητικά πιστεύω, ειδικά για μας που θα μαστε στα βουνά
-
Στην Λαμία βρέθηκαν χθες 10-9 ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ & η Αλυτάρχης του Ακρόπολις.
Επιβεβαιώθηκε η σχέση Ακρόπολις και Λαμίας και για το 51ο. Επιπλέον μπήκε στο τραπέζι με τους τοπικούς άρχοντες η αναζήτηση χώρου για την αφετηρία του αγώνα.
-
Το Ακρόπολις σε σχέση με άλλους αγώνες έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα: μεγάλη ημέρα Δηλαδή, όταν τέλος Μαίου ξημερώνει στις 6 και νυχτώνει στις 9, υπάρχουν διαθέσιμες 15 ώρες για 6 ώρες αναγνωρίσεις και 9 (10 μαζί με το τελευταίο Service Park που μπορεί να γίνει νύχτα) ώρες αγώνα. Απλά η σχεδίαση πρέπει να γίνει έτσι ώστε (α) να έχει επαναλαμβανόμενες ΕΔ την ίδια ημέρα (β) να μην έχει μεγάλες απλές (νομίζω Βωξίτες & Δροσοχώρι τέλος...) και ενδεχομένως (γ) (υπόκειται στην έγκριση του Παγκόσμιου Συμβουλίου τον Οκτώβριο) να χρησιμοποιηθούν 'Pit Stops' για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών.
Από εκεί και πέρα, η Λαμία και ο συγκεκριμένος χώρος είναι ό,τι καλύτερο είχε ποτέ ο αγώνας, οπότε γιατί να αλλάξουν ?
Οι αναγνωρίσεις με τα αγωνιστικά υπόκεινται σε περιορισμούς ταχύτητας, οπότε με 70 Km/h δεν μπορεί να γίνει τόση ζημιά. Αλλά νομίζω πως προκειμένου να περιορίσουν τυχόν ζημιές στα αγωνιστικά θα νοικιάζουν αυτοκίνητα από την τοπική αγορά (όπως το έκαναν παλιά στο Σαφάρι). Οπότε θα νοικιάζουμε εμείς μετά πχ. Vitara που το έχει οδηγήσει ο Gronholm
Φαντάζεστε όμως πως θα είναι οι αγώνες της Σουηδίας ή του Μόντε (μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά) με αναγνωρίσεις πριν τον αγώνα ? (αν υποθέσουμε πως αυτό το ηλίθιο σύστημα θα διατηρηθεί και το 2005) Απλά, θα έχουν 250 Km ΕΔ...
-
Μάλλον και Ρεγγίνι,Ελάτεια out Νάσο,όπως και η Παύλιανη!Θα πάει όλος ο αγώνας προς Καρδίτσα ώστε να είναι πραγματικά όλα γύρω-γύρω!
Και?
Η ουσία είναι πως ο θεατής θα πρέπει να μπαίνει στην ειδική ή νωρίς και να μένει εκει ή αργά για να δει το αγωνιστικό πέρασμα!
Πάντως παραπάνω απο μία ειδική δεν το βλέπω να είναι εφικτό!Θα είναι που θα είναι μικρές οι απλές,είναι σχεδόν βέβαιο οτι οι πιο πολλοί δρόμοι θα κλείνουν για τα ΙΧ!Αλλά και το πέρασμα με Vitara και 70 χλμ τι νόημα έχει?Να δει την κατάσταση του δρόμου το πλήρωμα?Ισως το μόνο καλό να είναι οτι ακόμα και οι ιδιώτες θα έχουν την ίδια δυνατότητα αναγνώρισης με τους εργοστασιακούς!Αλλά και πάλι,εξίσωση προς τα κάτω δεν είναι και αυτό?
Και έχεις και τον Richards να δηλώνει στο Worlrallynews.com ότι ο κόσμος θα βλέπει στην TV το Πρωτάθλημα αν βγαίνει σε πολύ συγκεκριμένες ώρες όπως και οι σαπουνόπερες!!! Ετσι το βλέπει,σαν σαπουνόπερα,αυτά μολογάει!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ετσι το βλέπει,σαν σαπουνόπερα,αυτά μολογάει!!...και το λέει και δημόσια μάλιστα.
Μήπως θα πρέπει να προβούμε σε κάποια διαμαρτυρία σαν θεατές?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ετσι το βλέπει,σαν σαπουνόπερα,αυτά μολογάει!!
...και το λέει και δημόσια μάλιστα.
Μήπως θα πρέπει να προβούμε σε κάποια διαμαρτυρία σαν θεατές?
Δεν νομίζω Κώστα,ότι εμείς είμαστε δείγμα θεατή σαν αυτό που επιδιώκει να προσελκύσει ο Μ@@@@@@!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μάλλον και Ρεγγίνι,Ελάτεια out Νάσο,όπως και η Παύλιανη!Θα πάει όλος ο αγώνας προς Καρδίτσα ώστε να είναι πραγματικά όλα γύρω-γύρω!Η Παύλιανη μάλλον θα έβγαινε έξω έτσι και αλλιώς, είχε 'παρακουραστεί' η ΕΔ (και δημιουργούσε και πολλά προβλήματα λόγω χιονιών κτλ. Φέτος 15 μέρες πριν τον αγών υπήρχε σημείο που είχε 5 μέτρα παγωμένο χιόνι )
Το Ρεγγίνι/Ελάτεια δεν είναι τόσο μακριά, μπορεί να παραμείνει. Φαντάζομαι όμως πως πράγματι θα μείνει μία μέρα στις 'παλιές' ΕΔ και ίσως γίνουν 2 μέρες προς την Καρδίτσα/Καρπενήσι.
Αλλά και το πέρασμα με Vitara και 70 χλμ τι νόημα έχει?Να δει την κατάσταση του δρόμου το πλήρωμα?
Και τώρα 70 Km είναι το όριο (αν θυμάμαι καλά), απλά το αυτοκίνητο δεν είναι Vitara αλλά Mitsu Evo (Peugeot, Citroen) ή Volvo (Ford) κτλ.
Και έχεις και τον Richards να δηλώνει στο Worlrallynews.com ότι ο κόσμος θα βλέπει στην TV το Πρωτάθλημα αν βγαίνει σε πολύ συγκεκριμένες ώρες όπως και οι σαπουνόπερες!!! Ετσι το βλέπει,σαν σαπουνόπερα,αυτά μολογάει!!
Ε καλά, μην 'τα παίρνεις' Αυτό που λέει είναι πως μια σταθερή ώρα μετάδοσης βοηθάει το μη ειδικό κοινό. Αυτό το ξέρουν χρόνια τώρα στην F1, 3 το μεσημέρι κάθε δεύτερη Κυριακή...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ε καλά, μην 'τα παίρνεις' Αυτό που λέει είναι πως μια σταθερή ώρα μετάδοσης βοηθάει το μη ειδικό κοινό. Αυτό το ξέρουν χρόνια τώρα στην F1, 3 το μεσημέρι κάθε δεύτερη Κυριακή...
Μα η F1 -για μένα- είναι Τσίρκο!!!Το marketing παίζει καθοριστικό ρόλο!
Είναι και η φύση του σπόρ που δίνει έμφαση στην τεχνολογια!!Και αυτό δεν θα μου αρεσε να συμβεί και στα Ραλλύ!!!Κυρίως γιατι ακόμα εχουν βασικό ρόλο οι άνθρωποι!!
-
ΞΕΚΙΝΑΩ (ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΑ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ!!!!)
1: GRAVEL CARS ΕΚΤΟΣ, ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΥΠΝΑΓΑΝ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!
2: ΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ? ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
3: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΥΣΤΑΖΕΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑΝΙ? Η ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΝΙ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ? ΓΙΑΤΙ ΜΕΣ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΕΙΚΕ Η ΒΓΗΚΕ? ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΙΣ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑΣ Η ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΛΟΙΠΗ ΚΑΝΕΙΣ?
4: TO 4o ΜΕΤΡΑΕΙ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΤΟ?
5: ΕΔΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΗΜΕΙΟ, ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ, ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣH ΤΗΣ HYUNDAI ΜΕ ΤΟ MATRIX PLAYSTATION.
6: AYTO ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΝΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΧ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣHΤΙΡΙΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΥΝΑ. 1) ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ? 2) ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΑΡΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΚΡΑΒΕΛΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ? 3) ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ Η ΜΕΤΑ?
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΛΟΓΙΚΑ ΕΔΩ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΑΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ.
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΓΗΡΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Υ.Γ ΤΟ ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ ΑΡΝΙΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ ΨΗΣΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ?
-
ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΑΤΥΠΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΑΤΥΠΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?Κατασκηνωση απο Τεταρτη μεχρι Κυριακη. Φαγητο θα στελνει ο Ρον με το ελικοπτερο.
Μη φοβαστε ,δεν θα γινει τιποτα.Μετα τον πρωτο,δευτερο αγωνα θα δουν τι ζεμπεκια κανανε και θα τα παρουν πισω.
-
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΚΟΛΠΟ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑΤΕ ΞΑΝΑ ΡΑΒΕ ΞΥΛΩΝΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ.
-
σκέψου σκηνικό : κρητές να τσακώνονται με χιλιάδες κόσμο σε κάθε κοπάνα...τα ΜΑΤ να παίζουν πετροπόλεμο με Χουλιγκανς που κατασκήνωσαν στα βουνα προκειμένου να μην πληρώσουν εισιτήριο...ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΛΕΥΡΑ :ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΚΕΡΔΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μήπως θα πρέπει να προβούμε σε κάποια διαμαρτυρία σαν θεατές?Μήπως κανένα πανώ μεγάλο που να το πάρουν και τα ΜΜΕ με τίτλο κάτι σαν 'World Richards Championship' ή μήπως 'Richards stayed cool and fucked Rallying'
Ευκαιρία για ακτιβισμό και πάλι!
-
Ο χρήστης Calibrator έγραψε:
Μήπως θα πρέπει να προβούμε σε κάποια διαμαρτυρία σαν θεατές?
Μήπως κανένα πανώ μεγάλο που να το πάρουν και τα ΜΜΕ με τίτλο κάτι σαν 'World Richards Championship' ή μήπως 'Richards stayed cool and fucked Rallying'
Ευκαιρία για ακτιβισμό και πάλι!
Ηλία,τό κάνουμε;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ηλία,τό κάνουμε;Ναι εγώ είμαι μέσα καραμπινάτα!
Acropolis και Αλλαγές Κανονισμών!