Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΙ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΙ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    6
    8
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vicky-1967 last edited by

      Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vicky-1967 last edited by

        Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vicky-1967 last edited by

          Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα ψηφοφορίας. Αν θέλαμε να γίνεται σωστά η ταξινόμηση της σειράς εκκίνησης τότε (εξαιρώντας το τελευταίο) όλα τα παραπάνω δεδομένα θα πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              castor last edited by

              Η σωστή σειρά εκκίνησης για μένα είναι αυτή που διαφυλάσσει τα εξής:

              1. Να μην υπάρχουν ντουμπλαρίσματα υπό κσ.
              2. Να διατηρεί καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα το ενδιαφέρον των θεατών.
              3. Να επιβραβεύει την καλή προσπάθεια και όχι τόσο το όνομα ή τα συγκυριακά αποτελέσματα.
              4. Να υπάρχει μία σταθερή , και δίκαια πολιτική για όλους.
              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nass last edited by

                Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο κριτήριο είναι τα πληρώματα που ανταγωνίζονται μεταξύ τους να είναι 'κοντά' και για να διασφαλιστεί η ισότητα (αν πχ. ο Τοψής είναι Νο. 17 και ο Ζήβας Νο. 41, τότε μέσα στα 25 λεπτά που μεσολαβούν ο ένας μπορεί να κάνει το Χολομώντα στεγνό και ο άλλος βρεγμένο) αλλά και για να μειωθούν τα έξοδα για 'χρονομέτρες' στα STOP των ΕΔ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  apr last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο κριτήριο είναι τα πληρώματα που ανταγωνίζονται μεταξύ τους να είναι 'κοντά' και για να διασφαλιστεί η ισότητα (αν πχ. ο Τοψής είναι Νο. 17 και ο Ζήβας Νο. 41, τότε μέσα στα 25 λεπτά που μεσολαβούν ο ένας μπορεί να κάνει το Χολομώντα στεγνό και ο άλλος βρεγμένο) αλλά και για να μειωθούν τα έξοδα για 'χρονομέτρες' στα STOP των ΕΔ.

                  ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΑSS , ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΛΑΣΕ Η ΓΛΑΣΕ , ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ .............

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Μια πρόταση για ένα απλούστατο σύστημα είναι η ακόλουθη:

                    1. Χωρίζουμε τις συμμετοχές κατά ομάδα / κλάση σύμφωνα με μια προσεγγιστική φθίνουσα σειρά ταχύτητας των αυτοκινήτων: Α/8 + WRC, Α/7, Ν/4, Α/6 + S1600, Ε/12, Ε/11, Ν/3, Α/5, Ε/10, Ν/2, Ε/9, Ν/1

                    2. Σε κάθε ομάδα / κλάση χωρίζουμε τους συμμετέχοντες σε 2 γκρουπ δυναμικότητας με βάση (κατά φθίνουσα σειρά προτεραιότητας) τις επιδόσεις του οδηγού κατά πρώτον και δευτερευόντως του συνδυασμού οδηγού - αυτοκινήτου:
                      α. Μέσα στη χρονιά (κριτήριο του οποίου η σημασία θα πρέπει να αυξάνεται όσο περνάει η χρονιά, πχ. στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς η απόφαση θα λαμβάνεται σύμφωνα με αυτό το κριτήριο αποκλειστικά)
                      β. Στην προηγούμενη χρονιά
                      γ. Γενικότερα

                    3. Ολες οι συμμετοχές όλων των ομάδων / κλάσεων του πρώτου γκρουπ δυναμικότητας ξεκινάνε μπροστά από τις αντίστοιχες του δεύτερου γκρουπ δυναμικότητας. Δηλαδή πρώτα το πρώτο γκρουπ με σειρά Α/8, Α/7, ..., Ε/9, Ν/1 και μετά (ενδεχόμενα και με 3 λεπτά κενό) το δεύτερο γκρουπ με σειρά πάλι Α/8, Α/7, ..., Ε/9, Ν/1.

                    4. Κατ΄ εξαίρεση 'μπροστά' ξεκινάνε, τιμής ένεκεν, οι πρωταθλητές της προηγούμενης χρονιάς (γενικής, Ν, F3), o κυπελλούχος γενικής της αντίστοιχης επιφάνειας (άσφαλτος - χώμα) της προηγούμενης χρονιάς και το πολύ μέχρι δύο ακόμα συνδυασμοί - ειδικές περιπτώσεις (πχ. αν τρέξει ο Βωβός είναι λογικό να ξεκινήσει μπροστά).

                    Με τον τρόπο αυτό:

                    ο Οι κανόνες είναι γνωστοί εκ των προτέρων και σταθεροί για όλους
                    ο Οι συνδυασμοί που συμμετέχουν σε όλο το Πρωτάθλημα πάνε πριν τους περιστασιακούς (λόγω καλύτερης επίδοσης στο κριτήριο 2α)
                    ο Οι συνδυασμοί που ανταγωνίζονται μεταξύ τους είναι 'μαζί', με ευμενή αποτελέσματα τόσο για την ισότητα του ανταγωνισμού, όσο και για τους θεατές, που δεν μπερδεύονται από την αλληλοδιαδοχή τόσο διαφορετικών μεταξύ τους αυτοκινήτων και συνδυασμών
                    ο Θέμα αδικίας μπορεί να τεθεί μόνο για το αν ένας οδηγός ανήκει στο πρώτο ή το δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας, ενώ τώρα η αντιμετώπιση δείχνει να είναι συνολική, δηλ. κάθε οδηγός συγκρίνεται με όλους τους άλλους (οπότε και ξεκινάνε Α/5 μπροστά από Ν/4 και μετά πάλι Α/6 κοκ.)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      platis last edited by

                      ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΣΣ. ΕΦ ΟΣΟΝ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ , ΠΙΘΑΝΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
                      ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
                      ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΚΡΟΥΠ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ
                      ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΜΟΡΙΑ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr