-
Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?
-
Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?
-
Με τα δεδομενα της σειρας εκκίνησης του Λεωνιδα Κυρκου στο Ραλι Δ.Ε.Θ. (Νο 10 (?):oops: αλλα και αλλων παρεμφερων κατα το παρελθον λιστων εκκινησης - οπου ο περισυνός 2002 πρωταθλητής Θεργιάκης ξεκινουσε πισω απο Χατζητσοπανη π.χ.- δωστε την γνωμη σας ψηφίζοντας, με **ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΣΕΙΣ, **θα τοποθετούσατε τους αγωνιζόμενους, στην σειρα εκκινησης ενός αγωνα ραλι?
-
Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα ψηφοφορίας. Αν θέλαμε να γίνεται σωστά η ταξινόμηση της σειράς εκκίνησης τότε (εξαιρώντας το τελευταίο) όλα τα παραπάνω δεδομένα θα πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν.
-
Η σωστή σειρά εκκίνησης για μένα είναι αυτή που διαφυλάσσει τα εξής:
- Να μην υπάρχουν ντουμπλαρίσματα υπό κσ.
- Να διατηρεί καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα το ενδιαφέρον των θεατών.
- Να επιβραβεύει την καλή προσπάθεια και όχι τόσο το όνομα ή τα συγκυριακά αποτελέσματα.
- Να υπάρχει μία σταθερή , και δίκαια πολιτική για όλους.
-
Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο κριτήριο είναι τα πληρώματα που ανταγωνίζονται μεταξύ τους να είναι 'κοντά' και για να διασφαλιστεί η ισότητα (αν πχ. ο Τοψής είναι Νο. 17 και ο Ζήβας Νο. 41, τότε μέσα στα 25 λεπτά που μεσολαβούν ο ένας μπορεί να κάνει το Χολομώντα στεγνό και ο άλλος βρεγμένο) αλλά και για να μειωθούν τα έξοδα για 'χρονομέτρες' στα STOP των ΕΔ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο κριτήριο είναι τα πληρώματα που ανταγωνίζονται μεταξύ τους να είναι 'κοντά' και για να διασφαλιστεί η ισότητα (αν πχ. ο Τοψής είναι Νο. 17 και ο Ζήβας Νο. 41, τότε μέσα στα 25 λεπτά που μεσολαβούν ο ένας μπορεί να κάνει το Χολομώντα στεγνό και ο άλλος βρεγμένο) αλλά και για να μειωθούν τα έξοδα για 'χρονομέτρες' στα STOP των ΕΔ.ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΑSS , ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΛΑΣΕ Η ΓΛΑΣΕ , ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ .............
-
Μια πρόταση για ένα απλούστατο σύστημα είναι η ακόλουθη:
-
Χωρίζουμε τις συμμετοχές κατά ομάδα / κλάση σύμφωνα με μια προσεγγιστική φθίνουσα σειρά ταχύτητας των αυτοκινήτων: Α/8 + WRC, Α/7, Ν/4, Α/6 + S1600, Ε/12, Ε/11, Ν/3, Α/5, Ε/10, Ν/2, Ε/9, Ν/1
-
Σε κάθε ομάδα / κλάση χωρίζουμε τους συμμετέχοντες σε 2 γκρουπ δυναμικότητας με βάση (κατά φθίνουσα σειρά προτεραιότητας) τις επιδόσεις του οδηγού κατά πρώτον και δευτερευόντως του συνδυασμού οδηγού - αυτοκινήτου:
α. Μέσα στη χρονιά (κριτήριο του οποίου η σημασία θα πρέπει να αυξάνεται όσο περνάει η χρονιά, πχ. στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς η απόφαση θα λαμβάνεται σύμφωνα με αυτό το κριτήριο αποκλειστικά)
β. Στην προηγούμενη χρονιά
γ. Γενικότερα -
Ολες οι συμμετοχές όλων των ομάδων / κλάσεων του πρώτου γκρουπ δυναμικότητας ξεκινάνε μπροστά από τις αντίστοιχες του δεύτερου γκρουπ δυναμικότητας. Δηλαδή πρώτα το πρώτο γκρουπ με σειρά Α/8, Α/7, ..., Ε/9, Ν/1 και μετά (ενδεχόμενα και με 3 λεπτά κενό) το δεύτερο γκρουπ με σειρά πάλι Α/8, Α/7, ..., Ε/9, Ν/1.
-
Κατ΄ εξαίρεση 'μπροστά' ξεκινάνε, τιμής ένεκεν, οι πρωταθλητές της προηγούμενης χρονιάς (γενικής, Ν, F3), o κυπελλούχος γενικής της αντίστοιχης επιφάνειας (άσφαλτος - χώμα) της προηγούμενης χρονιάς και το πολύ μέχρι δύο ακόμα συνδυασμοί - ειδικές περιπτώσεις (πχ. αν τρέξει ο Βωβός είναι λογικό να ξεκινήσει μπροστά).
Με τον τρόπο αυτό:
ο Οι κανόνες είναι γνωστοί εκ των προτέρων και σταθεροί για όλους
ο Οι συνδυασμοί που συμμετέχουν σε όλο το Πρωτάθλημα πάνε πριν τους περιστασιακούς (λόγω καλύτερης επίδοσης στο κριτήριο 2α)
ο Οι συνδυασμοί που ανταγωνίζονται μεταξύ τους είναι 'μαζί', με ευμενή αποτελέσματα τόσο για την ισότητα του ανταγωνισμού, όσο και για τους θεατές, που δεν μπερδεύονται από την αλληλοδιαδοχή τόσο διαφορετικών μεταξύ τους αυτοκινήτων και συνδυασμών
ο Θέμα αδικίας μπορεί να τεθεί μόνο για το αν ένας οδηγός ανήκει στο πρώτο ή το δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας, ενώ τώρα η αντιμετώπιση δείχνει να είναι συνολική, δηλ. κάθε οδηγός συγκρίνεται με όλους τους άλλους (οπότε και ξεκινάνε Α/5 μπροστά από Ν/4 και μετά πάλι Α/6 κοκ.) -
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΣΣ. ΕΦ ΟΣΟΝ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ , ΠΙΘΑΝΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΚΡΟΥΠ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΜΟΡΙΑ?
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΙ