-
Κατόπιν αιτήματος του Vasilios, το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης' από το 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' διότι είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος
(Moderator)Συνεχίζω εδώ το θέμα που είχε ανοιχτεί στο Το καλύτερο προσθιοκίνητο, προσπαθώντας να επιστρέψω το θέμα στην αρχική του ιδέα.
Έχω λοιπόν καταγράψει μια λίστα από χαρακτηριστικά, βοηθούμενος πολύ από τα πολυάριθμα post στο προηγούμενο θέμα. Με βάση αυτά (και άλλα που μπορεί να προταθούν ενδεχομένως!), μπορείτε να 'ψηφίσετε' ώστε να δούμε ποια είναι εν τέλει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου'.
Α) Πρόσφυση:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.[/list:u:38l5anq2]
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:[list:38l5anq2]1) Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
3) Θέλω το πίσω μέρος να είναι βιδωμένο σε κάθε περίπτωση[/list:u:38l5anq2]
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
[list:38l5anq2]1) Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στημένο ώστε να μην έχει καθόλου απότομες αντιδράσεις, ακόμα και εις βάρος της ρυθμισιμότητας.
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες[/list:u:38l5anq2]
Δ) Επιδόσεις:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις τόσο σε ευθεία όσο και στις στροφές ακόμα και εις βάρος της ομοιογένειας
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.[/list:u:38l5anq2]
Ε) Προβλεψιμότητα:
[list:38l5anq2]1) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή απλά επιβραδύνει το αυτοκίνητο
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά[/list:u:38l5anq2]
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
[list:38l5anq2]1) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list:u:38l5anq2]
Η) Αίσθηση:
[list:38l5anq2]1) Προτιμώ το τιμόνι να είναι λιγώτερο «επικοινωνιακό» αλλά πιο βαρύ και σίγουρο.
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.[/list:u:38l5anq2]
Θ) Άνεση:
[list:38l5anq2]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαι
3) Μπορώ να δεχτώ κάποιες θυσίες τόσο στην άνεση όσο και στην απόλυτη αίσθηση, προκειμένου να το χαίρομαι ποικιλοτρόπως.[/list:u:38l5anq2]
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
[list:38l5anq2]1) Πολύ καλό στα ανοιχτά κομμάτια, αρκετά καλό στα πιο κλειστά
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο[/list:u:38l5anq2]Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!!!
-
Κατόπιν αιτήματος του Vasilios, το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης' από το 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' διότι είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος
(Moderator)Συνεχίζω εδώ το θέμα που είχε ανοιχτεί στο Το καλύτερο προσθιοκίνητο, προσπαθώντας να επιστρέψω το θέμα στην αρχική του ιδέα.
Έχω λοιπόν καταγράψει μια λίστα από χαρακτηριστικά, βοηθούμενος πολύ από τα πολυάριθμα post στο προηγούμενο θέμα. Με βάση αυτά (και άλλα που μπορεί να προταθούν ενδεχομένως!), μπορείτε να 'ψηφίσετε' ώστε να δούμε ποια είναι εν τέλει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου'.
Α) Πρόσφυση:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.[/list:u:38l5anq2]
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:[list:38l5anq2]1) Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
3) Θέλω το πίσω μέρος να είναι βιδωμένο σε κάθε περίπτωση[/list:u:38l5anq2]
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
[list:38l5anq2]1) Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στημένο ώστε να μην έχει καθόλου απότομες αντιδράσεις, ακόμα και εις βάρος της ρυθμισιμότητας.
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες[/list:u:38l5anq2]
Δ) Επιδόσεις:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις τόσο σε ευθεία όσο και στις στροφές ακόμα και εις βάρος της ομοιογένειας
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.[/list:u:38l5anq2]
Ε) Προβλεψιμότητα:
[list:38l5anq2]1) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή απλά επιβραδύνει το αυτοκίνητο
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά[/list:u:38l5anq2]
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
[list:38l5anq2]1) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list:u:38l5anq2]
Η) Αίσθηση:
[list:38l5anq2]1) Προτιμώ το τιμόνι να είναι λιγώτερο «επικοινωνιακό» αλλά πιο βαρύ και σίγουρο.
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.[/list:u:38l5anq2]
Θ) Άνεση:
[list:38l5anq2]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαι
3) Μπορώ να δεχτώ κάποιες θυσίες τόσο στην άνεση όσο και στην απόλυτη αίσθηση, προκειμένου να το χαίρομαι ποικιλοτρόπως.[/list:u:38l5anq2]
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
[list:38l5anq2]1) Πολύ καλό στα ανοιχτά κομμάτια, αρκετά καλό στα πιο κλειστά
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο[/list:u:38l5anq2]Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!!!
Το καλύτερο προσθιοκίνητο, Μέρος Δεύτερον: Φτιάξτο μόνος σου