-
Τι γνωρίζετε για τα πρόσθετα βενζίνης-βελτιωτικά οκτανίων; Έχετε δοκιμάσει κάποια;
-
Τι γνωρίζετε για τα πρόσθετα βενζίνης-βελτιωτικά οκτανίων; Έχετε δοκιμάσει κάποια;
-
Τι γνωρίζετε για τα πρόσθετα βενζίνης-βελτιωτικά οκτανίων; Έχετε δοκιμάσει κάποια;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τι γνωρίζετε για τα πρόσθετα βενζίνης-βελτιωτικά οκτανίων; Έχετε δοκιμάσει κάποια;Είχα χρησιμοποιήσει ένα βελτιωτικό της STP σε ένα CORSA A μή καταλυτικό. Μπορώ να πώ ότι είχε κάνει μια πολύ μικρή διαφορά αλλά όχι τίποτα φοβερό. Προσωπικά θα προτιμούσα να βάλω π.χ την καινούργια BP 100 παρά απλή βενζίνη και να βάλω προσθετικά.
-
Σοβαρά τώρα, πιστεύει κανείς ότι φέρνουν τις V-Power Racing 99+ και BP Ultimate από... το εξωτερικό; Θα'πρεπε τα σύνορα και τα λιμάνια να είναι μποτιλιαρισμένα από βυτιοφόρα και τάνκερ! Εγώ πάντως δοκίμασα την Ultimate και διαφορά ΔΕΝ είδα, ενώ τα περισσότερα πρόσθετα περισσότερη ζημιά κάνουν παρά καλό, άσε που δεν καλύπτουν και καμία προδιαγραφή.
-
Για την ULTIMATE συγκεκριμένα έχω ακούσει πως είναι τίτλος και δίνεται από κάποια οργάνωση στην καλύτερη βενζίνη κάθε χώρας... Για παράδειγμα εδώ στην Ελλάδα θα μπορούσε να είχε δωθεί ο τίτλος αυτός στην ΕΚΟ (αν είχε την καλύτερη βενζίνη). Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, για αυτό καλύτερα να το επιβεβαιώσει ή να το διαψεύσει κάποιος...
-
H BP ονομάζει ULTIMATE το κορυφαίο καύσιμο της σε κάθε χώρα στην Ελλάδα είναι βενζίνη αλλού είναι Diesel. Τα 2 αυτά καύσιμα εισαγονται από Γαλλία ( V power racing ) και Oλλανδία ( ultimate ) γιατί απλούστατα δεν μπορούν να παρασκευαστούν σε ελληνικά διυλιστήρια ή γιατί οι εταιρείες δεν έχουν λόγους να το κάνουν αφού οι ποσότητες που πωλούνται είναι σχετικά μικρές. Τα πρόσθετα αυτά αυξάνουν τα οκτάνια ( επιβεβαιωμένο ) και έχουν καθαριστικές για τις επικαθίσεις των βαλβίδων ιδιότητες. Το θέμα είναι τι γίνεται αμα ανακατέψεις 2 διαφορετικές βενζίνες...Πάντως εγώ με racing είδα διαφορά στην αίσθηση που μου έδινε το αυτοκίνητο όταν ανέβαινε ανηφόρα ( Καρδία ) φορτωμένο με 5 άτομα και πολλά μπαγκάζια το καλοκαίρι και χαμηλότερη κατανάλωση ( 0.3 λίτρα περίπου ανα 100 χιλιόμετρα ) αλλά πιστεύω οτι και οι 2 αυτές βενζίνες είναι αδικαιολόγητα ακριβές, ειδικά η racing φωτιά.
-
Νομίζω στα παλιά αυτοκίνητα τα πρόσθετα είναι επικίνδυνα για τα πλαστικά και διάφορα λαστιχένια λαστιχάκια...
Εκτός αυτού είναι και πανάκριβα, πόσο μάλλον για τις καλές μάρκες που μόνο αυτές θα πρέπει να εμπιστευτεί κάποιος, και όχι κάτι μάρκες της πλάκας με εντυπωσιακά χρώματα σαν κάτι φτηνιάρικα gel για τα μαλλιά.
Τι αυτοκίνητο έχεις?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σοβαρά τώρα, πιστεύει κανείς ότι φέρνουν τις V-Power Racing 99+ και BP Ultimate από... το εξωτερικό; Θα'πρεπε τα σύνορα και τα λιμάνια να είναι μποτιλιαρισμένα από βυτιοφόρα και τάνκερ! Εγώ πάντως δοκίμασα την Ultimate και διαφορά ΔΕΝ είδα, ενώ τα περισσότερα πρόσθετα περισσότερη ζημιά κάνουν παρά καλό, άσε που δεν καλύπτουν και καμία προδιαγραφή.Από γνωστό μου Χημικό Μηχανικό, που δουλεύει στα Διυλιστήρια Αθηνών ... μου έχει πει ότι η SHELL είναι η μόνη που φέρνει έτοιμη βενζίνη από εξωτερικό με δικό της στόλο και περνάει μόνο ποιοτικό έλεγχο ...
Οι υπόλοιπες περνούν από διύλιση ... και μετά έλεγχοΟσο για τα λιμάνια είναι άτοπο να γεμίσουν αφού τα τάνκερ καταλήγουν μόνο στα ανοικτά της θάλασσας του Ασπρόπυργου ... εκεί αδειάζουν σε ιδιωτικές δεξαμενές της SHELL και μετά καταλήγουν σε ΙΧ βυτιοφόρα ... Σε κάποιες περιπτώσεις η SHELL χρησιμοποιεί μικρά πλοία/τάνκερ για μεταφορές σε σημεία ανεφοδιασμού σε νησιά και ηπειρωτική Ελλάδα ... Αυτά τα σημεία συνήθως δεν έχουν σχέση με τα λιμάνια των περιοχών.
Το σενάριο αυτό ίσως τώρα το ακολουθεί και η BP με την Ultimate ...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Oλλανδία ( ultimate ) Τα πρόσθετα αυτά αυξάνουν τα οκτάνια ( επιβεβαιωμένο ) και έχουν καθαριστικές για τις επικαθίσεις των βαλβίδων ιδιότητες.Καλημερα,
μια φορα εβαλα super-unleaded της ΕΚΟ και δεν ξαναεβαλα. Αλλοι μου ειπανε οτι το αυτοκινητο δεν τη 'σηκωνει', αλλοι οτι επειδη μπορει να ειχε 'σκουπιδακια' (ειχα προβλημα στο ρεναλτι στην εκκινηση μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας) που μου δημιουργησε αυτο το προβλημα.
Παντως ειχα δει σοβαρη διαφορα στην καταναλωση, με κλιματισμο στο κεντρο πχ. Το αυτοκινητο ειναι το suzuki jimny. Ακομη και στην αντιπροσωπεια οι αποψεις απο δυο τεχνικους ηταν διαφορετικη. Οποτε δεν ξαναεβαλα...
Εμπειριες δικιες σας???Γιωργος.
-
Η ultimate μόνο έρχεται από έξω. Η racing ερχότανε όμως τώρα την φτιάχνουν εδώ.
Με την ultimate έχω δει διαφορές και στην κατανάλωση και στην απόδοση, ίσως και λόγω τούρμπο ...
-
Επειδη το θεμα μας είναι προσθετα θελω να ρωτησω και εγω κατι…
Αν βαλουμε βελτιωτικο οκτανιων σε Βp ultimate υπαρχει περιπτωση να παθουμε καμμια ζημια???
Αξιζει η όχι? -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Επειδη το θεμα μας είναι προσθετα θελω να ρωτησω και εγω κατι…
Αν βαλουμε βελτιωτικο οκτανιων σε Βp ultimate υπαρχει περιπτωση να παθουμε καμμια ζημια???
Αξιζει η όχι?Νομίζω ότι η ultimate είναι αποτέλεσμα σοβαρής έρευνας και μελέτης
βάσει αυστηρών προδιαγραφών και διαθέτει τα απαραίτητα πρόσθετα
οπότε καλύτερα ας μην χαλάμε την συγκεκριμένη 'συνταγή' με παραπάνω
πρόσθετα.
Η συγκεκριμένη βενζίνη - εαν είναι ανόθευτη - δίνει σαφώς καλύτερες
επιδόσεις κλπ κλπ οπότε γλιτώνεις και τα λάθη ανάμιξης των πρόσθετων
και τις πιθανές παρενέργειες τους (φθορές, κατάλοιπα κλπ.) -
με την BP ultimate παρατήρησα διαφορά στην απόκριση του κινητήρα στο γκάζι και αρκετά σημαντική διαφορά στην κατανάλωση..αυτά σε Opel Astra και Corsa..σε Accord δεν είδα τεράστια διαφορά
είναι μεν ακριβή για όσους κάνουν αρκετά χιλιόμετρα αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε αυτό το κέρδος σε καύσιμο
για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ακόμη τον υπολογισμό σε όλα..το Corsa (1.4) πάντως έβγαλε με ένα ρεζερβουάρ 45 λίτρων 550 χιλιόμετρα (556 για την ακρίβεια στο λαμπάκι)..που δίνει 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα αντί των 9-9.5 που είχα με την απλή Shell που χρησιμοποιούσα συνήθως..μια βελτίωση της τάξης του 18% περίπου..συνεπώς η ψυχρή λογική λέει πως όταν οι τιμές μεταξύ απλής και ultimate αποκλίνουν άνω του 18% βάζουμε απλή, κάτω του 18% βάζουμε ultimate
έτσι δεν είναι κύριε Κουλούρη?
-
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η RACING και η ULTIMATE...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η RACING και η ULTIMATE...Σόρρυ φίλε Κων/νε αλλά μάλλον έγω έκανα το λάθος και ανέφερα την Ultimate και η συζήτηση έφυγε απο το θέμα.
-
Έγιναν κάποιες δοκιμές στην Αγγλία για πρόσθετα βενζίνης και στη συντριπτική τους πλειοψηφία βρέθηκαν επιβλαβή για τους κινητήρες, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
-
Κάποτε το έψαχνα και εγώ και είχα δει αυτά που λέει και ο skullone.
Δεν θυμάμαι τα sites όμως -
Θα θεσω το ερωτημα ενος σιγουρου βελτιωτικου με ενδεχομενες παρενεργειες (και μην γελατε παρακαλω ειναι σοβαρο το θεμα...)
Τι λετε για την ναφθαλινη?
ΟΛΟΙ λενε οτι αυξανει την αποδοση αλλα και καταστρεφει τον κινητηρα αλλα κανενας δεν εξηγει τους μηχανισμους που συμβαινει αυτο.
Αυξανει η αποδοση λογω οτι ανεβαζει τα οκτανια (αντικροτικη ικανοτητα) αρα μπορουμε να δωσουμε παραπανω αβανς?
'Η αυξανει η θερμοδυναμικη αποδοση της καυσης?
Ο δε κινητηρας γιατι χαλαει (κατα αλλους αργα και κατα αλλους γρηγορα)? Λογω αυξημενων θερμοκρασιων και ανικανοτητας του συστηματος ψυξης να αποβαλλει αυτες (ιδιαιτερα στο παρατεταμενο 'σκισιμο') ?
Λογω οτι ανεβαζουμε το αβανς (στα παλια αμαξια) για να εκμεταλευτουμε τις αντικροτικες ικανοτητες και καποια φορα ξεχναμε να προσθεσουμε ναφθαλινη στο ρεζερβουαρ?
'Η μηπως τα προιοντα καυσης-αερια που διαχεονται στο καρτερ εχουν καποια υπολειμματα τα οποια ειναι βλαβερα για το λαδι και το οποιο χανει τις λιπαντικες του ικανοτητες γρηγορα? (εχω ακουσει και μια αποψη απο παλαιο μηχανικο οτι αν βαζεις προσθετα στο λαδι- κυριως STP (!) για να πηζει και να κρατα ιξωδες- ΔΕΝ υπαρχει προβλημα με την ναφθαλινη).
Εσεις τι ξερετε επ'αυτου? -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Θα θεσω το ερωτημα ενος σιγουρου βελτιωτικου με ενδεχομενες παρενεργειες (και μην γελατε παρακαλω ειναι σοβαρο το θεμα...)
Τι λετε για την ναφθαλινη?
ΟΛΟΙ λενε οτι αυξανει την αποδοση αλλα και καταστρεφει τον κινητηρα αλλα κανενας δεν εξηγει τους μηχανισμους που συμβαινει αυτο.
Αυξανει η αποδοση λογω οτι ανεβαζει τα οκτανια (αντικροτικη ικανοτητα) αρα μπορουμε να δωσουμε παραπανω αβανς?
'Η αυξανει η θερμοδυναμικη αποδοση της καυσης?
Ο δε κινητηρας γιατι χαλαει (κατα αλλους αργα και κατα αλλους γρηγορα)? Λογω αυξημενων θερμοκρασιων και ανικανοτητας του συστηματος ψυξης να αποβαλλει αυτες (ιδιαιτερα στο παρατεταμενο 'σκισιμο') ?
Λογω οτι ανεβαζουμε το αβανς (στα παλια αμαξια) για να εκμεταλευτουμε τις αντικροτικες ικανοτητες και καποια φορα ξεχναμε να προσθεσουμε ναφθαλινη στο ρεζερβουαρ?
'Η μηπως τα προιοντα καυσης-αερια που διαχεονται στο καρτερ εχουν καποια υπολειμματα τα οποια ειναι βλαβερα για το λαδι και το οποιο χανει τις λιπαντικες του ικανοτητες γρηγορα? (εχω ακουσει και μια αποψη απο παλαιο μηχανικο οτι αν βαζεις προσθετα στο λαδι- κυριως STP (!) για να πηζει και να κρατα ιξωδες- ΔΕΝ υπαρχει προβλημα με την ναφθαλινη).
Εσεις τι ξερετε επ'αυτου?Έχω ακούσει και εγώ ότι με την ναφθαλίνη το αυτοκίνητο πετάει...αλλά για λίγο!!! Μετά είναι για πέταμα..
Θέλω και εγώ να μάθω το γιατί βέβαια...
Για το αβάνς πάντως...το να το αλλάζεις πολύ σε σχέση με το σωστό μόνο προβλήματα θα φέρει (πυράκια, αύξηση θερμοκρασίας,κακό ρελαντί, κλπ κλπ)
Πρόσθετα Βενζίνης