Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΗELP - Μπαρα θολων!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΗELP - Μπαρα θολων!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Παιδια γεια χαρα!
      Διαβασα σε αλλο φορουμ για την χρησιμοτητα της μπαρας θολων.Ανεφεραν συγκεκριμενα οτι λογω των κακων ελληνικων δρομων καλο ειναι οσοι εχουν χαμηλωμενα αυτοκινητα να τοποθετησουν μια μπαρα θολων γιανα μην 'φουσκωσουν οι θολοι'.
      Εγω στο δικο μου VTS δεν εχω αν και χαμηλωμενο!
      Το σκεφτομαι ομως να βαλω..τι λετε ισχυουν τα παραπανω?
      Ποια η χρησιμοτητα της εν τελει?

      Σας ευχαριστω προκαταβολικα guys!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Παιδια γεια χαρα!
        Διαβασα σε αλλο φορουμ για την χρησιμοτητα της μπαρας θολων.Ανεφεραν συγκεκριμενα οτι λογω των κακων ελληνικων δρομων καλο ειναι οσοι εχουν χαμηλωμενα αυτοκινητα να τοποθετησουν μια μπαρα θολων γιανα μην 'φουσκωσουν οι θολοι'.
        Εγω στο δικο μου VTS δεν εχω αν και χαμηλωμενο!
        Το σκεφτομαι ομως να βαλω..τι λετε ισχυουν τα παραπανω?
        Ποια η χρησιμοτητα της εν τελει?

        Σας ευχαριστω προκαταβολικα guys!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Παιδια γεια χαρα!
          Διαβασα σε αλλο φορουμ για την χρησιμοτητα της μπαρας θολων.Ανεφεραν συγκεκριμενα οτι λογω των κακων ελληνικων δρομων καλο ειναι οσοι εχουν χαμηλωμενα αυτοκινητα να τοποθετησουν μια μπαρα θολων γιανα μην 'φουσκωσουν οι θολοι'.
          Εγω στο δικο μου VTS δεν εχω αν και χαμηλωμενο!
          Το σκεφτομαι ομως να βαλω..τι λετε ισχυουν τα παραπανω?
          Ποια η χρησιμοτητα της εν τελει?

          Σας ευχαριστω προκαταβολικα guys!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsilis last edited by

            Αγαπητέ φίλε,εγώ τοποθέτησα μπάρα θόλων στο χαμηλωμένο Φιατάκι μου και είδα μεγάλη αλλαγή στην αίσθηση του τιμονιού,προς το θετικότερο.
            Λέγεται ότι αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου και διατηρεί τις γωνίες της ανάρτησης(?) κατά το δυνατόν αμετάβλητες.
            Κατ'εμέ είναι τα καλύτερα 25000δρχ. από τα πολλά που έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου!Θυμίσου όμως, ότι το Φιατάκι έχει ακαμψία της πλάκας,οπότε η διαφορά πρίν και μετά ήταν αξιοσημείωτη,στο δικό σου αυτοκίνητο μπορεί να μην είναι το ίδιο όσον αφορά την αίσθηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • B
              bts last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              Παιδια γεια χαρα!
              Διαβασα σε αλλο φορουμ για την χρησιμοτητα της μπαρας θολων.Ανεφεραν συγκεκριμενα οτι λογω των κακων ελληνικων δρομων καλο ειναι οσοι εχουν χαμηλωμενα αυτοκινητα να τοποθετησουν μια μπαρα θολων γιανα μην 'φουσκωσουν οι θολοι'.
              Εγω στο δικο μου VTS δεν εχω αν και χαμηλωμενο!
              Το σκεφτομαι ομως να βαλω..τι λετε ισχυουν τα παραπανω?
              Ποια η χρησιμοτητα της εν τελει?

              Σας ευχαριστω προκαταβολικα guys!

              Θα σου περιγράψω τι είδα εγώ στο 106 μου.

              Έρχονται λίγο περισσότεροι κραδασμοί στο τιμόνι (που σημαίνει ότι δουλεύει) και σε στροφές διαρκείας αφαιρεί ελάχιστο κράτημα μπροστά.

              Την αντοχή σίγουρα την ενισχύει, αλλά η γνώμη μου είναι πως δεν τοποθετούμε την μπάρα για να αντέξει το πλαίσιο τα τερματίσματα της ανάρτησης. Αντ'αυτού, βάζουμε σωστή ανάρτηση από την αρχή, και αν θέλουμε τοποθετούμε την μπάρα κυρίως για να αυξήσουμε την ακαμψία του αμαξώματος, με ότι συνεπάγεται αυτό στην οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια σε περίπτωσης σύγκρουσης (χτυπάω ξύλο... ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                BTS σου παραθετω το επεξηγηματικο κειμενακι απο φιλο σε αλλο φορουμ..

                ***i mpara tholon auksanei ti streptiki akamsia tou plaisiou.diladi otan striveis elatonontai oi paramorfoseis tou plasiou kai tis geometrias tis anartiseis,opote allionontai ligotero ta xaraktiristika tis.
                mporei an peseis se kapoia lakouva,epeidi to autokinito pleon einai 'skliro' kai den aposvenei omala tis anomalies,telionei i diadromi tou amortiser kai etsi i fortisi metaferetai sto metallo opou stirizetai i anartisi diladi to tholo.epidi i dinami einai megali,se kapoies periptoseis mporei na stravosei to sidero,diladi na' petaksei to tholo'....


                Τι λες??

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bts last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  BTS σου παραθετω το επεξηγηματικο κειμενακι απο φιλο σε αλλο φορουμ..

                  ***telionei i diadromi tou amortiser kai etsi i fortisi metaferetai sto metallo opou stirizetai i anartisi diladi to tholo.epidi i dinami einai megali,se kapoies periptoseis mporei na stravosei to sidero,diladi na' petaksei to tholo'....


                  Τι λες??

                  Λογικό αυτό που λέει από το σημείο που έχω αφήσει και μετά, αφού ουσιαστικά αυξάνεται το πάχος του θόλου στο συγκεκριμένο σημείο. Πιστεύω όμως πως πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητο τελείως κούτσουρο και να σκας συνεχώς σε λακούβες επί μακρόν για να τρυπήσει ή να στραβώσει ο θόλος. Αν φοβάσαι ότι έχεις τέτοιο πρόβλημα, βάλε μπάρα θόλων. Άλλωστε είναι από τις μετατροπές που δεν έχουν ουσιαστικά αρνητικές επιπτώσεις. Προσωπικά είμαι υπέρ της μπάρας θόλων στα σαξόραλλα, αλλά για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hunter last edited by

                    Μήν ξεχνάτε καί τήν ψαλιδόμπαρα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      *Αν φοβάσαι ότι έχεις τέτοιο πρόβλημα, βάλε μπάρα θόλων. Άλλωστε είναι από τις μετατροπές που δεν έχουν ουσιαστικά αρνητικές επιπτώσεις. Προσωπικά είμαι υπέρ της μπάρας θόλων στα σαξόραλλα, αλλά για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου.
                      *

                      Oχι ΒΤS δεν εχω τετοιο φοβο!Ειναι σχετικα 'μαλακο'.Δεν το πολυβλεπω να την βαζω εαν δεν μου ειναι απολυτα απαραιτητη επειδη 120+ ευρω μου χρειαζονται για αλλο λογο..

                      thnx anyway!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Πέτρο και elteo,
                        υπάρχουν δυο είδη μπάρας θόλων, ρυθμιζόμενες ή μη. Καμμιάς από τις δυο δεν είναι δουλειά της να σώζει τον θόλο. Για αυτό υπάρχει η χλαπάτσα που δίνει η PTS και η οποία είται φοριέται εσωτερικά στο θόλο (λάθος γιατί μειώνει διαδρομή του αμορτισερ) είτε συγκολάται εξωτερικά του θόλου. Τώρα η μπάρα θόλων αυξάνει την ακαμψία στο μπροστινό μέρος (σταθερή) ή βοηθά στο να αποκτίσει μια πεπερασμένη στρέβλωση (ρυθμιζόμενη). Σκοπός στη δεύτερη περίπτωση είναι να πάρεις μια αύξηση του κάμπερ στην στροφή αφού με το σφίξιμο της μπάρας δίνεις μια προένταση στο θόλο η οποία 'ενεργοποιείται' μόλις πιεστεί ο θόλος. Ο λόγος που δεν βοηθά η μπάρα στην προστασία του θόλου από παραμόρφωση έγκειται σε ένα απλό πράγμα, σκεφτείτε που εφαρμόζεται η δύναμη της σύσφιξης των βιδών του top mount και που εφαρμόζεται η αντίδραση της ανάρτσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bts last edited by

                          Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
                          Πέτρο και elteo,
                          υπάρχουν δυο είδη μπάρας θόλων, ρυθμιζόμενες ή μη. Καμμιάς από τις δυο δεν είναι δουλειά της να σώζει τον θόλο.

                          Την αντοχή σίγουρα την ενισχύει, αλλά η γνώμη μου είναι πως δεν τοποθετούμε την μπάρα για να αντέξει το πλαίσιο τα τερματίσματα της ανάρτησης.

                          Κώστα δεν βλέπω να λέμε κάτι διαφορετικό σε αυτό...

                          Όσο για την αντοχή, συμφωνώ με αυτό που λες, απλώς σκεφτόμουν την περίπτωση να μην 'σηκωθούν' και οι τρεις βίδες μαζί, αλλά να υποχωρήσει μία από αυτές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            athanatos last edited by

                            Hunter αν πας και για ψαλιδομπαρα φτανεις σε ακραία επίπεδα βελτιώσεων και μάλιστα με κίνδυνο να βρίσκεισ κάτω με τους ελληνικούς δρόμους που το πολιτικό σύστημα της τελευταίας 20ετίας τρέφει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr