Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    12
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanasis last edited by

      Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        thanasis last edited by

        Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanasis last edited by

          Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            roulis21 last edited by

            To 100ρι Γραφει πισω 16V

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
              Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?

              Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
              Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του?

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gatony last edited by

                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
                Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του?

                Για να δει την άδεια θα πρέπει να γνωρίζει τους κωδικούς στους κινητήρες και ποιος αντιστοιχεί σε ποιον.

                Αν οδήγησες το 100άρι σε χαμηλές σχετικά στροφές τότε σίγουρα σου φάνηκε όχι σαν 75άρι αλλά ακόμα πιο αργό αφού αναλογικά το 75άρι πετάει στις χαμηλομεσίες στροφές.

                Εκτός απ'ο αυτό σίγουρα θα το καταλάβεις απ'το κόκκινο του στροφομέτρου οπου το 75 το έχει στις 5800 ενω το 100άρι στις 6500

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  φαντασου πως παει το 100αρι για να το μπερδευεις με το 75αρι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thanasis last edited by

                    Οταν το οδηγησα,καταλαβα οτι ηταν 75,ειχε πολυ κοντες σχεσεις.Το ζητημα ειναι πως το καταλαβαινω χωρις να το οδηγησω....
                    Καποιος απο πανω,λεει 'γραφει απο πισω 16v'.Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...

                    Thanks anyway!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      s3 last edited by

                      Eνας τροπος να το καταλαβεις απο εξω ειναι να κοιταξεις τα φρενα.
                      Το 100 εχει δισκοφρενα πισω και 256mm δισκους εμπρος,ενω το 75 εχει ταμπουρα πισω και πιο μικρα δισκοφρενα μπροστα(κατω απο 250mm)
                      Aν τα οδηγησεις θα καταλαβεις οτι το 75 δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5000 και με το ζορι φτανει τον κοφτη στις 6.000
                      Το 100 ιπ. ανεβαζει πιο ευκολα εως τις 6.800(αν επιμεινεις παει και 7000 )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gatony last edited by

                        Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
                        Καποιος απο πανω,λεει 'γραφει απο πισω 16v'.Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...

                        Είναι δεδομένο πως και τα 2 είναι 16βάλβιδα με 1.390 cc.
                        Απλά το 100 γράφει 16V και το 75 γράφει 1.4 !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          σωστός!

                          το 75άρι που έχω οδηγήσει πάντως, στον τόπο είναι. Κι από ροπές όχι και τόσο σπουδαία πράματα ρε παιδιά, σε ανηφόρες στην Καστέλλα που το 1,0 Υαρις μου ανεβαίνει για πλάκα με 2α, το Πόλο ήθελε κατέβασμα....δεν το περίμενα. Μήπως είναι πολύ βαρύ??

                          Σπύρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            mirage last edited by

                            Συνωνόματε έχουν δίκιο όσο και να σου φαίνεται παράξενο. Τα 75 άλογα αντιστοιχούν σε ένα απλό 1.4 ενω τα 100 σε σηματάκι 16V. Aυτό ίσχυε και για την προηγούμενη γενιά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chribiza last edited by

                              H απαντηση ειναι στα φρενα!!!!
                              75=ταμπουρα πισω
                              100=δισκοφρενα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr