Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασφαλιστικές καλύψεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ασφαλιστικές καλύψεις
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    19
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Θεωρώ ότι πολλά θα αλλάξουν σύντομα στον κλάδο ασφαλειών αυτοκινήτων.
      Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά είναι ο πιο ζημιογώνος κλάδος στο σύνολο σχεδόν των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
      Οι αυξήσεις είναι σίγουρες και κατά την δική μου γνώμη θα προσεγγίσουν το 100%.
      Το θέμα είναι κατα πόσο τα ασφάλιστρα θα συνεχίζουν να προσδιορίζονται σύμφωνα με τους φορολογίσιμους ίππους.
      Στο εξωτερικό λαμβάνεται υπόψη η ένδειξη κιλό/ ίππος κάθε αυτοκινήτου, ενώ καταγράφεται το ιστορικό ατυχημάτων ανά μοντέλο κάι όσο αυξάνει η συχνότητα ατυχημάτων σε μερικά μοντέλα αυξάνουν ανάλογα και τα ασφάλιστρα.

      Ποία είναι η γνώμη σας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Θεωρώ ότι πολλά θα αλλάξουν σύντομα στον κλάδο ασφαλειών αυτοκινήτων.
        Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά είναι ο πιο ζημιογώνος κλάδος στο σύνολο σχεδόν των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
        Οι αυξήσεις είναι σίγουρες και κατά την δική μου γνώμη θα προσεγγίσουν το 100%.
        Το θέμα είναι κατα πόσο τα ασφάλιστρα θα συνεχίζουν να προσδιορίζονται σύμφωνα με τους φορολογίσιμους ίππους.
        Στο εξωτερικό λαμβάνεται υπόψη η ένδειξη κιλό/ ίππος κάθε αυτοκινήτου, ενώ καταγράφεται το ιστορικό ατυχημάτων ανά μοντέλο κάι όσο αυξάνει η συχνότητα ατυχημάτων σε μερικά μοντέλα αυξάνουν ανάλογα και τα ασφάλιστρα.

        Ποία είναι η γνώμη σας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Θεωρώ ότι πολλά θα αλλάξουν σύντομα στον κλάδο ασφαλειών αυτοκινήτων.
          Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά είναι ο πιο ζημιογώνος κλάδος στο σύνολο σχεδόν των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
          Οι αυξήσεις είναι σίγουρες και κατά την δική μου γνώμη θα προσεγγίσουν το 100%.
          Το θέμα είναι κατα πόσο τα ασφάλιστρα θα συνεχίζουν να προσδιορίζονται σύμφωνα με τους φορολογίσιμους ίππους.
          Στο εξωτερικό λαμβάνεται υπόψη η ένδειξη κιλό/ ίππος κάθε αυτοκινήτου, ενώ καταγράφεται το ιστορικό ατυχημάτων ανά μοντέλο κάι όσο αυξάνει η συχνότητα ατυχημάτων σε μερικά μοντέλα αυξάνουν ανάλογα και τα ασφάλιστρα.

          Ποία είναι η γνώμη σας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Y
            yandr last edited by

            Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πέριση πλήρωνα 353 ευρώ το εξάμηνο και φέτος με χαμηλότερο BM πληρώνω 349 ευρώ.

            Εάν είναι να τα αυξήσουν, πολύ απλά θα πάω και εγώ να βρω τη φτηνότερη δυνατή και ας μην μου προσφέρει τίποτα. Αν είναι να τους πληρώνω 500 ευρώ το εξάμηνο προτιμώ να τα κρατάω και να επισκευάζω το αυτοκίνητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kilo last edited by

              Ετσι είναι Χρήστο, όπως τα λές. Και αυτό το λέω γιατί η δουλεία μου είναι κάπου κοντά με τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων. Ηδη απο το το νέο έτος θα αρχίσουμε να βλέπουμε τις αυξήσεις, και οι οποίες θα κλιμακωθούν μετά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και θα κυμανθούν απο 30% έως και 140% για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Αυτό που προβλέπω είναι είναι ότι το κόστος της αυτοκινήνησης θα γίνει ιδιαίτερα βαρύ. Και ενω πρίς απο κάποια χρόνια το ακριβώτερο καμμάτι της πίτας ήταν η αγορά του ιδίου του αυτοκινήτου, τώρα θα είναι οι ασφάλειες και τα τέλη κυκλοφορίας. Πολύ φοβάμαι ότι η πρόσκαιρη ευημερία στα αυτοκίνητο που ξεκίνησε μετά το 1997 σύντομα για τους περισοτέρους θα λήξει, και ότι σύντομα θα αρχίσουμε να εγκαταλίπουμε την ιδέα για αγορά αυτοκινήτου και να προσφεύγουμε στο 3μηνο - 6μηνο leasing ανάλογα με τις ανάγκες μας. Και να θυμάσαι ότι μετά την Ολυμπιάδα μας περιμένουν δυσάρεστες, μα πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης yandr έγραψε:
                Εάν είναι να τα αυξήσουν, πολύ απλά θα πάω και εγώ να βρω τη φτηνότερη δυνατή και ας μην μου προσφέρει τίποτα. Αν είναι να τους πληρώνω 500 ευρώ το εξάμηνο προτιμώ να τα κρατάω και να επισκευάζω το αυτοκίνητο.

                Ξέρεις καμμία εταιρεία που θέλει να αναλαμβάνει το ρίσκο των άλλων και να το κάνει τσάμπα?

                Επίσης δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου να έχει ανασφάλιστο όχημα και να προξενήσει ζημιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Y
                  yandr last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Ξέρεις καμμία εταιρεία που θέλει να αναλαμβάνει το ρίσκο των άλλων και να το κάνει τσάμπα?

                  Επίσης δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου να έχει ανασφάλιστο όχημα και να προξενήσει ζημιά.

                  Τζάμπα όχι, ξέρω όμως εταιρείες με 200-250 ευρώ, δηλαδή τα μισά σε σχέση με αυτά που λένε ότι θα φθάσουν τα ασφάλιστρα σύντομα.

                  Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί να αυξηθούν τα ασφάλιστρα σε όλους. Ας αυξηθούν σε αυτούς που κάνουν ατυχήματα μέσω αυστηρού BM. Προς το παρόν δεν έχω επιβαρύνει καθόλου την εταιρεία μου και επομένως δεν το θεωρώ λογικό να πληρώσω εγώ τα σπασμένα του άλλου.

                  Επίσης, είναι γνωστό το κόλπο να ανακοινώνουμε αυξήσεις 30-50% και τελικά όταν τα ασφάλιστρα αυξάνονται κατά 20% να κάνουμε και το σταυρό μας. Ας μου δώσουν αύξηση 20% να τους πληρώσω και εγώ. Διαφορετικά θα δημιουργηθούν εταιρείες της πλάκας που δεν θα σου παρέχουν τίποτα, δεν θα τους πληρώνεις σχεδόν τίποτα και θα τα βρίσκουν μεταξύ τους οι οδηγοί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kilo last edited by

                    Η κοινή πρακτική της ασφάλισης λέει ότι όλοι οι ασφαλισμένοι είναι μέλη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας, και καλούνται να επιβαρύνονται εξ ίσου την εκάστοτε χασούρα. Ετσι δεν έχει σημασία αν κάποιος δεν έχει ποτέ επιβαρύνει οικονομικά την εταιρεία. Ολοι συμμετέχουν. Και για να το δούμε καλύτερα. Αν εγώ που είμαι ασφαλισμένος σε 15 χρόνια ας υποθέσουμε ότι έχω πληρώσει συνολικά 5 χιλιάδες ευρώ και στο δέκατο έκτο χρόνο προκαλώ μιά ζημιά του ύψους τω 7 χιλιάδων ευρώ. Πιός τότε θα επιβαρυνθεί τη διαφορά? Απλά όλοι οι υπόλοιποι ασφαλισμένοι. Τώρα βέβαια θα μου πήτε τι είναι αυτό που ανεβάζει κάθε τόσο τα ασφάλιστρα. Μα η αντασφάλιση που κάνουν οι περιφεριακές ασφαλιστικές εταιρείες σε κεντρικούς ασφαλιστικούς οργανισμούς και που στο τέλος όλα καταλήγουν στο λεγόμενο 'IG' ή άλλως International Group, που ουσιαστικά θέτει και τους όρους του παιγνιδιού. Οταν λοιπόν η περιοχή της Μεσογείου που συμπεριλαμβάνονται μέσα χώρες όπως η Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Νότιος Γαλλία, Ισπανία και πορτογαλία παρουσιάζουν στον τομέα ασφάλισης του αυτοκινήτου loss ratio 35% και πάνω η αντασφάλιση είναι πολύ ποιό ακριβή και έτσι αναπροσαρμόζονται τα ασφάλιστρα. Για τούτο μη σας κάνει εντύπωση άν η Ιταλία επειρεάζει δυσμενώς τα ασφάλιστρα στην Ελλάδα. Ετσι δουλεύει το σύστημα.

                    Οι ασφαλιστικές εταιρείες ως γνωστόν δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, αλλά κερδοσκοπικοί οργανισμοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gatony last edited by

                      Όλοι διαμαρτύρονται(και καλά κάνουν) για τις αυξήσεις των ασφαλίστρων.

                      Έχετε διαμαρτυρηθεί/σκεφθεί πόσο έχει αυξηθεί το κόστος των γνήσιων ανταλλακτικών,την χρέωση της εργατοώρας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία,τις αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες που καλούνται να πληρώσουν οι εταιρίες(έχουν εκδικασθεί τρελλά ποσά στα δικαστήρια με ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ απαιτήσεις)?

                      Ο χρήστης kilo έγραψε:
                      Οταν λοιπόν η περιοχή της Μεσογείου που συμπεριλαμβάνονται μέσα χώρες όπως η Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία, Νότιος Γαλλία, Ισπανία και πορτογαλία παρουσιάζουν στον τομέα ασφάλισης του αυτοκινήτου **loss ratio 35% **και πάνω η αντασφάλιση είναι πολύ ποιό ακριβή και έτσι αναπροσαρμόζονται τα ασφάλιστρα

                      μιλάς με ειδικούς όρους που πολλοί δεν θα κατανοήσουν
                      Με κάλυψες απόλυτα όσον αφορά απάντηση στο yandr και όχι μόνο😉

                      **Yandr **έχουν δημιουργηθεί εταιρίες της πλάκας οι οποίες βέβαια κλείνουν και για πλάκα.
                      Θα εμπιστευόσουνα όμως μια εταιρία της πλάκας,πολύ μικρή με αβέβαιο μέλλον για καλύψεις του ίδιου σου του αυτ/του όπως για παράδειγμα πυρκαια,κλοπή,θεομηνίες(είναι και της μόδας τώρα το χαλάζι ) κ.α?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yandr last edited by

                        Ο χρήστης gatony έγραψε:
                        **Yandr **έχουν δημιουργηθεί εταιρίες της πλάκας οι οποίες βέβαια κλείνουν και για πλάκα. Θα εμπιστευόσουνα όμως μια εταιρία της πλάκας,πολύ μικρή με αβέβαιο μέλλον για καλύψεις του ίδιου σου του αυτ/του όπως για παράδειγμα πυρκαια,κλοπή,θεομηνίες(είναι και της μόδας τώρα το χαλάζι :lol:) κ.α?

                        Όλα είναι θέμα κόστους - απόδοσης. Για καινούριο αυτοκίνητο η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.

                        Για παλαιότερο όμως (και δεν εννοώ εικοσαετίας) φυσικά και θα την εμπιστευόμουν εάν αντί για 400 ευρώ πλήρωνα 100. Όταν λέω εμπιστευόμουνα, εννοώ ότι θα μου παρείχε απλά τη νομική κάλυψη για να μην έχω ανασφάλιστο αυτοκίνητο, ενώ βέβαια σε περίπτωση κλοπής ή ατυχήματος με δική μου υπευθυνότητα δεν θα περίμενα αποζημίωση.

                        Τώρα ως προς την απάντηση για τη Μεσόγειο κ.λπ. που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα, αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν εξετάζω τη λειτουργία των εταιρειών, αλλά το κατά πόσον είναι δίκαιο να πληρώνω εγώ εάν ο Τούρκος θεωρεί τα φανάρια διακοσμιτικά (τυχαίο παράδειγμα, το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος άλλος για τους Έλληνες).

                        Τέλος πάντων, η συζήτηση έχει καθαρά θεωρητικό χαρακτήρα. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα. Εγώ πάντως αναζητώ νέα ασφαλιστική.

                        Ξέρει κανείς πόσα πρέπει να λπηρώσω παραπάνω για να καλύψω ασφαλιστικά και ένα ταξίδι στο εξωτερικό;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gatony last edited by

                          Ο χρήστης yandr έγραψε:

                          Ξέρει κανείς πόσα πρέπει να λπηρώσω παραπάνω για να καλύψω ασφαλιστικά και ένα ταξίδι στο εξωτερικό;

                          Η κάλυψη της αστικής ευθύνης(οι προαιρετικές καλύψεις ισχύουν μόνο για την Ελλάδα) για τις χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης είναι δωρεάν. Απλά πάς στην εταιρία και τους ενημερώνεις για την αναχώρησή σου προμηθεύοντάς σε με την πράσινη κάρτα (η οποία αυξάνει την κάλυψη της αστ.ευθύνης για σωματικές βλάβες στο απεριόριστο) και πιστοποιεί σε κάποιο έλεγχο από τις ξένες αστυνομικές αρχές την ασφαλιστική σου κάλυψη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thevoice last edited by

                            1. Είχα ακούσει προ μηνών ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν περισσότερα από ένα εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα. Και ερωτώ: Πώς θα ελαχιστοποιηθεί αυτό το νούμερο όταν οι ασφαλιστικές συζητάνε ακόμα και για υπερδιπλασιασμό των ασφαλίστρων? Αυτός που δεν ασφαλιζόταν με 300 Ευρώ το χρόνο θα ασφαλιστεί τώρα με 500 ή 600?! Και αν το κράτος πάρει στο κυνήγι τους ανασφάλιστους ώστε όλοι 'αναγκαστούν' ν' ασφαλιστούν, τότε προς τι οι αυξήσεις?

                            2. Με κίνδυνο να κατηγορηθώ ότι ξεφεύγω εκτός πραγματικότητας θα αναφέρω μια από τις αγαπημένες μου θεωρίες περί ασφάλισης (δε θυμάμαι τον εμπνευστή της, απλά ότι δεν ήταν πολιτικός). Λέει, λοιπόν, ότι αν το πιάσουμε από την αρχή το θέμα, η ασφάλιση των πολιτών δεν θα έπρεπε να είναι κερδοσκοπική 'μπίζνα' από την οποία να τρώνε οι ασφαλιστές τα λεφτά των ασφαλισμένων όταν δεν υπάρχουν ατυχήματα, αλλά να λειτουργεί μέσω ενός 'ταμείου' ΑΠΟ τους πολίτες ΓΙΑ τους πολίτες, το οποίο όταν είναι άδειο να το πληρώνουν όλοι (όχι βέβαια στον ίδιο βαθμό αλλά με ρυθμίσεις ανάλογες του οχήματος, του ιστορικού κλπ) και όταν είναι γεμάτο (π.χ. επειδή ξαφνικά γίναμε καλύτεροι οδηγοί, αποκτήσαμε ασφαλέστερα αυτοκίνητα κλπ) να μην το πληρώνει κανένας. Με το παρόν σύστημα το 'ταμείο' αδειάζει γρήγορα διότι οι ασφαλιστές ζουν με τα λεφτά των ασφαλισμένων, έλεγε η θεωρία, άρα όσο περισσότεροι ασφαλιστές στο 'παιχνίδι' τόσο πιο μεγάλο το απαιτούμενο 'ταμείο'. Απλοϊκή ανάλυση αλλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Μα ποιός λέει ότι υπάρχουν ασφαλιστικές που βγάζουν λεφτά από τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα?

                              Προσωπική μου γνώμη, όποιος κυκλοφορεί ανασφάλιστος θα πρέπει να του κατάσχουν το αυτοκίνητο και να του παίρνουν το δίπλωμα για τρία χρόνια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yandr last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Μα ποιός λέει ότι υπάρχουν ασφαλιστικές που βγάζουν λεφτά από τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα?

                                Και ποιος σου λέει ότι οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα κάνουν ότι μπορούν για να ελαχιστοποιήσουν τα έξοδά τους;

                                Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας βάλουν ποσοστιαία συμμετοχή στο ατύχημα ανεξάρτητα από το ύψος της ζημιάς, όπως γίνεται με τα φάρμακα. Ας συνεργαστούν με συνεργεία για να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές και καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Ας δημιουργήσουν δικά τους συνεργεία για να τους έρχεται φθηνότερα κάθε επισκευή! Ας μειώσουν μισθούς, προσωπικό, ας επενδύσουν σε τεχνολογίες και οργάνωση για να μειώσουν τα πάγια έξοδα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

                                Απλά στην Ελλάδα η μόνη λύση είναι πάντα η αύξηση της τιμής των υπηρεσιών/αγαθών, γιατί δεν λειτουργεί και ούτε πρόκειται να λειτουργήσει ποτέ ο ανταγωνισμός.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thevoice last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Μα ποιός λέει ότι υπάρχουν ασφαλιστικές που βγάζουν λεφτά από τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα?

                                  Προσωπική μου γνώμη, όποιος κυκλοφορεί ανασφάλιστος θα πρέπει να του κατάσχουν το αυτοκίνητο και να του παίρνουν το δίπλωμα για τρία χρόνια.

                                  Είπαμε, Χρήστο, η Ελλάδα είναι 'αλλιώς'! Εδώ 'αδυνατούμε' να ελέγχουμε τους πολλούς και αντί αυτού 'τσεκουρώνουμε' τους λίγους!

                                  Αλλά (γνώμη μου και πάλι) το πρόβλημά μας ως χώρα στην αυτοκίνηση είναι τόσο μεγάλο που η ασφάλιση του αυτοκινήτου πραγματικά δεν θα έπρεπε να θεωρείται 'μπίζνα'. Εδώ μετά το περυσινό χαλάζι κάποιες εταιρίες έβαλαν κι άλλα ψιλά γράμματα στα συμβόλαιά τους για να αυξήσουν τις εξαιρέσεις αποζημίωσης. (Για) μας δουλεύουν?...

                                  Και κάτι ελαφρώς άσχετο, για να αλλάξουμε λίγο κλίμα (πραγματική, υποτίθεται, ιστορία που μου ήρθε σε email):

                                  Ένας δικηγόρος (στις ΗΠΑ, που αλλού;;) αγόρασε ένα πακέτο πούρα και τους έκανε μια ασφάλεια φωτιάς! Στους επόμενους μήνες κάπνισε τα πούρα και μετά ζήτησε από την ασφαλιστική εταιρία αποζημίωση για τη ζημιά που έγινε στα πούρα από τη φωτιά!

                                  Φυσικά η ασφάλεια αρνήθηκε να πληρώσει με το επιχείρημα ότι ο δικηγόρος απλά κατανάλωσε τα πούρα όπως έπρεπε. Ο δικηγόρος υπέβαλε μήνυση και το δικαστήριο τον δικαίωσε. Το δικαστήριο ισχυρίστηκε ότι όντως το αίτημα είναι θρασύτατο όμως τα πούρα είχαν ασφαλιστει κανονικά κατά οποιασδήποτε μορφής φωτιάς!

                                  Η ασφάλεια πλήρωσε τα 15000 δολάρια (!) αλλά μετά από λίγο μήνυσε τον δικηγόρο για εμπρησμό! Εφόσον ο ίδιος είχε δηλώσει πως έκαψε τα πούρα, βρέθηκε ένοχος εκούσιου εμπρησμού ασφαλισμένης περιουσίας και καταδικάστηκε σε 2 χρόνια φυλάκιση χωρίς αναβολή και 24000 δολάρια πρόστιμο!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thevoice last edited by

                                    Ο χρήστης yandr έγραψε:
                                    Ας συνεργαστούν με συνεργεία για να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές και καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Ας δημιουργήσουν δικά τους συνεργεία για να τους έρχεται φθηνότερα κάθε επισκευή! Ας μειώσουν μισθούς, προσωπικό, ας επενδύσουν σε τεχνολογίες και οργάνωση για να μειώσουν τα πάγια έξοδα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

                                    Απλά στην Ελλάδα η μόνη λύση είναι πάντα η αύξηση της τιμής των υπηρεσιών/αγαθών, γιατί δεν λειτουργεί και ούτε πρόκειται να λειτουργήσει ποτέ ο ανταγωνισμός.

                                    Στου κουφού την πόρτα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kilo last edited by

                                      Το να είσαι ανασφάλιστος και γενικά να βρίσκεσε εκτεθιμένος σε ένα πιθανό κίνδυνο ό οποίος μπορεί και να σε καταστρέψει οικομικά.
                                      Ε! αυτό είναι ένας τρόπος σκέπτεσθε, που σεβαστή μερίδα ανθρώπων τον ασπάζεται. Κοίταξε, μη σας κάνει εντύπωση το πώς κυκλοφορούν τόσοι ανασφάλιστοι. Αυτοί όλοι, και πάντα κατά την προσωπική μου άποψη είναι άνθρωποι τελείως ανεύθυνοι όχι μόνο πρός τους συνανθρώπους τους, αλλά και την ίδια τους τη οικογένεια, ακόμη και το άτομό τους. Είναι οι άνθρωποι, οδηγοί που όταν κάνουν τη ζημιά θα προσπαθήσουν να διαφύγουν, είναι οι ίδιοι που θα εγκαταλείψουν το θύμα τους στην άσφαλτο, και ενίοτε και πρωτοξάδερφα του Σουμάχερ. Εστω λοιπόν ότι το σύστημα καταφέρνει να τους εντοπίσει και να τους υποχρεώσει να ασφαλιστούν. Και πάλι τίποτα δεν θα αλλάξει. Είπαμε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι κερδοσκοπικοί οργανισμοί, και ο βασικός τους σκοπός είναι να μεγαλώνουν τα κέρη τους και μειώνουν στο ελάχιστο τις ζημιές τους.

                                      Τώρα όσον αφορά τη σκέψη σου περί του ασφαλιστικού συστήματος είναι σωστή. Ετσι θεωρητικά δουλεύει και το ΙΚΑ. Ομως οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες είναι άλλο. Κοίταξε, με την ποιό απλή σκέψη, η ασφαλίσεις δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένα παιγνίδι τζόγου, στοίχημα θα ήταν ο καλύτερος χαρακτηρισμός. Και τη στοιχηματίζουμε? να το ότι εσύ, εγώ κλπ για 12 μήνες απο κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία δεν θα προκαλέσουμε οδικό ατύχημα. Αν λοιπόν βγούν σωστές οι προβλέψεις της ασφαλιστικής, τότε κερδίζει τα χρήματα, λέγε τα ασφάλιστρα. Αν χάσει τότε σε πληρώνει, λέγε ζημιά. Ετσι απλά είναι τα πράγματα.
                                      Τώρα θα μου πήτε γιατί η νομοθεσία με υποχρεώνει να ασφαλιστώ, ενώ θα μπορούσα να καταθέτω κάθε τόσο ένα ποσό σε λογαριασμό και να το έχω για την περίπτωση αποζημιώσεως, λέγε αυτασφάλιση. Πρώτον, γιατί ποτέ δεν θα μπορέσω να συγκεντρώσω τέτοι ποσό που θα είναι ικανό να αποζημειώσει κάποια μεγάλη ζημιά, και δεύτερον γιατί ποτέ δεν θα είμαι συνεπής στην κατάθεσή μου. Αυτό που λένε, ασε δεν έχω αυτό το μήνα, βάζω τον άλλο τα διπλά κλπ. Ετσι υποχρεώνομαι να πάω σε ασφαλιστική εταιρεία για το μόνο λόγο ότι η εταιρεία είναι σε θέση να αποζημιώσει άμεσα τον παθώντα. Και εκεί παίζει πρωταρχικό ρόλο η ασφαλιστική εταιρεία να είναι σωστή. Ξέρετε ότι αν η ασφαλιστική δεν ικανοποιήσει τον παθώντα τότε αρχίζουν δικαστήρια, κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων και βάλε. Για τούτο και λέω ότι δεν φτάνει μόνο να είσαι ασφαλισμένος, αλλά να είσαι και σε ασφαλιστική που δεν θα σε πουλήσει. Αν κοιτάξετε στα δικαστικά χρονικά θα διαπιστώσετε εκατοντάδες περιπτώσεις που χαθήκανε σπίτια οικόπεδα κλπ, από ένα απλό τραυματισμό.

                                      Πιστεύω ότι δεν σας κούρασα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kilo last edited by

                                        Και κάτι συμπληρωματικό, γιατί βλέπω πως παραπονιέστε για το σύστημα. Εζησα και σπούδασα στο Λονδίνο. Είχα και εκεί αυτοκίνητο. Λοιπόν τα ασφάλιστρα ήταν και είναι ο εφιάλτης των Εγγλέζων. Είανι απλά πανάκριβα!!!! Το δε ύψος των ασφαλίστρων καθορίζεται από, την ηλικία του οδηγού, τον τύπο και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, ακόμη-ακόμη και απο την περιοχή που μόνιμα κατοικείς. Λοιπόν ας μην παραπονιόμαστε συνέχεια. Τώρα θα μου πήτε άλλο το Αγγλικό και άλλο το Ελληνικό κατα κεφαλήν εισόδημα. Αλήθεια ξέρετε πόσο κάνει με το λεοφωρείο η διαδρομή απο το Ζάππειο στη Βάρκιζα? Θα εκπλαγήτε το πόσο θα πληρώσει ο Λονδρέζος για την ίδια διαδρομή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Ο χρήστης kilo έγραψε:
                                          Αν κοιτάξετε στα δικαστικά χρονικά θα διαπιστώσετε εκατοντάδες περιπτώσεις που χαθήκανε σπίτια οικόπεδα κλπ, από ένα απλό τραυματισμό.

                                          Έτσι.....
                                          Απλά θα αναφέρω ότι κάποιος συγχωριανός στο χωριό της μάνας μου πήγε και έβαλε bull bar στο τζιπάκι του, έκανε μετωπική και έχει αφήσει κάποιον ανάπηρο σε καροτσάκι.
                                          Η ασφαλιστική φυσικά δεν τον κάλυψε γιατί δεν προβλέπεται να έχεις σιδερένιο bull bar πέραν των διαστάσεων που δίνει ο κατασκευαστής για το αυτοκίνητο και το δικαστήριο έχει εκδόσει απόφαση για ισόβια σύνταξη 2,000 Euro τον μήνα στον παθόντα.
                                          Εννοείται ότι έχει χρεωκοπήσει ο τύπος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Ο χρήστης yandr έγραψε:
                                            Και ποιος σου λέει ότι οι ασφαλιστικές στην Ελλάδα κάνουν ότι μπορούν για να ελαχιστοποιήσουν τα έξοδά τους;

                                            Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας βάλουν ποσοστιαία συμμετοχή στο ατύχημα ανεξάρτητα από το ύψος της ζημιάς, όπως γίνεται με τα φάρμακα. Ας συνεργαστούν με συνεργεία για να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές και καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Ας δημιουργήσουν δικά τους συνεργεία για να τους έρχεται φθηνότερα κάθε επισκευή! Ας μειώσουν μισθούς, προσωπικό, ας επενδύσουν σε τεχνολογίες και οργάνωση για να μειώσουν τα πάγια έξοδα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

                                            Απλά στην Ελλάδα η μόνη λύση είναι πάντα η αύξηση της τιμής των υπηρεσιών/αγαθών, γιατί δεν λειτουργεί και ούτε πρόκειται να λειτουργήσει ποτέ ο ανταγωνισμός.

                                            Έχεις απόλυτο δίκιο. Διάβαζα τώρα στην Καθημερινή και σχετικό άρθρο. Οι ζημιές λέει από τον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτων για όλες τις εταιρείες από 56 εκ. Euro το 2001 πήγαν στα 118 εκ. Euro το 2002
                                            Ωστόσο για να μην μας λένε οι ασφαλιστές ότι φταίμε εμείς που τα κάνουμε βίδες και ζητάμε αποζημιώσεις συνέχεια και μας βάζουν αέρα πατέρα αυξήσεις, οι προμήθεις των ασφαλιστών το 2002 ανήλθαν στο 17,8% των ασφαλίστων που εισπράχθηκαν (δηλαδή όταν πληρώνουμες την ασφάλεια μας το 17,8% πάει στην υτσέπη του ασφαλιστή), ενώ τα έξοδα των ασφαλιστικών (κυριλέ γραφεία, κλπ) ανήλθαν στο 15,2%.

                                            Δηλαδή από τα σφάλιστρα που πληρώνουμε ως καταναλωτές το 33% συντηρεί τους ασφαλιστές και τις ασφαλιστικές τους εταιρείες.
                                            Καλά πάμε!!!!!!!!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr