-
Θέτω ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και καιρό.
Μια Κυριακή του περασμένου Ιουλίου επιστρέφοντας κατά τις 9-10 το βράδυ από Παραλληλοδρόμιο μέσω της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την έξτρα λωρίδα κυκλοφορίας που παραχωρεί η Τροχαία (στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας) για διευκόλυνση της επιστροφής των όποιων εκδρομέων.
Τα σημεία που γίνεται αυτό είναι η Κακιά Σκάλα και το κομμάτι από τα διόδια μέχρι τον Ασπρόπυργο.
Πρέπει να ομολογήσω ότι το κομμάτι της Κακιάς Σκάλας στο αντίθετο ρεύμα με τρόμαξε πάρα πολύ. Ήταν βράδυ, φωτισμός ανύπαρκτος, η ροή της κυκλοφορίας ήτανε γύρω στα 80 χλμ (με συχνά όμως σταματήματα ή επιβραδύνσεις), ο χώρος στενός, τα φώτα των απέναντι σε στράβωναν, περνούσαν τεράστιες νταλίκες, δεξιά σου είχες το jersey και άλλα ωραία. Μέχρι να ολοκληρώσω τη διαδρομή είδα και έπαθα προσπαθώντας ν' αφήσω μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό (100 μέτρα) για καλύτερο έλεγχο.
Λίγες ημέρες μετά άκουσα στις ειδήσεις και για το πρώτο τροχαίο δυστύχημα στην Κακιά Σκάλα, φυσικά με νεκρούς.Ρωτάω λοιπόν:
Συμφωνείτε με την μέθοδο της Τροχαίας για παραχώρηση έξτρα λωρίδας κυκλοφορίας στο αντίθετο ρεύμα που βοηθάει (?) την επιστροφή των εκδρομέων;
Γνώμη μου είναι ότι στο κομμάτι των Διοδίων μέχρι Ασπρόπυργο που είναι πιο ανοικτό, ίσως να αποτελεί λύση.
Στο κομμάτι της Κακιάς Σκάλας όμως, αποτελεί έγκλημα το οποίο πρέπει να σταματήσει αμέσως. -
Θέτω ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και καιρό.
Μια Κυριακή του περασμένου Ιουλίου επιστρέφοντας κατά τις 9-10 το βράδυ από Παραλληλοδρόμιο μέσω της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την έξτρα λωρίδα κυκλοφορίας που παραχωρεί η Τροχαία (στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας) για διευκόλυνση της επιστροφής των όποιων εκδρομέων.
Τα σημεία που γίνεται αυτό είναι η Κακιά Σκάλα και το κομμάτι από τα διόδια μέχρι τον Ασπρόπυργο.
Πρέπει να ομολογήσω ότι το κομμάτι της Κακιάς Σκάλας στο αντίθετο ρεύμα με τρόμαξε πάρα πολύ. Ήταν βράδυ, φωτισμός ανύπαρκτος, η ροή της κυκλοφορίας ήτανε γύρω στα 80 χλμ (με συχνά όμως σταματήματα ή επιβραδύνσεις), ο χώρος στενός, τα φώτα των απέναντι σε στράβωναν, περνούσαν τεράστιες νταλίκες, δεξιά σου είχες το jersey και άλλα ωραία. Μέχρι να ολοκληρώσω τη διαδρομή είδα και έπαθα προσπαθώντας ν' αφήσω μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό (100 μέτρα) για καλύτερο έλεγχο.
Λίγες ημέρες μετά άκουσα στις ειδήσεις και για το πρώτο τροχαίο δυστύχημα στην Κακιά Σκάλα, φυσικά με νεκρούς.Ρωτάω λοιπόν:
Συμφωνείτε με την μέθοδο της Τροχαίας για παραχώρηση έξτρα λωρίδας κυκλοφορίας στο αντίθετο ρεύμα που βοηθάει (?) την επιστροφή των εκδρομέων;
Γνώμη μου είναι ότι στο κομμάτι των Διοδίων μέχρι Ασπρόπυργο που είναι πιο ανοικτό, ίσως να αποτελεί λύση.
Στο κομμάτι της Κακιάς Σκάλας όμως, αποτελεί έγκλημα το οποίο πρέπει να σταματήσει αμέσως. -
Θέτω ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και καιρό.
Μια Κυριακή του περασμένου Ιουλίου επιστρέφοντας κατά τις 9-10 το βράδυ από Παραλληλοδρόμιο μέσω της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, χρησιμοποίησα για πρώτη φορά την έξτρα λωρίδα κυκλοφορίας που παραχωρεί η Τροχαία (στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας) για διευκόλυνση της επιστροφής των όποιων εκδρομέων.
Τα σημεία που γίνεται αυτό είναι η Κακιά Σκάλα και το κομμάτι από τα διόδια μέχρι τον Ασπρόπυργο.
Πρέπει να ομολογήσω ότι το κομμάτι της Κακιάς Σκάλας στο αντίθετο ρεύμα με τρόμαξε πάρα πολύ. Ήταν βράδυ, φωτισμός ανύπαρκτος, η ροή της κυκλοφορίας ήτανε γύρω στα 80 χλμ (με συχνά όμως σταματήματα ή επιβραδύνσεις), ο χώρος στενός, τα φώτα των απέναντι σε στράβωναν, περνούσαν τεράστιες νταλίκες, δεξιά σου είχες το jersey και άλλα ωραία. Μέχρι να ολοκληρώσω τη διαδρομή είδα και έπαθα προσπαθώντας ν' αφήσω μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό (100 μέτρα) για καλύτερο έλεγχο.
Λίγες ημέρες μετά άκουσα στις ειδήσεις και για το πρώτο τροχαίο δυστύχημα στην Κακιά Σκάλα, φυσικά με νεκρούς.Ρωτάω λοιπόν:
Συμφωνείτε με την μέθοδο της Τροχαίας για παραχώρηση έξτρα λωρίδας κυκλοφορίας στο αντίθετο ρεύμα που βοηθάει (?) την επιστροφή των εκδρομέων;
Γνώμη μου είναι ότι στο κομμάτι των Διοδίων μέχρι Ασπρόπυργο που είναι πιο ανοικτό, ίσως να αποτελεί λύση.
Στο κομμάτι της Κακιάς Σκάλας όμως, αποτελεί έγκλημα το οποίο πρέπει να σταματήσει αμέσως. -
Από την εμπειρία που έχω, νομίζω οτι αυτό το μέτρο προσφέρει ελάχιστη ανακούφιση στην κυκλοφορία ενώ αντίθετα, εκθέτει πολλούς οδηγούς σε ΜΕΓΑΛΟ κίνδυνο. Πιστεύω επίσης οτι τέτοιες 'πατέντες' δεν χρησιμοποιούνται σε καμμία σοβαρή χώρα (και μάλιστα σε μόνιμη βάση).
Η λύση βέβαια είναι ο καινούργιος δρόμος που φτιάχνεται (αμήν και πότε...). -
Η κατάσταση είναι πολύ επικίνδυνη εκεί...
Θα έπρεπε να γινόταν τελείως μονοδρόμηση και όσοι είχαν κατεύθυνση την Κόρινθο να έμπαιναν στον παλιό στα Μέγαρα και να έβγαιναν στην Κινέττα στην ΝΕΟ Αθηνών - Κορίνθου.
Βέβαια θα μου πείτε και αυτή που πάνε Κόρινθο ή κινούνται αντίθετα από τον πολύ λαό τι φταίνε?
Από την άλλη υπομονή τα έργα τελειώνουν.Άλλο σκηνικό που θέλει πολύ προσοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Έκανα το λάθος και έφυγα Κυριακή μετά τις 10:30 το βράδυ από Πάτρα για Αθήνα και μόλις είχαν αφήσει τις νταλίκες ελέυθερες.
Πανικός, κομβόι 4 - 8 νταλίκες οι τύποι , τα μικρά ΙΧ δεν μπορούσαν να προσπεράσουν και τα μεγάλα έκαναν ρεπριζ 90 - 160 για να τις περάσουν όλες μαζί σε ευθεία.
Ποτέ ξανά μην κάνετε ταξίδι Κυριακή βράδυ μετά τις 11 το βράδυ. -
Γεγονός είναι οτι όσοι επιλέγουν να κινηθούν στην επιπλέον λωρίδα πηγαίνουν πιο γρήγορα απο τους άλλους!Ισως γιατι εκει που συγκλίνει η εξτρα λωρίδα..γίνεται πανικός!
Οσες φορές χρησιμοποίησα εξτρα λωρίδα,δεν μπορώ να πω οτι είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.Αλλα διαβάζοντας το post του syele συνειδητοποίησα οτι όντως είναι αρκετά επικίνδυνο!
To ίδιο όμως είναι και το οτι παρα πολλοί κάφροι χρησιμοποιούν την λωρίδα έκτακτης ανάγκης για να προσπεράσουν και να φτάσουν πιο μπροστά!
Ετσι τελικά έχουμε 4 λωρίδες (2 κανονικές και 2 έξτρα) που συγκλίνουν σε δύο!!Απο την άλλη όμως,τι θα γινόταν αν δεν δίναν την εξτρα λωρίδα?Μάλλον χειρότερος χαμός!
-
κάθε καλοκαίρι γίνεται ατύχημα στην έξτρα λωρίδα(αν ο στέλιος σε αυτό αναφέρεται όταν λέει για ατύχημα, γιατί φέτος δεν άκουσα τίποτα). Πέρισυ την είχε πατήσει ένας τουρίστας. Εγώ αποφεύγω να μπαίνω, αν και πιο παλιά το έκανα(είχε..πλάκα) μετά την πλυση εγκεφάλου που μου έκανε ένας θείος μου παλιός ταξιτζής περί επικινδυνότητας της έξτρα λωρίδας
Τη μέρα, περνάνε ζητάδες και σηκώνουν και τις πεσμένες κορίνες που είναι και το πιο επικίνδυνο στο όλο μέτρο,οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά, το βράδυ όμως, υποθέτω, θα είναι πολύ κουραστικό και τα 80+ οριακά!!
Θυμάμαι πέρισυ ένα αυτοκίνητο είχε πάρει αποκάτω μια κορίνα που προφανώς είχε έρθει στη μέση της λωρίδας!
Πάντως το μέτρο βοηθάει και μάλλον είναι αναποφευκτο. Άλλωστε, αν έρχεσαι από τη πάτρα με τις νταλικούλες παρέα, τη μιάμιση λωρίδα και τα μάτια 'αλα' κουκουβάγια από τα φώτα των απέναντι, στη κακιά σκάλα απλά χαλαρώνεις και..απολαμβάνεις την ότορουτ σου σαν γνήσιος ευρωπαίος -
Έχω κάνει και εγώ πολλές φορές την προαναφερθείσα διαδρομή. Συμφωνώ ότι η επιπλέον λωρίδα στην Κακιά Σκάλα, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες είναι αρκετά επικίνδυνη. Ίσως η καλύτερη λύση είναι η πλήρης μονοδρόμηση, χρησιμοποιώντας την παλιά, και πιο παλιά, Εθνική. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό τεχνικά, και από άποψη κυκλοφοριακού φόρτου στην αντίθετη κατεύθυνση. Θυμάμαι, όμως ότι είχε γίνει κάποιες φορές πριν από μερικά χρόνια, όταν τα έργα είχαν κλείσει μεγαλύτερο μέρος του δρόμου.
Αν δεν υπήρχε η επιπλέον λωρίδα, πιστεύω ότι τις ημέρες αιχμής θα ήταν αδύνατο να μετακινηθούμε από και προς Πελοπόννησο, λόγω τεράστιου μποτιλιαρίσματος - Ενδεικτικοί χρόνοι Μεγάλης Πέμπτης Αθήνα Κόρινθος 4 ώρες!!!, Κόρινθος Αθήνα Αγίου Πνεύματος 3 ώρες!!!.
Πάντως πιστεύω ότι ακόμα και μετά το τέλος των έργων, Αττική Οδός και Κακιά Σκάλα, θα υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα στο ύψος των διοδίων της Ελευσίνας και προς τις δύο κατευθύνσεις τις ημέρες αιχμής. Φανταστείτε τα αυτοκίνητα να έρχονται με υψηλή ταχύτητα τόσο από την Αττική Οδό, όσο και από τον Ασπρόπυργο, θεός φυλάξει. Anyway, το επόμενο Πάσχα, εύχομαι, θα είναι το crash test.Άλλο σκηνικό που θέλει πολύ προσοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Έκανα το λάθος και έφυγα Κυριακή μετά τις 10:30 το βράδυ από Πάτρα για Αθήνα και μόλις είχαν αφήσει τις νταλίκες ελέυθερες.
Πανικός, κομβόι 4 - 8 νταλίκες οι τύποι , τα μικρά ΙΧ δεν μπορούσαν να προσπεράσουν και τα μεγάλα έκαναν ρεπριζ 90 - 160 για να τις περάσουν όλες μαζί σε ευθεία.
Ποτέ ξανά μην κάνετε ταξίδι Κυριακή βράδυ μετά τις 11 το βράδυ.Συμφωνώ απόλυτα. Να προσέχετε πάρα πολύ, ο δρόμος είναι καρμανιόλα, χωρίς φωτισμό, αρνητικές κλίσεις, χωρίς διαχωριστικό και πάρα πολλές νταλίκες.
-
Πολύ ενδιαφέρον θέμα, που τουλάχιστον εμένα με απασχολούσε.
Προσωπικά δεν μπαίνω ποτέ σε μονοδρομήσεις, αφού δεν αλλάζω την προστατευτική μπαριέρα για καμία εξοικονόμηση χρόνου. Γενικά φοβάμαι τις μετωπικές και δεν ρισκάρω.
Την Κυριακή επιστρέφοντας από Αθηνών - Πατρών, είδα στο ύψος της Κακιάς Σκάλας τη μονοδρόμηση. Στο απέναντι ρεύμα εξόδου είχε μείνει μία μόνο λωρίδα και σαν να μην έφτανε αυτό, ένα αυτοκίνητο χάλασε και οι δύο επιβάτες το έσπρωχναν δεν ξέρω και εγώ για πόσα μέτρα μέχρι να βρουν ένα σημείω χωρίς μπαριέρες. Από πίσω φυσικά επικρατούσε το απόλυτο χάος με ουρά χιλιομέτρων, και το χειρότερο είναι ότι κανείς από αυτούς δεν ήξερε τι είχε συμβεί. Είναι τώρα αυτή αντιμετώπιση; Να κάνουν τις δύο λωρίδες μία; Γενικά αυτό το μέτρο ισχύει πουθενά αλλού στον κόσμο;
Όσο για τις λωρίδες εκτάκτου ανάγκης κανείς δεν ξέρει τι είναι και γιατί χρησιμοποιούνται στη χώρα (των μπάτσων συμπεριλαμβανομένων) οπότε όποιος δεν θέλει να τις πατήσει στιγματίζεται αυτόματα ως #&(@&@. [1]
[1] Δεν πιστεύω να το κόψεις moderator
-
λογω καταγωγης, χρησιμοποιω την αθηνων-πατρων χρονια! Χρησιμοποιω την επιπλεον λωριδα κυκλοφοριας, οποτε την πετυχαινω, χωρις να με εχει προβληματισει ή φοβισει τοσο πολυ! Βεβαια ποτε δεν ειχα μπει 'αναποδα' στην κακια σκαλα! Νομιζω οτι η παραχωρηση λωριδας εκει, ειναι καινουργιο φρουτο!! Ενα απο τα κορυφαια, ειναι κατα την επιστροφη απο ενα παραλληλοδρομιο ειχαμε μπει στην επιπλεον, στην κακια σκαλα ωπου βλεπουμε μηχανη (επισης στην επιπλεον λωριδα) να προσπερνα προπορευομενα αυτοκινητα!!
Ειναι απαραδεκτο σαν μετρο, αλλα δυστυχως δεν υπαρχουν πολλες επιλογες..
Μια ιδεα ειναι να χρησιμοποιουμε την εθνικη στις ωρες 'μη αιχμης'!
(Κατι σαν τη Δ.Ε.Η. που εκανε εκκληση προς τους καταναλωτες, να περιορισουν τη χρηση κλιματιστικων, τις ημερες του καυσωνα κατα τις 'ωρες αιχμης', οι οποιες ολως τυχαιως ηταν και οι πιο ζεστες ωρες της ημερας!!)Την ωρα που θα φας μπλοκαρισμενος, στην κακια σκαλα, ας πουμε, μπορεις να την περασεις χαλαρα στο καστρο της Ναυπακτου, πινωντας ενα καφεδακι προσπαθωντας ματαια να αποφυγεις το αναποφευκτο!
Αν το καλοσκεφτεις, την ιδια ωρα θα φτασεις!Οσο για την εθνικη και τις νταλικες, απλα ηταν ατυχη στιγμη! Ολες οι νταλικες περιμενουν την αρση του μετρου, πραγμα που σημαινει οτι σαφως την πρωτη ωρα, π.χ. θα γινεται χαμος! Μετα ολα επιστρεφουν οπως πριν!
(Σας μιλαει καποιος που εχει ξεχασει πως ειναι οι εθνικες με το φως του ηλιου! Το μονο κομματι που ξερω ειναι πλεον η εθνικη αθηνων-λαμιας μεχρι το υψος του καστρου!). Ολα τα αλλα τα βλεπω βραδυ!
Οσο πιο αργα τοσο πιο καλα!
Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις για Διευκόλυνση Επιστροφής