Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iannis last edited by

      Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        iannis last edited by

        Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iannis last edited by

          Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            bts last edited by

            Κoni κίτρινα, αν τα συνοδέψεις με ελατήρια χαμηλώματος. Αλλιώς, με τα δικά του ελατήρια, Koni κόκκινα (γιατί είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με τα νορμάλ ελατήρια). Τα έβαλε φίλος μου στο ίδιο rover και έμεινε ευχαριστημένος, και θα στα πρότεινα, αν επιμένεις σε Κονι.
            Υπάρχουν και παρόμοιες προτάσεις άλλων κατασκευαστών, αλλά σου απαντώ μόνο για τα Koni, αν θέλεις να τα τοποθετήσεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου.

            ΥΓ. Η τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              takinen last edited by

              Συμφωνώ για Koni κόκκινα. Είναι φθηνότερα από τα κίτρινα και είναι Ok για εργοστασιακά ελατήρια.
              Τα κίτρινα είναι σκληρότερα και πιθανόν να μην λειτουργεί τέλεια η συνεργασία τους με τα ελατήρια.
              Για την τιμή, ρώτα και αλλού πριν αποφασίσεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                s3 last edited by

                Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
                Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  meco last edited by

                  Σπύρο, άσχετο, αλλά φοβερή η υπογραφή σου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης S3 έγραψε:
                    Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
                    Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων)

                    Προφανώς ειναι σφικτά επειδή εκεί έχουν αλλαχτεί και τα ελατήρια.
                    Σε παλαιότερο αυτοκίνητό μου πάντως koni κόκκινα με εργοστασιακά ελατήρια ήταν μια χαρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      s3 last edited by

                      Ο χρήστης takinen έγραψε:

                      Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
                      Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων)

                      Προφανώς ειναι σφικτά επειδή εκεί έχουν αλλαχτεί και τα ελατήρια.
                      Σε παλαιότερο αυτοκίνητό μου πάντως koni κόκκινα με εργοστασιακά ελατήρια ήταν μια χαρά.

                      Δημητρη,ισως ειναι και ετσι!Και επισης το seicento ειναι ενα πολυ ελαφρυ αμαξι,οποτε για αυτο δεν του εδωσαν τα κιτρινα,αφου αυτα ειναι πιο σκληρα και στο ελαφρυ σει θα κοπανουσαν παρα πολυ.

                      Μιχαλη thanks

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr