-
Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ
-
Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ
-
Για χαρά.Εχω 1 rover 414si mod 97 και θέλει αλλαγή αμορτισέρ επειδή της μαμάς δεν λένε τίποτα και είναι και ακριβά θέλω να του βάλω κάτι καλό after market και ας πληρώσω και λίγο παραπάνω.ΔΕΝ τρέχω σε αγώνες για να θέλω ότι καλύτερο απλά το αμάξι να απόκτηση λιγο καλύτερο κράτημα και άν γίνεται να χαμηλώση και λίγο. Μου είπαν για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα 500€ με την τοποθέτηση τα οποία είναι ρυθμιζόμενα,τιμή απο το εξουσιοδοτημένο της ροβερ,είναι καλά; ευχαριστώ
-
Κoni κίτρινα, αν τα συνοδέψεις με ελατήρια χαμηλώματος. Αλλιώς, με τα δικά του ελατήρια, Koni κόκκινα (γιατί είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με τα νορμάλ ελατήρια). Τα έβαλε φίλος μου στο ίδιο rover και έμεινε ευχαριστημένος, και θα στα πρότεινα, αν επιμένεις σε Κονι.
Υπάρχουν και παρόμοιες προτάσεις άλλων κατασκευαστών, αλλά σου απαντώ μόνο για τα Koni, αν θέλεις να τα τοποθετήσεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου.ΥΓ. Η τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη....
-
Συμφωνώ για Koni κόκκινα. Είναι φθηνότερα από τα κίτρινα και είναι Ok για εργοστασιακά ελατήρια.
Τα κίτρινα είναι σκληρότερα και πιθανόν να μην λειτουργεί τέλεια η συνεργασία τους με τα ελατήρια.
Για την τιμή, ρώτα και αλλού πριν αποφασίσεις... -
Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων) -
Σπύρο, άσχετο, αλλά φοβερή η υπογραφή σου...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων)Προφανώς ειναι σφικτά επειδή εκεί έχουν αλλαχτεί και τα ελατήρια.
Σε παλαιότερο αυτοκίνητό μου πάντως koni κόκκινα με εργοστασιακά ελατήρια ήταν μια χαρά. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως και τα κονι κοκκινα ειναι αμορτισερ χαμηλωματος,με τη διαφορα οτι δε ρυθμιζονται εξωτερικα οπως τα κιτρινα,αλλα ρυθμιζονται οταν τα βγαλεις.
Εχει βαλει γνωστος σε σειτσεντο σπορτινγκ,και στην πρωτη ρυθμιση τη μαλακη,ειναι πολυ σφικτα ηδη.Επισης το εχει χαμηλωσει,και το πακετο το εβαλε στην κονι ελλαδος(Γενικη ανταλλακτικων)Προφανώς ειναι σφικτά επειδή εκεί έχουν αλλαχτεί και τα ελατήρια.
Σε παλαιότερο αυτοκίνητό μου πάντως koni κόκκινα με εργοστασιακά ελατήρια ήταν μια χαρά.Δημητρη,ισως ειναι και ετσι!Και επισης το seicento ειναι ενα πολυ ελαφρυ αμαξι,οποτε για αυτο δεν του εδωσαν τα κιτρινα,αφου αυτα ειναι πιο σκληρα και στο ελαφρυ σει θα κοπανουσαν παρα πολυ.
Μιχαλη thanks
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ....