-
Αφορά το test του Opel Signum 2.0T με τη Laguna 2.0T.
To μόνο κοινό που έχουν τα δυό αυτοκίνητα είναι οι δίλιτροι turbo κινητήρες και τα εξατάχυτα σαζμάν.Σε όλα τα άλλα διαφέρουν σημαντικά:
Στην τιμή πρώτα απ'όλα κατά 6000 ευρώ !
Επιπλέον:
Το Signum βασίζεται στο πάτωμα του Vectra στο οποίο αυξήθηκε σημαντικά το μεταξόνιο και χτίστηκε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με πολυμορφικίζοντα σχεδιασμό και πολυτελή διάκοσμο στοχεύοντας σε μια ανώτερη κατηγορία.Κάτι σαν το VelSatis της Ρενώ δηλαδή,το οποίο ουσιαστικά είναι για τη Ρενώ ότι το Signum για την Opel (άλλωστε κάπου στο κείμενο αναφέρεται οτι το τζάμι της 5ης πόρτας του Signun έχει κάτι απο Velsatis...)!To σωστό συγκριτικό τέστ θα ήταν να συγκριθεί το 5πορτο Vectra 2.0T (με το νορμαλ μεταξόνιο και τη χυτή ράχη) με την Laguna του συγκριτικού,ενώ το τεράστιο Signum να συκριθεί με το αντίστοιχο Velsatis 2.0T για να βγούν τα αντίστοιχα συμπεράσματα!Τόσο ο σχεδιασμός και τα μεγέθη (Signum-Velsatis),(Vectra 5θ-Laguna 5θ),όσο και οι τιμές (Signum 36000,Velsatis 38000 ευρώ,Laguna 29600 ευρώ),επιβεβαιώνουν οτι το συγκριτικό τεστ ήταν άτοπο και άσχετο.
Τα συμπεράσματα βέβαια,αν προσέξει κανείς τι διαβάζει,βγαίνουν και με το παραπάνω,αλλά για φανταστείτε να συγκρίνουν τον άλλο μηνα το Velsatis 2.0T με το Vectra GTS 2.0T...
Πως θα σας φαίνονταν...??? -
Αφορά το test του Opel Signum 2.0T με τη Laguna 2.0T.
To μόνο κοινό που έχουν τα δυό αυτοκίνητα είναι οι δίλιτροι turbo κινητήρες και τα εξατάχυτα σαζμάν.Σε όλα τα άλλα διαφέρουν σημαντικά:
Στην τιμή πρώτα απ'όλα κατά 6000 ευρώ !
Επιπλέον:
Το Signum βασίζεται στο πάτωμα του Vectra στο οποίο αυξήθηκε σημαντικά το μεταξόνιο και χτίστηκε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με πολυμορφικίζοντα σχεδιασμό και πολυτελή διάκοσμο στοχεύοντας σε μια ανώτερη κατηγορία.Κάτι σαν το VelSatis της Ρενώ δηλαδή,το οποίο ουσιαστικά είναι για τη Ρενώ ότι το Signum για την Opel (άλλωστε κάπου στο κείμενο αναφέρεται οτι το τζάμι της 5ης πόρτας του Signun έχει κάτι απο Velsatis...)!To σωστό συγκριτικό τέστ θα ήταν να συγκριθεί το 5πορτο Vectra 2.0T (με το νορμαλ μεταξόνιο και τη χυτή ράχη) με την Laguna του συγκριτικού,ενώ το τεράστιο Signum να συκριθεί με το αντίστοιχο Velsatis 2.0T για να βγούν τα αντίστοιχα συμπεράσματα!Τόσο ο σχεδιασμός και τα μεγέθη (Signum-Velsatis),(Vectra 5θ-Laguna 5θ),όσο και οι τιμές (Signum 36000,Velsatis 38000 ευρώ,Laguna 29600 ευρώ),επιβεβαιώνουν οτι το συγκριτικό τεστ ήταν άτοπο και άσχετο.
Τα συμπεράσματα βέβαια,αν προσέξει κανείς τι διαβάζει,βγαίνουν και με το παραπάνω,αλλά για φανταστείτε να συγκρίνουν τον άλλο μηνα το Velsatis 2.0T με το Vectra GTS 2.0T...
Πως θα σας φαίνονταν...??? -
Αφορά το test του Opel Signum 2.0T με τη Laguna 2.0T.
To μόνο κοινό που έχουν τα δυό αυτοκίνητα είναι οι δίλιτροι turbo κινητήρες και τα εξατάχυτα σαζμάν.Σε όλα τα άλλα διαφέρουν σημαντικά:
Στην τιμή πρώτα απ'όλα κατά 6000 ευρώ !
Επιπλέον:
Το Signum βασίζεται στο πάτωμα του Vectra στο οποίο αυξήθηκε σημαντικά το μεταξόνιο και χτίστηκε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με πολυμορφικίζοντα σχεδιασμό και πολυτελή διάκοσμο στοχεύοντας σε μια ανώτερη κατηγορία.Κάτι σαν το VelSatis της Ρενώ δηλαδή,το οποίο ουσιαστικά είναι για τη Ρενώ ότι το Signum για την Opel (άλλωστε κάπου στο κείμενο αναφέρεται οτι το τζάμι της 5ης πόρτας του Signun έχει κάτι απο Velsatis...)!To σωστό συγκριτικό τέστ θα ήταν να συγκριθεί το 5πορτο Vectra 2.0T (με το νορμαλ μεταξόνιο και τη χυτή ράχη) με την Laguna του συγκριτικού,ενώ το τεράστιο Signum να συκριθεί με το αντίστοιχο Velsatis 2.0T για να βγούν τα αντίστοιχα συμπεράσματα!Τόσο ο σχεδιασμός και τα μεγέθη (Signum-Velsatis),(Vectra 5θ-Laguna 5θ),όσο και οι τιμές (Signum 36000,Velsatis 38000 ευρώ,Laguna 29600 ευρώ),επιβεβαιώνουν οτι το συγκριτικό τεστ ήταν άτοπο και άσχετο.
Τα συμπεράσματα βέβαια,αν προσέξει κανείς τι διαβάζει,βγαίνουν και με το παραπάνω,αλλά για φανταστείτε να συγκρίνουν τον άλλο μηνα το Velsatis 2.0T με το Vectra GTS 2.0T...
Πως θα σας φαίνονταν...??? -
δε πηρα το τευχος ακομα αλλα ακουγεται λιγο ασχετο...
-
Και που να δείτε παιδιά σύγκριση 911 Turbo (996) με Clio Williams, ή Porsche Cayanne με Audi RS4. Και τα δυο έγιναν στον εγχώριο 'ειδικό' Τύπο, σε καλοκαιρινά τεύχη (μόνο που δεν θυμάμαι σε ποιο περιδοκό έγινε το καθένα από τα παραπάνω -είχα πάρει 2-3για τις διακοπές).
-
Το παράδοξο θα ήταν να προχωρούσαν σε μια 100% σύγκριση, αγνοώντας τις διαφορές τους! Από εκεί και πέρα αυτα τα αυτοκίνητα είχαν για αυτό προχωρήσαν στη 'σύγκριση', οπότε το 'τόλμησαν'. Πάντως, καλό είναι να γίνονται και συγκριτικά όχι και τόσο..ορθόδοξα, γιατί στην πράξη, όποιος ψάχνει για αμάξι, τελικά παίζει σε παραπάνω από μια κατηγορία και γίνεται..χαμός
Υ.Γ που το βρήκες το τεύχος;;δεν έχει κυκλοφορήσει!!και το σαϊτ έχει το τεύχος αυγούστου ακόμη -
Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα περιοδικά κυκλοφορούν 1-2 μέρες πιο νωρίς! Είναι θέμα διανομής!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα περιοδικά κυκλοφορούν 1-2 μέρες πιο νωρίς! Είναι θέμα διανομής!δεν το ήξερα αυτό και γύρισα 4-5 περίπτερα!!!..thanks
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα περιοδικά κυκλοφορούν 1-2 μέρες πιο νωρίς! Είναι θέμα διανομής!εκτός νησιών νομίζω. Στην Κρήτη πάντως το 4Τ Αυγούστου άργησε.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Το παράδοξο θα ήταν να προχωρούσαν σε μια 100% σύγκριση, αγνοώντας τις διαφορές τους! Από εκεί και πέρα αυτα τα αυτοκίνητα είχαν για αυτό προχωρήσαν στη 'σύγκριση', οπότε το 'τόλμησαν'. Πάντως, καλό είναι να γίνονται και συγκριτικά όχι και τόσο..ορθόδοξα, γιατί στην πράξη, όποιος ψάχνει για αμάξι, τελικά παίζει σε παραπάνω από μια κατηγορία και γίνεται..χαμός
Υ.Γ που το βρήκες το τεύχος;;δεν έχει κυκλοφορήσει!!και το σαϊτ έχει το τεύχος αυγούστου ακόμηΚι εγώ αυτό πιστεύω,οτι δηλαδή ελλείψει Vectra GTS 2.0T και VelSatis προχώρησαν στο συγκριτικό με τα υπάρχοντα κομμάτια και βγήκε αυτό που βγήκε .
Αλλωστε είναι γνωστό οτι το VelSatis δεν έχει δωθεί ακόμη για τέστ σε κανένα περιοδικό,διότι η αντιπροσωπία (άκουσον άκουσον...) δεν διαθέτει αυτοκίνητο για τέστ!!!!!!!
Μετά,ήθελα να'ξερα,πως περιμένουν να το πουλήσουν;;;Εκτός και αν είναι για τα μπάζα (πράγμα απίθανο...).
Ολα αυτά όμως δεν σημαίνουν οτι επιτρέπεται στο επόμενο τεύχος να δούμε συγκριτικό Seicento με CLK...
Ετσι δεν είναι...;;;Υ.Γ.
Το τεύχος απο 30/8 υπήρχε στη Λαμία... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Μετά,ήθελα να'ξερα,πως περιμένουν να το πουλήσουν;;;Εκτός και αν είναι για τα μπάζα (πράγμα απίθανο...).:γενικά η ρενό κανει κατι χαζά ακατανόητα!εδώ δεν τους έδινε τουϊνγκο, όταν το είχε αναβαθμίσει σε ότι αφορά τον κινητήρα, που είναι και στην μικρή κατηγορία Δεν νομίζω πως το βελ...είναι για τα μπάζα, και απορώ πως σκέφτονται οι κάποιες εταιρίες!Μάλλον οφείλεται στο ότι στα πλάνα τους έχουν εγκαταλείψει κάποια μοντέλα, και επικεντρώνονται σε κάποια άλλα, οπότε απλά δεν τους νοιάζει η προώθηση τους!!!
Ολα αυτά όμως δεν σημαίνουν οτι επιτρέπεται στο επόμενο τεύχος να δούμε συγκριτικό Seicento με CLK...
Ετσι δεν είναι...;;;Το τεύχος απο 30/8 υπήρχε στη Λαμία...
αθήνα τώρα μόλις το πήρα
-
πολύ καλό τεύχος πάντως!!να το πούμε για να μη φαίνεται ότι γκρινιάζουμε συνέχεια!!!
ο στράτης το εννοούσε όταν έλεγε πως όλα θα μπαίνουν στη πίστα άραγε γιατί στις δυναμομετρήσεις (που οι δημοσίευση τους είναι στάνταρ πια ) αναφέρονται μόνο στα νουμερα που μετριούνται στο 'τροχό' και όχι στις απώλειες, υπολογίζοντας τα νούμερα στον 'στρόφαλο'; -
Γκρινιάζουμε μεν,αλλά επικοδομητικά!
Οντως είναι καλό το τεύχος,αλλά αυτό με τις απώλειες δεν το πολυκατάλαβα κι εγώ.Μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου,που δεν αναφέρουν τιμή στο στρόφαλο,διότι πάνω κάτω πάντα επιβεβαιώνονται οι τιμές που δίνει ο κατασκευαστής,οπότε κάτι παραπάνω ή κάτι παρακάτω απο την ονομαστική τιμή του κατασκευαστή δεν βλάπτει να το γνωρίζουμε.
Τι γίνεται όμως οταν ο κατασκευαστής υπόσχεται 165 ίππους και βρίσκουμε 135 στους τροχούς???Να υποθέσουμε για 30 ίππους απώλειες ή για 148 ίππους στο στρόφαλο;;;Αυτό το παράδειγμα δεν είναι άλλο απο το μοτέρ της 156 JTS το οποίο αποδίδει πολύ λιγότερο απο 165 ίππους και η ανακοίνωση τιμών ιπποδύναμης στους τροχούς 'κουκουλώνει' την αδυναμία του μοτέρ να αποδώσει όσο ισχυρίζεται ο κατασκευαστής...
Αυτό δεν το σκέφτηκε το επιτελείο του περιοδικού πριν ανακοινώσει οτι δεν ξαναδίνει τιμές στο στρόφαλο;;;
Επαναλαμβάνω οτι,παρά τη γκρίνια μου,το τεύχος είναι απο τα καλύτερα ! -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Να υποθέσουμε για 30 ίππους απώλειες ή για 148 ίππους στο στρόφαλο;;;Αυτό το παράδειγμα δεν είναι άλλο απο το μοτέρ της 156 JTS το οποίο αποδίδει πολύ λιγότερο απο 165 ίππους και η ανακοίνωση τιμών ιπποδύναμης στους τροχούς 'κουκουλώνει' την αδυναμία του μοτέρ να αποδώσει όσο ισχυρίζεται ο κατασκευαστής...
Αυτό δεν το σκέφτηκε το επιτελείο του περιοδικού πριν ανακοινώσει οτι δεν ξαναδίνει τιμές στο στρόφαλοφίλε γιάννη, ο κινητήρας έχει πρόβλημα!το λέει πιο κάτω, σε 'ανεξάρτητο' άρθρο, όπου αναφέρει και τις 'δικαιολογίες' της φίατ, το αναφέρει και ο στράτης στη στήλη του όπου τον κατακρίνει
όντως όμως, αν κάποιος κοιτάξει μόμο τον πίνακα, γεννιούνται απορίες, και δεν γίννεται ξεκάθαρο πως η φίατ μας δουλέυει
προφανώς οι απώλειες δεν μπορούν να μετρηθούν ακριβώς, αλλά παρόλαυτά πρέπει να ανακοινώνονται, νομίζω -
Σε όλα τα συγκριτικά με κινητήρα JTS αναφέρεται η αδυναμία του νομίζω. Τόσο η κατώτερη του TS σε ήχο, η υποψία πως η Alfa μας δουλεύει στην ιπποδύναμη και νομίζω στο τελευταίο συγκριτικό κάνουν λόγο για περίπου 150 άλογα στο στρόφαλο. Πάντως το περιοδικό έχει μια εμπάθεια προς την Alfa. Όχι πως με πειράζει αλλά το παρατηρεί κανείς με τον καιρό.
-
Καλημέρα
Διαβάζουμε με προσοχή τα σχόλιά σας, το ξέρετε!
Στα συγκριτικά επιτρέψτε μας να πάρουμε κάποια ρίσκα όπως το κάνει όλος ο διεθνής τύπος... Στα Κατά του Οπελ είναι η τιμή... ισως! Πάντως δεν κάνουμε ΣΔΟΚ με βάση τις τιμές και το ξέρετε.... Συνήθως παίζουν ρόλο οιδιαστάσεις, το ύφος του αμαξώματος και οι κινητήρες. Κια βέβαια προσαρμοζόμαστε ανάλογα και με το τι υπάρχει διαθέσιμο. Μας άρεσε το Σιγκνουμ και σκεφτήκαμε να μην περάσει απαρατήρητο, αλλά να το εντάξουμε σε άρθρο που προδίδει και τις σχεςδιαστικές-πρακτικές επιλογές των κατασκευαστών.
Με τα δυναμόμετρα έχουμε σπάσει τα κεφάλια μας... Ολη αυτή η μέτρηση και μετά η περίπου μετάφραση στο στρόφαλο μπάζει από παντού! Το ψάχνουμε, θα επανέλυοθμε και βέβαια όπου υπάρχει απόκλιση το επισημαίνουμε!
Μακριά από μας η όποια μομφή σ ε σχέη με τις Αλφα. Απλά από το προίόν που έχει υπάρξει όνειρο, γκόμενα, γυναίκα και αδελφή έχεις α[παιτήσεις!
Προφανώς μας διαβάζεις ευκαιριακά...Πάντα σε ανοιχτή κουβέντα μαζί σας
Στρατης
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Καλημέρα
Διαβάζουμε με προσοχή τα σχόλιά σας, το ξέρετε!
Στα συγκριτικά επιτρέψτε μας να πάρουμε κάποια ρίσκα όπως το κάνει όλος ο διεθνής τύπος... Στα Κατά του Οπελ είναι η τιμή... ισως! Πάντως δεν κάνουμε ΣΔΟΚ με βάση τις τιμές και το ξέρετε.... Συνήθως παίζουν ρόλο οιδιαστάσεις, το ύφος του αμαξώματος και οι κινητήρες. Κια βέβαια προσαρμοζόμαστε ανάλογα και με το τι υπάρχει διαθέσιμο. Μας άρεσε το Σιγκνουμ και σκεφτήκαμε να μην περάσει απαρατήρητο, αλλά να το εντάξουμε σε άρθρο που προδίδει και τις σχεςδιαστικές-πρακτικές επιλογές των κατασκευαστών.
Με τα δυναμόμετρα έχουμε σπάσει τα κεφάλια μας... Ολη αυτή η μέτρηση και μετά η περίπου μετάφραση στο στρόφαλο μπάζει από παντού! Το ψάχνουμε, θα επανέλυοθμε και βέβαια όπου υπάρχει απόκλιση το επισημαίνουμε!
Πάντα σε ανοιχτή κουβέντα μαζί σαςΣτρατης
Δε λέω το Signum είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και φάνηκε ΚΑΙ απο το test.
Εγω κατάλαβα οτι σας άρεσε απο το πώς υποτιμήσατε το ότι η οδική του συμπεριφορά δεν εμπνέει και τόσο για γρήγορη οδήγηση ή το οτι το τιμόνι του δεν έχει την αίσθηση του τιμονιού της Laguna...
Σε...άλλα συγκριτικά test ένα 'κοφτερό' τιμόνι και μια σπορτίφ ανάρτηση έδινε τον νικητή του συγκριτικού κι ας μην ήταν η άνεση κορυφαία.
Επαναλαμβάνω οτι το Vectra GTS 5Θ θα ήταν ο ιδανικός παρτεναίρ της Laguna και το Velsatis ο παρτεναίρ του Signum και πρέπει να το παραδεχθείτε .
Kαλά θα ήταν λοιπόν να δούμε κι ένα τεστ του Velsatis γιατί έχουμε μαύρα μεσάνυχτα για το αυτοκίνητο αυτό,το οποίο έχω δεί απο κοντά και με έχει εντυπωσιάσει με τους χώρους του (σηκώνεσαι και όρθιος στο πίσω κάθισμα) και το επιβλητικό του παρουσιαστικό.Τα 'κονέ' σας στη MAVA δεν λειτουργούν ???Οσο για τις δυναμομετρήσεις καλά θα ήταν να επανέλεθετε με περισσότερα στοιχεία ενώ καλό θα ήταν να αναφέρετε και μια ενδεικτική τιμή στο στρόφαλο για κάθε αυτοκίνητο που δυναμομετρείται απο σας.
-
αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία είναι η ισχύς στον τροχό, αν ένα όχημα έχει κακοσχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης και τεράστιες απώλειες τι αποδίδει 200 ίππους στον στρόφαλο όταν στους τροχούς φτάνουν οι 150, προφανώς θα έχει λιγότερο αξιοπιήσημη ισχύ απο ένα αμάξι με 170 στον στρόφαλο και 160 στον τροχό (τυχαία τα νούμερα)
-
Συμφωνω εν μερει. Παντως και τα δυο αυτοκινητα δεν ανηκουν καθαρα σε καποια συγκεκριμενη κατηγορια, ουτε το laguna, ποσο μαλλον το signum. Οποτε στην περιπτωση αυτη, κυριως του signum, με ποιο θα μπορουσε να γινει η συγκριση;με κανενα;
Ισως γι αυτο μπορουν να συγκριθουν.
Καποιος ανεφερε μια συγκριση της Porsche Cayenne με το Audi RS6. Η ''συγκριση'' αυτη δημοσιευτυκε στο ενθετο ''supercar'' απο τους 4τροχους στο τευχος αυγουστου.Δε νομιζω παντως οτι προκειται για συγκριση, ουτε πιστευω πως θα μπορουσε να γινει με λογικα κριτηρια.
Ισως...ναι αν σκεφτουμε αναλογα της περιπτωσης laguna-signum:
Η Porsche Cayenne turbo ειναι το πιο γρηγορο SUV που κυκλοφορει, και το Audi RS6 ειναι το πιο γρηγορο ''οικογενειακο'' station αυτοκινητο στον κοσμο...
4T τεύχος Σεπτεμβρίου,...άσχετο συγκριτικό τέστ!!!